6 fucking kinderenquote:
Dit is echt. 100%. Over een tijdje zie je dat huis op funda staan, dat weet ik zeker.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nouja, gezien hoe wij nu al reageren is dit wat RTL wilt.. websiteje maken is zo gebeurd.
En het kan best een echt bedrijf zijn en echt een gezin met schulden alleen wordt het allemaal aangedikt (veel) voor het shock effect.. In ruil voor de medewerking krijgen ze hulp bij de financien, als ze wat mee acteren.
Sowieso verdacht dat hun beide donker haar hebben en die dochter zo blond als iets is
Ben je al bij de laatste scene?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
6 fucking kinderendat was haar droom een groot gezin. Wat dachten ze dat ze in 1990 wel zaadjes zouden uitvinden waar geldbomen uit groeien
Nee, op 29minquote:Op woensdag 11 september 2013 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben je al bij de laatste scene?
Gordon zijn relatie is pas stukgelopen. Een beetje rustig aan.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
Ze moeten even Gordon, Simon Cowell en nog iemand inhuren en hem auditie laten doen dat ze hem effe goed vertellen dat deze man geen brood gaat verdienen in de muziek (tenzij alleen geluid/licht installatie gaat doen)
Nu dus wel.. godverdomme manquote:Op woensdag 11 september 2013 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben je al bij de laatste scene?
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu dus wel.. godverdomme mandirect die kinderen afpakken. Dat je gewoon bewust kiest om lekker door te gaan en elke maand schulden te maken.
Kinderen afpakken en daarna het huis.
Gordon zijn relatie is áltijd net stukgelopen...quote:Op woensdag 11 september 2013 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gordon zijn relatie is pas stukgelopen. Een beetje rustig aan.
Dan ga ik nu weer verder kijken naar Kenneth Vermeer zijn dagelijkse kookprogramma op Net5
Moet ik ook nog eens aan beginnenquote:Op woensdag 11 september 2013 14:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, dat was seizoen 1 van Sons of Anarchy, op naar de volgende
Dit klinkt wel als het begin van een volgend familiedrama.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu dus wel.. godverdomme mandirect die kinderen afpakken. Dat je gewoon bewust kiest om lekker door te gaan en elke maand schulden te maken.
Kinderen afpakken en daarna het huis.
Daar is die vader veel te suf voor.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit klinkt wel als het begin van een volgend familiedrama.
Die volgende aflevering klonk alsof 1 van de 2 een geheime drugsverslaving had. Kan ook wel interessant worden.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:47 schreef Geo4kant het volgende:
In aflevering 3 heeft mevrouw haar arbeidsongeschiktheidsverzekering opgezegd!
Of gokverslaving inderdaadquote:Op woensdag 11 september 2013 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die volgende aflevering klonk alsof 1 van de 2 een geheime drugsverslaving had. Kan ook wel interessant worden.
Huur/Hypotheek - 700/800quote:Op woensdag 11 september 2013 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
2000 eckies aan huishoudelijke lasten
Hypotheek was 1200 geloof ik (las ik hier)quote:Op woensdag 11 september 2013 14:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Huur/Hypotheek - 700/800
G/L/W - 400
Telefoon - 300
Verzekeringen - 300
Internet - 50
ff uit de losse pols. Ik heb het niet gezien, dus weet niet of zij huren of een koophuis hebben.
Ah, kijk dan zit je al vrij snel aan 2000 per maand met 6 kinderen.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hypotheek was 1200 geloof ik (las ik hier)
Nee, dit is volgende week. En met huishoudelijke lasten bedoelen ze in dit programma dus niet huur, maar eigenlijk alleen uitgaven om het huishouden te runnen. Dus eten, kleding, stroom etc.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah, kijk dan zit je al vrij snel aan 2000 per maand met 6 kinderen.
Oh, nu ben ik in de war... zal maar even eerst terug gaan kijken.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, dit is volgende week. En met huishoudelijke lasten bedoelen ze in dit programma dus niet huur, maar eigenlijk alleen uitgaven om het huishouden te runnen. Dus eten, kleding, stroom etc.
Doen, is een aanraderquote:Op woensdag 11 september 2013 15:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, nu ben ik in de war... zal maar even eerst terug gaan kijken.
Mijn vaste lasten zijn ook 2000 euro pmquote:Op woensdag 11 september 2013 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
2000 eckies aan huishoudelijke lasten
per persoon per dag?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En ik geloof best dat het kan, voor 2k huishoudelijke lasten, maar het kan ook makkelijk een heel stuk minder. Valt veel op te besparen.
Toen ik nog studeerde gaven wij 5e pppd uit in de supermarkt
Dat Oehoe nummer is nog erger dan Blofquote:Op woensdag 11 september 2013 15:02 schreef DonRaja het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bløf en Nielson maken titelsong Mannenharten
Die dude van oehoe met die Zeeuwse jankerts.... net als je denkt dat het niet erger kan...
Lijkt me logisch dat je 'upc'quote:Op woensdag 11 september 2013 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn vaste lasten zijn ook 2000 euro pm
(incl upc etc )
Vind ik niet gek... je hebt gewoon in jacuzzi in die mansion van je...quote:Op woensdag 11 september 2013 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
(incl upc etc )
Het ontloopt elkaar niet echt veel. Bij beiden krijg ik de neiging om me te gaan snijden.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
per persoon per dag?
[..]
Dat Oehoe nummer is nog erger dan Blof
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vind ik niet gek... je hebt gewoon in jacuzzi in die mansion van je...
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eneco heb ik vanmorgen verhoogd naar 275 euroWas 210
Voor de zekerheid
Het gaat dus ex huur/hypotheek he? Puur en alleen kleding, eten en drinken, internet etc.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
(incl upc etc )
OW Ik zie dat het veel meer is
Zaterdag was het feestje toch he?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eneco heb ik vanmorgen verhoogd naar 275 euroWas 210
Voor de zekerheid
Serieus? Dan 2000 euro lastenquote:Op woensdag 11 september 2013 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het gaat dus ex huur/hypotheek he? Puur en alleen kleding, eten en drinken, internet etc.
Het kan ook wel, maar het kan met z'n 2en ook makkelijk voor de helft. Lijkt me een makkelijke keuze als je tienduizenden euros schuld hebt.
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zaterdag was het feestje toch he?
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zaterdag was het feestje toch he?
Is die zo dik?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
de brunette en het nichtje in één jacuzzi![]()
jammer dat hmf alle plek verder inneemt
Terug naar de rekentafel dan.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus? Dan 2000 euro lasten
Nee ik heb 2300 en dan zittten alle maandelijkse afschrijvingen erbij. Fitness, voetbal, mobiel, etc. En belangrijk 500 euro sparen. Anders zit ik op 1700![]()
Maar daar zit niet de boodschappen bij.
500 sparen mag je natuurlijk niet meerekenen.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus? Dan 2000 euro lasten
Nee ik heb 2300 en dan zittten alle maandelijkse afschrijvingen erbij. Fitness, voetbal, mobiel, etc. En belangrijk 500 euro sparen. Anders zit ik op 1700![]()
Maar daar zit niet de boodschappen bij.
waarom?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terug naar de rekentafel dan.
Hier heb je alvast een meeuw
[ afbeelding ]
Bij de figuren waar Knut het over heeft zit het er wel bij kennelijk.quote:
Was het maar waarquote:Op woensdag 11 september 2013 15:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
500 sparen mag je natuurlijk niet meerekenen.
Maar krijg jij 2300 bij die 2ehands toko ja
Meeuwen zijn niet lief. Kingfishers zijn lief.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij de figuren waar Knut het over heeft zit het er wel bij kennelijk.
En de meeuw is gewoon lief.
Die zijn schitterend. Zij hoeven geeneens lief te zijn om geliefd te worden.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meeuwen zijn niet lief. Kingfishers zijn lief.
Geen enkele vogel is liefquote:Op woensdag 11 september 2013 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meeuwen zijn niet lief. Kingfishers zijn lief.
Ah. Wij doen alles apart , dat ben ik niet gewendquote:Op woensdag 11 september 2013 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was het maar waar
Ik heb toch 2 inkomens? Ik ben nog steeds getrouwd enzo. Alles komt op 1 hoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |