je kan voor dat geld gewoon een betere telefoon scorenquote:Op maandag 23 september 2013 23:23 schreef Ericr het volgende:
Ach je hebt in ieder geval nog 350 euro over, kan je vast wel een leuke Chinese Iphone kloon voor kopen.
Nee joh de nieuwe iphone is net uit. Duurt nog minstens een jaar voordat c-merken als samsung of sony met vergelijkbare specs komen. En dan is de snelheid wel het zelfde maar de gebruikservaring veel slechter. En tegen die tijd is er natuurlijk ook alweer een iPhone die dan weer veel beter is.quote:Op maandag 23 september 2013 23:24 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan voor dat geld gewoon een betere telefoon scoren
Het is echt overduidelijke dat je opgelicht wordt.quote:Op maandag 23 september 2013 23:32 schreef Kinley het volgende:
Het zou wat zijn als zij die mij misschien 'oplicht' juist nu post hier van ja je bent opgelicht echt dom. Maar ff on topic! Nog paar uurtjes! 8 - 18!
quote:Op maandag 23 september 2013 23:32 schreef Kinley het volgende:
Het zou wat zijn als zij die mij misschien 'oplicht' juist nu post hier van ja je bent opgelicht echt dom. Maar ff on topic! Nog paar uurtjes! 8 - 18!
Volgens mij is dit dr, zij wilt zo graag dat je de rest ook alvast over maakt..quote:Op maandag 23 september 2013 23:32 schreef Kinley het volgende:
quote:Op maandag 23 september 2013 22:51 schreef borbit het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook een keer gehad. Maar toen heeft iemand anders het hele bedrag van te voren overgemaakt en toen krijg hij de telefoon. Ik heb natuurlijk netjes mijn geld terug gekregen maar als je zeker wil zijn van de telefoon zou ik gewoon het gehele bedrag alvast nu overmaken.
Dat kan haar niet zijn joh, je ken toch wel sien dat ze een mon isquote:Op maandag 23 september 2013 23:44 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Volgens mij is dit dr, zij wilt zo graag dat je de rest ook alvast over maakt..
[..]
Wat de neuk heeft dit te maken met niet meer kunnen voortplanten?quote:Op maandag 23 september 2013 23:08 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ahhh zoIk hou de Fok!Darwin awards in de gaten voor de geniaalste topics. Nou, zie hier!
Done... xperia Z1quote:Op maandag 23 september 2013 23:26 schreef borbit het volgende:
[..]
Nee joh de nieuwe iphone is net uit. Duurt nog minstens een jaar voordat c-merken als samsung of sony met vergelijkbare specs komen. En dan is de snelheid wel het zelfde maar de gebruikservaring veel slechter. En tegen die tijd is er natuurlijk ook alweer een iPhone die dan weer veel beter is.
Jawel ! ik zit er klaar voor.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:38 schreef Leandra het volgende:
Zometeen staat de postbode aan de deur met het rembours pakje terwijl TS op school zit, neemt z'n moeder het aan en betaalt de andere ¤ 350 voor die baksteen.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:38 schreef Leandra het volgende:
Zometeen staat de postbode aan de deur met het rembours pakje terwijl TS op school zit, neemt z'n moeder het aan en betaalt de andere ¤ 350 voor die baksteen.
de ibrick?quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:44 schreef S95Sedan het volgende:
TS inmiddels al z'n iBrick ontvangen?
een ander pakketje? je via een officiele webshop bestelde iphone zeker?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:48 schreef Kinley het volgende:
Rond 4 - 5 uur! Heb track en trace van andere pakketje en ze komen tegelijk als t goed is.
Ja, en wel zo dat je het gewoon zielig voor hem vindt dat als die iPhone vanmiddag niet komt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:13 schreef jitzzzze het volgende:
TS zijn optimisme is bewonderenswaardig en tevens naïef te noemen.
Niet perséquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:18 schreef Kinley het volgende:
Alle pakketen van post nl worden toch tegelijk bezorgd of?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:51 schreef mschol het volgende:
[..]
een ander pakketje? je via een officiele webshop bestelde iphone zeker?
Ik zei nog zo:quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:31 schreef Antal het volgende:
Ik pis in me broek.. kan je nagaan wat TS moet doorstaan..
Opent TS zelf het volgende deel?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |