Krijg ik er dan ¤450 voor?quote:Op maandag 23 september 2013 20:46 schreef Bart het volgende:
[..]
50 cent voor een iPhone 5s betalen en erop stampen?
Dan wil ik jou erbij.quote:
Zeker is dat toegestaan. Sterker nog, het is zelfs gewenst en ten zeerste aan te bevelen opdat wij niet ook in haar streken trappen.quote:Op maandag 23 september 2013 20:49 schreef Kinley het volgende:
Ben benieuwd hoeveel geld ik binnen zamel. Mocht het zijn dat ze me daadwerkelijk heeft opgelicht. Is het dan toegestaan om de gegevens hier te delen? Dat iemand haar misschien herkend ofzo?
Ik heb tegen d'r gezegd dat als ik het voor 5 uur niet binnen heb ik langs het bureau ga en bank. Zij heeft gezegd dat het niet nodig is. Dat zij dan mijn 350 euro terug overmaakt en als ik het binnen heb ik het volledige bedrag weer terug overmaak. Snappen jullie 't? Ben benieuwd.quote:Op maandag 23 september 2013 20:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zeker is dat toegestaan. Sterker nog, het is zelfs gewenst en ten zeerste aan te bevelen opdat wij niet ook in haar streken trappen.
Dus als zij jou die imaginaire telefoon van 700 opstuurt (zonder t&t en zonder ontvangstbevestiging) en jij zegt dat je hem niet hebt ontvangen stort ze zomaar effe die 350 van jou terug? Echt een goede meidquote:Op maandag 23 september 2013 20:53 schreef Kinley het volgende:
[..]
Ik heb tegen d'r gezegd dat als ik het voor 5 uur niet binnen heb ik langs het bureau ga en bank. Zij heeft gezegd dat het niet nodig is. Dat zij dan mijn 350 euro terug overmaakt en als ik het binnen heb ik het volledige bedrag weer terug overmaak. Snappen jullie 't? Ben benieuwd.
Dat is niet toegestaan.quote:Op maandag 23 september 2013 20:49 schreef Kinley het volgende:
Mocht het zijn dat ze me daadwerkelijk heeft opgelicht. Is het dan toegestaan om de gegevens hier te delen? Dat iemand haar misschien herkend ofzo?
quote:Op maandag 23 september 2013 20:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zeker is dat toegestaan. Sterker nog, het is zelfs gewenst en ten zeerste aan te bevelen opdat wij niet ook in haar streken trappen.
Omdat er ook nog zoiets bestaat als privacy. Is duidelijke wetgeving over.quote:Op maandag 23 september 2013 20:59 schreef Kinley het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik waarschuw iedereen toch?
Nee, iedereen heeft jou gewaarschuwdquote:Op maandag 23 september 2013 20:59 schreef Kinley het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik waarschuw iedereen toch?
pakketjes op maandag voor particulieren gebeurd vrijwel niet.. tenzij ze zaterdag iets niet hebben kunnen bezorgenquote:Op maandag 23 september 2013 20:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Het is er dus nog niet? Verrassend!
TS meerderjarig - Uncheckedquote:Op maandag 23 september 2013 20:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Die heeft straf gekregen van z'n ouders joh.
Terechte Darwin award trouwens!
Als iemand nog twijfelde, dan was het hier al 100% zeker dat TS verneukt is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:12 schreef Kinley het volgende:
Vandaag opgestuurd foto van bon gekregen ze zei dat track en trace niet mogelijk is als je een pakketje verzekerd met 1000 euro en vervolgens aangetekend retour doet en dinsdag krijg ik m als t goed is.
De Fok!Darwin awards in GC!quote:Op maandag 23 september 2013 21:33 schreef hottentot het volgende:
[..]
TS meerderjarig - Unchecked
TS dood - Unchecked
Ah die kende ik nog niet.quote:Op maandag 23 september 2013 21:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
De Fok!Darwin awards in GC!
Hij zei zelf dat hij 16 is, dus minderjarig.
Dan snap ik jouw post niet? Meerderjarig-unchecked?quote:Op maandag 23 september 2013 22:48 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ah die kende ik nog niet.
(tevens gaf ik zelf met mijn post al aan dat TS minderjarig is, dus die opmerking snap ik even niet helemaal)
Unchecked, dus niet meerderjarigquote:Op maandag 23 september 2013 22:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dan snap ik jouw post niet? Meerderjarig-unchecked?
Ja maar ik had het niet over minder/meerder jarig. Dus hoe kom je er bij? Of is het een voorwaarde voor een ''echte'' Darwin award?quote:Op maandag 23 september 2013 22:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
Unchecked, dus niet meerderjarig
checkboxen ken je toch wel?
Yep, minderjarigen komen niet in aanmerking voor de echte Darwin award.quote:Op maandag 23 september 2013 22:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja maar ik had het niet over minder/meerder jarig. Dus hoe kom je er bij? Of is het een voorwaarde voor een ''echte'' Darwin award?
Ja dat heb ik ook een keer gehad. Maar toen heeft iemand anders het hele bedrag van te voren overgemaakt en toen krijg hij de telefoon. Ik heb natuurlijk netjes mijn geld terug gekregen maar als je zeker wil zijn van de telefoon zou ik gewoon het gehele bedrag alvast nu overmaken.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:51 schreef Kinley het volgende:
Jullie snappen 't niet.
Ik moet hoe dan ook 350 van te voren overmaken omdat zij het gaat 'inkopen'.
Ik heb het al gedaan en met d'r gesproken en verteld dat ik bang ben. Ze zegt dat alles goed komt en zaterdag netjes mijn pakketje binnen krijg. Ze zegt zelfs; ik wil het wel terugstorten maar dan kan ik je iphone niet ophalen. Zaterdag moet ik de andere 350 overmaken. Snappen jullie het?
Ahhh zoquote:Op maandag 23 september 2013 22:51 schreef hottentot het volgende:
[..]
Yep, minderjarigen komen niet in aanmerking voor de echte Darwin award.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |