Ho ho, het ging over de coke die ik jou moest geven.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Had je maar niet zo stom over Eriksen moeten doen.
Wales heeft een grotere marktwaarde dan Nederland, dat is pas armoequote:Op dinsdag 10 september 2013 20:19 schreef Kun-Aguero het volgende:
“@Catenaccio: De geschatte marktwaarde van de selectie van Oranje is 1131x zo hoog als die van Andorra (¤175.000). Hup Andorra, hup. #andned”
Ja leuk man.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:30 schreef AFCNiels het volgende:
Ik kreeg alweer een super cookies chain![]()
[ afbeelding ]
wat?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was hij altijd al zo katholiek?Zijn nummer kende ik al langer namelijk.
Dat live filmpje van Knut gister. Loopt hij met een leren jack met een gigantisch kruis op de rug.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:31 schreef Adames het volgende:
[..]
kan ik toch moeilijk achterblijven
nee, althans niks te merken in zijn liedjes. waarschijnlijk hoort het bij zijn nieuwe rockimago dat hij zich in zijn late midlifecrisis heeft aangemetenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat live filmpje van Knut gister. Loopt hij met een leren jack met een gigantisch kruis op de rug.
Dat is zn nieuwe stoere imago. Maar hij is nog steeds gewoon heino zei hij in dusseldorf.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat live filmpje van Knut gister. Loopt hij met een leren jack met een gigantisch kruis op de rug.
Dat is z'n logo nu. Heel gaaf.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:36 schreef Adames het volgende:
hier heeft hij een t-shirt van een doodskop aan
En m'n favoriete nummerquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:36 schreef Adames het volgende:
ja sorry, hoe geniaal zijn laatste cd ook is, ik ben toch meer van de oude stempel en mijn favorieten zijn dan ook de nummers die schwarze barbara, caramaba caracho ein whisky en blau blüht der enzianquote:
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:36 schreef Adames het volgende:
Even Nederland muten dan maar.quote:
Ik moet me daarin nog verdiepen. Ik ga op muzikale ontdekkingsreis.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:39 schreef Adames het volgende:
[..]
ja sorry, hoe geniaal zijn laatste cd ook is, ik ben toch meer van de oude stempel en mijn favorieten zijn dan ook de nummers die schwarze barbara, caramaba caracho ein whisky en blau blüht der enzian
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |