Zulke taal bezig je maar in NWS. Hier wordt met respect jegens elkaar gesproken.quote:
Behalve dat laatste (waar ik niks van weet) klinkt dat helemaal niet verkeerd.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Retro games, anime, films, series, computers, GNU/Linux.
Ik zit er wel over na te denken om een tweede te kopen. Ik ben het heen en weer rollen van die ene een beetje zat.quote:
Dear god. Kan je nog zelfstandig staan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Stukken ouder dan 40 zelfs. tel er maar 10 bij op.
Wat nu weer?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:55 schreef Tem het volgende:
[..]Dit soort taal wordt niet geduld door de Brusselse connectie.
Mijn hele vakantie bestaat eruit.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Behalve dat laatste (waar ik niks van weet) klinkt dat helemaal niet verkeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je dan ook niet de uitlaat steeds verplaatsen? Dat lijkt me ook niet optimaal.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zit er wel over na te denken om een tweede te kopen. Ik ben het heen en weer rollen van die ene een beetje zat.![]()
Tuurlijk niet ik zit de hele dag.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dear god. Kan je nog zelfstandig staan?
Jeetje.quote:
Wel prijzig.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zit er wel over na te denken om een tweede te kopen. Ik ben het heen en weer rollen van die ene een beetje zat.![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn hele vakantie bestaat eruit.
Leuk, die heb ik DACHT ik uitgespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, de hele bende moet dan verplaatst worden en nee, dat is niet optimaal. De vraag is dan weer of ik weer een paar honderd euro uit wil geven voor een ongemakje. Waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:58 schreef waht het volgende:
[..]
Moet je dan ook niet de uitlaat steeds verplaatsen? Dat lijkt me ook niet optimaal.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn hele vakantie bestaat eruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Deelname aan het maatschappelijk verkeer is essentieel voor een kansrijke herintreding. Daar mag je best een paar mountainbikes, drones, camera's en kekke shirts voor betalen als overheid, anders maak je het zwakkeren gewoon te moeilijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, sorry. Gewoon bezig zijn met je eigen en dat de overheid fout zit en alles is oke.
Eens!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Deelname aan het maatschappelijk verkeer is essentieel voor een kansrijke herintreding. Daar mag je best een paar mountainbikes, drones, camera's en kekke shirts voor betalen als overheid, anders maak je het zwakkeren gewoon te moeilijk.
Prima investering lijkt me.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, de hele bende moet dan verplaatst worden en nee, dat is niet optimaal. De vraag is dan weer of ik weer een paar honderd euro uit wil geven voor een ongemakje. Waarschijnlijk wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |