Onzin, ons Academiegebouw is een voormalig klooster.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Belgische equivalent van Nijmegen; een oude katholieke universiteit is alles wat Titus nodig heeft.
Ach, het heeft ook wel weer zijn charme.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:38 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je zou die ook barmhartig achterwege hebben kunnen laten.
Ik mis de toegevoegde waarde van dit feitje.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Onzin, ons Academiegebouw is een voormalig klooster.
Een bescheiden inkomen? Jazeker. Ik weet tenminste wat er leeft onder het volk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, het heeft ook wel weer zijn charme.
Ik heb ook een bescheiden inkomen. Mijn geklaag resulteert echter in hoongelach.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:42 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Een bescheiden inkomen? Jazeker. Ik weet tenminste wat er leeft onder het volk.
Ik deed mijn best om ''de equivalent'' niet te corrigeren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik mis de toegevoegde waarde van dit feitje.
Maar jij hebt een vak geleerd!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb ook een bescheiden inkomen. Mijn geklaag resulteert echter in hoongelach.
Komt omdat het plaatje al in je cache staat na het zelf bekeken hebbenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, vaag.. hier doet hij het gewoon.
Dat moet je aandoen als je de Tokkies tot de orde gaat roepen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:44 schreef YokiKater het volgende:
Nog een goede.. deze ga ik wel bestellen denk ik.
[ afbeelding ]
Die is ook tof.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:44 schreef YokiKater het volgende:
Nog een goede.. deze ga ik wel bestellen denk ik.
[ afbeelding ]
Wat doet de vriend van je zus?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Komt omdat het plaatje al in je cache staat na het zelf bekeken hebben
Heel goed.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:43 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik deed mijn best om ''de equivalent'' niet te corrigeren.
Ik vind van wel.quote:
Ah.. fixed.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Komt omdat het plaatje al in je cache staat na het zelf bekeken hebben
Jarretelletjesquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is ook tof.
Helaas zie ik mezelf niet met 1 van die shirts lopen eigenlijk, zeker niet op mijn werk
Je hebt gelijk.quote:
Ik ga hem dragen als ik met mijn drone ga vliegen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is ook tof.
Helaas zie ik mezelf niet met 1 van die shirts lopen eigenlijk, zeker niet op mijn werk
Wat doe jij voor de kost?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is ook tof.
Auti, ik ben heel verdraagzaam, maar het doet me werkelijk pijn dat je vasthoudt aan die drone.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga hem dragen als ik met mijn drone ga vliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |