Oh ik kan hier prima naar luisteren hoor. Net als ik een André Rieu optreden best uithoud.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:43 schreef Adames het volgende:
ik weet dat het op dit moment wat ver gaat, maar uiteindelijk zul je ook deze pareltjes gaan waarderen van bijv ernst mosch und seine original egerlander musikanten en slavko avsenik und seine original oberkrainer
dan gewoon aan de Duitse film beginnen, liefst met Rudi Carell of anders Heintjequote:Op dinsdag 10 september 2013 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ik kan hier prima naar luisteren hoor. Net als ik een André Rieu optreden best uithoud.
Jij zult ook bekend zijn met cultheld Dieter Koblenz?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:50 schreef Adames het volgende:
[..]
dan gewoon aan de Duitse film beginnen
Dat gaat wat ver aangezien mijn Duits werkelijk waar om te janken is. Al is het best weer een catchy liedjequote:Op dinsdag 10 september 2013 20:50 schreef Adames het volgende:
[..]
dan gewoon aan de Duitse film beginnen
heb er niet zo veel mee, maar om hem te kennen moet je dan ook L1 kijken,quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij zult ook bekend zijn met cultheld Dieter Koblenz?
Stuk warmere stem ja. Het sleept je direct meer mee in zijn verhaal.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:52 schreef Adames het volgende:
[..]
heb er niet zo veel mee, maar om hem te kennen moet je dan ook L1 kijken,
dan liever het origineel van Udo Jürgens
dit niveau moet je wel vol kunnen houdenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gaat wat ver aangezien mijn Duits werkelijk waar om te janken is. Al is het best weer een catchy liedje
Ik heb er verder ook weinig mee. Ik ken hem wel aardig. Aardige vent wanneer hij zijn pruik niet op heeft. Ik moest met deze clip trouwens wel best lachen destijds. Die haren die niet bewegen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:52 schreef Adames het volgende:
[..]
heb er niet zo veel mee, maar om hem te kennen moet je dan ook L1 kijken,
dan liever het origineel van Udo Jürgens
Komt-ie weer trollen.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:53 schreef Adames het volgende:
[..]
dit niveau moet je wel vol kunnen houden
en als je deze trailer ziet ben je om, vooral het heerlijke accent van Rudi Carrell is een verrijkingquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Maar dat moet nog lukken ja.
hij is wel mooi, maar toch een schnabbelaar. in Duitsland was het wel allemaal oprecht, compleet volk is opgevoed met de meest slechte schlagerkomedies met zangers die niet kunnen acterenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb er verder ook weinig mee. Ik ken hem wel aardig. Aardige vent wanneer hij zijn pruik niet op heeft. Ik moest met deze clip trouwens wel best lachen destijds. Die haren die niet bewegen.
Rudi zijn Duits blijft geniaal jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:59 schreef Adames het volgende:
[..]
en als je deze trailer ziet ben je om, vooral het heerlijke accent van Rudi Carrell is een verrijking
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rudi zijn Duits blijft geniaal ja
Vanaf 4:09 bijvoorbeeld.
Rudi en ik hebben in dezelfde straat gewoond, wil je me aanraken?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rudi zijn Duits blijft geniaal ja
Vanaf 4:09 bijvoorbeeld.
Je weet heel goed dat deze ambitie los van Rudi staat.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rudi en ik hebben in dezelfde straat gewoond, wil je me aanraken?
ah is hij er dit jaar weer bij? Dan zal ik waarschijnlijk nog gaan ook. Jammer dat het woensdag isquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mi, 16.10.2013 Sittard / NL Oktoberfestzelt Sittard Infos folgen
Ik zeg VBL SC Heino meet.
Oh bedankt.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je vergeet steeds te eindigen met een punt.
Oh tof, die serie heb ik tot seizoen 3 gezien maar moet ik nu maar eens af gaan kijken.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:02 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Leuk, Sons of Anarchy kan je ook kijken via Netflix.
Niet echt een zware baan jij of welquote:Op woensdag 11 september 2013 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh tof, die serie heb ik tot seizoen 3 gezien maar moet ik nu maar eens af gaan kijken.
Geef me even de tijd om op te starten man.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet echt een zware baan jij of wel
In duitsland?quote:Op woensdag 11 september 2013 09:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geef me even de tijd om op te starten man.
Anyways kom je ook op de heino meet?
HTPC ftwquote:Op woensdag 11 september 2013 09:02 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Leuk, Sons of Anarchy kan je ook kijken via Netflix.
Hmmmm twijfelachtig. Die hebben natuurlijk geen literpullen of bratwursten per meterquote:Op woensdag 11 september 2013 09:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, Sittard.
Ook Duitsland eigenlijk.
Ik denk het wel want het zijn de Sittardse oktoberfesten. Adames was er al eerder geweest dus die weet daar vast meer van.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Hmmmm twijfelachtig. Die hebben natuurlijk geen literpullen of bratwursten per meter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |