Je weet heel goed dat deze ambitie los van Rudi staat.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rudi en ik hebben in dezelfde straat gewoond, wil je me aanraken?
ah is hij er dit jaar weer bij? Dan zal ik waarschijnlijk nog gaan ook. Jammer dat het woensdag isquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mi, 16.10.2013 Sittard / NL Oktoberfestzelt Sittard Infos folgen
Ik zeg VBL SC Heino meet.
Oh bedankt.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je vergeet steeds te eindigen met een punt.
Oh tof, die serie heb ik tot seizoen 3 gezien maar moet ik nu maar eens af gaan kijken.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:02 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Leuk, Sons of Anarchy kan je ook kijken via Netflix.
Niet echt een zware baan jij of welquote:Op woensdag 11 september 2013 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh tof, die serie heb ik tot seizoen 3 gezien maar moet ik nu maar eens af gaan kijken.
Geef me even de tijd om op te starten man.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet echt een zware baan jij of wel
In duitsland?quote:Op woensdag 11 september 2013 09:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geef me even de tijd om op te starten man.
Anyways kom je ook op de heino meet?
HTPC ftwquote:Op woensdag 11 september 2013 09:02 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Leuk, Sons of Anarchy kan je ook kijken via Netflix.
Hmmmm twijfelachtig. Die hebben natuurlijk geen literpullen of bratwursten per meterquote:Op woensdag 11 september 2013 09:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, Sittard.
Ook Duitsland eigenlijk.
Ik denk het wel want het zijn de Sittardse oktoberfesten. Adames was er al eerder geweest dus die weet daar vast meer van.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Hmmmm twijfelachtig. Die hebben natuurlijk geen literpullen of bratwursten per meter
Okay dan, als ik niet hoef te bobben.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk het wel want het zijn de Sittardse oktoberfesten. Adames was er al eerder geweest dus die weet daar vast meer van.
Het is wel op een woensdagquote:Op woensdag 11 september 2013 09:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Okay dan, als ik niet hoef te bobben.
Donderdag vrijquote:Op woensdag 11 september 2013 09:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is wel op een woensdag
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gisteren op RTL 4 nog een topshow gezien. Pauper gezin met 6 kinderen, die man had een eigen "bedrijf" waarvoor hij keyboard ging spelen op feestjes terwijl hij er niks van kon, vrouw deed 2 dagen in de week afwassen, hadden een schuld van 55 k en gaven iedere maand 3.5k uit terwijl er ongeveer 16 tot 1700 binnen kwamZe hadden zelfs de spaarrekening van de kinderen uitgegeven
![]()
Uiteindelijk komen ze met een oplossing maar daarvoor moesten ze allebei gaan werken, weigeren ze dat gewoon omdat die man met "z'n kindje" bezig wil zijn en die vrouw houdt niet genoeg tijd over voor leuke dingen als ze meer gaat werken![]()
Ach ja, kunnen wij over een paar jaar hun schuld aflossen
Ook gezien....kots zulk soort mensen echt uitquote:Op woensdag 11 september 2013 09:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gisteren op RTL 4 nog een topshow gezien. Pauper gezin met 6 kinderen, die man had een eigen "bedrijf" waarvoor hij keyboard ging spelen op feestjes terwijl hij er niks van kon, vrouw deed 2 dagen in de week afwassen, hadden een schuld van 55 k en gaven iedere maand 3.5k uit terwijl er ongeveer 16 tot 1700 binnen kwamZe hadden zelfs de spaarrekening van de kinderen uitgegeven
![]()
Uiteindelijk komen ze met een oplossing maar daarvoor moesten ze allebei gaan werken, weigeren ze dat gewoon omdat die man met "z'n kindje" bezig wil zijn en die vrouw houdt niet genoeg tijd over voor leuke dingen als ze meer gaat werken![]()
Ach ja, kunnen wij over een paar jaar hun schuld aflossen
Dat je zo twisted bent dat je er geen fuck om geeft, sowieso, dat je meer uitgeeft dan je hebt.. dat je kinderen straks niet genoeg kunnen krijgen op elk gebied en zij opgezadeld worden met een dikke schuld als die ouders de pijp uit gaan. (Al zullen ze de erfenis wel weigeren)quote:Op woensdag 11 september 2013 09:49 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ook gezien....kots zulk soort mensen echt uit
Zich te goed voelen om 5 dagen te werken
Zeggen ze vanalles op om een paar tientjes te besparen kopen ze een nieuwe katquote:Op woensdag 11 september 2013 09:49 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ook gezien....kots zulk soort mensen echt uit
Zich te goed voelen om 5 dagen te werken
Ik vind Annemarie van Gaal wel een MILFjequote:Op woensdag 11 september 2013 09:53 schreef GGMM het volgende:
Dat soort programma's kan ik niet kijken, dan ga ik me oprecht lopen ergeren.
Ik heb geen flauw idee waar je het nu over hebt.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind Annemarie van Gaal wel een MILFje
Deze is het terugkijken waard.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:53 schreef GGMM het volgende:
Dat soort programma's kan ik niet kijken, dan ga ik me oprecht lopen ergeren.
Rijke intelligente zakenvrouw uit Nederland die vele miljoenen verdient heeft in Rusland waar ze elke dag vreesde voor een bom onder haar auto en mensen heeft zien sterven. Was ook bij Dragon's Den NLquote:Op woensdag 11 september 2013 09:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je het nu over hebt.
ZEG DAN HOE DAT PROGRAMMA HEETquote:Op woensdag 11 september 2013 09:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze is het terugkijken waard.
Ze waren nog door die oudste dochter opgegeven ook. Die had het geaccepteerd dat haar ouders haar spaargeld hadden verbrast maar wou oprecht dat ze uit de schulden kwamen. Kiezen ze er gewoon voor om nog meer schuld op te bouwen
Dubbeltje op zn kantquote:Op woensdag 11 september 2013 09:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ZEG DAN HOE DAT PROGRAMMA HEET
Dat is met annemarie.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dubbeltje op zn kant![]()
Dit is de website van die gast zn bedrijf: http://eduardtenhave.maaktmuziek.nl/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso dat je dochter aan de bel moet trekken dat het zo echt niet langer gaatquote:Op woensdag 11 september 2013 09:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeggen ze vanalles op om een paar tientjes te besparen kopen ze een nieuwe kat![]()
![]()
Het waren echt nog 2 kinderen. Niveau van een 12jarige, allebei.
Uhm, welke idioot heeft die prijzen bepaald...quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:14 schreef Caland het volgende:
Sowieso deze wijn halen.
[ afbeelding ]
Je zou je verbazen hoe vaak dit voorkomt, ik heb nog een blauwe maandag tijdelijk werk gedaan bij de ABN Amro bank achter de balie. Schrijnend om te zien dat er soms een jongetje van 10 de bank komt binnenlopen om te smeken dat zijn vader later op de dag geen geld meekrijgt, omdat ze anders geen geld hebben om te eten.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:20 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Sowieso dat je dochter aan de bel moet trekken dat het zo echt niet langer gaat
Nooit gedronken voor zover ik me kan herinneren, zou eerder Argentijnse dan Braziliaanse wijn kopenquote:Op woensdag 11 september 2013 10:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm, welke idioot heeft die prijzen bepaald...
Dat is wel heel ergquote:Op woensdag 11 september 2013 11:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je zou je verbazen hoe vaak dit voorkomt, ik heb nog een blauwe maandag tijdelijk werk gedaan bij de ABN Amro bank achter de balie. Schrijnend om te zien dat er soms een jongetje van 10 de bank komt binnenlopen om te smeken dat zijn vader later op de dag geen geld meekrijgt, omdat ze anders geen geld hebben om te eten.
Nee, maar de aanbiedingsprijs is hoger dan de oorspronkelijke prijs...quote:Op woensdag 11 september 2013 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nooit gedronken voor zover ik me kan herinneren, zou eerder Argentijnse dan Braziliaanse wijn kopen
Ik zag laatst iemand om negen uur sochtends eerst z'n bier afrekenen en toen het eten, waaronder babyvoeding. Had ie geen saldo voor overquote:Op woensdag 11 september 2013 11:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je zou je verbazen hoe vaak dit voorkomt, ik heb nog een blauwe maandag tijdelijk werk gedaan bij de ABN Amro bank achter de balie. Schrijnend om te zien dat er soms een jongetje van 10 de bank komt binnenlopen om te smeken dat zijn vader later op de dag geen geld meekrijgt, omdat ze anders geen geld hebben om te eten.
quote:Op woensdag 11 september 2013 11:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, maar de aanbiedingsprijs is hoger dan de oorspronkelijke prijs...
Ja pijnlijk, of een oud dametje die 2 euro kwam storten zodat ze 10 kon opnemen buiten...quote:Op woensdag 11 september 2013 11:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand om negen uur sochtends eerst z'n bier afrekenen en toen het eten, waaronder babyvoeding. Had ie geen saldo voor over
Denk ook dat ouders daar misbruik van maken, je kind naar binnen sturen, omdat dat zieliger over komt en meer medelijden wekt...als nog triest voor zo'n jochie.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou normaal kunnen hoor, maar hij kwam juist vragen om zijn vader géén geld mee te geven.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:25 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Denk ook dat ouders daar misbruik van maken, je kind naar binnen sturen, omdat dat zieliger over komt en meer medelijden wekt...als nog triest voor zo'n jochie.
Net zoals Albert Egberts, die zoop ook alles op.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou normaal kunnen hoor, maar hij kwam juist vragen om zijn vader géén geld mee te geven.
Oh zo...teringquote:Op woensdag 11 september 2013 11:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou normaal kunnen hoor, maar hij kwam juist vragen om zijn vader géén geld mee te geven.
En terecht, met zo'n familiequote:Op woensdag 11 september 2013 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Net zoals Albert Egberts, die zoop ook alles op.
Ik ooit met een krat pils, awkwardquote:Op woensdag 11 september 2013 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb 1 keer gehad dat ik stond te pinnen in de supermarkt en geen saldo meerBest wel pijnlijk.
Ze doen dit trouwens wel regelmatig bij supermarkten/bakkers etc. Kleine kinderen een brood gaan laten kopen oid en te weinig geld meegeven in de hoop dat ze het toch wel meekrijgen.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:25 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Denk ook dat ouders daar misbruik van maken, je kind naar binnen sturen, omdat dat zieliger over komt en meer medelijden wekt...als nog triest voor zo'n jochie.
Gewoon voor betalen onder het mom van solidariteit tochquote:Op woensdag 11 september 2013 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand heeft uitgerekend dat de vrouw maar 8-12 uur per week werktDe man wou 2 dagen per week werken en ze hebben geen opleiding maar geven wel iedere maand 3500E uit.
Ik heb weer wat geloof in de mensheid verloren.
Wie is dat?quote:Op woensdag 11 september 2013 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Net zoals Albert Egberts, die zoop ook alles op.
Broertje de schuur in en klaarquote:Op woensdag 11 september 2013 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gelijk djoeken met de kniep.
Man van Hanny Egbertsquote:Op woensdag 11 september 2013 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De vader van Albert Egberts.
Die ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jongere broer van Egbert Egberts, die ooit nog een kogel pakte aan het oostfront.
Uiteindelijk houdt het een keer op en zolang het van de bank is ook geen enorm probleem voor ons denk ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand heeft uitgerekend dat de vrouw maar 8-12 uur per week werktDe man wou 2 dagen per week werken en ze hebben geen opleiding maar geven wel iedere maand 3500E uit.
Ik ga hem zometeen kijkenquote:Op woensdag 11 september 2013 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De banken zijn ook van ons. Ze hadden ook 8k achterstallige zorgverzekeringquote:Op woensdag 11 september 2013 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk houdt het een keer op en zolang het van de bank is ook geen enorm probleem voor ons denk ik.
Gezin met 6 kinderen? 6 maanden niet betalen, zit je er + extra kosten zo aan.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De banken zijn ook van ons. Ze hadden ook 8k achterstallige zorgverzekeringhoe de fuk krijgt je dat voor elkaar.
Natuurlijk en het is ook asociaal maar in verhouding peanuts, ik erger me dan meer aan onze regering die tig teveel betaalde om die banken in stand te houden, dat kost echt geld.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De banken zijn ook van ons. Ze hadden ook 8k achterstallige zorgverzekeringhoe de fuk krijgt je dat voor elkaar.
Ik heb het idee dat de regering in ieder geval iets probeert.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk en het is ook asociaal maar in verhouding peanuts, ik erger me dan meer aan onze regering die tig teveel betaalde om die banken in stand te houden, dat kost echt geld.
Mij gaat het toch altijd om de knikkers, dat 9 van de 10 mensen hufters zijn wist ik al langer.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de regering in ieder geval iets probeert.
Deze mensen accepteerden gewoon dat ze failliet gaan. Zo lang mogelijk huidige leventje volhouden en dan het kale kip idee. Zum kotzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |