Hoi Robin, is het zo dat engelse woorden tegenwoordig automatisch in italics worden gezet? What the hell!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:32 schreef robin007bond het volgende:
remlof is back!![]()
Het stoort me altijd dat ik mijn zin niet met een hoofdletter kan beginnen als het gebruikersnamen betreft die niet met een hoofdletter beginnen. Tenzij ik de zinsconstructie zou veranderen, maar dat vind ik lame.
Overigens maak ik me er zelf ook schuldig aan door geen username te hebben die met een hoofdletter begint.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit was ook vrij dramatisch, heb ik gister gekeken:
Hou toch eens je klep.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:44 schreef Webschip het volgende:
Mijn username begint dan weer wel met een hoofdletter.
Oh niet dus, dus het is een trend?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi Robin, is het zo dat engelse woorden tegenwoordig automatisch in italics worden gezet? What the hell!
Nee, maar volgens Disana moet dat officieel als je woorden uit andere talen gebruikt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi Robin, is het zo dat engelse woorden tegenwoordig automatisch in italics worden gezet? What the hell!
Op mobiel (of iPodquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:47 schreef Webschip het volgende:
Was dat de reden dat het topic buiten mijn AT was gevallen?
Wie bepaalt wat officieel in deze is?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, maar volgens Disana moet dat officieel als je woorden uit andere talen gebruikt.
Ja, het is niet gereekst.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:47 schreef Webschip het volgende:
Was dat de reden dat het topic buiten mijn AT was gevallen?
Ik vertrouw op de kennis van Disana.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:48 schreef Webschip het volgende:
[..]
Wie bepaalt wat officieel in deze is?
Ik heb schijt aan officiële dingen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, maar volgens Disana moet dat officieel als je woorden uit andere talen gebruikt.
Nou nee, niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op mobiel (of iPod) per ongeluk verkeerd gedrukt op dat bolletje met het vinkje erin?
Neuh, teveel gedoe.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Voeg dit topic maar eens toe aan de reeks, baklap.
Dat kan, maar ik vroeg even af hoe iets officieel wordt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vertrouw op de kennis van Disana.
Oh tsja, ooit hebben we het zo afgesproken blijkbaar.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik vroeg even af hoe iets officieel wordt.
Als dit topic niet gereekst is, dan is de volgende ook niet gereekst in de oude reeks, maar in de nieuwe reeksquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon de volgende in de originele reeks zetten kan ook.
Ach wat geeft het.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh tsja, ooit hebben we het zo afgesproken blijkbaar.
Zie ook mijn taal in mijn signature trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |