Ja nogal logisch, een oplichter zorgt er wel voor dat hij/zij aardig en te vertrouwen klinkt.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:41 schreef Kinley het volgende:
Ze klonk aardig en vertrouwd en de naam matched met de adres waar ze woont. ik zeg doen.
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:18 schreef Kinley het volgende:
Hallo!
Ik heb via Marktplaats iemand gevonden die donderdagnacht gaat staan bij de Apple in Duitsland. Nu heeft ze mij haar rijbewijs, adres, id kaart foto en telefoonnummer gestuurd.
Ze wil dat ik 350 euro overmaak en daarbijb elooft ze dat ik daarna de iphone krijgt toegestuurd en vrijdagvond de track and trace krijg. Is dit vertrouwd mensen? Wat kan ik doen als ze niks meer van zich laat horen?
Veel succes dan. Maar de kans is heel groot dat je die niet krijgt:quote:Op donderdag 19 september 2013 21:52 schreef Kinley het volgende:
Ze beweert nog steeds dat ik morgen netjes mijn Track and trace nummer krijg.
quote:De voorraad beschikbare iPhone 5S-exemplaren blijkt erg beperkt. In de diverse landen waar de telefoon vrijdag in de verkoop gaat is de levertijd zeven tot tien werkdagen.
Dat blijkt uit de website van Apple in Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Australië, Hong Kong, China, Singapore en de Verenigde Staten.
zolang je zelf ook nog enigzins nadenkt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]Marktplaats en betrouwbaar in een zin/regel???
En hoe lang heeft ze daarvoor in de rij moeten staan liggen? Wel knap dat ze het te pakken heeft gekregen, want in Duitsland is het overal uitverkocht of gewoon nooit leverbaar geweest. Online was het al na 10 minuten uitverkocht en je kon er alleen eentje bemachtigen als je vroeg genoeg voor de deur van een Apple Store lag. Levering wordt in feite pas vanaf 10 oktober verwacht!quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:51 schreef Kinley het volgende:
Net gebeld. ze heeft t bemachtigd. Vanmiddag op de post en morgen of maandg binnen!
Inmiddels ook al track&trace ontvangen, of ben je al druk aan het spelen met je nieuwe iPhony?quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:51 schreef Kinley het volgende:
Net gebeld. ze heeft t bemachtigd. Vanmiddag op de post en morgen of maandg binnen!
je dient juist track en trace te gebruiken wil je een pakketje kunnen verzekerenquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:12 schreef Kinley het volgende:
foto van bon gekregen ze zei dat track en trace niet mogelijk is als je een pakketje verzekerd met 1000 euro en vervolgens aangetekend retour doet en dinsdag kri
Altijd zo zonde hè als ik iemand 3,5 meier weg zie gooienquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:12 schreef Kinley het volgende:
Vandaag opgestuurd foto van bon gekregen ze zei dat track en trace niet mogelijk is als je een pakketje verzekerd met 1000 euro en vervolgens aangetekend retour doet en dinsdag krijg ik m als t goed is.
Klinkt goed en betrouwbaar, veel plezier met je telefoon!quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:12 schreef Kinley het volgende:
Vandaag opgestuurd foto van bon gekregen ze zei dat track en trace niet mogelijk is als je een pakketje verzekerd met 1000 euro en vervolgens aangetekend retour doet en dinsdag krijg ik m als t goed is.
wat voor onzin is dit..quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:12 schreef Kinley het volgende:
We wachten meequote:Op zaterdag 21 september 2013 16:03 schreef Kinley het volgende:
Nee dat is het niet. Ik wacht tot maandag!
ik sta op het punt om mezelf te verhangen door de schaamte dat er zulke domme mensen zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 07:34 schreef kwiwi het volgende:
Wat ik dan wel weer aardig vindt van TS is dat hij 350 euro uitgeeft om ons te vermaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |