quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:38 schreef Leandra het volgende:
Zometeen staat de postbode aan de deur met het rembours pakje terwijl TS op school zit, neemt z'n moeder het aan en betaalt de andere € 350 voor die baksteen.
de ibrick?quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:44 schreef S95Sedan het volgende:
TS inmiddels al z'n iBrick ontvangen?
een ander pakketje? je via een officiele webshop bestelde iphone zeker?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:48 schreef Kinley het volgende:
Rond 4 - 5 uur! Heb track en trace van andere pakketje en ze komen tegelijk als t goed is.
Ja, en wel zo dat je het gewoon zielig voor hem vindt dat als die iPhone vanmiddag niet komt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:13 schreef jitzzzze het volgende:
TS zijn optimisme is bewonderenswaardig en tevens naïef te noemen.
Niet perséquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:18 schreef Kinley het volgende:
Alle pakketen van post nl worden toch tegelijk bezorgd of?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:51 schreef mschol het volgende:
[..]
een ander pakketje? je via een officiele webshop bestelde iphone zeker?
Ik zei nog zo:quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:31 schreef Antal het volgende:
Ik pis in me broek.. kan je nagaan wat TS moet doorstaan..
Opent TS zelf het volgende deel?!quote:
Wel een pakje uit Roosendaal of helemaal niets?quote:
Wat dan wel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop