Nee joh, het altijd veel, omdat het altijd wordt afgezet tegen het aantal cookies dat je per seconde krijgtquote:
wat zouden ze tegen engeland hebben dan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
verreweg moeilijkste kwalificatiegroep, toeval natuurlijk.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wil je wat lenen?![]()
[ afbeelding ]
Spanje tegen Frankrijk. De kwalificatie daarvoor tegen Italië.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat zouden ze tegen engeland hebben dan?
verder hebben portugal en belgië ook geen makkelijke poule
omdat engeland toen niet anti fifa docu ging tegenhoudenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat zouden ze tegen engeland hebben dan?
verder hebben portugal en belgië ook geen makkelijke poule
hoe doen ze het dan? halen ze het WK wel?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
verreweg moeilijkste kwalificatiegroep, toeval natuurlijk.
als ze winnen vandaag sowieso wel..quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:57 schreef j0rdiiii het volgende:
hoe doen ze het dan? halen ze het WK wel?
Sparen voor de paarse kat, dan schiet het omhoog.quote:
Dan moet ik wachten tot het einde van de Economische Crisis.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sparen voor de paarse kat, dan schiet het omhoog.
Doe die quote dan weg of ik TR je.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik laat me niet commanderen door mensen zoals jij.
Veel plezier en sterkte.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar jongens, ik ga rustig een kebabje halen en dan ergens in de pub voetbal kijken.
Hou het niveau hoog tijdens mijn afwezigheid.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe die quote dan weg of ik TR je.
Boe-hoe.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nu word ik echt bang.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef Smoofie het volgende:
Ik geef je billenkoek stijn, als ik klaar ben met je zusje.
Vooral TR'en, dan ga ik er echt onmiddellijk wat aan doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ajacied422 heeft wapens, schiet ie je gewoon dood hoorquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef Smoofie het volgende:
Ik geef je billenkoek stijn, als ik klaar ben met je zusje.
Ik kreeg een cookies chain, dat je achter elkaar op die bonusdingen moet klikken, toen had ik gelijk 90% bij elkaar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet ik wachten tot het einde van de Economische Crisis.
Denk dat hij eerder in zijn broek loopt te zeiken van angst.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ajacied422 heeft wapens, schiet ie je gewoon dood hoor
en is een kop groter.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ajacied422 heeft wapens, schiet ie je gewoon dood hoor
Omdat jij een TR wil maken omdat je een gekke of jolige post hebt gemaakt die ik in mijn sig stop?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat hij eerder in zijn broek loopt te zeiken van angst.
Gewoon treurig wat je doetquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat jij een TR wil maken omdat je een gekke of jolige post hebt gemaakt die ik in mijn sig stop?
Erg schokkend inderdaad, je bent op de bigstarranking uit de top 100 gestoten hierdoor.
Alleen gisteren, toen zat ik ook met informatica en web science in de zaal dus jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:03 schreef Adames het volgende:
[..]
in de college's al iedereen aan de cookieclicker?
TR maken was natuurlijk niet serieus, maar ik snap idd niet dat je een grapje als ondertitel neemtquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat jij een TR wil maken omdat je een gekke of jolige post hebt gemaakt die ik in mijn sig stop?
Erg schokkend inderdaad, je bent op de bigstarranking uit de top 100 gestoten hierdoor.
Kan jou het verrotten man. Als je een beetje zelfspot hebt, kan je daar gewoon tegen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
TR maken was natuurlijk niet serieus, maar ik snap idd niet dat je een grapje als ondertitel neemt
Straks gaan mensen erin gelovenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jou het verrotten man. Als je een beetje zelfspot hebt, kan je daar gewoon tegen.
Sterkte ermee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Straks gaan mensen erin geloven. Daar gaat mijn FOK! reputatie, wat moet ik dan in het leven? Hé? Ik heb niet veel, en jij pakt dan misschien het enige wat ik nog over heb van mij af.
Gewoon gelijk de FA´s mailen natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
TR maken was natuurlijk niet serieus, maar ik snap idd niet dat je een grapje als ondertitel neemt
Ho ho, het ging over de coke die ik jou moest geven.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Had je maar niet zo stom over Eriksen moeten doen.
Wales heeft een grotere marktwaarde dan Nederland, dat is pas armoequote:Op dinsdag 10 september 2013 20:19 schreef Kun-Aguero het volgende:
“@Catenaccio: De geschatte marktwaarde van de selectie van Oranje is 1131x zo hoog als die van Andorra (¤175.000). Hup Andorra, hup. #andned”
Ja leuk man.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:30 schreef AFCNiels het volgende:
Ik kreeg alweer een super cookies chain![]()
[ afbeelding ]
wat?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was hij altijd al zo katholiek?Zijn nummer kende ik al langer namelijk.
Dat live filmpje van Knut gister. Loopt hij met een leren jack met een gigantisch kruis op de rug.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:31 schreef Adames het volgende:
[..]
kan ik toch moeilijk achterblijven
nee, althans niks te merken in zijn liedjes. waarschijnlijk hoort het bij zijn nieuwe rockimago dat hij zich in zijn late midlifecrisis heeft aangemetenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat live filmpje van Knut gister. Loopt hij met een leren jack met een gigantisch kruis op de rug.
Dat is zn nieuwe stoere imago. Maar hij is nog steeds gewoon heino zei hij in dusseldorf.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat live filmpje van Knut gister. Loopt hij met een leren jack met een gigantisch kruis op de rug.
Dat is z'n logo nu. Heel gaaf.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:36 schreef Adames het volgende:
hier heeft hij een t-shirt van een doodskop aan
En m'n favoriete nummerquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:36 schreef Adames het volgende:
ja sorry, hoe geniaal zijn laatste cd ook is, ik ben toch meer van de oude stempel en mijn favorieten zijn dan ook de nummers die schwarze barbara, caramaba caracho ein whisky en blau blüht der enzianquote:
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:36 schreef Adames het volgende:
Even Nederland muten dan maar.quote:
Ik moet me daarin nog verdiepen. Ik ga op muzikale ontdekkingsreis.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:39 schreef Adames het volgende:
[..]
ja sorry, hoe geniaal zijn laatste cd ook is, ik ben toch meer van de oude stempel en mijn favorieten zijn dan ook de nummers die schwarze barbara, caramaba caracho ein whisky en blau blüht der enzian
Oh ik kan hier prima naar luisteren hoor. Net als ik een André Rieu optreden best uithoud.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:43 schreef Adames het volgende:
ik weet dat het op dit moment wat ver gaat, maar uiteindelijk zul je ook deze pareltjes gaan waarderen van bijv ernst mosch und seine original egerlander musikanten en slavko avsenik und seine original oberkrainer
dan gewoon aan de Duitse film beginnen, liefst met Rudi Carell of anders Heintjequote:Op dinsdag 10 september 2013 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ik kan hier prima naar luisteren hoor. Net als ik een André Rieu optreden best uithoud.
Jij zult ook bekend zijn met cultheld Dieter Koblenz?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:50 schreef Adames het volgende:
[..]
dan gewoon aan de Duitse film beginnen
Dat gaat wat ver aangezien mijn Duits werkelijk waar om te janken is. Al is het best weer een catchy liedjequote:Op dinsdag 10 september 2013 20:50 schreef Adames het volgende:
[..]
dan gewoon aan de Duitse film beginnen
heb er niet zo veel mee, maar om hem te kennen moet je dan ook L1 kijken,quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij zult ook bekend zijn met cultheld Dieter Koblenz?
Stuk warmere stem ja. Het sleept je direct meer mee in zijn verhaal.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:52 schreef Adames het volgende:
[..]
heb er niet zo veel mee, maar om hem te kennen moet je dan ook L1 kijken,
dan liever het origineel van Udo Jürgens
dit niveau moet je wel vol kunnen houdenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gaat wat ver aangezien mijn Duits werkelijk waar om te janken is. Al is het best weer een catchy liedje
Ik heb er verder ook weinig mee. Ik ken hem wel aardig. Aardige vent wanneer hij zijn pruik niet op heeft. Ik moest met deze clip trouwens wel best lachen destijds. Die haren die niet bewegen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:52 schreef Adames het volgende:
[..]
heb er niet zo veel mee, maar om hem te kennen moet je dan ook L1 kijken,
dan liever het origineel van Udo Jürgens
Komt-ie weer trollen.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:53 schreef Adames het volgende:
[..]
dit niveau moet je wel vol kunnen houden
en als je deze trailer ziet ben je om, vooral het heerlijke accent van Rudi Carrell is een verrijkingquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Maar dat moet nog lukken ja.
hij is wel mooi, maar toch een schnabbelaar. in Duitsland was het wel allemaal oprecht, compleet volk is opgevoed met de meest slechte schlagerkomedies met zangers die niet kunnen acterenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb er verder ook weinig mee. Ik ken hem wel aardig. Aardige vent wanneer hij zijn pruik niet op heeft. Ik moest met deze clip trouwens wel best lachen destijds. Die haren die niet bewegen.
Rudi zijn Duits blijft geniaal jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:59 schreef Adames het volgende:
[..]
en als je deze trailer ziet ben je om, vooral het heerlijke accent van Rudi Carrell is een verrijking
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rudi zijn Duits blijft geniaal ja
Vanaf 4:09 bijvoorbeeld.
Rudi en ik hebben in dezelfde straat gewoond, wil je me aanraken?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rudi zijn Duits blijft geniaal ja
Vanaf 4:09 bijvoorbeeld.
Je weet heel goed dat deze ambitie los van Rudi staat.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rudi en ik hebben in dezelfde straat gewoond, wil je me aanraken?
ah is hij er dit jaar weer bij? Dan zal ik waarschijnlijk nog gaan ook. Jammer dat het woensdag isquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mi, 16.10.2013 Sittard / NL Oktoberfestzelt Sittard Infos folgen
Ik zeg VBL SC Heino meet.
Oh bedankt.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je vergeet steeds te eindigen met een punt.
Oh tof, die serie heb ik tot seizoen 3 gezien maar moet ik nu maar eens af gaan kijken.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:02 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Leuk, Sons of Anarchy kan je ook kijken via Netflix.
Niet echt een zware baan jij of welquote:Op woensdag 11 september 2013 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh tof, die serie heb ik tot seizoen 3 gezien maar moet ik nu maar eens af gaan kijken.
Geef me even de tijd om op te starten man.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet echt een zware baan jij of wel
In duitsland?quote:Op woensdag 11 september 2013 09:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geef me even de tijd om op te starten man.
Anyways kom je ook op de heino meet?
HTPC ftwquote:Op woensdag 11 september 2013 09:02 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Leuk, Sons of Anarchy kan je ook kijken via Netflix.
Hmmmm twijfelachtig. Die hebben natuurlijk geen literpullen of bratwursten per meterquote:Op woensdag 11 september 2013 09:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, Sittard.
Ook Duitsland eigenlijk.
Ik denk het wel want het zijn de Sittardse oktoberfesten. Adames was er al eerder geweest dus die weet daar vast meer van.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Hmmmm twijfelachtig. Die hebben natuurlijk geen literpullen of bratwursten per meter
Okay dan, als ik niet hoef te bobben.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk het wel want het zijn de Sittardse oktoberfesten. Adames was er al eerder geweest dus die weet daar vast meer van.
Het is wel op een woensdagquote:Op woensdag 11 september 2013 09:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Okay dan, als ik niet hoef te bobben.
Donderdag vrijquote:Op woensdag 11 september 2013 09:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is wel op een woensdag
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gisteren op RTL 4 nog een topshow gezien. Pauper gezin met 6 kinderen, die man had een eigen "bedrijf" waarvoor hij keyboard ging spelen op feestjes terwijl hij er niks van kon, vrouw deed 2 dagen in de week afwassen, hadden een schuld van 55 k en gaven iedere maand 3.5k uit terwijl er ongeveer 16 tot 1700 binnen kwamZe hadden zelfs de spaarrekening van de kinderen uitgegeven
![]()
Uiteindelijk komen ze met een oplossing maar daarvoor moesten ze allebei gaan werken, weigeren ze dat gewoon omdat die man met "z'n kindje" bezig wil zijn en die vrouw houdt niet genoeg tijd over voor leuke dingen als ze meer gaat werken![]()
Ach ja, kunnen wij over een paar jaar hun schuld aflossen
Ook gezien....kots zulk soort mensen echt uitquote:Op woensdag 11 september 2013 09:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gisteren op RTL 4 nog een topshow gezien. Pauper gezin met 6 kinderen, die man had een eigen "bedrijf" waarvoor hij keyboard ging spelen op feestjes terwijl hij er niks van kon, vrouw deed 2 dagen in de week afwassen, hadden een schuld van 55 k en gaven iedere maand 3.5k uit terwijl er ongeveer 16 tot 1700 binnen kwamZe hadden zelfs de spaarrekening van de kinderen uitgegeven
![]()
Uiteindelijk komen ze met een oplossing maar daarvoor moesten ze allebei gaan werken, weigeren ze dat gewoon omdat die man met "z'n kindje" bezig wil zijn en die vrouw houdt niet genoeg tijd over voor leuke dingen als ze meer gaat werken![]()
Dat je zo twisted bent dat je er geen fuck om geeft, sowieso, dat je meer uitgeeft dan je hebt.. dat je kinderen straks niet genoeg kunnen krijgen op elk gebied en zij opgezadeld worden met een dikke schuld als die ouders de pijp uit gaan. (Al zullen ze de erfenis wel weigeren)quote:Op woensdag 11 september 2013 09:49 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ook gezien....kots zulk soort mensen echt uit
Zich te goed voelen om 5 dagen te werken
Zeggen ze vanalles op om een paar tientjes te besparen kopen ze een nieuwe katquote:Op woensdag 11 september 2013 09:49 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ook gezien....kots zulk soort mensen echt uit
Zich te goed voelen om 5 dagen te werken
Ik vind Annemarie van Gaal wel een MILFjequote:Op woensdag 11 september 2013 09:53 schreef GGMM het volgende:
Dat soort programma's kan ik niet kijken, dan ga ik me oprecht lopen ergeren.
Ik heb geen flauw idee waar je het nu over hebt.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind Annemarie van Gaal wel een MILFje
Deze is het terugkijken waard.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:53 schreef GGMM het volgende:
Dat soort programma's kan ik niet kijken, dan ga ik me oprecht lopen ergeren.
Rijke intelligente zakenvrouw uit Nederland die vele miljoenen verdient heeft in Rusland waar ze elke dag vreesde voor een bom onder haar auto en mensen heeft zien sterven. Was ook bij Dragon's Den NLquote:Op woensdag 11 september 2013 09:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je het nu over hebt.
ZEG DAN HOE DAT PROGRAMMA HEETquote:Op woensdag 11 september 2013 09:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze is het terugkijken waard.
Ze waren nog door die oudste dochter opgegeven ook. Die had het geaccepteerd dat haar ouders haar spaargeld hadden verbrast maar wou oprecht dat ze uit de schulden kwamen. Kiezen ze er gewoon voor om nog meer schuld op te bouwen
Dubbeltje op zn kantquote:Op woensdag 11 september 2013 09:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ZEG DAN HOE DAT PROGRAMMA HEET
Dat is met annemarie.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dubbeltje op zn kant![]()
Dit is de website van die gast zn bedrijf: http://eduardtenhave.maaktmuziek.nl/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso dat je dochter aan de bel moet trekken dat het zo echt niet langer gaatquote:Op woensdag 11 september 2013 09:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeggen ze vanalles op om een paar tientjes te besparen kopen ze een nieuwe kat![]()
![]()
Het waren echt nog 2 kinderen. Niveau van een 12jarige, allebei.
Uhm, welke idioot heeft die prijzen bepaald...quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:14 schreef Caland het volgende:
Sowieso deze wijn halen.
[ afbeelding ]
Je zou je verbazen hoe vaak dit voorkomt, ik heb nog een blauwe maandag tijdelijk werk gedaan bij de ABN Amro bank achter de balie. Schrijnend om te zien dat er soms een jongetje van 10 de bank komt binnenlopen om te smeken dat zijn vader later op de dag geen geld meekrijgt, omdat ze anders geen geld hebben om te eten.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:20 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Sowieso dat je dochter aan de bel moet trekken dat het zo echt niet langer gaat
Nooit gedronken voor zover ik me kan herinneren, zou eerder Argentijnse dan Braziliaanse wijn kopenquote:Op woensdag 11 september 2013 10:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm, welke idioot heeft die prijzen bepaald...
Dat is wel heel ergquote:Op woensdag 11 september 2013 11:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je zou je verbazen hoe vaak dit voorkomt, ik heb nog een blauwe maandag tijdelijk werk gedaan bij de ABN Amro bank achter de balie. Schrijnend om te zien dat er soms een jongetje van 10 de bank komt binnenlopen om te smeken dat zijn vader later op de dag geen geld meekrijgt, omdat ze anders geen geld hebben om te eten.
Nee, maar de aanbiedingsprijs is hoger dan de oorspronkelijke prijs...quote:Op woensdag 11 september 2013 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nooit gedronken voor zover ik me kan herinneren, zou eerder Argentijnse dan Braziliaanse wijn kopen
Ik zag laatst iemand om negen uur sochtends eerst z'n bier afrekenen en toen het eten, waaronder babyvoeding. Had ie geen saldo voor overquote:Op woensdag 11 september 2013 11:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je zou je verbazen hoe vaak dit voorkomt, ik heb nog een blauwe maandag tijdelijk werk gedaan bij de ABN Amro bank achter de balie. Schrijnend om te zien dat er soms een jongetje van 10 de bank komt binnenlopen om te smeken dat zijn vader later op de dag geen geld meekrijgt, omdat ze anders geen geld hebben om te eten.
quote:Op woensdag 11 september 2013 11:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, maar de aanbiedingsprijs is hoger dan de oorspronkelijke prijs...
Ja pijnlijk, of een oud dametje die 2 euro kwam storten zodat ze 10 kon opnemen buiten...quote:Op woensdag 11 september 2013 11:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand om negen uur sochtends eerst z'n bier afrekenen en toen het eten, waaronder babyvoeding. Had ie geen saldo voor over
Denk ook dat ouders daar misbruik van maken, je kind naar binnen sturen, omdat dat zieliger over komt en meer medelijden wekt...als nog triest voor zo'n jochie.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou normaal kunnen hoor, maar hij kwam juist vragen om zijn vader géén geld mee te geven.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:25 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Denk ook dat ouders daar misbruik van maken, je kind naar binnen sturen, omdat dat zieliger over komt en meer medelijden wekt...als nog triest voor zo'n jochie.
Net zoals Albert Egberts, die zoop ook alles op.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou normaal kunnen hoor, maar hij kwam juist vragen om zijn vader géén geld mee te geven.
Oh zo...teringquote:Op woensdag 11 september 2013 11:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou normaal kunnen hoor, maar hij kwam juist vragen om zijn vader géén geld mee te geven.
En terecht, met zo'n familiequote:Op woensdag 11 september 2013 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Net zoals Albert Egberts, die zoop ook alles op.
Ik ooit met een krat pils, awkwardquote:Op woensdag 11 september 2013 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb 1 keer gehad dat ik stond te pinnen in de supermarkt en geen saldo meerBest wel pijnlijk.
Ze doen dit trouwens wel regelmatig bij supermarkten/bakkers etc. Kleine kinderen een brood gaan laten kopen oid en te weinig geld meegeven in de hoop dat ze het toch wel meekrijgen.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:25 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Denk ook dat ouders daar misbruik van maken, je kind naar binnen sturen, omdat dat zieliger over komt en meer medelijden wekt...als nog triest voor zo'n jochie.
Gewoon voor betalen onder het mom van solidariteit tochquote:Op woensdag 11 september 2013 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand heeft uitgerekend dat de vrouw maar 8-12 uur per week werktDe man wou 2 dagen per week werken en ze hebben geen opleiding maar geven wel iedere maand 3500E uit.
Ik heb weer wat geloof in de mensheid verloren.
Wie is dat?quote:Op woensdag 11 september 2013 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Net zoals Albert Egberts, die zoop ook alles op.
Broertje de schuur in en klaarquote:Op woensdag 11 september 2013 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gelijk djoeken met de kniep.
Man van Hanny Egbertsquote:Op woensdag 11 september 2013 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De vader van Albert Egberts.
Die ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jongere broer van Egbert Egberts, die ooit nog een kogel pakte aan het oostfront.
Uiteindelijk houdt het een keer op en zolang het van de bank is ook geen enorm probleem voor ons denk ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand heeft uitgerekend dat de vrouw maar 8-12 uur per week werktDe man wou 2 dagen per week werken en ze hebben geen opleiding maar geven wel iedere maand 3500E uit.
Ik ga hem zometeen kijkenquote:Op woensdag 11 september 2013 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De banken zijn ook van ons. Ze hadden ook 8k achterstallige zorgverzekeringquote:Op woensdag 11 september 2013 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk houdt het een keer op en zolang het van de bank is ook geen enorm probleem voor ons denk ik.
Gezin met 6 kinderen? 6 maanden niet betalen, zit je er + extra kosten zo aan.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De banken zijn ook van ons. Ze hadden ook 8k achterstallige zorgverzekeringhoe de fuk krijgt je dat voor elkaar.
Natuurlijk en het is ook asociaal maar in verhouding peanuts, ik erger me dan meer aan onze regering die tig teveel betaalde om die banken in stand te houden, dat kost echt geld.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De banken zijn ook van ons. Ze hadden ook 8k achterstallige zorgverzekeringhoe de fuk krijgt je dat voor elkaar.
Ik heb het idee dat de regering in ieder geval iets probeert.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk en het is ook asociaal maar in verhouding peanuts, ik erger me dan meer aan onze regering die tig teveel betaalde om die banken in stand te houden, dat kost echt geld.
Mij gaat het toch altijd om de knikkers, dat 9 van de 10 mensen hufters zijn wist ik al langer.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de regering in ieder geval iets probeert.
Deze mensen accepteerden gewoon dat ze failliet gaan. Zo lang mogelijk huidige leventje volhouden en dan het kale kip idee. Zum kotzen
Goed mogelijkheid inderdaad. Al zou het wel erg dom zijn om met zwart geld of illegale inkomsten via een dergelijk programma zo de aandacht op jezelf te vestigen.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Al lijkt het me ook een serieuze mogelijkheid dat ze eigenlijk helemaal geen geldproblemen hebben maar dit op tv niet konden vertellen. Zwart geld.
Anders kan je ook niet leven met iedere maand bijna 2k tekort aan inkomsten.
Voor zover het ook nog kloptquote:Op woensdag 11 september 2013 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed mogelijkheid inderdaad. Al zou het wel erg dom zijn om met zwart geld of illegale inkomsten via een dergelijk programma zo de aandacht op jezelf te vestigen.
Dat jaquote:Op woensdag 11 september 2013 11:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In scene gezet bedoel je? Ook een optie ja.
Hun dochter heeft ze opgegeven.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed mogelijkheid inderdaad. Al zou het wel erg dom zijn om met zwart geld of illegale inkomsten via een dergelijk programma zo de aandacht op jezelf te vestigen.
Nee, dat geloof ik niet. Normaal pak je die shows er zo uit waar het in scene is gezet. Teveel emotie hier.quote:
Kan echt niet inderdaad.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Serieus gewoon het spaargeld van je kinderen uitgeven maar je dan te goed voelen om meer te gaan werken_____!
quote:Op woensdag 11 september 2013 11:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Serieus gewoon het spaargeld van je kinderen uitgeven maar je dan te goed voelen om meer te gaan werken_____!
quote:Op woensdag 11 september 2013 11:59 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Kan echt niet inderdaad.
Ze hadden al een hypotheek van 1200 pm. 6 kinderen. Allerlei abonnementen. Gaat wel hard dan.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:07 schreef Smoofie het volgende:
Je kunt in NL echt niet 3500 per maand te veel uitgeven hoor. Uitgeven als in consumeren.
Ik zou ze gebruiken om onze dijken mee te verhogen.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:13 schreef Smoofie het volgende:
Maarja , dat soort mensen zouden geen kinderen mogen krijgen . Als ik der Führer was....
1 dag en dan zijn alle tenten en ook enkele organen gejat.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:07 schreef Tarado het volgende:
Oranjecamping in Brazilië gaat ook een groot succes worden, benieuwd hoe dat af gaat lopen
quote:Op woensdag 11 september 2013 12:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1 dag en dan zijn alle tenten en ook enkele organen gejat.
Over Zuid-Afrika zeiden ze ook wel dat het heel onveilig zou zijn, viel ook mee uiteindelijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]Tenzij levensmoe zou ik toch niet snel voor die camping optie kiezen, maar er zijn er zat die er dom genoeg voor zijn.
Is toch wat andersquote:Op woensdag 11 september 2013 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Over Zuid-Afrika zeiden ze ook wel dat het heel onveilig zou zijn, viel ook mee uiteindelijk.
goud is altijd goedquote:Op woensdag 11 september 2013 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet nog steeds een cadeau voor mn vriendin kopen maar ik weet niets
Die is toch dood?quote:Op woensdag 11 september 2013 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu ff broodje Mario.
#yolo
Zou dus #yodo moeten zijn, die vocking ziet er niet slecht uit al houd ik niet zo van leverworstquote:Op woensdag 11 september 2013 13:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die is toch dood?
Volgens een enquête op de radio is trouwens het meest typische gerecht van Utrecht Vocking worst.
Hele familie werkt eraan mee. Hij leeft nu voort in zijn broodjes.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die is toch dood?
Volgens een enquête op de radio is trouwens het meest typische gerecht van Utrecht Vocking worst.
Waar zit dat ergens, morgen eens langs gaanquote:Op woensdag 11 september 2013 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hele familie werkt eraan mee. Hij leeft nu voort in zijn broodjes.
Op de oude gracht. Het is voor jou best makkelijk te bereiken. Als je door hoogcatherijne loopt naar het centrum, dan het vredenburg oversteken naar het straatje wat tussen de bebouwing doorloopt (drieharingstraat), aan het eind links en dan zie je de tent van broodje mario na 50 meter.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar zit dat ergens, morgen eens langs gaan
Zeepdildo.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet nog steeds een cadeau voor mn vriendin kopen maar ik weet niets
Misschien hebben ze mijn mal nog liggen.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen zin om weer als penismodel te moeten komen opdraven.
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:49 schreef Geo4kant het volgende:
Knut dit kan echt niet manslecht geacteerd dit.
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:51 schreef Geo4kant het volgende:
3 fucking advertenties achter elkaargretig honden
Waar gaat dit over?quote:
Dat mens verdient klappen. Ik geloof niet dat dit echt is maar dan nog.. wat een domme mensen ::') 6 fucking kinderen als beide amper een opleiding hebben.. Echt 0 interesse in hun eigen financien pff, kinderen afpakkenquote:
http://www.rtlxl.nl/#!/ee(...)0e-8ed5-2d250f78d518quote:Op woensdag 11 september 2013 14:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waar gaat dit over?
Dubbeltje op zn kant gisteren:quote:Op woensdag 11 september 2013 14:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waar gaat dit over?
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
![]()
Je denkt dat ze ook allemaal nepwebsites van zn bedrijfjes hebben gemaakt?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
http://www.rtlxl.nl/#!/ee(...)0e-8ed5-2d250f78d518
Hij had qua kansen verzilveren een lager percentage dan mensen als Hupperts en ook een of andere kut verdediger. :quote:Op woensdag 11 september 2013 14:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zouden ze ook zo'n plaatje van Lex hebben...
Godsammequote:Op woensdag 11 september 2013 14:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dubbeltje op zn kant gisteren:
[..]
Nouja, gezien hoe wij nu al reageren is dit wat RTL wilt.. websiteje maken is zo gebeurd.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je denkt dat ze ook allemaal nepwebsites van zn bedrijfjes hebben gemaakt?
Das bij mn vriendin ook. Al denk ik dat ze inderdaad een andere moeder heeft.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nouja, gezien hoe wij nu al reageren is dit wat RTL wilt.. websiteje maken is zo gebeurd.
En het kan best een echt bedrijf zijn en echt een gezin met schulden alleen wordt het allemaal aangedikt (veel) voor het shock effect.. In ruil voor de medewerking krijgen ze hulp bij de financien, als ze wat mee acteren.
Sowieso verdacht dat hun beide donker haar hebben en die dochter zo blond als iets is
6 fucking kinderenquote:
Dit is echt. 100%. Over een tijdje zie je dat huis op funda staan, dat weet ik zeker.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nouja, gezien hoe wij nu al reageren is dit wat RTL wilt.. websiteje maken is zo gebeurd.
En het kan best een echt bedrijf zijn en echt een gezin met schulden alleen wordt het allemaal aangedikt (veel) voor het shock effect.. In ruil voor de medewerking krijgen ze hulp bij de financien, als ze wat mee acteren.
Sowieso verdacht dat hun beide donker haar hebben en die dochter zo blond als iets is
Ben je al bij de laatste scene?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
6 fucking kinderendat was haar droom een groot gezin. Wat dachten ze dat ze in 1990 wel zaadjes zouden uitvinden waar geldbomen uit groeien
Nee, op 29minquote:Op woensdag 11 september 2013 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben je al bij de laatste scene?
Gordon zijn relatie is pas stukgelopen. Een beetje rustig aan.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
Ze moeten even Gordon, Simon Cowell en nog iemand inhuren en hem auditie laten doen dat ze hem effe goed vertellen dat deze man geen brood gaat verdienen in de muziek (tenzij alleen geluid/licht installatie gaat doen)
Nu dus wel.. godverdomme manquote:Op woensdag 11 september 2013 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben je al bij de laatste scene?
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu dus wel.. godverdomme mandirect die kinderen afpakken. Dat je gewoon bewust kiest om lekker door te gaan en elke maand schulden te maken.
Kinderen afpakken en daarna het huis.
Gordon zijn relatie is áltijd net stukgelopen...quote:Op woensdag 11 september 2013 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gordon zijn relatie is pas stukgelopen. Een beetje rustig aan.
Dan ga ik nu weer verder kijken naar Kenneth Vermeer zijn dagelijkse kookprogramma op Net5
Moet ik ook nog eens aan beginnenquote:Op woensdag 11 september 2013 14:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, dat was seizoen 1 van Sons of Anarchy, op naar de volgende
Dit klinkt wel als het begin van een volgend familiedrama.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu dus wel.. godverdomme mandirect die kinderen afpakken. Dat je gewoon bewust kiest om lekker door te gaan en elke maand schulden te maken.
Kinderen afpakken en daarna het huis.
Daar is die vader veel te suf voor.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit klinkt wel als het begin van een volgend familiedrama.
Die volgende aflevering klonk alsof 1 van de 2 een geheime drugsverslaving had. Kan ook wel interessant worden.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:47 schreef Geo4kant het volgende:
In aflevering 3 heeft mevrouw haar arbeidsongeschiktheidsverzekering opgezegd!
Of gokverslaving inderdaadquote:Op woensdag 11 september 2013 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die volgende aflevering klonk alsof 1 van de 2 een geheime drugsverslaving had. Kan ook wel interessant worden.
Huur/Hypotheek - 700/800quote:Op woensdag 11 september 2013 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
2000 eckies aan huishoudelijke lasten
Hypotheek was 1200 geloof ik (las ik hier)quote:Op woensdag 11 september 2013 14:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Huur/Hypotheek - 700/800
G/L/W - 400
Telefoon - 300
Verzekeringen - 300
Internet - 50
ff uit de losse pols. Ik heb het niet gezien, dus weet niet of zij huren of een koophuis hebben.
Ah, kijk dan zit je al vrij snel aan 2000 per maand met 6 kinderen.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hypotheek was 1200 geloof ik (las ik hier)
Nee, dit is volgende week. En met huishoudelijke lasten bedoelen ze in dit programma dus niet huur, maar eigenlijk alleen uitgaven om het huishouden te runnen. Dus eten, kleding, stroom etc.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah, kijk dan zit je al vrij snel aan 2000 per maand met 6 kinderen.
Oh, nu ben ik in de war... zal maar even eerst terug gaan kijken.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, dit is volgende week. En met huishoudelijke lasten bedoelen ze in dit programma dus niet huur, maar eigenlijk alleen uitgaven om het huishouden te runnen. Dus eten, kleding, stroom etc.
Doen, is een aanraderquote:Op woensdag 11 september 2013 15:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, nu ben ik in de war... zal maar even eerst terug gaan kijken.
Mijn vaste lasten zijn ook 2000 euro pmquote:Op woensdag 11 september 2013 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
2000 eckies aan huishoudelijke lasten
per persoon per dag?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En ik geloof best dat het kan, voor 2k huishoudelijke lasten, maar het kan ook makkelijk een heel stuk minder. Valt veel op te besparen.
Toen ik nog studeerde gaven wij 5e pppd uit in de supermarkt
Dat Oehoe nummer is nog erger dan Blofquote:Op woensdag 11 september 2013 15:02 schreef DonRaja het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bløf en Nielson maken titelsong Mannenharten
Die dude van oehoe met die Zeeuwse jankerts.... net als je denkt dat het niet erger kan...
Lijkt me logisch dat je 'upc'quote:Op woensdag 11 september 2013 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn vaste lasten zijn ook 2000 euro pm
(incl upc etc )
Vind ik niet gek... je hebt gewoon in jacuzzi in die mansion van je...quote:Op woensdag 11 september 2013 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
(incl upc etc )
Het ontloopt elkaar niet echt veel. Bij beiden krijg ik de neiging om me te gaan snijden.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
per persoon per dag?
[..]
Dat Oehoe nummer is nog erger dan Blof
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vind ik niet gek... je hebt gewoon in jacuzzi in die mansion van je...
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eneco heb ik vanmorgen verhoogd naar 275 euroWas 210
Voor de zekerheid
Het gaat dus ex huur/hypotheek he? Puur en alleen kleding, eten en drinken, internet etc.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
(incl upc etc )
OW Ik zie dat het veel meer is
Zaterdag was het feestje toch he?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eneco heb ik vanmorgen verhoogd naar 275 euroWas 210
Voor de zekerheid
Serieus? Dan 2000 euro lastenquote:Op woensdag 11 september 2013 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het gaat dus ex huur/hypotheek he? Puur en alleen kleding, eten en drinken, internet etc.
Het kan ook wel, maar het kan met z'n 2en ook makkelijk voor de helft. Lijkt me een makkelijke keuze als je tienduizenden euros schuld hebt.
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zaterdag was het feestje toch he?
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zaterdag was het feestje toch he?
Is die zo dik?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
de brunette en het nichtje in één jacuzzi![]()
jammer dat hmf alle plek verder inneemt
Terug naar de rekentafel dan.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus? Dan 2000 euro lasten
Nee ik heb 2300 en dan zittten alle maandelijkse afschrijvingen erbij. Fitness, voetbal, mobiel, etc. En belangrijk 500 euro sparen. Anders zit ik op 1700![]()
Maar daar zit niet de boodschappen bij.
500 sparen mag je natuurlijk niet meerekenen.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus? Dan 2000 euro lasten
Nee ik heb 2300 en dan zittten alle maandelijkse afschrijvingen erbij. Fitness, voetbal, mobiel, etc. En belangrijk 500 euro sparen. Anders zit ik op 1700![]()
Maar daar zit niet de boodschappen bij.
waarom?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terug naar de rekentafel dan.
Hier heb je alvast een meeuw
[ afbeelding ]
Bij de figuren waar Knut het over heeft zit het er wel bij kennelijk.quote:
Was het maar waarquote:Op woensdag 11 september 2013 15:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
500 sparen mag je natuurlijk niet meerekenen.
Maar krijg jij 2300 bij die 2ehands toko ja
Meeuwen zijn niet lief. Kingfishers zijn lief.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij de figuren waar Knut het over heeft zit het er wel bij kennelijk.
En de meeuw is gewoon lief.
Die zijn schitterend. Zij hoeven geeneens lief te zijn om geliefd te worden.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meeuwen zijn niet lief. Kingfishers zijn lief.
Geen enkele vogel is liefquote:Op woensdag 11 september 2013 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meeuwen zijn niet lief. Kingfishers zijn lief.
Ah. Wij doen alles apart , dat ben ik niet gewendquote:Op woensdag 11 september 2013 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was het maar waar
Ik heb toch 2 inkomens? Ik ben nog steeds getrouwd enzo. Alles komt op 1 hoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |