Het is meer iemand voor B_A.quote:
Waarom ben jij zo dol op Spaans?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:02 schreef waht het volgende:
[..]
Je moest weer eens flink stoken, het is al duidelijk.
Daar is de staat immers voor, het geluk van de burger. Onze zichzelf volproppende ramadannert weet er alles van.quote:
Lekker mailen met Tweede Kamerleden als het leven weer eens tegenvalt. Dat was Mishu toch?quote:
Goed om te weten, dan houd ik me in.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, dan zijn de heren direct van streek.
Dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lekker mailen met Tweede Kamerleden als het leven weer eens tegenvalt. Dat was Mishu toch?
Mijn beweegredenen zijn interessant noch verrassend.quote:
Gunnen is iets anders dan financieren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Moet natuurlijk niet overdreven worden, maar gun ze in ieder geval wat bezigheid.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Handdoekje erbij.
Oh dat mag zeker niet hier he? Dat vulgaire.
Erik houdt wel een beetje van ordinair. Maar voornamelijk in combinatie met Antilliaanse dames.quote:
Maar zijn ze ook correct gebleken?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:06 schreef waht het volgende:
[..]
Mijn beweegredenen zijn interessant noch verrassend.
Ik heb haar nooit gezien. Ze was voor mij altijd de belichaming van HBO P-route gone bad.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist.
Doelde meer op bol, lelijk, hbo.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gunnen is iets anders dan financieren.
Nooit geweten dat wij die voorkeuren deelden. Je leert me weer wat.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Erik houdt wel een beetje van ordinair. Maar voornamelijk in combinatie met Antilliaanse dames.
Towlie was altijd leuk, die is er nu nooit meer.quote:
Bij B_A is de eerste voorwaarde dat het lengteverschil acceptabel is, dat maakt het al lastig genoeg.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist.
Doelde meer op bol, lelijk, hbo.
Ach, wat is correct.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:07 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Maar zijn ze ook correct gebleken?
Wat is dit nu weer voor socialewetenschappenvraag?quote:
Na een bezoek aan koetjes en kalfjes kunnen jullie misschien nog ergens iets hosselen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nooit geweten dat wij die voorkeuren deelden. Je leert me weer wat.
Ik zie iedere ochtend een man van 1,30 op een brommer rijden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd hoe lang (of kort) B_a eigenlijk is.
Zijn bijnaam is driepoot.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd hoe lang (of kort) B_a eigenlijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |