Denk ook dat ouders daar misbruik van maken, je kind naar binnen sturen, omdat dat zieliger over komt en meer medelijden wekt...als nog triest voor zo'n jochie.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je zou je verbazen hoe vaak dit voorkomt, ik heb nog een blauwe maandag tijdelijk werk gedaan bij de ABN Amro bank achter de balie. Schrijnend om te zien dat er soms een jongetje van 10 de bank komt binnenlopen om te smeken dat zijn vader later op de dag geen geld meekrijgt, omdat ze anders geen geld hebben om te eten.
Zou normaal kunnen hoor, maar hij kwam juist vragen om zijn vader géén geld mee te geven.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:25 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Denk ook dat ouders daar misbruik van maken, je kind naar binnen sturen, omdat dat zieliger over komt en meer medelijden wekt...als nog triest voor zo'n jochie.
Net zoals Albert Egberts, die zoop ook alles op.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou normaal kunnen hoor, maar hij kwam juist vragen om zijn vader géén geld mee te geven.
Oh zo...teringquote:Op woensdag 11 september 2013 11:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou normaal kunnen hoor, maar hij kwam juist vragen om zijn vader géén geld mee te geven.
En terecht, met zo'n familiequote:Op woensdag 11 september 2013 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Net zoals Albert Egberts, die zoop ook alles op.
Ik ooit met een krat pils, awkwardquote:Op woensdag 11 september 2013 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb 1 keer gehad dat ik stond te pinnen in de supermarkt en geen saldo meerBest wel pijnlijk.
Ze doen dit trouwens wel regelmatig bij supermarkten/bakkers etc. Kleine kinderen een brood gaan laten kopen oid en te weinig geld meegeven in de hoop dat ze het toch wel meekrijgen.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:25 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Denk ook dat ouders daar misbruik van maken, je kind naar binnen sturen, omdat dat zieliger over komt en meer medelijden wekt...als nog triest voor zo'n jochie.
Gewoon voor betalen onder het mom van solidariteit tochquote:Op woensdag 11 september 2013 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand heeft uitgerekend dat de vrouw maar 8-12 uur per week werktDe man wou 2 dagen per week werken en ze hebben geen opleiding maar geven wel iedere maand 3500E uit.
Ik heb weer wat geloof in de mensheid verloren.
Wie is dat?quote:Op woensdag 11 september 2013 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Net zoals Albert Egberts, die zoop ook alles op.
Broertje de schuur in en klaarquote:Op woensdag 11 september 2013 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gelijk djoeken met de kniep.
Man van Hanny Egbertsquote:Op woensdag 11 september 2013 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De vader van Albert Egberts.
Die ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jongere broer van Egbert Egberts, die ooit nog een kogel pakte aan het oostfront.
Uiteindelijk houdt het een keer op en zolang het van de bank is ook geen enorm probleem voor ons denk ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand heeft uitgerekend dat de vrouw maar 8-12 uur per week werktDe man wou 2 dagen per week werken en ze hebben geen opleiding maar geven wel iedere maand 3500E uit.
Ik ga hem zometeen kijkenquote:Op woensdag 11 september 2013 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De banken zijn ook van ons. Ze hadden ook 8k achterstallige zorgverzekeringquote:Op woensdag 11 september 2013 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk houdt het een keer op en zolang het van de bank is ook geen enorm probleem voor ons denk ik.
Gezin met 6 kinderen? 6 maanden niet betalen, zit je er + extra kosten zo aan.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De banken zijn ook van ons. Ze hadden ook 8k achterstallige zorgverzekeringhoe de fuk krijgt je dat voor elkaar.
Natuurlijk en het is ook asociaal maar in verhouding peanuts, ik erger me dan meer aan onze regering die tig teveel betaalde om die banken in stand te houden, dat kost echt geld.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De banken zijn ook van ons. Ze hadden ook 8k achterstallige zorgverzekeringhoe de fuk krijgt je dat voor elkaar.
Ik heb het idee dat de regering in ieder geval iets probeert.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk en het is ook asociaal maar in verhouding peanuts, ik erger me dan meer aan onze regering die tig teveel betaalde om die banken in stand te houden, dat kost echt geld.
Mij gaat het toch altijd om de knikkers, dat 9 van de 10 mensen hufters zijn wist ik al langer.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de regering in ieder geval iets probeert.
Deze mensen accepteerden gewoon dat ze failliet gaan. Zo lang mogelijk huidige leventje volhouden en dan het kale kip idee. Zum kotzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |