Werkelijk? Ik zie het vrij veelquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie het echt zelden. Ook niet op kantoor bij consultants of managers. Ik vind het altijd wel mooi staan.
Oh dan zijn het bij ons geen echte heren. Ik ga ze er eens op wijzen dat het toch wel goed staat.quote:
Studenten? Welnee.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar jij gaat met de elite om. De hogere kringen. De welgestelde mensen.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar jij gaat met de elite om. De hogere kringen. De welgestelde mensen.
Bij ICT'ers mag je al blij zijn als ze niet met drakenshirts op werk komen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan zijn het bij ons geen echte heren. Ik ga ze er eens op wijzen dat het toch wel goed staat.
Ik denk dat 60% van mijn collega's dubbele manchetten draagt. Van mijn sectiegenoten 90%.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie het echt zelden. Ook niet op kantoor bij consultants of managers. Ik vind het altijd wel mooi staan.
Heerlijk volk. Vis je er meteen uit. Verschrikkelijke shirtjes met van die vale prints en dan van die kutschoenen eronder.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij ICT'ers mag je al blij zijn als ze niet met drakenshirts op werk komen.
Bij ons zijn er twee soorten: de jonge honden (zijn er maar een paar) die komen dan niet in wolvenshirts maar scheelt niet veel en de consultants, die lopen in overhemd, zelfs bij 30 graden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is ook sterk afhankelijk van het bedrijf waar je werkt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hier ligt het op 45% - 65%. Hangt vaak wel samen met een liefde voor horloges, maatwerk en dure schoenen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat 60% van mijn collega's dubbele manchetten draagt. Van mijn sectiegenoten 90%.
Wolvenshirts.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoax, in jouw sector ligt alles plat en telt iedereen zijn schamele centen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hier ligt het op 45% - 65%. Hangt vaak wel samen met een liefde voor horloges, maatwerk en dure schoenen.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:01 schreef eriksd het volgende:
Vandaag twee paar manchetknopen voor 30 euro gescoord in de PC. Wat een koopje jongens. Moet er nog van bijkomen.
Niet in alle vakgebieden is het mogelijk jezelf door kunde te onderscheiden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:18 schreef Boze_Appel het volgende:
Wel lekker weer om jezelf in een pak te wurgen.
Nice!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]!
Ik ben van plan deze een keer te kopen
https://www.thinkgeek.com/product/a12d/
[ afbeelding ]
Kenners weten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |