lol gay.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:29 schreef eriksd het volgende:
http://www.mcgregor-fashion.com/men-shoes-mind-navy.html
Dezon. Ik zal ze bij een meet voor je aandoen Tem.
U wenst souteneur te worden?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:29 schreef eriksd het volgende:
Ja graag, heb ik alvast een mooi onderwerp voor de hele avond.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:29 schreef eriksd het volgende:
Als je ze nou ook nog zonder sokken draagt is de verJort-Keldering geslaagd.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb ook nog blauw suede. Met gespjes. Dus niet haten
Dat jij het niets vindt geeft alleen maar aan dat het mooi is.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
lol gay.
Krijg je er een Peter Pan pakje bij?
Deal.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja graag, heb ik alvast een mooi onderwerp voor de hele avond.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat jij het niets vindt geeft alleen maar aan dat het mooi is.
Vrijetijdsschoenen voor een tientje. Hoppa!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat jij het niets vindt geeft alleen maar aan dat het mooi is.
Witte zool, ik erger me er dan altijd aan dat de zool verkleurt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrijetijdsschoenen voor een tientje. Hoppa!
[ afbeelding ]
Dan gooi ik ze weg.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Witte zool, ik erger me er dan altijd aan dat de zool verkleurt.
Heb je ook, nu ben je callcentermedewerker.quote:
Oh, vaag.. hier doet hij het gewoon.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je plaatje is een OMG niet hotlinken-plaatje.
Ik gis dat ik mij in die stad levend begraven zou wanen. Zelfs de omgang met het jonge spul van het College d'Europe zou dit niet kunnen verhelpen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Hoe staat het met uw plan om u in Brugge te domiciliëren?
Wat ben je vilein, erik. Zo ken ik je helemaal niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb je ook, nu ben je callcentermedewerker.
Wat zou u daar willen doen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:35 schreef TitusPullo het volgende:
Wel houd ik de vacatures van de gemeente Leuven in de gaten.
Accenture zou er dan ook goed aan doen in Delftse Poort huisvesting te zoeken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:36 schreef eriksd het volgende:
Het ergste zijn zwarte leren schoenen met zo'n contrasterende zool. Beetje de Accentureschoen. Ook in Rotterdam zie je ze veel.
Vilein? Dit is toch gewoon een constatering.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat ben je vilein, erik. Zo ken ik je helemaal niet.
Voornamelijk genieten van de binnenstad. Desnoods Engels geven of uw dictaten invoeren.quote:
De Belgische equivalent van Nijmegen; een oude katholieke universiteit is alles wat Titus nodig heeft.quote:
Dat klopt, maar je zou die ook barmhartig achterwege hebben kunnen laten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vilein? Dit is toch gewoon een constatering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |