Je weet heel goed dat deze ambitie los van Rudi staat.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rudi en ik hebben in dezelfde straat gewoond, wil je me aanraken?
ah is hij er dit jaar weer bij? Dan zal ik waarschijnlijk nog gaan ook. Jammer dat het woensdag isquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mi, 16.10.2013 Sittard / NL Oktoberfestzelt Sittard Infos folgen
Ik zeg VBL SC Heino meet.
Oh bedankt.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je vergeet steeds te eindigen met een punt.
Oh tof, die serie heb ik tot seizoen 3 gezien maar moet ik nu maar eens af gaan kijken.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:02 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Leuk, Sons of Anarchy kan je ook kijken via Netflix.
Niet echt een zware baan jij of welquote:Op woensdag 11 september 2013 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh tof, die serie heb ik tot seizoen 3 gezien maar moet ik nu maar eens af gaan kijken.
Geef me even de tijd om op te starten man.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet echt een zware baan jij of wel
In duitsland?quote:Op woensdag 11 september 2013 09:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geef me even de tijd om op te starten man.
Anyways kom je ook op de heino meet?
HTPC ftwquote:Op woensdag 11 september 2013 09:02 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Leuk, Sons of Anarchy kan je ook kijken via Netflix.
Hmmmm twijfelachtig. Die hebben natuurlijk geen literpullen of bratwursten per meterquote:Op woensdag 11 september 2013 09:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, Sittard.
Ook Duitsland eigenlijk.
Ik denk het wel want het zijn de Sittardse oktoberfesten. Adames was er al eerder geweest dus die weet daar vast meer van.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Hmmmm twijfelachtig. Die hebben natuurlijk geen literpullen of bratwursten per meter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |