Werken voor behoud komt mij voor als betaald vrijwilligerswerk doen. Daar heb ik mijn twijfels bij.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:27 schreef Friek_ het volgende:
Ik zou ook weigeren te werken voor behoud van een uitkering trouwens. Staatsslaven zoeken ze maar in Rusland.
Jahoor, alleen gaan alle inkomsten direct van je uitkering af.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:36 schreef GSbrder het volgende:
Mag je ook ondernemen met behoud van uitkering?
Dat klinkt erg relaxed.
Ook leuk van die mensen die ontslagen worden en dan exact hetzelfde werk moeten doen, maar dan voor een uitkerings-'salaris'.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:27 schreef Friek_ het volgende:
Ik zou ook weigeren te werken voor behoud van een uitkering trouwens. Staatsslaven zoeken ze maar in Rusland.
Nou, nog twee maanden en je kan je standpunt duidelijk maken hé.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:27 schreef Friek_ het volgende:
Als 50% van je inkomsten nu van je uitkering afgingen, was dat een stuk aantrekkelijker.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jahoor, alleen gaan alle inkomsten direct van je uitkering af.
Maar dan zou het eigenlijk neerkomen op een variant van gelegaliseerd zwartwerkenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als 50% van je inkomsten nu van je uitkering afgingen, was dat een stuk aantrekkelijker.
Ze zouden mensen van 50 aan moeten nemen als stagiair.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ook leuk van die mensen die ontslagen worden en dan exact hetzelfde werk moeten doen, maar dan voor een uitkerings-'salaris'.
Tsja.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:48 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maar dan zou het eigenlijk neerkomen op een variant van gelegaliseerd zwartwerken
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:49 schreef eriksd het volgende:
Zou Whiskers haar roeping als sensatiejournalist gemist hebben? Die bivakkeert echt dag en nacht in de sensatietopics.
quote:
Vragen mensen, vragen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar hij reed al een jaar op dat traject. Dan ken je het toch wel?
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:01 schreef eriksd het volgende:
Vandaag twee paar manchetknopen voor 30 euro gescoord in de PC. Wat een koopje jongens. Moet er nog van bijkomen.
Geen geld.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:01 schreef eriksd het volgende:
Vandaag twee paar manchetknopen voor 30 euro gescoord in de PC. Wat een koopje jongens. Moet er nog van bijkomen.
En nog zilver ook.quote:
Er zijn nog mannen die manchetknopen dragenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:01 schreef eriksd het volgende:
Dat is allemaal toch al duidelijk, die machinist is een mafkees die helemaal trots is op de snelheid van zijn treintje, daar liep hij een jaar geleden al mee te pochen.quote:
150 euro salaris. Het is een schande.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
En nog zilver ook.
Wat ik bespaarde meteen weer aan een hemd uitgegeven, dus eind van de rit is het salaris nu alweer opperdepop en moeten we weer tot eind augustus wachten
Erik Heertje.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zijn nog mannen die manchetknopen dragenNetjes.
Ik zie het echt zelden. Ook niet op kantoor bij consultants of managers. Ik vind het altijd wel mooi staan.quote:
Werkelijk? Ik zie het vrij veelquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie het echt zelden. Ook niet op kantoor bij consultants of managers. Ik vind het altijd wel mooi staan.
Oh dan zijn het bij ons geen echte heren. Ik ga ze er eens op wijzen dat het toch wel goed staat.quote:
Studenten? Welnee.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar jij gaat met de elite om. De hogere kringen. De welgestelde mensen.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar jij gaat met de elite om. De hogere kringen. De welgestelde mensen.
Bij ICT'ers mag je al blij zijn als ze niet met drakenshirts op werk komen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan zijn het bij ons geen echte heren. Ik ga ze er eens op wijzen dat het toch wel goed staat.
Ik denk dat 60% van mijn collega's dubbele manchetten draagt. Van mijn sectiegenoten 90%.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie het echt zelden. Ook niet op kantoor bij consultants of managers. Ik vind het altijd wel mooi staan.
Heerlijk volk. Vis je er meteen uit. Verschrikkelijke shirtjes met van die vale prints en dan van die kutschoenen eronder.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij ICT'ers mag je al blij zijn als ze niet met drakenshirts op werk komen.
Bij ons zijn er twee soorten: de jonge honden (zijn er maar een paar) die komen dan niet in wolvenshirts maar scheelt niet veel en de consultants, die lopen in overhemd, zelfs bij 30 graden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is ook sterk afhankelijk van het bedrijf waar je werkt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hier ligt het op 45% - 65%. Hangt vaak wel samen met een liefde voor horloges, maatwerk en dure schoenen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat 60% van mijn collega's dubbele manchetten draagt. Van mijn sectiegenoten 90%.
Wolvenshirts.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoax, in jouw sector ligt alles plat en telt iedereen zijn schamele centen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hier ligt het op 45% - 65%. Hangt vaak wel samen met een liefde voor horloges, maatwerk en dure schoenen.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:01 schreef eriksd het volgende:
Niet in alle vakgebieden is het mogelijk jezelf door kunde te onderscheiden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:18 schreef Boze_Appel het volgende:
Wel lekker weer om jezelf in een pak te wurgen.
Nice!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]!
Ik ben van plan deze een keer te kopen
https://www.thinkgeek.com/product/a12d/
[ afbeelding ]
Kenners weten!
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Niet in alle vakgebieden is het mogelijk jezelf door kunde te onderscheiden.
Och er zijn er zoveel, die is ook coolquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]Die is tof.
Al zou ik zelf eerder voor deze gaan:
[ afbeelding ]
Met deze hitte niet zoveel eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:25 schreef Drugshond het volgende:
Wat is er mis met de kleren van de keizer ¿
Ik zag laatst iemand met van die kobalt dingen lopenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:23 schreef eriksd het volgende:
Ik draag tegenwoordig schoenen van Greve maar die zolen zijn dermate mooi dat ik er eigenlijk niet op wil lopen
Ik heb ook nog blauw suede. Met gespjes. Dus niet hatenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand met van die kobalt dingen lopen
Ondernemingen; ja. Medewerkers; nee.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoax, in jouw sector ligt alles plat en telt iedereen zijn schamele centen.
lol gay.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:29 schreef eriksd het volgende:
http://www.mcgregor-fashion.com/men-shoes-mind-navy.html
Dezon. Ik zal ze bij een meet voor je aandoen Tem.
U wenst souteneur te worden?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:29 schreef eriksd het volgende:
Ja graag, heb ik alvast een mooi onderwerp voor de hele avond.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:29 schreef eriksd het volgende:
Als je ze nou ook nog zonder sokken draagt is de verJort-Keldering geslaagd.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb ook nog blauw suede. Met gespjes. Dus niet haten
Dat jij het niets vindt geeft alleen maar aan dat het mooi is.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
lol gay.
Krijg je er een Peter Pan pakje bij?
Deal.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja graag, heb ik alvast een mooi onderwerp voor de hele avond.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat jij het niets vindt geeft alleen maar aan dat het mooi is.
Vrijetijdsschoenen voor een tientje. Hoppa!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat jij het niets vindt geeft alleen maar aan dat het mooi is.
Witte zool, ik erger me er dan altijd aan dat de zool verkleurt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrijetijdsschoenen voor een tientje. Hoppa!
[ afbeelding ]
Dan gooi ik ze weg.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Witte zool, ik erger me er dan altijd aan dat de zool verkleurt.
Heb je ook, nu ben je callcentermedewerker.quote:
Oh, vaag.. hier doet hij het gewoon.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je plaatje is een OMG niet hotlinken-plaatje.
Ik gis dat ik mij in die stad levend begraven zou wanen. Zelfs de omgang met het jonge spul van het College d'Europe zou dit niet kunnen verhelpen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Hoe staat het met uw plan om u in Brugge te domiciliëren?
Wat ben je vilein, erik. Zo ken ik je helemaal niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb je ook, nu ben je callcentermedewerker.
Wat zou u daar willen doen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:35 schreef TitusPullo het volgende:
Wel houd ik de vacatures van de gemeente Leuven in de gaten.
Accenture zou er dan ook goed aan doen in Delftse Poort huisvesting te zoeken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:36 schreef eriksd het volgende:
Het ergste zijn zwarte leren schoenen met zo'n contrasterende zool. Beetje de Accentureschoen. Ook in Rotterdam zie je ze veel.
Vilein? Dit is toch gewoon een constatering.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat ben je vilein, erik. Zo ken ik je helemaal niet.
Voornamelijk genieten van de binnenstad. Desnoods Engels geven of uw dictaten invoeren.quote:
De Belgische equivalent van Nijmegen; een oude katholieke universiteit is alles wat Titus nodig heeft.quote:
Dat klopt, maar je zou die ook barmhartig achterwege hebben kunnen laten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vilein? Dit is toch gewoon een constatering.
Onzin, ons Academiegebouw is een voormalig klooster.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Belgische equivalent van Nijmegen; een oude katholieke universiteit is alles wat Titus nodig heeft.
Ach, het heeft ook wel weer zijn charme.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:38 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je zou die ook barmhartig achterwege hebben kunnen laten.
Ik mis de toegevoegde waarde van dit feitje.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Onzin, ons Academiegebouw is een voormalig klooster.
Een bescheiden inkomen? Jazeker. Ik weet tenminste wat er leeft onder het volk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, het heeft ook wel weer zijn charme.
Ik heb ook een bescheiden inkomen. Mijn geklaag resulteert echter in hoongelach.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:42 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Een bescheiden inkomen? Jazeker. Ik weet tenminste wat er leeft onder het volk.
Ik deed mijn best om ''de equivalent'' niet te corrigeren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik mis de toegevoegde waarde van dit feitje.
Maar jij hebt een vak geleerd!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb ook een bescheiden inkomen. Mijn geklaag resulteert echter in hoongelach.
Komt omdat het plaatje al in je cache staat na het zelf bekeken hebbenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, vaag.. hier doet hij het gewoon.
Dat moet je aandoen als je de Tokkies tot de orde gaat roepen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:44 schreef YokiKater het volgende:
Nog een goede.. deze ga ik wel bestellen denk ik.
[ afbeelding ]
Die is ook tof.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:44 schreef YokiKater het volgende:
Nog een goede.. deze ga ik wel bestellen denk ik.
[ afbeelding ]
Wat doet de vriend van je zus?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Komt omdat het plaatje al in je cache staat na het zelf bekeken hebben
Heel goed.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:43 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik deed mijn best om ''de equivalent'' niet te corrigeren.
Ik vind van wel.quote:
Ah.. fixed.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Komt omdat het plaatje al in je cache staat na het zelf bekeken hebben
Jarretelletjesquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is ook tof.
Helaas zie ik mezelf niet met 1 van die shirts lopen eigenlijk, zeker niet op mijn werk
Je hebt gelijk.quote:
Ik ga hem dragen als ik met mijn drone ga vliegen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is ook tof.
Helaas zie ik mezelf niet met 1 van die shirts lopen eigenlijk, zeker niet op mijn werk
Wat doe jij voor de kost?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is ook tof.
Auti, ik ben heel verdraagzaam, maar het doet me werkelijk pijn dat je vasthoudt aan die drone.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga hem dragen als ik met mijn drone ga vliegen.
Crediteurenadministratie bij een ICT bedrijf. Of eigenlijk is het sinds kort (sinds we zijn overgenomen) omgedoopt tot de procurement afdeling.quote:
Echt jammer dat je door de maatschappij beperkt wordt in hoe je jezelf wilt uiten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is ook tof.
Of in vergelijking met de declaraties die verstuurd worden op basis van zijn inspanningen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Wellicht steekt het wat matigjes af bij uw uurwerkvoorkeuren.
Ja dan kan het welquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga hem dragen als ik met mijn drone ga vliegen.
Hoezo?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Auti, ik ben heel verdraagzaam, maar het doet me werkelijk pijn dat je vasthoudt aan die drone.
Ik probeer het ook een beetje thuis te laten voelen voor jou.quote:
Zie je het voor jequote:
Mijn jaarsalaris is er alweer uit.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of in vergelijking met de declaraties die verstuurd worden op basis van zijn inspanningen.
Omdat ik denk dat je je tijd wel beter kunt besteden.quote:
Dan moet je haar ondervragen over wijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik probeer het ook een beetje thuis te laten voelen voor jou.
Spijkerbroeken en slobbertruien hebben de kantoorjungle er niet aantrekkelijker op gemaakt. Eén van de oorzaken voor HNW om in een stroomversnelling te geraken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie je het voor jeToen ik daar begon mochten de dames niet eens een spijkerbroek aan, godzijdank is dat nu niet meer zo.
Anders het geld wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:50 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat je je tijd wel beter kunt besteden.
Ik ben echt niet alleen maar met dat ding bezig hoor. Heb je nog tips hoe anderen mensen hun eigen tijd zouden moeten besteden?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:50 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat je je tijd wel beter kunt besteden.
Ik moet er wel bij zeggen dat als je in een spijkerbroek met gaten zou komen er waarschijnlijk wel iets van zou worden gezegd. Maar goed ik vind het onzin, waar ik zit komen nooit klanten over de vloer en mocht het een keer voorkomen dan weet ik dat vantevoren en kan ik iets representatievers aantrekken als dat zou moeten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Spijkerbroeken en slobbertruien hebben de kantoorjungle er niet aantrekkelijker op gemaakt. Eén van de oorzaken voor HNW om in een stroomversnelling te geraken.
Heeft Erik ook piercings?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Koop dan ook niet zoveel van die glimmende kraaltjes.
Sommige lieden willen zich uiten middels autobommen. Oneens derhalve.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Echt jammer dat je door de maatschappij beperkt wordt in hoe je jezelf wilt uiten.
Bedankt, nu zit m'n gebit weer los.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik probeer het ook een beetje thuis te laten voelen voor jou.
Werk?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben echt niet alleen maar met dat ding bezig hoor. Heb je nog tips hoe anderen mensen hun eigen tijd zouden moeten besteden?
Kledingvoorschriften zijn niet altijd te rationaliseren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet er wel bij zeggen dat als je in een spijkerbroek met gaten zou komen er waarschijnlijk wel iets van zou worden gezegd. Maar goed ik vind het onzin, waar ik zit komen nooit klanten over de vloer en mocht het een keer voorkomen dan weet ik dat vantevoren en kan ik iets representatievers aantrekken als dat zou moeten.
Geen, nu Peter R. de Vries niet meer uitzendt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben echt niet alleen maar met dat ding bezig hoor. Heb je nog tips hoe anderen mensen hun eigen tijd zouden moeten besteden?
Retro games, anime, films, series, computers, GNU/Linux.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit is wel erg out of the box.quote:
Ja, sorry. Gewoon bezig zijn met je eigen en dat de overheid fout zit en alles is oke.quote:
Ouwe doos dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:55 schreef Tem het volgende:
[..]Dit soort taal wordt niet geduld door de Brusselse connectie.
Zulke taal bezig je maar in NWS. Hier wordt met respect jegens elkaar gesproken.quote:
Behalve dat laatste (waar ik niks van weet) klinkt dat helemaal niet verkeerd.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Retro games, anime, films, series, computers, GNU/Linux.
Ik zit er wel over na te denken om een tweede te kopen. Ik ben het heen en weer rollen van die ene een beetje zat.quote:
Dear god. Kan je nog zelfstandig staan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Stukken ouder dan 40 zelfs. tel er maar 10 bij op.
Wat nu weer?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:55 schreef Tem het volgende:
[..]Dit soort taal wordt niet geduld door de Brusselse connectie.
Mijn hele vakantie bestaat eruit.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Behalve dat laatste (waar ik niks van weet) klinkt dat helemaal niet verkeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je dan ook niet de uitlaat steeds verplaatsen? Dat lijkt me ook niet optimaal.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zit er wel over na te denken om een tweede te kopen. Ik ben het heen en weer rollen van die ene een beetje zat.![]()
Tuurlijk niet ik zit de hele dag.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dear god. Kan je nog zelfstandig staan?
Jeetje.quote:
Wel prijzig.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zit er wel over na te denken om een tweede te kopen. Ik ben het heen en weer rollen van die ene een beetje zat.![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn hele vakantie bestaat eruit.
Leuk, die heb ik DACHT ik uitgespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, de hele bende moet dan verplaatst worden en nee, dat is niet optimaal. De vraag is dan weer of ik weer een paar honderd euro uit wil geven voor een ongemakje. Waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:58 schreef waht het volgende:
[..]
Moet je dan ook niet de uitlaat steeds verplaatsen? Dat lijkt me ook niet optimaal.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn hele vakantie bestaat eruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Deelname aan het maatschappelijk verkeer is essentieel voor een kansrijke herintreding. Daar mag je best een paar mountainbikes, drones, camera's en kekke shirts voor betalen als overheid, anders maak je het zwakkeren gewoon te moeilijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, sorry. Gewoon bezig zijn met je eigen en dat de overheid fout zit en alles is oke.
Eens!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Deelname aan het maatschappelijk verkeer is essentieel voor een kansrijke herintreding. Daar mag je best een paar mountainbikes, drones, camera's en kekke shirts voor betalen als overheid, anders maak je het zwakkeren gewoon te moeilijk.
Prima investering lijkt me.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, de hele bende moet dan verplaatst worden en nee, dat is niet optimaal. De vraag is dan weer of ik weer een paar honderd euro uit wil geven voor een ongemakje. Waarschijnlijk wel.
Uiteraard niet.quote:
Nee, dan zijn de heren direct van streek.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Handdoekje erbij.
Oh dat mag zeker niet hier he? Dat vulgaire.
Je moest weer eens flink stoken, het is al duidelijk.quote:
Zolang ze maar gelukkig zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eens!
Anders krijg je van die depressieve sollicitanten. Moet je ook niet willen als bedrijf.
Het is meer iemand voor B_A.quote:
Waarom ben jij zo dol op Spaans?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:02 schreef waht het volgende:
[..]
Je moest weer eens flink stoken, het is al duidelijk.
Daar is de staat immers voor, het geluk van de burger. Onze zichzelf volproppende ramadannert weet er alles van.quote:
Lekker mailen met Tweede Kamerleden als het leven weer eens tegenvalt. Dat was Mishu toch?quote:
Goed om te weten, dan houd ik me in.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, dan zijn de heren direct van streek.
Dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lekker mailen met Tweede Kamerleden als het leven weer eens tegenvalt. Dat was Mishu toch?
Mijn beweegredenen zijn interessant noch verrassend.quote:
Gunnen is iets anders dan financieren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Moet natuurlijk niet overdreven worden, maar gun ze in ieder geval wat bezigheid.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Handdoekje erbij.
Oh dat mag zeker niet hier he? Dat vulgaire.
Erik houdt wel een beetje van ordinair. Maar voornamelijk in combinatie met Antilliaanse dames.quote:
Maar zijn ze ook correct gebleken?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:06 schreef waht het volgende:
[..]
Mijn beweegredenen zijn interessant noch verrassend.
Ik heb haar nooit gezien. Ze was voor mij altijd de belichaming van HBO P-route gone bad.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist.
Doelde meer op bol, lelijk, hbo.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gunnen is iets anders dan financieren.
Nooit geweten dat wij die voorkeuren deelden. Je leert me weer wat.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Erik houdt wel een beetje van ordinair. Maar voornamelijk in combinatie met Antilliaanse dames.
Towlie was altijd leuk, die is er nu nooit meer.quote:
Bij B_A is de eerste voorwaarde dat het lengteverschil acceptabel is, dat maakt het al lastig genoeg.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist.
Doelde meer op bol, lelijk, hbo.
Ach, wat is correct.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:07 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Maar zijn ze ook correct gebleken?
Wat is dit nu weer voor socialewetenschappenvraag?quote:
Na een bezoek aan koetjes en kalfjes kunnen jullie misschien nog ergens iets hosselen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nooit geweten dat wij die voorkeuren deelden. Je leert me weer wat.
Ik zie iedere ochtend een man van 1,30 op een brommer rijden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd hoe lang (of kort) B_a eigenlijk is.
Zijn bijnaam is driepoot.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd hoe lang (of kort) B_a eigenlijk is.
Bijlmer om de hoek, lekker Amsterdamse Poort afstruinen op zoek naar gazelles die te lokken zijn met gefrituurde kip.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Na een bezoek aan koetjes en kalfjes kunnen jullie misschien nog ergens iets hosselen.
Hoezo blijkbaar?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
OK echt heel klein dus blijkbaar. Dan ben ik een reus naast hem.
Mijn ontwijkende antwoorden moeten voldoende zeggen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:10 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor socialewetenschappenvraag?
Aan de omschrijvingen te horen, 1.30 en driepoot. Ik dacht eigenlijk dat het maar een geintje was, dat hij zo klein is. Al weet ik het nu nog steeds niet echt natuurlijk.quote:
Chicas de la fiesta de cumpleanos de Anna.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:13 schreef waht het volgende:
[..]
Mijn ontwijkende antwoorden moeten voldoende zeggen.
Ik heb geen idee. Ik heb alleen geschreven dat ik elke dag een man van 1,30 op een brommer zie.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Aan de omschrijvingen te horen, 1.30 en driepoot. Ik dacht eigenlijk dat het maar een geintje was, dat hij zo klein is. Al weet ik het nu nog steeds niet echt natuurlijk.
Bovenal laten we ieder in z'n waarde. Het is niet netjes te spotten met andermans uitdagingen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:14 schreef Tem het volgende:
Gebbetjes en geintjes doen we hier niet aan.
Oh en hij was het niet? Hoe kun je trouwens zien dat iemand 1.30 is als hij op een brommer zit?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb alleen geschreven dat ik elke dag een man van 1,30 op een brommer zie.
Wat gaat dat proces soms snel he mensen. 50 en al zo.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh en hij was het niet? Hoe kun je trouwens zien dat iemand 1.30 is als hij op een brommer zit?
Tú, siempre negativo, nunca positivoquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Chicas de la fiesta de cumpleanos de Anna.
Dat denk ik niet.quote:
Ik heb hem ook wel eens zien lopen, we komen bij dezelfde bakker.quote:Hoe kun je trouwens zien dat iemand 1.30 is als hij op een brommer zit?
Dat is de warmte man, ik drijf weg hier en mijn hersens ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat gaat dat proces soms snel he mensen. 50 en al zo.
Pas maar op, ik heb een woordenboek Spaans van Nautilus gekocht. Sterker nog: dat had-i er gratis bijgedaan.quote:
Correct.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Chicas de la fiesta de cumpleanos de Anna.
Het is alsof je met je ouders naar de Burger King gaat.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat gaat dat proces soms snel he mensen. 50 en al zo.
Hier is een aangename stortbui gaande.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is de warmte man, ik drijf weg hier en mijn hersens ook.
Ik kreeg gratis de pocket van Slumdog Millionaire.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Pas maar op, ik heb een woordenboek Spaans van Nautilus gekocht. Sterker nog: dat had-i er gratis bijgedaan.
Hier helaas niet, vanmiddag even donder en regen. Maar daardoor is het nu wel heel benauwd geworden.quote:
Brussel claimt neerslag die Nederland zou moeten krijgen.quote:
Heb jij wel eens een goede draai om je oren gehad?quote:
Nee. Waarom zou ik die moeten krijgen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een goede draai om je oren gehad?
Geen respect voor de rijke historie.quote:
Voor het feit dat dit door je bolletje gaat.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou ik die moeten krijgen?
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Voor het feit dat dit door je bolletje gaat.
Hallo, verloren zoon.quote:
Ik dacht het niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Dat heeft wel z'n charme denk ik.
Mijn relatie gaat al meer dan een half jaar prima. Dus blijkbaar zal ik toch enige vorm van charme moeten bezitten.quote:
Ook hier is een klinkende oorvijg op zijn plaats.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:32 schreef robin007bond het volgende:
remlof is back!![]()
Het stoort me altijd dat ik mijn zin niet met een hoofdletter kan beginnen als het gebruikersnamen betreft die niet met een hoofdletter beginnen. Tenzij ik de zinsconstructie zou veranderen, maar dat vind ik lame.
Overigens maak ik me er zelf ook schuldig aan door geen username te hebben die met een hoofdletter begint.
Of je kussen vriendin is gewoon te dom om te poepen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn relatie gaat al meer dan een half jaar prima. Dus blijkbaar zal ik toch enige vorm van charme moeten bezitten.
Weet je wie ook charme had?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn relatie gaat al meer dan een half jaar prima. Dus blijkbaar zal ik toch enige vorm van charme moeten bezitten.
Ik heb deze vlak voor zonsondergang nog even loeihard over de stereo gedraaid:quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Nelson Mandela bijna dood, remlof terug. Fight the power.
Dramatische film. Na 20 minuten uitgezet.quote:
Net zo goed als die opera zeker? The Sopranos.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dramatische film. Na 20 minuten uitgezet.
Dit was ook vrij dramatisch, heb ik gister gekeken:quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dramatische film. Na 20 minuten uitgezet.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit was ook vrij dramatisch, heb ik gister gekeken:
Hoi Robin, is het zo dat engelse woorden tegenwoordig automatisch in italics worden gezet? What the hell!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:32 schreef robin007bond het volgende:
remlof is back!![]()
Het stoort me altijd dat ik mijn zin niet met een hoofdletter kan beginnen als het gebruikersnamen betreft die niet met een hoofdletter beginnen. Tenzij ik de zinsconstructie zou veranderen, maar dat vind ik lame.
Overigens maak ik me er zelf ook schuldig aan door geen username te hebben die met een hoofdletter begint.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit was ook vrij dramatisch, heb ik gister gekeken:
Hou toch eens je klep.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:44 schreef Webschip het volgende:
Mijn username begint dan weer wel met een hoofdletter.
Oh niet dus, dus het is een trend?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi Robin, is het zo dat engelse woorden tegenwoordig automatisch in italics worden gezet? What the hell!
Nee, maar volgens Disana moet dat officieel als je woorden uit andere talen gebruikt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi Robin, is het zo dat engelse woorden tegenwoordig automatisch in italics worden gezet? What the hell!
Op mobiel (of iPodquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:47 schreef Webschip het volgende:
Was dat de reden dat het topic buiten mijn AT was gevallen?
Wie bepaalt wat officieel in deze is?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, maar volgens Disana moet dat officieel als je woorden uit andere talen gebruikt.
Ja, het is niet gereekst.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:47 schreef Webschip het volgende:
Was dat de reden dat het topic buiten mijn AT was gevallen?
Ik vertrouw op de kennis van Disana.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:48 schreef Webschip het volgende:
[..]
Wie bepaalt wat officieel in deze is?
Ik heb schijt aan officiële dingen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, maar volgens Disana moet dat officieel als je woorden uit andere talen gebruikt.
Nou nee, niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op mobiel (of iPod) per ongeluk verkeerd gedrukt op dat bolletje met het vinkje erin?
Neuh, teveel gedoe.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Voeg dit topic maar eens toe aan de reeks, baklap.
Dat kan, maar ik vroeg even af hoe iets officieel wordt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vertrouw op de kennis van Disana.
Oh tsja, ooit hebben we het zo afgesproken blijkbaar.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik vroeg even af hoe iets officieel wordt.
Als dit topic niet gereekst is, dan is de volgende ook niet gereekst in de oude reeks, maar in de nieuwe reeksquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon de volgende in de originele reeks zetten kan ook.
Ach wat geeft het.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh tsja, ooit hebben we het zo afgesproken blijkbaar.
Zie ook mijn taal in mijn signature trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |