Werken voor behoud komt mij voor als betaald vrijwilligerswerk doen. Daar heb ik mijn twijfels bij.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:27 schreef Friek_ het volgende:
Ik zou ook weigeren te werken voor behoud van een uitkering trouwens. Staatsslaven zoeken ze maar in Rusland.
Jahoor, alleen gaan alle inkomsten direct van je uitkering af.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:36 schreef GSbrder het volgende:
Mag je ook ondernemen met behoud van uitkering?
Dat klinkt erg relaxed.
Ook leuk van die mensen die ontslagen worden en dan exact hetzelfde werk moeten doen, maar dan voor een uitkerings-'salaris'.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:27 schreef Friek_ het volgende:
Ik zou ook weigeren te werken voor behoud van een uitkering trouwens. Staatsslaven zoeken ze maar in Rusland.
Nou, nog twee maanden en je kan je standpunt duidelijk maken hé.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:27 schreef Friek_ het volgende:
Als 50% van je inkomsten nu van je uitkering afgingen, was dat een stuk aantrekkelijker.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jahoor, alleen gaan alle inkomsten direct van je uitkering af.
Maar dan zou het eigenlijk neerkomen op een variant van gelegaliseerd zwartwerkenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als 50% van je inkomsten nu van je uitkering afgingen, was dat een stuk aantrekkelijker.
Ze zouden mensen van 50 aan moeten nemen als stagiair.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ook leuk van die mensen die ontslagen worden en dan exact hetzelfde werk moeten doen, maar dan voor een uitkerings-'salaris'.
Tsja.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:48 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maar dan zou het eigenlijk neerkomen op een variant van gelegaliseerd zwartwerken
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:49 schreef eriksd het volgende:
Zou Whiskers haar roeping als sensatiejournalist gemist hebben? Die bivakkeert echt dag en nacht in de sensatietopics.
quote:
Vragen mensen, vragen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar hij reed al een jaar op dat traject. Dan ken je het toch wel?
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:01 schreef eriksd het volgende:
Vandaag twee paar manchetknopen voor 30 euro gescoord in de PC. Wat een koopje jongens. Moet er nog van bijkomen.
Geen geld.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:01 schreef eriksd het volgende:
Vandaag twee paar manchetknopen voor 30 euro gescoord in de PC. Wat een koopje jongens. Moet er nog van bijkomen.
En nog zilver ook.quote:
Er zijn nog mannen die manchetknopen dragenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:01 schreef eriksd het volgende:
Dat is allemaal toch al duidelijk, die machinist is een mafkees die helemaal trots is op de snelheid van zijn treintje, daar liep hij een jaar geleden al mee te pochen.quote:
150 euro salaris. Het is een schande.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
En nog zilver ook.
Wat ik bespaarde meteen weer aan een hemd uitgegeven, dus eind van de rit is het salaris nu alweer opperdepop en moeten we weer tot eind augustus wachten
Erik Heertje.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zijn nog mannen die manchetknopen dragenNetjes.
Ik zie het echt zelden. Ook niet op kantoor bij consultants of managers. Ik vind het altijd wel mooi staan.quote:
Werkelijk? Ik zie het vrij veelquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie het echt zelden. Ook niet op kantoor bij consultants of managers. Ik vind het altijd wel mooi staan.
Oh dan zijn het bij ons geen echte heren. Ik ga ze er eens op wijzen dat het toch wel goed staat.quote:
Studenten? Welnee.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar jij gaat met de elite om. De hogere kringen. De welgestelde mensen.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar jij gaat met de elite om. De hogere kringen. De welgestelde mensen.
Bij ICT'ers mag je al blij zijn als ze niet met drakenshirts op werk komen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan zijn het bij ons geen echte heren. Ik ga ze er eens op wijzen dat het toch wel goed staat.
Ik denk dat 60% van mijn collega's dubbele manchetten draagt. Van mijn sectiegenoten 90%.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie het echt zelden. Ook niet op kantoor bij consultants of managers. Ik vind het altijd wel mooi staan.
Heerlijk volk. Vis je er meteen uit. Verschrikkelijke shirtjes met van die vale prints en dan van die kutschoenen eronder.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij ICT'ers mag je al blij zijn als ze niet met drakenshirts op werk komen.
Bij ons zijn er twee soorten: de jonge honden (zijn er maar een paar) die komen dan niet in wolvenshirts maar scheelt niet veel en de consultants, die lopen in overhemd, zelfs bij 30 graden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is ook sterk afhankelijk van het bedrijf waar je werkt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hier ligt het op 45% - 65%. Hangt vaak wel samen met een liefde voor horloges, maatwerk en dure schoenen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat 60% van mijn collega's dubbele manchetten draagt. Van mijn sectiegenoten 90%.
Wolvenshirts.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoax, in jouw sector ligt alles plat en telt iedereen zijn schamele centen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hier ligt het op 45% - 65%. Hangt vaak wel samen met een liefde voor horloges, maatwerk en dure schoenen.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:01 schreef eriksd het volgende:
Niet in alle vakgebieden is het mogelijk jezelf door kunde te onderscheiden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:18 schreef Boze_Appel het volgende:
Wel lekker weer om jezelf in een pak te wurgen.
Nice!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]!
Ik ben van plan deze een keer te kopen
https://www.thinkgeek.com/product/a12d/
[ afbeelding ]
Kenners weten!
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Niet in alle vakgebieden is het mogelijk jezelf door kunde te onderscheiden.
Och er zijn er zoveel, die is ook coolquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]Die is tof.
Al zou ik zelf eerder voor deze gaan:
[ afbeelding ]
Met deze hitte niet zoveel eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:25 schreef Drugshond het volgende:
Wat is er mis met de kleren van de keizer ¿
Ik zag laatst iemand met van die kobalt dingen lopenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:23 schreef eriksd het volgende:
Ik draag tegenwoordig schoenen van Greve maar die zolen zijn dermate mooi dat ik er eigenlijk niet op wil lopen
Ik heb ook nog blauw suede. Met gespjes. Dus niet hatenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand met van die kobalt dingen lopen
Ondernemingen; ja. Medewerkers; nee.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoax, in jouw sector ligt alles plat en telt iedereen zijn schamele centen.
lol gay.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:29 schreef eriksd het volgende:
http://www.mcgregor-fashion.com/men-shoes-mind-navy.html
Dezon. Ik zal ze bij een meet voor je aandoen Tem.
U wenst souteneur te worden?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:29 schreef eriksd het volgende:
Ja graag, heb ik alvast een mooi onderwerp voor de hele avond.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:29 schreef eriksd het volgende:
Als je ze nou ook nog zonder sokken draagt is de verJort-Keldering geslaagd.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb ook nog blauw suede. Met gespjes. Dus niet haten
Dat jij het niets vindt geeft alleen maar aan dat het mooi is.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
lol gay.
Krijg je er een Peter Pan pakje bij?
Deal.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja graag, heb ik alvast een mooi onderwerp voor de hele avond.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat jij het niets vindt geeft alleen maar aan dat het mooi is.
Vrijetijdsschoenen voor een tientje. Hoppa!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat jij het niets vindt geeft alleen maar aan dat het mooi is.
Witte zool, ik erger me er dan altijd aan dat de zool verkleurt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrijetijdsschoenen voor een tientje. Hoppa!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |