Dan gooi ik ze weg.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Witte zool, ik erger me er dan altijd aan dat de zool verkleurt.
Heb je ook, nu ben je callcentermedewerker.quote:
Oh, vaag.. hier doet hij het gewoon.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je plaatje is een OMG niet hotlinken-plaatje.
Ik gis dat ik mij in die stad levend begraven zou wanen. Zelfs de omgang met het jonge spul van het College d'Europe zou dit niet kunnen verhelpen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Hoe staat het met uw plan om u in Brugge te domiciliëren?
Wat ben je vilein, erik. Zo ken ik je helemaal niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb je ook, nu ben je callcentermedewerker.
Wat zou u daar willen doen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:35 schreef TitusPullo het volgende:
Wel houd ik de vacatures van de gemeente Leuven in de gaten.
Accenture zou er dan ook goed aan doen in Delftse Poort huisvesting te zoeken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:36 schreef eriksd het volgende:
Het ergste zijn zwarte leren schoenen met zo'n contrasterende zool. Beetje de Accentureschoen. Ook in Rotterdam zie je ze veel.
Vilein? Dit is toch gewoon een constatering.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat ben je vilein, erik. Zo ken ik je helemaal niet.
Voornamelijk genieten van de binnenstad. Desnoods Engels geven of uw dictaten invoeren.quote:
De Belgische equivalent van Nijmegen; een oude katholieke universiteit is alles wat Titus nodig heeft.quote:
Dat klopt, maar je zou die ook barmhartig achterwege hebben kunnen laten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vilein? Dit is toch gewoon een constatering.
Onzin, ons Academiegebouw is een voormalig klooster.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Belgische equivalent van Nijmegen; een oude katholieke universiteit is alles wat Titus nodig heeft.
Ach, het heeft ook wel weer zijn charme.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:38 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je zou die ook barmhartig achterwege hebben kunnen laten.
Ik mis de toegevoegde waarde van dit feitje.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Onzin, ons Academiegebouw is een voormalig klooster.
Een bescheiden inkomen? Jazeker. Ik weet tenminste wat er leeft onder het volk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, het heeft ook wel weer zijn charme.
Ik heb ook een bescheiden inkomen. Mijn geklaag resulteert echter in hoongelach.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:42 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Een bescheiden inkomen? Jazeker. Ik weet tenminste wat er leeft onder het volk.
Ik deed mijn best om ''de equivalent'' niet te corrigeren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik mis de toegevoegde waarde van dit feitje.
Maar jij hebt een vak geleerd!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb ook een bescheiden inkomen. Mijn geklaag resulteert echter in hoongelach.
Komt omdat het plaatje al in je cache staat na het zelf bekeken hebbenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, vaag.. hier doet hij het gewoon.
Dat moet je aandoen als je de Tokkies tot de orde gaat roepen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:44 schreef YokiKater het volgende:
Nog een goede.. deze ga ik wel bestellen denk ik.
[ afbeelding ]
Die is ook tof.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:44 schreef YokiKater het volgende:
Nog een goede.. deze ga ik wel bestellen denk ik.
[ afbeelding ]
Wat doet de vriend van je zus?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Komt omdat het plaatje al in je cache staat na het zelf bekeken hebben
Heel goed.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:43 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik deed mijn best om ''de equivalent'' niet te corrigeren.
Ik vind van wel.quote:
Ah.. fixed.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Komt omdat het plaatje al in je cache staat na het zelf bekeken hebben
Jarretelletjesquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is ook tof.
Helaas zie ik mezelf niet met 1 van die shirts lopen eigenlijk, zeker niet op mijn werk
Je hebt gelijk.quote:
Ik ga hem dragen als ik met mijn drone ga vliegen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is ook tof.
Helaas zie ik mezelf niet met 1 van die shirts lopen eigenlijk, zeker niet op mijn werk
Wat doe jij voor de kost?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is ook tof.
Auti, ik ben heel verdraagzaam, maar het doet me werkelijk pijn dat je vasthoudt aan die drone.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga hem dragen als ik met mijn drone ga vliegen.
Crediteurenadministratie bij een ICT bedrijf. Of eigenlijk is het sinds kort (sinds we zijn overgenomen) omgedoopt tot de procurement afdeling.quote:
Echt jammer dat je door de maatschappij beperkt wordt in hoe je jezelf wilt uiten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is ook tof.
Of in vergelijking met de declaraties die verstuurd worden op basis van zijn inspanningen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Wellicht steekt het wat matigjes af bij uw uurwerkvoorkeuren.
Ja dan kan het welquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga hem dragen als ik met mijn drone ga vliegen.
Hoezo?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Auti, ik ben heel verdraagzaam, maar het doet me werkelijk pijn dat je vasthoudt aan die drone.
Ik probeer het ook een beetje thuis te laten voelen voor jou.quote:
Zie je het voor jequote:
Mijn jaarsalaris is er alweer uit.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of in vergelijking met de declaraties die verstuurd worden op basis van zijn inspanningen.
Omdat ik denk dat je je tijd wel beter kunt besteden.quote:
Dan moet je haar ondervragen over wijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik probeer het ook een beetje thuis te laten voelen voor jou.
Spijkerbroeken en slobbertruien hebben de kantoorjungle er niet aantrekkelijker op gemaakt. Eén van de oorzaken voor HNW om in een stroomversnelling te geraken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie je het voor jeToen ik daar begon mochten de dames niet eens een spijkerbroek aan, godzijdank is dat nu niet meer zo.
Anders het geld wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:50 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat je je tijd wel beter kunt besteden.
Ik ben echt niet alleen maar met dat ding bezig hoor. Heb je nog tips hoe anderen mensen hun eigen tijd zouden moeten besteden?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:50 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat je je tijd wel beter kunt besteden.
Ik moet er wel bij zeggen dat als je in een spijkerbroek met gaten zou komen er waarschijnlijk wel iets van zou worden gezegd. Maar goed ik vind het onzin, waar ik zit komen nooit klanten over de vloer en mocht het een keer voorkomen dan weet ik dat vantevoren en kan ik iets representatievers aantrekken als dat zou moeten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Spijkerbroeken en slobbertruien hebben de kantoorjungle er niet aantrekkelijker op gemaakt. Eén van de oorzaken voor HNW om in een stroomversnelling te geraken.
Heeft Erik ook piercings?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Koop dan ook niet zoveel van die glimmende kraaltjes.
Sommige lieden willen zich uiten middels autobommen. Oneens derhalve.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Echt jammer dat je door de maatschappij beperkt wordt in hoe je jezelf wilt uiten.
Bedankt, nu zit m'n gebit weer los.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik probeer het ook een beetje thuis te laten voelen voor jou.
Werk?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben echt niet alleen maar met dat ding bezig hoor. Heb je nog tips hoe anderen mensen hun eigen tijd zouden moeten besteden?
Kledingvoorschriften zijn niet altijd te rationaliseren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet er wel bij zeggen dat als je in een spijkerbroek met gaten zou komen er waarschijnlijk wel iets van zou worden gezegd. Maar goed ik vind het onzin, waar ik zit komen nooit klanten over de vloer en mocht het een keer voorkomen dan weet ik dat vantevoren en kan ik iets representatievers aantrekken als dat zou moeten.
Geen, nu Peter R. de Vries niet meer uitzendt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben echt niet alleen maar met dat ding bezig hoor. Heb je nog tips hoe anderen mensen hun eigen tijd zouden moeten besteden?
Retro games, anime, films, series, computers, GNU/Linux.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit is wel erg out of the box.quote:
Ja, sorry. Gewoon bezig zijn met je eigen en dat de overheid fout zit en alles is oke.quote:
Ouwe doos dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:55 schreef Tem het volgende:
[..]Dit soort taal wordt niet geduld door de Brusselse connectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |