Goed mogelijkheid inderdaad. Al zou het wel erg dom zijn om met zwart geld of illegale inkomsten via een dergelijk programma zo de aandacht op jezelf te vestigen.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Al lijkt het me ook een serieuze mogelijkheid dat ze eigenlijk helemaal geen geldproblemen hebben maar dit op tv niet konden vertellen. Zwart geld.
Anders kan je ook niet leven met iedere maand bijna 2k tekort aan inkomsten.
Voor zover het ook nog kloptquote:Op woensdag 11 september 2013 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed mogelijkheid inderdaad. Al zou het wel erg dom zijn om met zwart geld of illegale inkomsten via een dergelijk programma zo de aandacht op jezelf te vestigen.
Dat jaquote:Op woensdag 11 september 2013 11:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In scene gezet bedoel je? Ook een optie ja.
Hun dochter heeft ze opgegeven.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed mogelijkheid inderdaad. Al zou het wel erg dom zijn om met zwart geld of illegale inkomsten via een dergelijk programma zo de aandacht op jezelf te vestigen.
Nee, dat geloof ik niet. Normaal pak je die shows er zo uit waar het in scene is gezet. Teveel emotie hier.quote:
Kan echt niet inderdaad.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Serieus gewoon het spaargeld van je kinderen uitgeven maar je dan te goed voelen om meer te gaan werken_____!
quote:Op woensdag 11 september 2013 11:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Serieus gewoon het spaargeld van je kinderen uitgeven maar je dan te goed voelen om meer te gaan werken_____!
quote:Op woensdag 11 september 2013 11:59 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Kan echt niet inderdaad.
Ze hadden al een hypotheek van 1200 pm. 6 kinderen. Allerlei abonnementen. Gaat wel hard dan.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:07 schreef Smoofie het volgende:
Je kunt in NL echt niet 3500 per maand te veel uitgeven hoor. Uitgeven als in consumeren.
Ik zou ze gebruiken om onze dijken mee te verhogen.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:13 schreef Smoofie het volgende:
Maarja , dat soort mensen zouden geen kinderen mogen krijgen . Als ik der Führer was....
1 dag en dan zijn alle tenten en ook enkele organen gejat.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:07 schreef Tarado het volgende:
Oranjecamping in Brazilië gaat ook een groot succes worden, benieuwd hoe dat af gaat lopen
quote:Op woensdag 11 september 2013 12:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1 dag en dan zijn alle tenten en ook enkele organen gejat.
Over Zuid-Afrika zeiden ze ook wel dat het heel onveilig zou zijn, viel ook mee uiteindelijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]Tenzij levensmoe zou ik toch niet snel voor die camping optie kiezen, maar er zijn er zat die er dom genoeg voor zijn.
Is toch wat andersquote:Op woensdag 11 september 2013 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Over Zuid-Afrika zeiden ze ook wel dat het heel onveilig zou zijn, viel ook mee uiteindelijk.
goud is altijd goedquote:Op woensdag 11 september 2013 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet nog steeds een cadeau voor mn vriendin kopen maar ik weet niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |