Ja, dat dan wel weer...quote:Op zondag 22 september 2013 07:34 schreef kwiwi het volgende:
Wat ik dan wel weer aardig vindt van TS is dat hij 350 euro uitgeeft om ons te vermaken.
het zal wel via rembours worden verzondenquote:Op zondag 22 september 2013 07:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat dan wel weer...
Track&Trace niet mogelijk bij een verzekerd pakket?![]()
Hoe is het met haar FB/Twitter/WA TS? Nog steeds zo druk nu ze binnen is?
Ach de marktplaatsdame heeft nu (dankzij het geld van TS) haar eigen iphone voor de helft van het geld kunnen financieren en lag in een deuk toen ze nog even plagerig het aankoopbewijs naar TS maildequote:Op zondag 22 september 2013 08:07 schreef Leandra het volgende:
Volgens TS heeft ze het pakketje aangetekend retour gedaan... Dan zal ze hem dinsdag wel weer terugontvangen
Ik denk dat de marktplaatsdame een stuk of heel veel telefoons heeft dankzij types als TS, die ze volgende week weer onder een andere naam gaat verkopen, voor ¤ 650,=quote:Op zondag 22 september 2013 08:54 schreef Labotte het volgende:
[..]
Ach de marktplaatsdame heeft nu (dankzij het geld van TS) haar eigen iphone voor de helft van het geld kunnen financieren en lag in een deuk toen ze nog even plagerig het aankoopbewijs naar TS mailde
Of anders zal ze iig met haar eigen iphone vanaf een heerlijk warm tropisch eilandje met witte stranden, blauwe zee en heerlijke cocktails nog even zwaaien naar die domme hollandersquote:Op zondag 22 september 2013 08:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat de marktplaatsdame een stuk of heel veel telefoons heeft dankzij types als TS, die ze volgende week weer onder een andere naam gaat verkopen, voor ¤ 650,=
waarschijnlijk is ze een mule die tegen de lamp gaat lopen terwijl een grotere organisatie zich rot lacht.quote:Op zondag 22 september 2013 08:57 schreef Labotte het volgende:
[..]
Of anders zal ze iig met haar eigen iphone vanaf een heerlijk warm tropisch eilandje met witte stranden, blauwe zee en heerlijke cocktails nog even zwaaien naar die domme hollanders
quote:Op zondag 22 september 2013 09:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
waarschijnlijk is ze een mule die tegen de lamp gaat lopen terwijl een grotere organisatie zich rot lacht.
zoiets zeker?quote:Op zondag 22 september 2013 10:11 schreef spoorrails het volgende:
Lieve Fok!kertjes, val TS niet zo aan. Zometeen krijgt tie het wel binnen
Beetje eigen schuld van TS.quote:Op zondag 22 september 2013 10:11 schreef spoorrails het volgende:
Lieve Fok!kertjes, val TS niet zo aan. Zometeen krijgt tie het wel binnen
Veel succes!quote:Op zondag 22 september 2013 18:10 schreef Kinley het volgende:
Anders krijg ik m'n geld terug van de politie/bank. Naja ze gaan er achter aan! Had het nog gevraagd voor ik het had overgemaakt. Ik kan het ook opgeven als verkeerd rekeningnummer. Dan krijgt zij een brief thuis en als ze er niet op reageert krijg ik d'r adres. Heb even research gedaan.
Ik ook.quote:Op zondag 22 september 2013 18:20 schreef Bart het volgende:
Ik heb altijd mijn geld teruggekregen van de politie.
Doe het nog maar eens, want hier klopt echt geen hout vanquote:Op zondag 22 september 2013 18:10 schreef Kinley het volgende:
Anders krijg ik m'n geld terug van de politie/bank. Naja ze gaan er achter aan! Had het nog gevraagd voor ik het had overgemaakt. Ik kan het ook opgeven als verkeerd rekeningnummer. Dan krijgt zij een brief thuis en als ze er niet op reageert krijg ik d'r adres. Heb even research gedaan.
Verwachten dat hij een baksteen ontvangt is wel erg hoog ingezet, denk dat hij vrijdag nog op zijn pakketje zit te wachten..quote:Op zondag 22 september 2013 19:03 schreef kingjotte het volgende:
Ben heel benieuwd naar de reactie van TS als hij dinsdag die baksteen uitpakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |