Ho ho, het ging over de coke die ik jou moest geven.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Had je maar niet zo stom over Eriksen moeten doen.
Wales heeft een grotere marktwaarde dan Nederland, dat is pas armoequote:Op dinsdag 10 september 2013 20:19 schreef Kun-Aguero het volgende:
“@Catenaccio: De geschatte marktwaarde van de selectie van Oranje is 1131x zo hoog als die van Andorra (¤175.000). Hup Andorra, hup. #andned”
Ja leuk man.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:30 schreef AFCNiels het volgende:
Ik kreeg alweer een super cookies chain![]()
[ afbeelding ]
wat?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was hij altijd al zo katholiek?Zijn nummer kende ik al langer namelijk.
Dat live filmpje van Knut gister. Loopt hij met een leren jack met een gigantisch kruis op de rug.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:31 schreef Adames het volgende:
[..]
kan ik toch moeilijk achterblijven
nee, althans niks te merken in zijn liedjes. waarschijnlijk hoort het bij zijn nieuwe rockimago dat hij zich in zijn late midlifecrisis heeft aangemetenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat live filmpje van Knut gister. Loopt hij met een leren jack met een gigantisch kruis op de rug.
Dat is zn nieuwe stoere imago. Maar hij is nog steeds gewoon heino zei hij in dusseldorf.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat live filmpje van Knut gister. Loopt hij met een leren jack met een gigantisch kruis op de rug.
Dat is z'n logo nu. Heel gaaf.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:36 schreef Adames het volgende:
hier heeft hij een t-shirt van een doodskop aan
En m'n favoriete nummerquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:36 schreef Adames het volgende:
ja sorry, hoe geniaal zijn laatste cd ook is, ik ben toch meer van de oude stempel en mijn favorieten zijn dan ook de nummers die schwarze barbara, caramaba caracho ein whisky en blau blüht der enzianquote:
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:36 schreef Adames het volgende:
Even Nederland muten dan maar.quote:
Ik moet me daarin nog verdiepen. Ik ga op muzikale ontdekkingsreis.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:39 schreef Adames het volgende:
[..]
ja sorry, hoe geniaal zijn laatste cd ook is, ik ben toch meer van de oude stempel en mijn favorieten zijn dan ook de nummers die schwarze barbara, caramaba caracho ein whisky en blau blüht der enzian
Oh ik kan hier prima naar luisteren hoor. Net als ik een André Rieu optreden best uithoud.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:43 schreef Adames het volgende:
ik weet dat het op dit moment wat ver gaat, maar uiteindelijk zul je ook deze pareltjes gaan waarderen van bijv ernst mosch und seine original egerlander musikanten en slavko avsenik und seine original oberkrainer
dan gewoon aan de Duitse film beginnen, liefst met Rudi Carell of anders Heintjequote:Op dinsdag 10 september 2013 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ik kan hier prima naar luisteren hoor. Net als ik een André Rieu optreden best uithoud.
Jij zult ook bekend zijn met cultheld Dieter Koblenz?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:50 schreef Adames het volgende:
[..]
dan gewoon aan de Duitse film beginnen
Dat gaat wat ver aangezien mijn Duits werkelijk waar om te janken is. Al is het best weer een catchy liedjequote:Op dinsdag 10 september 2013 20:50 schreef Adames het volgende:
[..]
dan gewoon aan de Duitse film beginnen
heb er niet zo veel mee, maar om hem te kennen moet je dan ook L1 kijken,quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij zult ook bekend zijn met cultheld Dieter Koblenz?
Stuk warmere stem ja. Het sleept je direct meer mee in zijn verhaal.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:52 schreef Adames het volgende:
[..]
heb er niet zo veel mee, maar om hem te kennen moet je dan ook L1 kijken,
dan liever het origineel van Udo Jürgens
dit niveau moet je wel vol kunnen houdenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gaat wat ver aangezien mijn Duits werkelijk waar om te janken is. Al is het best weer een catchy liedje
Ik heb er verder ook weinig mee. Ik ken hem wel aardig. Aardige vent wanneer hij zijn pruik niet op heeft. Ik moest met deze clip trouwens wel best lachen destijds. Die haren die niet bewegen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:52 schreef Adames het volgende:
[..]
heb er niet zo veel mee, maar om hem te kennen moet je dan ook L1 kijken,
dan liever het origineel van Udo Jürgens
Komt-ie weer trollen.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:53 schreef Adames het volgende:
[..]
dit niveau moet je wel vol kunnen houden
en als je deze trailer ziet ben je om, vooral het heerlijke accent van Rudi Carrell is een verrijkingquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Maar dat moet nog lukken ja.
hij is wel mooi, maar toch een schnabbelaar. in Duitsland was het wel allemaal oprecht, compleet volk is opgevoed met de meest slechte schlagerkomedies met zangers die niet kunnen acterenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb er verder ook weinig mee. Ik ken hem wel aardig. Aardige vent wanneer hij zijn pruik niet op heeft. Ik moest met deze clip trouwens wel best lachen destijds. Die haren die niet bewegen.
Rudi zijn Duits blijft geniaal jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:59 schreef Adames het volgende:
[..]
en als je deze trailer ziet ben je om, vooral het heerlijke accent van Rudi Carrell is een verrijking
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rudi zijn Duits blijft geniaal ja
Vanaf 4:09 bijvoorbeeld.
Rudi en ik hebben in dezelfde straat gewoond, wil je me aanraken?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rudi zijn Duits blijft geniaal ja
Vanaf 4:09 bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |