Okay dan, als ik niet hoef te bobben.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk het wel want het zijn de Sittardse oktoberfesten. Adames was er al eerder geweest dus die weet daar vast meer van.
Het is wel op een woensdagquote:Op woensdag 11 september 2013 09:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Okay dan, als ik niet hoef te bobben.
Donderdag vrijquote:Op woensdag 11 september 2013 09:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is wel op een woensdag
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gisteren op RTL 4 nog een topshow gezien. Pauper gezin met 6 kinderen, die man had een eigen "bedrijf" waarvoor hij keyboard ging spelen op feestjes terwijl hij er niks van kon, vrouw deed 2 dagen in de week afwassen, hadden een schuld van 55 k en gaven iedere maand 3.5k uit terwijl er ongeveer 16 tot 1700 binnen kwamZe hadden zelfs de spaarrekening van de kinderen uitgegeven
![]()
Uiteindelijk komen ze met een oplossing maar daarvoor moesten ze allebei gaan werken, weigeren ze dat gewoon omdat die man met "z'n kindje" bezig wil zijn en die vrouw houdt niet genoeg tijd over voor leuke dingen als ze meer gaat werken![]()
Ach ja, kunnen wij over een paar jaar hun schuld aflossen
Ook gezien....kots zulk soort mensen echt uitquote:Op woensdag 11 september 2013 09:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gisteren op RTL 4 nog een topshow gezien. Pauper gezin met 6 kinderen, die man had een eigen "bedrijf" waarvoor hij keyboard ging spelen op feestjes terwijl hij er niks van kon, vrouw deed 2 dagen in de week afwassen, hadden een schuld van 55 k en gaven iedere maand 3.5k uit terwijl er ongeveer 16 tot 1700 binnen kwamZe hadden zelfs de spaarrekening van de kinderen uitgegeven
![]()
Uiteindelijk komen ze met een oplossing maar daarvoor moesten ze allebei gaan werken, weigeren ze dat gewoon omdat die man met "z'n kindje" bezig wil zijn en die vrouw houdt niet genoeg tijd over voor leuke dingen als ze meer gaat werken![]()
Ach ja, kunnen wij over een paar jaar hun schuld aflossen
Dat je zo twisted bent dat je er geen fuck om geeft, sowieso, dat je meer uitgeeft dan je hebt.. dat je kinderen straks niet genoeg kunnen krijgen op elk gebied en zij opgezadeld worden met een dikke schuld als die ouders de pijp uit gaan. (Al zullen ze de erfenis wel weigeren)quote:Op woensdag 11 september 2013 09:49 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ook gezien....kots zulk soort mensen echt uit
Zich te goed voelen om 5 dagen te werken
Zeggen ze vanalles op om een paar tientjes te besparen kopen ze een nieuwe katquote:Op woensdag 11 september 2013 09:49 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ook gezien....kots zulk soort mensen echt uit
Zich te goed voelen om 5 dagen te werken
Ik vind Annemarie van Gaal wel een MILFjequote:Op woensdag 11 september 2013 09:53 schreef GGMM het volgende:
Dat soort programma's kan ik niet kijken, dan ga ik me oprecht lopen ergeren.
Ik heb geen flauw idee waar je het nu over hebt.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind Annemarie van Gaal wel een MILFje
Deze is het terugkijken waard.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:53 schreef GGMM het volgende:
Dat soort programma's kan ik niet kijken, dan ga ik me oprecht lopen ergeren.
Rijke intelligente zakenvrouw uit Nederland die vele miljoenen verdient heeft in Rusland waar ze elke dag vreesde voor een bom onder haar auto en mensen heeft zien sterven. Was ook bij Dragon's Den NLquote:Op woensdag 11 september 2013 09:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je het nu over hebt.
ZEG DAN HOE DAT PROGRAMMA HEETquote:Op woensdag 11 september 2013 09:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze is het terugkijken waard.
Ze waren nog door die oudste dochter opgegeven ook. Die had het geaccepteerd dat haar ouders haar spaargeld hadden verbrast maar wou oprecht dat ze uit de schulden kwamen. Kiezen ze er gewoon voor om nog meer schuld op te bouwen
Dubbeltje op zn kantquote:Op woensdag 11 september 2013 09:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ZEG DAN HOE DAT PROGRAMMA HEET
Dat is met annemarie.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dubbeltje op zn kant![]()
Dit is de website van die gast zn bedrijf: http://eduardtenhave.maaktmuziek.nl/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso dat je dochter aan de bel moet trekken dat het zo echt niet langer gaatquote:Op woensdag 11 september 2013 09:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeggen ze vanalles op om een paar tientjes te besparen kopen ze een nieuwe kat![]()
![]()
Het waren echt nog 2 kinderen. Niveau van een 12jarige, allebei.
Uhm, welke idioot heeft die prijzen bepaald...quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:14 schreef Caland het volgende:
Sowieso deze wijn halen.
[ afbeelding ]
Je zou je verbazen hoe vaak dit voorkomt, ik heb nog een blauwe maandag tijdelijk werk gedaan bij de ABN Amro bank achter de balie. Schrijnend om te zien dat er soms een jongetje van 10 de bank komt binnenlopen om te smeken dat zijn vader later op de dag geen geld meekrijgt, omdat ze anders geen geld hebben om te eten.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:20 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Sowieso dat je dochter aan de bel moet trekken dat het zo echt niet langer gaat
Nooit gedronken voor zover ik me kan herinneren, zou eerder Argentijnse dan Braziliaanse wijn kopenquote:Op woensdag 11 september 2013 10:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm, welke idioot heeft die prijzen bepaald...
Dat is wel heel ergquote:Op woensdag 11 september 2013 11:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je zou je verbazen hoe vaak dit voorkomt, ik heb nog een blauwe maandag tijdelijk werk gedaan bij de ABN Amro bank achter de balie. Schrijnend om te zien dat er soms een jongetje van 10 de bank komt binnenlopen om te smeken dat zijn vader later op de dag geen geld meekrijgt, omdat ze anders geen geld hebben om te eten.
Nee, maar de aanbiedingsprijs is hoger dan de oorspronkelijke prijs...quote:Op woensdag 11 september 2013 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nooit gedronken voor zover ik me kan herinneren, zou eerder Argentijnse dan Braziliaanse wijn kopen
Ik zag laatst iemand om negen uur sochtends eerst z'n bier afrekenen en toen het eten, waaronder babyvoeding. Had ie geen saldo voor overquote:Op woensdag 11 september 2013 11:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je zou je verbazen hoe vaak dit voorkomt, ik heb nog een blauwe maandag tijdelijk werk gedaan bij de ABN Amro bank achter de balie. Schrijnend om te zien dat er soms een jongetje van 10 de bank komt binnenlopen om te smeken dat zijn vader later op de dag geen geld meekrijgt, omdat ze anders geen geld hebben om te eten.
quote:Op woensdag 11 september 2013 11:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, maar de aanbiedingsprijs is hoger dan de oorspronkelijke prijs...
Ja pijnlijk, of een oud dametje die 2 euro kwam storten zodat ze 10 kon opnemen buiten...quote:Op woensdag 11 september 2013 11:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand om negen uur sochtends eerst z'n bier afrekenen en toen het eten, waaronder babyvoeding. Had ie geen saldo voor over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |