Werken voor behoud komt mij voor als betaald vrijwilligerswerk doen. Daar heb ik mijn twijfels bij.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:27 schreef Friek_ het volgende:
Ik zou ook weigeren te werken voor behoud van een uitkering trouwens. Staatsslaven zoeken ze maar in Rusland.
Jahoor, alleen gaan alle inkomsten direct van je uitkering af.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:36 schreef GSbrder het volgende:
Mag je ook ondernemen met behoud van uitkering?
Dat klinkt erg relaxed.
Ook leuk van die mensen die ontslagen worden en dan exact hetzelfde werk moeten doen, maar dan voor een uitkerings-'salaris'.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:27 schreef Friek_ het volgende:
Ik zou ook weigeren te werken voor behoud van een uitkering trouwens. Staatsslaven zoeken ze maar in Rusland.
Nou, nog twee maanden en je kan je standpunt duidelijk maken hé.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:27 schreef Friek_ het volgende:
Als 50% van je inkomsten nu van je uitkering afgingen, was dat een stuk aantrekkelijker.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jahoor, alleen gaan alle inkomsten direct van je uitkering af.
Maar dan zou het eigenlijk neerkomen op een variant van gelegaliseerd zwartwerkenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als 50% van je inkomsten nu van je uitkering afgingen, was dat een stuk aantrekkelijker.
Ze zouden mensen van 50 aan moeten nemen als stagiair.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ook leuk van die mensen die ontslagen worden en dan exact hetzelfde werk moeten doen, maar dan voor een uitkerings-'salaris'.
Tsja.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:48 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maar dan zou het eigenlijk neerkomen op een variant van gelegaliseerd zwartwerken
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:49 schreef eriksd het volgende:
Zou Whiskers haar roeping als sensatiejournalist gemist hebben? Die bivakkeert echt dag en nacht in de sensatietopics.
quote:
Vragen mensen, vragen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar hij reed al een jaar op dat traject. Dan ken je het toch wel?
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:01 schreef eriksd het volgende:
Vandaag twee paar manchetknopen voor 30 euro gescoord in de PC. Wat een koopje jongens. Moet er nog van bijkomen.
Geen geld.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:01 schreef eriksd het volgende:
Vandaag twee paar manchetknopen voor 30 euro gescoord in de PC. Wat een koopje jongens. Moet er nog van bijkomen.
En nog zilver ook.quote:
Er zijn nog mannen die manchetknopen dragenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:01 schreef eriksd het volgende:
Dat is allemaal toch al duidelijk, die machinist is een mafkees die helemaal trots is op de snelheid van zijn treintje, daar liep hij een jaar geleden al mee te pochen.quote:
150 euro salaris. Het is een schande.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
En nog zilver ook.
Wat ik bespaarde meteen weer aan een hemd uitgegeven, dus eind van de rit is het salaris nu alweer opperdepop en moeten we weer tot eind augustus wachten
Erik Heertje.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zijn nog mannen die manchetknopen dragenNetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |