Oh tof, die serie heb ik tot seizoen 3 gezien maar moet ik nu maar eens af gaan kijken.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:02 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Leuk, Sons of Anarchy kan je ook kijken via Netflix.
Niet echt een zware baan jij of welquote:Op woensdag 11 september 2013 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh tof, die serie heb ik tot seizoen 3 gezien maar moet ik nu maar eens af gaan kijken.
Geef me even de tijd om op te starten man.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet echt een zware baan jij of wel
In duitsland?quote:Op woensdag 11 september 2013 09:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geef me even de tijd om op te starten man.
Anyways kom je ook op de heino meet?
HTPC ftwquote:Op woensdag 11 september 2013 09:02 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Leuk, Sons of Anarchy kan je ook kijken via Netflix.
Hmmmm twijfelachtig. Die hebben natuurlijk geen literpullen of bratwursten per meterquote:Op woensdag 11 september 2013 09:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, Sittard.
Ook Duitsland eigenlijk.
Ik denk het wel want het zijn de Sittardse oktoberfesten. Adames was er al eerder geweest dus die weet daar vast meer van.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Hmmmm twijfelachtig. Die hebben natuurlijk geen literpullen of bratwursten per meter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |