Anders doe je even normaal klapjosti.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh sorry ik dacht dat je het over Kleine Viezerik had te snel gelezen.
LIL KLEINE HOERENJONG HOERENJONG
Je kan zelf de tyfus krijgenquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij mag de tyfus krijgen en jij was er mee eens toch? Dat met de huldiging was echt triest.
Mr Polska is live wel grappig.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
meest kut rappers : lil kleine en mr polska
Mr Polska heeft soms wel harde beats van Boaz.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
meest kut rappers : lil kleine en mr polska
Lexxus natuurlijk. Hij is tenminste hood rich neger.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:57 schreef Tyron het volgende:
Ik weet niet wie mijn favo Nederlandse rapper is, heb er niet echt één.
Ik heb zelfs een topic over de beste man gemaakt, en nu zeg jij dat ik hem niet waardeer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je zou toch kappen met trollen?
Aha. Jij scheld iemand om niks verrot, maar er wat van zeggen is trollen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je zou toch kappen met trollen?
Boaz is een baas.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mr Polska heeft soms wel harde beats van Boaz.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Lexxus natuurlijk. Hij is tenminste hood rich neger.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een topic over de beste man gemaakt, en nu zeg jij dat ik hem niet waardeer.
Niet zo'n heel boeiend nummer. De vocals lopen niet helemaal goed met de muziek.quote:
Vertel, wat zit je dwars jochie.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:03 schreef RensAjacied het volgende:
GGMM is een achterbakse jongen hihaho
Azijn papiquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
Moment van de waarheid. Ik ga boodschappen halen. Wat zal het worden? Ik weet het zelf nog niet.
Geen friet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
Moment van de waarheid. Ik ga boodschappen halen. Wat zal het worden? Ik weet het zelf nog niet.
Zigeuner schnitzeltjequote:Op dinsdag 10 september 2013 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
sowieso soepquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
Vissticks gefrituurd in een laagje olijfoliequote:Op dinsdag 10 september 2013 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen friet.
Oh en ik ga ook vertrekken
quote:
quote:
Ik kan niet kiezen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vissticks gefrituurd in een laagje olijfolie
Geef elke keuze een nummer en laat www.random.org kiezen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik kan niet kiezen.
Je hebt zelf een warm karakter.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:14 schreef Caland het volgende:
Sowieso deze wijn halen.
[ afbeelding ]
Dat gaat me iets te ver, maar bedankt voor het geven van een oplossing.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef elke keuze een nummer en laat www.random.org kiezen.
En PC kan toch nooit echt random kiezen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef elke keuze een nummer en laat www.random.org kiezen.
Poe, ik ken hem niet maar als ik moet gokken zal hij het wel druk hebben met de voorbereiding van zn winterslaap.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom was Bruno zo snel weg?
Of weet je dat niet?
wat bedoel je?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En PC kan toch nooit echt random kiezen?
Nou nou, je hoeft niet gelijk zo gemeen te doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Begrijpend lezen vond je altijd al lastig of wat?
Doe normaal.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hier heeft hij vaker last van. Probeer het in zinnen van niet meer dan 5 woorden uit te leggen, dat werkt vaak wel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
à proposquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou, je hoeft niet gelijk zo gemeen te doen.
Ik ben helemaal van m'n apropo.
Bij jou er een plaatje van een oksel bij plakken en je bent ook weer blij.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier heeft hij vaker last van. Probeer het in zinnen van niet meer dan 5 woorden uit te leggen, dat werkt vaak wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |