Nee joh, het altijd veel, omdat het altijd wordt afgezet tegen het aantal cookies dat je per seconde krijgtquote:
wat zouden ze tegen engeland hebben dan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
verreweg moeilijkste kwalificatiegroep, toeval natuurlijk.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wil je wat lenen?![]()
[ afbeelding ]
Spanje tegen Frankrijk. De kwalificatie daarvoor tegen Italië.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat zouden ze tegen engeland hebben dan?
verder hebben portugal en belgië ook geen makkelijke poule
omdat engeland toen niet anti fifa docu ging tegenhoudenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat zouden ze tegen engeland hebben dan?
verder hebben portugal en belgië ook geen makkelijke poule
hoe doen ze het dan? halen ze het WK wel?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
verreweg moeilijkste kwalificatiegroep, toeval natuurlijk.
als ze winnen vandaag sowieso wel..quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:57 schreef j0rdiiii het volgende:
hoe doen ze het dan? halen ze het WK wel?
Sparen voor de paarse kat, dan schiet het omhoog.quote:
Dan moet ik wachten tot het einde van de Economische Crisis.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sparen voor de paarse kat, dan schiet het omhoog.
Doe die quote dan weg of ik TR je.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik laat me niet commanderen door mensen zoals jij.
Veel plezier en sterkte.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar jongens, ik ga rustig een kebabje halen en dan ergens in de pub voetbal kijken.
Hou het niveau hoog tijdens mijn afwezigheid.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe die quote dan weg of ik TR je.
Boe-hoe.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nu word ik echt bang.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef Smoofie het volgende:
Ik geef je billenkoek stijn, als ik klaar ben met je zusje.
Vooral TR'en, dan ga ik er echt onmiddellijk wat aan doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ajacied422 heeft wapens, schiet ie je gewoon dood hoorquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef Smoofie het volgende:
Ik geef je billenkoek stijn, als ik klaar ben met je zusje.
Ik kreeg een cookies chain, dat je achter elkaar op die bonusdingen moet klikken, toen had ik gelijk 90% bij elkaar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet ik wachten tot het einde van de Economische Crisis.
Denk dat hij eerder in zijn broek loopt te zeiken van angst.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ajacied422 heeft wapens, schiet ie je gewoon dood hoor
en is een kop groter.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ajacied422 heeft wapens, schiet ie je gewoon dood hoor
Omdat jij een TR wil maken omdat je een gekke of jolige post hebt gemaakt die ik in mijn sig stop?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat hij eerder in zijn broek loopt te zeiken van angst.
Gewoon treurig wat je doetquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat jij een TR wil maken omdat je een gekke of jolige post hebt gemaakt die ik in mijn sig stop?
Erg schokkend inderdaad, je bent op de bigstarranking uit de top 100 gestoten hierdoor.
Alleen gisteren, toen zat ik ook met informatica en web science in de zaal dus jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:03 schreef Adames het volgende:
[..]
in de college's al iedereen aan de cookieclicker?
TR maken was natuurlijk niet serieus, maar ik snap idd niet dat je een grapje als ondertitel neemtquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat jij een TR wil maken omdat je een gekke of jolige post hebt gemaakt die ik in mijn sig stop?
Erg schokkend inderdaad, je bent op de bigstarranking uit de top 100 gestoten hierdoor.
Kan jou het verrotten man. Als je een beetje zelfspot hebt, kan je daar gewoon tegen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
TR maken was natuurlijk niet serieus, maar ik snap idd niet dat je een grapje als ondertitel neemt
Straks gaan mensen erin gelovenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jou het verrotten man. Als je een beetje zelfspot hebt, kan je daar gewoon tegen.
Sterkte ermee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Straks gaan mensen erin geloven. Daar gaat mijn FOK! reputatie, wat moet ik dan in het leven? Hé? Ik heb niet veel, en jij pakt dan misschien het enige wat ik nog over heb van mij af.
Gewoon gelijk de FA´s mailen natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
TR maken was natuurlijk niet serieus, maar ik snap idd niet dat je een grapje als ondertitel neemt
Ho ho, het ging over de coke die ik jou moest geven.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Had je maar niet zo stom over Eriksen moeten doen.
Wales heeft een grotere marktwaarde dan Nederland, dat is pas armoequote:Op dinsdag 10 september 2013 20:19 schreef Kun-Aguero het volgende:
“@Catenaccio: De geschatte marktwaarde van de selectie van Oranje is 1131x zo hoog als die van Andorra (¤175.000). Hup Andorra, hup. #andned”
Ja leuk man.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:30 schreef AFCNiels het volgende:
Ik kreeg alweer een super cookies chain![]()
[ afbeelding ]
wat?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was hij altijd al zo katholiek?Zijn nummer kende ik al langer namelijk.
Dat live filmpje van Knut gister. Loopt hij met een leren jack met een gigantisch kruis op de rug.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:31 schreef Adames het volgende:
[..]
kan ik toch moeilijk achterblijven
nee, althans niks te merken in zijn liedjes. waarschijnlijk hoort het bij zijn nieuwe rockimago dat hij zich in zijn late midlifecrisis heeft aangemetenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat live filmpje van Knut gister. Loopt hij met een leren jack met een gigantisch kruis op de rug.
Dat is zn nieuwe stoere imago. Maar hij is nog steeds gewoon heino zei hij in dusseldorf.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat live filmpje van Knut gister. Loopt hij met een leren jack met een gigantisch kruis op de rug.
Dat is z'n logo nu. Heel gaaf.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:36 schreef Adames het volgende:
hier heeft hij een t-shirt van een doodskop aan
En m'n favoriete nummerquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:36 schreef Adames het volgende:
ja sorry, hoe geniaal zijn laatste cd ook is, ik ben toch meer van de oude stempel en mijn favorieten zijn dan ook de nummers die schwarze barbara, caramaba caracho ein whisky en blau blüht der enzianquote:
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:36 schreef Adames het volgende:
Even Nederland muten dan maar.quote:
Ik moet me daarin nog verdiepen. Ik ga op muzikale ontdekkingsreis.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:39 schreef Adames het volgende:
[..]
ja sorry, hoe geniaal zijn laatste cd ook is, ik ben toch meer van de oude stempel en mijn favorieten zijn dan ook de nummers die schwarze barbara, caramaba caracho ein whisky en blau blüht der enzian
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |