abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 september 2013 @ 20:16:26 #26
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_131324685
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:00 schreef Kinley het volgende:
Hoop niet dat een mod er een slotje op zet! Zaterdag zal ik of een foto sturen van de iphone, of mezelf ophangen. ^O^
Ga je dat touw ook via een nigeriaan kopen?
  woensdag 18 september 2013 @ 20:23:39 #28
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_131325021
Natuurlijk niet doen :') , en mocht je hem toch willen, dan sowieso op komen halen
pi_131325075
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:16 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ga je dat touw ook via een nigeriaan kopen?
Ik stuur TS wel even een berichtje dat als hij via Western Union 25 euro over moet maken en hij het touw z.s.m. toegezonden krijgt.
pi_131326362
Jullie snappen 't niet.
Ik moet hoe dan ook 350 van te voren overmaken omdat zij het gaat 'inkopen'.
Ik heb het al gedaan en met d'r gesproken en verteld dat ik bang ben. Ze zegt dat alles goed komt en zaterdag netjes mijn pakketje binnen krijg. Ze zegt zelfs; ik wil het wel terugstorten maar dan kan ik je iphone niet ophalen. Zaterdag moet ik de andere 350 overmaken. Snappen jullie het?
pi_131327421
Nee, willen we ook niet :')

Als je dan toch de eerste wilt zijn, ken je niemand die voor je naar Duitsland rijdt? Zó ver rijden is het nou ook weer niet en je knalt zo de grens over naar Oberhausen.
url
  woensdag 18 september 2013 @ 21:28:59 #32
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_131328521
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:51 schreef Kinley het volgende:
Jullie snappen 't niet.
Ik heb het al gedaan en met d'r gesproken en verteld dat ik bang ben. Ze zegt dat alles goed komt en zaterdag netjes mijn pakketje binnen krijg. Ze zegt zelfs; ik wil het wel terugstorten maar dan kan ik je iphone niet ophalen. Zaterdag moet ik de andere 350 overmaken. Snappen jullie het?
O ja, nu zie ik ineens in dat het allemaal heel erg betrouwbaar is.
pi_131332408
quote:
Jullie snappen 't niet.
:') :') wij snappen het niet? :') :')
pi_131333085
quote:
Jullie snappen 't niet.
Als je nou toch 350 euro weg wil gooien maak het dan over naar mij, denk dat ik het nuttiger besteed dan die nigeriaan...
pi_131333295
quote:
Jullie snappen 't niet.
Ik zal proberen om het toch serieus te nemen en een serieus antwoord te geven omdat ik het de meeste mensen niet gun om opgelicht te worden, hoe naïef ze ook zijn;

Er zijn tientallen zoniet honderden mensen die benaderd zijn door jouw marktplaats contact, allen met de vraag 350 euro over te maken. Die vrouw die je spreekt werkt waarschijnlijk in opdracht van een oplichters"bende", meestal in Nigeria. Ze laten Westerse vrouwen het woord doen omdat dat het meeste vertrouwen wekt. De ID, het telefoonnummer en adres zijn niet echt, of wel echt en gejat van een persoon die er waarschijnlijk geen weet van heeft. Ze zullen een aanbetaling vragen omdat ook dat weer meer vertrouwen wekt dan een volledig bedrag in 1 keer, jij krijgt het gevoel een stok achter de deur te hebben "omdat ze de rest nog niet hebben" maar in de werkelijkheid ben jij gewoon 350 euro lichter. Dit zal via een Western Union transactie gaan (mark my words) en dat is niet te storneren, geld is 5 minuten later gewoon opgenomen en de transactie is nergens meer terug te vinden. Jij zal uiteraard niks ontvangen en in een enkel geval als je geluk hebt een blok hout of een baksteen.

En ja, het kan geloofwaardig klinken, als dat het niet zou zijn dan zou deze vorm van oplichting niet levensvatbaar zijn en allang weer verdwenen zijn. Het zijn de mensen van goed vertrouwen zoals jij die het de moeite waard maken.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2013 22:49:34 ]
pi_131339314
Als je zo graag voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten, doe het dan goed en koop een andere telefoon.

En je zegt dat het ¤50 kost bovenop de prijs van het toestel, voor dat bedrag kan je makkelijk zelf naar Duitsland. Waarom ga je dan geld schenken aan iemand die je niet kent (ja, je hebt een facebookprofiel gezien, daar zitten natuurlijk alléén maar betrouwbare mensen op :') ), terwijl je het zelf kan halen en weet je 100% zeker dat je pas hoeft te betalen als je het toestel overhandigd krijgt in de winkel.

Ik hoop werkelijk voor je dat je net een van de weinigen bent waar het toevallig goed bij gaat, maar je kan er beter vast rekening mee houden dat je je geld kwijt bent.

En als je nog wat extra wilt controleren, haal de foto's van haar facebook eens door Google image search en kijk of die foto's ook nog op andere plaatsen te vinden zijn. Het zal niet de eerste keer zijn dat iemand foto's van een ander profiel heeft gejat.
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_131343338
toestel komt toch ook gewoon in nederland uit?
waarom niet daarop wachten?
of waarom niet zelf naar die apple in duitsland?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  donderdag 19 september 2013 @ 12:03:20 #38
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_131343538
Gewoon doen Kinley, op de harde manier moet je het eens leren.
pi_131343683
Ze heeft nog steeds normaal netjes contact en ik krijg morgen de track en trace. Daarnaadst nog steeds netjes contact en ze had een rabobank rekening. Ook op facebook heb ik dr nog steeds. Alles ziet er legaal en vertrouwd uit..
  donderdag 19 september 2013 @ 12:10:34 #40
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_131343811
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 12:07 schreef Kinley het volgende:
Ze heeft nog steeds normaal netjes contact en ik krijg morgen de track en trace. Daarnaadst nog steeds netjes contact en ze had een rabobank rekening. Ook op facebook heb ik dr nog steeds. Alles ziet er legaal en vertrouwd uit..
Nou mooi, dan zal het wel goed komen! ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131343823
Ze is ook normaal elke minuut online op whatsapp als gemiddelde gebruiker. Ook zie ik dr foto van dr zelf etc en ik zie dat ze kpn provider heeft.
  donderdag 19 september 2013 @ 12:15:25 #42
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_131343965
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 12:10 schreef Kinley het volgende:
Ze is ook normaal elke minuut online op whatsapp als gemiddelde gebruiker. Ook zie ik dr foto van dr zelf etc en ik zie dat ze kpn provider heeft.
Heb je dr telefoonnummer en foto nou al gegoogeld?
pi_131344068
Telefoonnummer wel is gewoon clean en komt uit bij facenook heb zelfs de hyves van de zoontje zal nu foto googlen
pi_131364094
Wrm kan je hem gewoon niet de volgende dag ophalen?

Straks ben je 350 euro kwijt gast
pi_131364420
Dat ophalen maakt niet uit. Ze wilt niet zomaar alles voorschieten snapje. Ze beweert nog steeds dat ik morgen netjes mijn Track and trace nummer krijg. Ik heb d'r op facebook en ze heeft ook foto's met d'r zoontje etc. waarvan ik de rijbewijs heb. 322 foto's op facebook etc. lijkt me clean enough..
pi_131365008
TS, we zullen je niet lastig vallen met vervelende vragen, maar beloof ons dat je ons up to date houd en fotos geeft van pakketje als binnen is, tijdens openen en zodra je je product eruit gehaald heeft ^O^
pi_131365640
Hierbij een belofte!
pi_131365788
Lijkt mij betrouwbaar, zou alleen 275 euro bieden :7
pi_131372409
Kun je er nog 1 bestellen? Dan maak ik na ontvangst geld over + ¤50,- extra :)
pi_131373302
Dit moet ik volgen _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')