Die is toch dood?quote:Op woensdag 11 september 2013 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu ff broodje Mario.
#yolo
Zou dus #yodo moeten zijn, die vocking ziet er niet slecht uit al houd ik niet zo van leverworstquote:Op woensdag 11 september 2013 13:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die is toch dood?
Volgens een enquête op de radio is trouwens het meest typische gerecht van Utrecht Vocking worst.
Hele familie werkt eraan mee. Hij leeft nu voort in zijn broodjes.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die is toch dood?
Volgens een enquête op de radio is trouwens het meest typische gerecht van Utrecht Vocking worst.
Waar zit dat ergens, morgen eens langs gaanquote:Op woensdag 11 september 2013 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hele familie werkt eraan mee. Hij leeft nu voort in zijn broodjes.
Op de oude gracht. Het is voor jou best makkelijk te bereiken. Als je door hoogcatherijne loopt naar het centrum, dan het vredenburg oversteken naar het straatje wat tussen de bebouwing doorloopt (drieharingstraat), aan het eind links en dan zie je de tent van broodje mario na 50 meter.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar zit dat ergens, morgen eens langs gaan
Zeepdildo.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet nog steeds een cadeau voor mn vriendin kopen maar ik weet niets
Misschien hebben ze mijn mal nog liggen.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen zin om weer als penismodel te moeten komen opdraven.
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:49 schreef Geo4kant het volgende:
Knut dit kan echt niet manslecht geacteerd dit.
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:51 schreef Geo4kant het volgende:
3 fucking advertenties achter elkaargretig honden
Waar gaat dit over?quote:
Dat mens verdient klappen. Ik geloof niet dat dit echt is maar dan nog.. wat een domme mensen ::') 6 fucking kinderen als beide amper een opleiding hebben.. Echt 0 interesse in hun eigen financien pff, kinderen afpakkenquote:
http://www.rtlxl.nl/#!/ee(...)0e-8ed5-2d250f78d518quote:Op woensdag 11 september 2013 14:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waar gaat dit over?
Dubbeltje op zn kant gisteren:quote:Op woensdag 11 september 2013 14:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waar gaat dit over?
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gisteren op RTL 4 nog een topshow gezien. Pauper gezin met 6 kinderen, die man had een eigen "bedrijf" waarvoor hij keyboard ging spelen op feestjes terwijl hij er niks van kon, vrouw deed 2 dagen in de week afwassen, hadden een schuld van 55 k en gaven iedere maand 3.5k uit terwijl er ongeveer 16 tot 1700 binnen kwamZe hadden zelfs de spaarrekening van de kinderen uitgegeven
![]()
Uiteindelijk komen ze met een oplossing maar daarvoor moesten ze allebei gaan werken, weigeren ze dat gewoon omdat die man met "z'n kindje" bezig wil zijn en die vrouw houdt niet genoeg tijd over voor leuke dingen als ze meer gaat werken![]()
Ach ja, kunnen wij over een paar jaar hun schuld aflossen
Je denkt dat ze ook allemaal nepwebsites van zn bedrijfjes hebben gemaakt?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
http://www.rtlxl.nl/#!/ee(...)0e-8ed5-2d250f78d518
Hij had qua kansen verzilveren een lager percentage dan mensen als Hupperts en ook een of andere kut verdediger. :quote:Op woensdag 11 september 2013 14:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zouden ze ook zo'n plaatje van Lex hebben...
Godsammequote:Op woensdag 11 september 2013 14:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dubbeltje op zn kant gisteren:
[..]
Nouja, gezien hoe wij nu al reageren is dit wat RTL wilt.. websiteje maken is zo gebeurd.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je denkt dat ze ook allemaal nepwebsites van zn bedrijfjes hebben gemaakt?
Das bij mn vriendin ook. Al denk ik dat ze inderdaad een andere moeder heeft.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nouja, gezien hoe wij nu al reageren is dit wat RTL wilt.. websiteje maken is zo gebeurd.
En het kan best een echt bedrijf zijn en echt een gezin met schulden alleen wordt het allemaal aangedikt (veel) voor het shock effect.. In ruil voor de medewerking krijgen ze hulp bij de financien, als ze wat mee acteren.
Sowieso verdacht dat hun beide donker haar hebben en die dochter zo blond als iets is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |