Nee joh, het altijd veel, omdat het altijd wordt afgezet tegen het aantal cookies dat je per seconde krijgtquote:
wat zouden ze tegen engeland hebben dan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
verreweg moeilijkste kwalificatiegroep, toeval natuurlijk.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wil je wat lenen?![]()
[ afbeelding ]
Spanje tegen Frankrijk. De kwalificatie daarvoor tegen Italië.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat zouden ze tegen engeland hebben dan?
verder hebben portugal en belgië ook geen makkelijke poule
omdat engeland toen niet anti fifa docu ging tegenhoudenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat zouden ze tegen engeland hebben dan?
verder hebben portugal en belgië ook geen makkelijke poule
hoe doen ze het dan? halen ze het WK wel?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
verreweg moeilijkste kwalificatiegroep, toeval natuurlijk.
als ze winnen vandaag sowieso wel..quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:57 schreef j0rdiiii het volgende:
hoe doen ze het dan? halen ze het WK wel?
Sparen voor de paarse kat, dan schiet het omhoog.quote:
Dan moet ik wachten tot het einde van de Economische Crisis.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sparen voor de paarse kat, dan schiet het omhoog.
Doe die quote dan weg of ik TR je.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik laat me niet commanderen door mensen zoals jij.
Veel plezier en sterkte.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar jongens, ik ga rustig een kebabje halen en dan ergens in de pub voetbal kijken.
Hou het niveau hoog tijdens mijn afwezigheid.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe die quote dan weg of ik TR je.
Boe-hoe.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nu word ik echt bang.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef Smoofie het volgende:
Ik geef je billenkoek stijn, als ik klaar ben met je zusje.
Vooral TR'en, dan ga ik er echt onmiddellijk wat aan doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ajacied422 heeft wapens, schiet ie je gewoon dood hoorquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef Smoofie het volgende:
Ik geef je billenkoek stijn, als ik klaar ben met je zusje.
Ik kreeg een cookies chain, dat je achter elkaar op die bonusdingen moet klikken, toen had ik gelijk 90% bij elkaar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet ik wachten tot het einde van de Economische Crisis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |