Hallo, verloren zoon.quote:
Ik dacht het niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Dat heeft wel z'n charme denk ik.
Mijn relatie gaat al meer dan een half jaar prima. Dus blijkbaar zal ik toch enige vorm van charme moeten bezitten.quote:
Ook hier is een klinkende oorvijg op zijn plaats.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:32 schreef robin007bond het volgende:
remlof is back!![]()
Het stoort me altijd dat ik mijn zin niet met een hoofdletter kan beginnen als het gebruikersnamen betreft die niet met een hoofdletter beginnen. Tenzij ik de zinsconstructie zou veranderen, maar dat vind ik lame.
Overigens maak ik me er zelf ook schuldig aan door geen username te hebben die met een hoofdletter begint.
Of je kussen vriendin is gewoon te dom om te poepen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn relatie gaat al meer dan een half jaar prima. Dus blijkbaar zal ik toch enige vorm van charme moeten bezitten.
Weet je wie ook charme had?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn relatie gaat al meer dan een half jaar prima. Dus blijkbaar zal ik toch enige vorm van charme moeten bezitten.
Ik heb deze vlak voor zonsondergang nog even loeihard over de stereo gedraaid:quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Nelson Mandela bijna dood, remlof terug. Fight the power.
Dramatische film. Na 20 minuten uitgezet.quote:
Net zo goed als die opera zeker? The Sopranos.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dramatische film. Na 20 minuten uitgezet.
Dit was ook vrij dramatisch, heb ik gister gekeken:quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dramatische film. Na 20 minuten uitgezet.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit was ook vrij dramatisch, heb ik gister gekeken:
Hoi Robin, is het zo dat engelse woorden tegenwoordig automatisch in italics worden gezet? What the hell!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:32 schreef robin007bond het volgende:
remlof is back!![]()
Het stoort me altijd dat ik mijn zin niet met een hoofdletter kan beginnen als het gebruikersnamen betreft die niet met een hoofdletter beginnen. Tenzij ik de zinsconstructie zou veranderen, maar dat vind ik lame.
Overigens maak ik me er zelf ook schuldig aan door geen username te hebben die met een hoofdletter begint.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit was ook vrij dramatisch, heb ik gister gekeken:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |