SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
Dat fatsoenlijk eten bij een kuur belangrijk is ontken ik niet. Alleen jij zegt dat AAS niks te maken heeft met cutten en dat dat puur aan je voeding ligtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:25 schreef Atemno het volgende:
[..]. Ik kom straks met bronnen, even FATSOENLIJK eten.
![]()
die Bostin gozer van youtube die alles vertelde over het huidige AAS gebruik zei het zelf ook. Hij zei 'Drugs make you look like a freak, its the most important factor in building a freaky physique'. Dus ik geloof zeker wel wat je zegt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat fatsoenlijk eten bij een kuur belangrijk is ontken ik niet. Alleen jij zegt dat AAS niks te maken heeft met cutten en dat dat puur aan je voeding ligt![]()
AAS is recomposition.
Hoeveel je aankomt of afvalt is volledig afhankelijk van je voeding. Wát je aankomt of afvalt, beïnvloed je met AAS."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Mijn moeder is aan de wheyZe doet insanity en ik moet zeggend at het verdomd goed voor d'r werkt
Ben benieuwd of ik haar tijdens het volgende thuisbezoek het squatrack in krijg
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Ik weet dat bv. kwark het soort langzaam opneembare eiwitten heeft; puur op basis van het kijken naar dat zou je het bv. kunnen vervangen door caseïnepoeder. Nou vroeg ik me af op er ook een voedselbron is wat een beetje de rol van wheypoeder zou kunnen overnemen?
Even in een groter plaatje, ik wil graag morgenochtend wat HIIT doen, afgelopen dagen heb ik het steeds 's avonds gedaan maar door de warmte + avond zijn er nog steeds zo dondersveel van die dazen en andere steekbeesten. Alleen 's ochtendsvroeg lijkt het me niet ideaal om na m'n havermout gelijk te gaan sprinten, en ik weet niet hoe dit gaat werken op een lege maag dus iemand een idee hoe dit op te lossen?![]()
Klein beetje eten voor je training, rest na je training. Opgelost.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:07 schreef Virtud het volgende:
Ik weet dat bv. kwark het soort langzaam opneembare eiwitten heeft; puur op basis van het kijken naar dat zou je het bv. kunnen vervangen door caseïnepoeder. Nou vroeg ik me af op er ook een voedselbron is wat een beetje de rol van wheypoeder zou kunnen overnemen?
Even in een groter plaatje, ik wil graag morgenochtend wat HIIT doen, afgelopen dagen heb ik het steeds 's avonds gedaan maar door de warmte + avond zijn er nog steeds zo dondersveel van die dazen en andere steekbeesten. Alleen 's ochtendsvroeg lijkt het me niet ideaal om na m'n havermout gelijk te gaan sprinten, en ik weet niet hoe dit gaat werken op een lege maag dus iemand een idee hoe dit op te lossen?Waarom geen winny?quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Casseïne en whey zijn de 2 melkeiwitten. Vlees en andere eiwit bronnen bevatten andere soorten. Dus afhankelijk van het melkproduct is de verhouding tussen casseïne en whey anders (Melk 80/20). Zover ik weet hebben de meeste melkproducten een hogere casseïne verhouding.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:07 schreef Virtud het volgende:
Even in een groter plaatje, ik wil graag morgenochtend wat HIIT doen, afgelopen dagen heb ik het steeds 's avonds gedaan maar door de warmte + avond zijn er nog steeds zo dondersveel van die dazen en andere steekbeesten. Alleen 's ochtendsvroeg lijkt het me niet ideaal om na m'n havermout gelijk te gaan sprinten, en ik weet niet hoe dit gaat werken op een lege maag dus iemand een idee hoe dit op te lossen?
's Ochtends kan je wel wat eten wat niet zo zwaar op de maag ligt. Fruit(Banaan) is daarvoor een handige optie.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Gewoon op lege maag en daarna eten.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:07 schreef Virtud het volgende:
Even in een groter plaatje, ik wil graag morgenochtend wat HIIT doen, afgelopen dagen heb ik het steeds 's avonds gedaan maar door de warmte + avond zijn er nog steeds zo dondersveel van die dazen en andere steekbeesten. Alleen 's ochtendsvroeg lijkt het me niet ideaal om na m'n havermout gelijk te gaan sprinten, en ik weet niet hoe dit gaat werken op een lege maag dus iemand een idee hoe dit op te lossen?![]()
Post-workout: whey. Ieder ander moment: casseine.
Lijkt mij een redelijke 'strategie' voor eiwit supplementatie, of begrijp ik er niks van? Voordeel van casseine is dat je er trouwens makkelijk pudding mee kan maken
Overigens heb ik begrepen dat ei-eiwit (hoe zeg je dat?) verreweg het best is, omdat het een compleet aminozuur-profiel heeft. Iemand weleens ei-eiwit poeders geprobeerd?
-
Op dit moment train ik op de borst dagen. BP, dumbell BP en flyes. Is het aan te raden de dumbel incline te doen of maakt dat geen verschil?![]()
Ik zou voor decline gaan. Incline verlegd het accent meer richting schouders.Behulpzaam als een waterkraan.
Tijdens een dumbbell oefening zal je meer gebruik moeten maken van de stabiliserende spieren en kan je minder gewicht gebruiken. Bij barbell gaat het wat meer om kracht aangezien je minder stabiliteit hoeft te houden. Bij machines komt bijna puur kracht bij te kijken, omdat je weinig hoeft te stabiliseren.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:44 schreef Questular het volgende:
Op dit moment train ik op de borst dagen. BP, dumbell BP en flyes. Is het aan te raden de dumbel incline te doen of maakt dat geen verschil?
Veel meer verschil zit er niet tussen barbell,dumbbell en machines.
p.s. verkeerd gelezen. Bij een incline gebruik je meer de bovenste kop van je pectoralis en vooral schouders en triceps.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Gewoon regelmatig afwisselen, incline flyes, decline BP etc. Ouderwetse pushups tot failure vind ik ook nog altijd een zeer lekkere oefening voor een flinke pump.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:44 schreef Questular het volgende:
Op dit moment train ik op de borst dagen. BP, dumbell BP en flyes. Is het aan te raden de dumbel incline te doen of maakt dat geen verschil?![]()
Postworkout: mix van whey en casseine schijnt beter effect te hebben.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:37 schreef star_gazer het volgende:
Lijkt mij een redelijke 'strategie' voor eiwit supplementatie, of begrijp ik er niks van? Voordeel van casseine is dat je er trouwens makkelijk pudding mee kan maken
Overigens heb ik begrepen dat ei-eiwit (hoe zeg je dat?) verreweg het best is, omdat het een compleet aminozuur-profiel heeft. Iemand weleens ei-eiwit poeders geprobeerd?
![]()
Idd. Push-ups als laatste oefening. Je doet er dan natuurlijk minder dan als je het als eerste zou doen maar daar gaat het natuurlijk niet om.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon regelmatig afwisselen, incline flyes, decline BP etc. Ouderwetse pushups tot failure vind ik ook nog altijd een zeer lekkere oefening voor een flinke pump.![]()
Heb ik ook wel eens gehoord. En je ziet ze ook regelmatig in de voedingsschema's van de pro's. Maar ik weet zo even niet waar je ze kunt kopen. Het zal niet goedkoop zijn ws.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:37 schreef star_gazer het volgende:
![]()
Kloptquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Postworkout: mix van whey en casseine schijnt beter effect te hebben.
Whey voor de leucine 'kick' en caseine voor het langzame aminozuurpool vol houdende effect.
Maar basically komt dit denk ik praktisch neer op een wheyshake en dan een post workout maaltijd met bv. dierlijke eiwitten.
Daarnaast is er nooit echt bewezen dat shakes rondom de training tot langetermijn extra hypertrofie of krachtgrains leiden. Wel dat er dus tijdelijk een verhoogde spiersynthese is.
Vergelijk: in Mario Kart kun je ook tijdelijk een Nitro/Turbo optie gebruiken, maar dat betekent niet dat je uiteindelijk een langere afstand aflegt. Misschien wel sneller (vergelijk: sneller herstel). Zover ik weet heb ik nog nooit een studie gezien die de AUC (area under curve) van de netto spieropbouw met en zonder shakes heeft vergeleken in de 32-48 uur dat de spiersynthese verhoogd is.
Wat behoorlijk vreemd is, want dat zou toch redelijk het spieropbouwend effect van whey shakes per training aantonen
[ Bericht 16% gewijzigd door Stereotomy op 23-07-2013 14:24:05 ]Confidence through competence![]()
Leuke vraag; er bestaat zover ik nu uit mijn hoofd weet geen natuurlijke 'snelle eiwit bron' of je moet die 20% whey in melk gaan bedoelen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:07 schreef Virtud het volgende:
Dat caseine bv. vervangen kan worden door albumine (eiwit van ei) of tonijn of kipfilet komt doordat ze allemaal relatief langzame complete eiwitten zijn.Confidence through competence![]()
Ik dacht dat het niet echt aangeraden werd om op een lege maag intensieve cardio te doen? Of is dat meer personal preference?quote:Banaantje is inderdaad een goede optie, dankje!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:20 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Casseïne en whey zijn de 2 melkeiwitten. Vlees en andere eiwit bronnen bevatten andere soorten. Dus afhankelijk van het melkproduct is de verhouding tussen casseïne en whey anders (Melk 80/20). Zover ik weet hebben de meeste melkproducten een hogere casseïne verhouding.
's Ochtends kan je wel wat eten wat niet zo zwaar op de maag ligt. Fruit(Banaan) is daarvoor een handige optie.![]()
XXL heeft het sinds kort geloof ik. Althans staat me iets van bij dat ik zoiets in een nieuwsbrief heb gelezen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehoord. En je ziet ze ook regelmatig in de voedingsschema's van de pro's. Maar ik weet zo even niet waar je ze kunt kopen. Het zal niet goedkoop zijn ws.Behulpzaam als een waterkraan.
Is gepasteuriseerd eiwit niet een optie? Gewoon te koop in de gemiddelde groothandel zoals Makro en Sligro. Ik zal van de week eens kijken wat het kost.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehoord. En je ziet ze ook regelmatig in de voedingsschema's van de pro's. Maar ik weet zo even niet waar je ze kunt kopen. Het zal niet goedkoop zijn ws.![]()
Hoe vaak eten jullie tonijn en/of zalm? Ik eet momenteel dagelijks een blikje tonijn (door mijn rijst), maar ik heb gelezen dat dit gevaarlijk kan zijn ivm metalen die daar in kunnen zitten..."On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
Dat is gewoon waar. Twee minuten googlen en je vind voldoende redenen om geen tonijn te eten. Ik eet het zelf ook vrijwel niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:04 schreef yozd het volgende:
Hoe vaak eten jullie tonijn en/of zalm? Ik eet momenteel dagelijks een blikje tonijn (door mijn rijst), maar ik heb gelezen dat dit gevaarlijk kan zijn ivm metalen die daar in kunnen zitten...
link 1.
link 2.
link 3.![]()
Verder is vette vis natuurlijk lekkerder en pak je ook gelijk omega 3 en een shitload vitaminen mee.
Tonijn is droge, onnodige bende.
Overigens, Stereo, ik heb die schelvislever geprobeerd een tijdje terug, geprakt en op toast zoals je aanraadde. Ik vond hem erg lekkermaar werd achteraf wel een beetje misselijk, waarschijnlijk door de hoge vitamine A dosis (of placebo lol).
This isn't even my final form.![]()
Zou kan ik ook bronnen vinden die het tegendeel bewijzen of bronnen die aantonen dat Jesse van de Velde correct is in alles wat hij zegt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat is gewoon waar. Twee minuten googlen en je vind voldoende redenen om geen tonijn te eten. Ik eet het zelf ook vrijwel niet.
link 1.
link 2.
link 3.
Kom eens met een respectabele bron. Van de bronnen die ik heb gelezen wordt meestal 3 tot 7 blikken tonijn per week aanbevolen als maximum i.v.m. kwik.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Dat is persoonlijk, het belangrijkste is doen wat je fijn vind. Zelf eet ik pas na het sporten.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:22 schreef Virtud het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet echt aangeraden werd om op een lege maag intensieve cardio te doen? Of is dat meer personal preference?![]()
Dat red je toch ook als je elke dag een blik eet?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:39 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zou kan ik ook bronnen vinden die het tegendeel bewijzen of bronnen die aantonen dat Jesse van de Velde correct is in alles wat hij zegt.
Kom eens met een respectabele bron. Van de bronnen die ik heb gelezen wordt meestal 3 tot 7 blikken tonijn per week aanbevolen als maximum i.v.m. kwik.
Dat zijn de waardes die veilig worden bevonden. Niet de gevaarlijke dosis.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat red je toch ook als je elke dag een blik eet?
Dus het zou niet slecht zijn om een blik per dag te eten. Ligt er wel aan welke richtlijn je het liefst volgt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Tenzij je zo'n gouden paddenstoel hebt, dan kun je knetterhard over die baan perenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:16 schreef Stereotomy het volgende:
Vergelijk: in Mario Kart kun je ook tijdelijk een Nitro/Turbo optie gebruiken, maar dat betekent niet dat je uiteindelijk een langere afstand aflegt. Misschien wel sneller (vergelijk: sneller herstel). Zover ik weet heb ik nog nooit een studie gezien die de AUC (area under curve) van de netto spieropbouw met en zonder shakes heeft vergeleken in de 32-48 uur dat de spiersynthese verhoogd is.
-
Ik vind de metaforen van stereo echt geniaal. srs.
'Je bent pas echt intelligent als je een ingewikkelde kwestie, simpel kan uitleggen' - Awesome_BEASTMODE![]()
Nu ik er zo over nadenk, is het eigenlijk best onzin dat ik op rustdagen een whey shake neem. Casseine zou op deze dagen een betere optie zijn? Wordt alleen zo'n gedoe met al die poeders
-
Dat spul gebruik ik in de cut. Bulken = 4 hele eieren / dag. Cutten = 1 eigeel en +- 6 eiwitten / dag. Gaat prima. Lekker is anders, maar wat hete saus doet wonderenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:50 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Is gepasteuriseerd eiwit niet een optie? Gewoon te koop in de gemiddelde groothandel zoals Makro en Sligro. Ik zal van de week eens kijken wat het kost.
Mooi merk hebben we hier daarvoor: "the cutting edge", met zo'n kerel erop die biceps curls aan het doen is
-
Ik neem sowieso geen whey meer. Ook niet op trainingsdagen. Alleen caseine. Het is beter een whey caseine shake te nemen trouwens op trainingsdagen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:02 schreef star_gazer het volgende:
Nu ik er zo over nadenk, is het eigenlijk best onzin dat ik op rustdagen een whey shake neem. Casseine zou op deze dagen een betere optie zijn? Wordt alleen zo'n gedoe met al die poeders![]()
Ik neem mijn 'rust' whey overigens wel met melk, wat de absorptie vertraagt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Dit.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik neem sowieso geen whey meer. Ook niet op trainingsdagen. Alleen caseine. Het is beter een whey caseine shake te nemen trouwens op trainingsdagen.![]()
Dan ga ik het afwisselen met iets anders. Ik eet ook al vrij veel kip; dus zoek eigenlijk iets anders om door mijn rijst te gooien. Zoek wel even verder. Thanks!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat is gewoon waar. Twee minuten googlen en je vind voldoende redenen om geen tonijn te eten. Ik eet het zelf ook vrijwel niet.
link 1.
link 2.
link 3."On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
Mbt de gevaren van tonijn, 100% eens. Daarnaast is tonijn voor de hippies onder ons ook nog eens bijzonder slecht qua duurzaamheid (tonijn is niet echt lekker te farmen). Ik eet meestal drie a vier kleine 100g blikjes per week. Op de andere dagen eet ik bijvoorbeeld een portie beef jerky (biltong) of wat zuivel (yoghurt, kaas).
-
Hoe ga je met dat spul om? Ik heb nu zo'n kleine tub caseine van XXL nutrition alleen het is zo plakkerig als wat en als ik die scoop + caseine uit die pot haal springt dat spul overal naartoe alsof het elektrisch geladen is...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik neem sowieso geen whey meer. Ook niet op trainingsdagen. Alleen caseine. Het is beter een whey caseine shake te nemen trouwens op trainingsdagen.![]()
Ow? Ik heb daar geen last van. Het mengt iets moeilijker dan whey, maar ik doe eerst een beetje water of melk in m'n shaker, dan een scoop caseine, en dan de rest vullen en shaken maar.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:17 schreef Virtud het volgende:
[..]
Hoe ga je met dat spul om? Ik heb nu zo'n kleine tub caseine van XXL nutrition alleen het is zo plakkerig als wat en als ik die scoop + caseine uit die pot haal springt dat spul overal naartoe alsof het elektrisch geladen is...
Klinkt erg raar als het plakkerig is.![]()
In het vorige topic werd gezegd dat barbell curls met een rechte stang 'slecht' zijn. Iemand hier wat meer info over?Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Je kan last krijgen met je polsen of onderarmen maar als je er geen last van krijgt zou ik gewoon een rechte bar gebruikenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
In het vorige topic werd gezegd dat barbell curls met een rechte stang 'slecht' zijn. Iemand hier wat meer info over?
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Dat gaat eigenlijk vooral om de bijna onnatuurlijke positie van je polsen. Maar ik denk dat als je je polsen soepel genoeg houdt er niks slechts aan is.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
In het vorige topic werd gezegd dat barbell curls met een rechte stang 'slecht' zijn. Iemand hier wat meer info over?![]()
Wat bedoel je met soepel genoeg? Polsen en armen zijn één strakke rechte lijn bij de curls.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat gaat eigenlijk vooral om de bijna onnatuurlijke positie van je polsen. Maar ik denk dat als je je polsen soepel genoeg houdt er niks slechts aan is.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
Is slecht voor de pezen van je polsen. Staat o.a. meer over in Delavier. Je kunt ook even Googlen natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
In het vorige topic werd gezegd dat barbell curls met een rechte stang 'slecht' zijn. Iemand hier wat meer info over?![]()
Heeft ook met de hoek van je schouders, ellebogen en polsen te maken. Zit nu mobiel; ik kan eventueel morgen wat meer info opzoeken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat gaat eigenlijk vooral om de bijna onnatuurlijke positie van je polsen. Maar ik denk dat als je je polsen soepel genoeg houdt er niks slechts aan is.![]()
Nee, kijk maar eens naar de binnenkant van je hand en doe hem dan een stukje dicht. De lijn die je dan ziet ontstaan, loopt eik parallel aan het punt waar je vingers beginnen, dat is ook geen mooie rechte lijn. Ook als je je hand helemaal dicht doet, de lijn die dan boven je vingers langs loopt is verre van recht, en ook niet loodrecht op je arm. Per persoon zal daar wel iets verschil in zitten. Voor sommigen voelt zo'n EZ grip gewoon natuurlijker aan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Wat bedoel je met soepel genoeg? Polsen en armen zijn één strakke rechte lijn bij de curls.
-edit
je kan het eik al zien aan de lijnen in je hand, die van links naar rechts lopen. Dat is geen lijn die mooi haaks staat op je onderarm.
[ Bericht 4% gewijzigd door Modus op 23-07-2013 20:21:41 ]![]()
Ja ik heb volgens mij ook ooit een zo'n testverpakking caseine gekregen van Body&Fitshop en daar was het wel gewoon poeder zeg maar. Misschien ligt het wel gewoon aan XXL nutrition? Verder vind ik het absoluut fijner dan whey, even een scoop met 2 eitjes en een geprakte banaan mengen, minuutje of 2 in de magnetron en zo'n heerlijk cakeje + niet zo kurkdroog als bij whey het geval is...)quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow? Ik heb daar geen last van. Het mengt iets moeilijker dan whey, maar ik doe eerst een beetje water of melk in m'n shaker, dan een scoop caseine, en dan de rest vullen en shaken maar.
Klinkt erg raar als het plakkerig is.![]()
Waren die van XXL ook zakjes?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:27 schreef Virtud het volgende:
[..]
Ja ik heb volgens mij ook ooit een zo'n testverpakking caseine gekregen van Body&Fitshop en daar was het wel gewoon poeder zeg maar. Misschien ligt het wel gewoon aan XXL nutrition? Verder vind ik het absoluut fijner dan whey, even een scoop met 2 eitjes en een geprakte banaan mengen, minuutje of 2 in de magnetron en zo'n heerlijk cakeje + niet zo kurkdroog als bij whey het geval is...)![]()
Ik lees net dat het dragen van een mobiele telefoon in je broekzak je T-levels verlaagd en ook de kwaliteit en hoeveelheid van je sperma.Together We Will Live Forever
Algemeen bekend.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:10 schreef Klokov het volgende:
Ik lees net dat het dragen van een mobiele telefoon in je broekzak je T-levels verlaagd en ook de kwaliteit en hoeveelheid van je sperma.
Telefoon naast je hoofd houden kan weer je hersenen beïnvloeden etc.
Conclusie: Al die 16 jarige arrogante pocket madonna's roeien zichzelf uit op deze manier.
http://www.pcmweb.nl/nieu(...)vloeden-hersens.htmlYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Fatsoenlijk bron graag.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Algemeen bekend.
Telefoon naast je hoofd houden kan weer je hersenen beïnvloeden etc.
Conclusie: Al die 16 jarige arrogante pocket madonna's roeien zichzelf uit op deze manier.![]()
aangepastquote:YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
YouTube
2008quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]![]()
http://tweakers.net/nieuw(...)htrust-negatief.html
En het gaat niet niet om je bewering....![]()
Ik heb het eerder ook wel ergens gelezen. Na wat zoeken de volgende bronnen gevonden:quote:
• http://www.academicjournals.org/AJBR/PDF/pdf2011/Feb/Sarookhani%20et%20al.pdf (sperm &T-levels)
• http://www.neurosciencesjournal.org/PDFFILES/Aug10/03Effects20102359.pdf (sperm &T-levels)
Over het slapen met mobiele telefoons kan ik zo snel niks betrouwbaars vinden.Together We Will Live Forever
Je lijkt wel een fucking leraar op school manquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
2008
En het gaat niet niet om je bewering....
"Nee dat staat mij niet aan"
"Nee die is ook niet goed"
"Nee dat is ook niet de bedoeling"
"Nee waarom doe je nu niet gewoon wat ik van je vraag"
"Nee waarom moet het weer anders?".... yah.. trauma's
On topic:
Geen trainen meer voor mij, ben naar het ziekenhuis geweest
YouTube
Je lult in de ruimte, daarom krijg je zulke reakties. Als je nou met een echt bron komt ipv ongefundeerd gezeik neemt iemand je misschien serieus.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je lijkt wel een fucking leraar op school man
"Nee dat staat mij niet aan"
"Nee die is ook niet goed"
"Nee dat is ook niet de bedoeling"
"Nee waarom doe je nu niet gewoon wat ik van je vraag"
"Nee waarom moet het weer anders?".... yah.. trauma's
![]()
Het is niet ongefundeerd... ik had er alleen geen bron bij vermeld.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je lult in de ruimte, daarom krijg je zulke reakties. Als je nou met een echt bron komt ipv ongefundeerd gezeik neemt iemand je misschien serieus.
Reden dat ik niet meer kan trainen... of geen benchpress meer etc...
sternocleido muscle
splenius cervicis
levator
Dat en de andere spieren zijn bij mij overbelast en geïrriteerd... de wervels in mijn nek zijn ook niet zo beweeglijk als het moet en het hele geheel is een drama.
Ik moest een simpele test doen met een kussentje en een drukmeter.. conclusie was: "Je bakt er he-le-maal niets van"
Zo zuur dit
YouTube
Mis ik iets, of staat er niks over mobiele telefoons?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb het eerder ook wel ergens gelezen. Na wat zoeken de volgende bronnen gevonden:
• http://www.academicjournals.org/AJBR/PDF/pdf2011/Feb/Sarookhani%20et%20al.pdf (sperm &T-levels)
• http://www.neurosciencesjournal.org/PDFFILES/Aug10/03Effects20102359.pdf (sperm &T-levels)
Over het slapen met mobiele telefoons kan ik zo snel niks betrouwbaars vinden.![]()
Wat proberen ze hier nu precies te zeggen? Wat is A-range power density?quote:An investigation was made of 8-hour EEG tracings of sleeping humans exposed to the electromagnetic field of a GSM-standard mobile phone. To analyze the EEG-patterns, manual scoring, nonlinear dynamics, and spectral analysis were employed. It was found that, when human beings were exposed to the electromagnetic field of a cellular phone, their cerebral cortex biopotentials revealed an increase in the a-range power density as compared to the placebo experiment. It was also found that the dimension of EEG correlation dynamics and the relation of sleep stages changed under the influence of the electromagnetic field of a mobile phone.Together We Will Live Forever
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mis ik iets, of staat er niks over mobiele telefoons?_! De hyperlinks verkeerdom gezet:
• http://www.academicjourna(...)okhani%20et%20al.pdf (sperm &T-levels)
• http://www.neurosciencesj(...)3Effects20102359.pdf (sperm &T-levels)Together We Will Live Forever
Even jullie mening nodig. Beetje aangekomen op vakantie. Wel richting een vetpercentage waar ik niet meer tevreden mee ben (~13%). Moet over anderhalve week ook weer lean zijn voor voetbal. Maar ik wil ook massa pakken. Zal ik een kleine cut doen, of recomposition? Want ik wil eigenlijk wel gewoon blijven gainen.."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Mja.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:33 schreef Klokov het volgende:
[..]_! De hyperlinks verkeerdom gezet:
• http://www.academicjourna(...)okhani%20et%20al.pdf (sperm &T-levels)
• http://www.neurosciencesj(...)3Effects20102359.pdf (sperm &T-levels)Ik weet niet hoor. Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat het niet zo is. Maar ik heb nog nooit een echt betrouwbaar onderzoek gezien hierover.quote:Key words: Mobile phone, 950 MHz EMF, rabbits, sex organ, adrenal function.![]()
Okee. Geen idee. Ik ken het niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:45 schreef Virtud het volgende:
[..]
Nee, zo'n (kleine) zwarte pot van XXL.![]()
Wat dacht je van gewoon weer gaan trainen? Misschien raak je 0,01% dan wel weer kwijt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:45 schreef Push. het volgende:
Even jullie mening nodig. Beetje aangekomen op vakantie. Wel richting een vetpercentage waar ik niet meer tevreden mee ben (~13%). Moet over anderhalve week ook weer lean zijn voor voetbal. Maar ik wil ook massa pakken. Zal ik een kleine cut doen, of recomposition? Want ik wil eigenlijk wel gewoon blijven gainen..![]()
Wat wil je in 1,5 week bereiken?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:45 schreef Push. het volgende:
Even jullie mening nodig. Beetje aangekomen op vakantie. Wel richting een vetpercentage waar ik niet meer tevreden mee ben (~13%). Moet over anderhalve week ook weer lean zijn voor voetbal. Maar ik wil ook massa pakken. Zal ik een kleine cut doen, of recomposition? Want ik wil eigenlijk wel gewoon blijven gainen..
Begin gewoon weer met liften en doe waar jeje lekker bij voelt.Behulpzaam als een waterkraan.
Heb je misschien een 'foto' van de pols/arm bij het bb curlen? Hoe het dus wel moet. Ik begrijp het nog steeds nietquote:
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
De andere link gaat over ratten. Ratten zijn vaak wel geschikte testsubjecten in de zin dat ze vaak dezelfde effecten als mensen ondergaan. Hiermee kan de hypothesis in ieder geval aannemelijk worden gemaakt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mja.
[..]
Ik weet niet hoor. Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat het niet zo is. Maar ik heb nog nooit een echt betrouwbaar onderzoek gezien hierover.Together We Will Live Forever
Ziequote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Heb je misschien een 'foto' van de pols/arm bij het bb curlen? Hoe het dus wel moet. Ik begrijp het nog steeds niet
en
Zie in beide filmpjes de beginhouding: de armen omlaag en het deel van de stang dat je vasthoudt loopt dan naar buiten toe gezien naar beneden als je snapt wat ik bedoel.
Er zijn ook nog verschillen in EZ bars onderling, variatie in hoeken voornamelijk en het punt waar de hoeken beginnen.![]()
Tnx. Ik stap toch maar over op de EZ bar.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Zie
en
Zie in beide filmpjes de beginhouding: de armen omlaag en het deel van de stang dat je vasthoudt loopt dan naar buiten toe gezien naar beneden als je snapt wat ik bedoel.
Er zijn ook nog verschillen in EZ bars onderling, variatie in hoeken voornamelijk en het punt waar de hoeken beginnen.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is er mis met dumbbell curls? Preacher bankje erbij en je isoleert perfect."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik heb ook de "overstap" gemaakt van ez bar naar dumbbell curls in combinatie met een preacher bankje. Voelt wat fijner voor de polsen en isoleert prima.![]()
Niets mis mee.quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:07 schreef star_gazer het volgende:
Wat is er mis met dumbbell curls? Preacher bankje erbij en je isoleert perfect.![]()
Ratten worden gebruikt omdat apen nooit door de medisch ethische commissie zouden komen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
De andere link gaat over ratten. Ratten zijn vaak wel geschikte testsubjecten in de zin dat ze vaak dezelfde effecten als mensen ondergaan. Hiermee kan de hypothesis in ieder geval aannemelijk worden gemaakt.Confidence through competence![]()
Ik voel het meer in m'n lats dan m'n biceps, tenzij ik het in zo'n assisted machine doe met 20-25kg ondersteuning. Dan voel ik wel de burnquote:"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Sample size n=1: ik kreeg ontzettende last van een spiertje in m'n onderarm. Volgens mij was het de flexor carpi ulnaris. Heel erg pijnlijk, vooral vlak na het loslaten van de barbellquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
In het vorige topic werd gezegd dat barbell curls met een rechte stang 'slecht' zijn. Iemand hier wat meer info over?
-
Tenzij je altijd je polsen kaarsrecht houdt wat vrijwel onmogelijk is, ga je heel snel last krijgen van je pezen in je onderarm en van je pols als je zwaarder gaat curlenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heel erg rustig loslaten helpt en ik curl zelfs met ez bar niet meer zonder wrist wrapsquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:57 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Sample size n=1: ik kreeg ontzettende last van een spiertje in m'n onderarm. Volgens mij was het de flexor carpi ulnaris. Heel erg pijnlijk, vooral vlak na het loslaten van de barbell![]()
![]()
Dit. Isolatie waarbij je de bovenarm fixeert op een preacherscurlbankje (bv) en dan curlt met EZ-stang of dumbbells is een perfecte laatste bicepsoefening, imho.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:48 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik voel het meer in m'n lats dan m'n biceps, tenzij ik het in zo'n assisted machine doe met 20-25kg ondersteuning. Dan voel ik wel de burn![]()
Knijp je niet gewoon te hard in de barbell? Ik curl rustig 50kg zonder last te krijgen van mijn polsen of onderarmen. En ik heb pauper genen...quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heel erg rustig loslaten helpt en ik curl zelfs met ez bar niet meer zonder wrist wraps![]()
Gister zat ik ook op de 45kg met barbell en geen last. Ik weet niet wanneer het 'de zware gewichten' zijnquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:55 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Knijp je niet gewoon te hard in de barbell? Ik curl rustig 50kg zonder last te krijgen van mijn polsen of onderarmen. En ik heb pauper genen...?
Zou best kunnen maar sinds ik ez curl bar gebruik en wrist wraps heb ik nergens meer last van dus vind het wel mooi zoquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:55 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Knijp je niet gewoon te hard in de barbell? Ik curl rustig 50kg zonder last te krijgen van mijn polsen of onderarmen. En ik heb pauper genen...![]()
Ja ik voel hem ook goed in me lats maar ze blijven fantastisch omdat je zoveel gewicht kan gebruiken. Verder voel ik hem ook goed als ik de negative heel langzaam uitvoerquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:48 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik voel het meer in m'n lats dan m'n biceps, tenzij ik het in zo'n assisted machine doe met 20-25kg ondersteuning. Dan voel ik wel de burn![]()
en wat vinden we hier van?
http://www.flabber.nl/lin(...)-muscle-growth-15435The purpose of life is to have freedom, the freedom to live without purpose.![]()
Myostatine is een van de vele, vele redenen die ons (genetisch) max bepalen. Waarom ze deze eruit hebben gevist om een video ervan te maken is mij een raadsel.Confidence through competence![]()
ok interessante kijk op de zaak.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
Myostatine is een van de vele, vele redenen die ons (genetisch) max bepalen. Waarom ze deze eruit hebben gevist om een video ervan te maken is mij een raadsel.
ik vind het wel een vrij deprimerend filmpje omdat je echt de indruk krijgt dat je misschien je hele leven door kunt trainen zonder ooit echt vorderingen te maken.
anyway heeft iemand nog een site waarop je precies het aantal calorieën per maaltijd/etenswaar kan zien?The purpose of life is to have freedom, the freedom to live without purpose.![]()
Ah johquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:07 schreef Fabelaar het volgende:
[..]
ok interessante kijk op de zaak.
ik vind het wel een vrij deprimerend filmpje omdat je echt de indruk krijgt dat je misschien je hele leven door kunt trainen zonder ooit echt vorderingen te maken.Het kan zijn dat je misschien langzamer groeit dan de rest - iedereen denkt dat - maar bodybuilding gaat om het beter worden dan jezelf eerst was, niet om zozeer beter worden dan je buurman.
Dingen die je niet in de hand hebt of die er niet toe doen laten gaan, en je toewijden aan dingen die je wél in de hand hebt.Confidence through competence![]()
Zou het helpen voor kracht als ik mijn assistentie-oefeningen (oa preacher curl, kick backs enz) van 3x12 terugbreng naar 3x8?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Gewoon dumbbells dus. Gaat primaquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heel erg rustig loslaten helpt en ik curl zelfs met ez bar niet meer zonder wrist wraps
-
Zijn er hier trouwens mensen die met fat gripz trainen?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Jup hiero, niet elke training maar af en toe een periode.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:39 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die met fat gripz trainen?Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
voedingswaardentabel op de achterkant van de verpakking, google, het is zo moeilijk niet hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:07 schreef Fabelaar het volgende:
[..]
anyway heeft iemand nog een site waarop je precies het aantal calorieën per maaltijd/etenswaar kan zien?Deathlift or Die.![]()
Mwah de oefeningen die je opnoemde zijn geen krachtoefening en zal dus bijna geen verschil uitmaken. Assistance oefeneningen zoals Rack pulls-RDL-Close grip bench zal het wel verschil uitmaken omdat deze meer overgang hebben naar de echte compound. Dus of je nou 3x12 of 3x8 doet zal niet zo veel uitmaken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:31 schreef Beach het volgende:
Zou het helpen voor kracht als ik mijn assistentie-oefeningen (oa preacher curl, kick backs enz) van 3x12 terugbreng naar 3x8?![]()
Nee. Maar ik sta in dit topic ook bekend als een hele ruige.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze dingen: http://www.grippowerpads.nl/BEASTMODE![]()
Hey hij hangt in mijn gym!quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kon bodybuilding niet zo blijvenDeathlift or Die.![]()
Maar m'n handen doen pijn en ik verlies m'n gripquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nee. Maar ik sta in dit topic ook bekend als een hele ruige.
F.K.A. SuperwormJim![]()
Gewoon magnesium vriend. Pijn wordt wel minder en zo sta je tenminste niet voor schut met je doekjes en dat is ook wat waard.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar m'n handen doen pijn en ik verlies m'n gripBEASTMODE![]()
ik vind de sportschool bij uitstek een plek om jezelf eraan te herinneren je echt geen fuck aan te trekken wat anderen van je vindenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:27 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gewoon magnesium vriend. Pijn wordt wel minder en zo sta je tenminste niet voor schut met je doekjes en dat is ook wat waard.
The purpose of life is to have freedom, the freedom to live without purpose.![]()
Zag dat er weer vragen werden gesteld over het niet hebben van genoeg grip. Wij hebben deze (zie foto), beginnend bij 100 lbs oplopend tot 350 lbs. Helpt echt goed, het is in het begin nog wel ff een klap voor je ego als blijkt dat je toch niet zo sterk was als je dacht. Maar als je dit een beetje consequent gebruikt (1 á 3x pw) dan merk je toch echt wel significante toename van je grijpkracht.![]()
![]()
Het is niet alleen de grip, maar het belachelijk ruwe/scherpe relief op de stangen/handvaten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:07 schreef Asgard het volgende:
Zag dat er weer vragen werden gesteld over het niet hebben van genoeg grip. Wij hebben deze (zie foto), beginnend bij 100 lbs oplopend tot 350 lbs. Helpt echt goed, het is in het begin nog wel ff een klap voor je ego als blijkt dat je toch niet zo sterk was als je dacht. Maar als je dit een beetje consequent gebruikt (1 á 3x pw) dan merk je toch echt wel significante toename van je grijpkracht.
[ afbeelding ]
En nee, ik ga verdorie geen handschoentjes dragen.F.K.A. SuperwormJim![]()
Jammer dat die dingen zo prijzig zijn. Waar zijn ze het goedkoopst?quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:07 schreef Asgard het volgende:
Zag dat er weer vragen werden gesteld over het niet hebben van genoeg grip. Wij hebben deze (zie foto), beginnend bij 100 lbs oplopend tot 350 lbs. Helpt echt goed, het is in het begin nog wel ff een klap voor je ego als blijkt dat je toch niet zo sterk was als je dacht. Maar als je dit een beetje consequent gebruikt (1 á 3x pw) dan merk je toch echt wel significante toename van je grijpkracht.
[ afbeelding ]![]()
omdat gare batties met 86 kilo @1.90 al beginnen met kuren.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kon bodybuilding niet zo blijven![]()
Ebay volgens mij, heb ze niet zelf gehaald. Maar ze waren idd niet echt goedkoop volgens mij.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:01 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Jammer dat die dingen zo prijzig zijn. Waar zijn ze het goedkoopst?![]()
Al de grote kuurde al zo vroeg als 13quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
omdat gare batties met 86 kilo @1.90 al beginnen met kuren.![]()
volgens mij bedoelde je dat bodybuilding meer is veranderd naar wie het grootste massmonster is he? Vind ik ook hoor er is nu niets meer esthetisch aan bodybuilding met die GH guts.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Al de grote kuurde al zo vroeg als 13![]()
Mocro bij mij in de gym heeft gewoon de zeem van z'n moeder doormidden geknipt en gebruikt dat.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze dingen: http://www.grippowerpads.nl/![]()
:") bij ons ook. Train je toevallig ook in Den Haagquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mocro bij mij in de gym heeft gewoon de zeem van z'n moeder doormidden geknipt en gebruikt dat.![]()
![]()
Ik verschil hierin denk ik van mening, ik vind bijvoorbeeld Kai Greene op een bepaalde manier wel mooi om te zien. Mijn persoonlijke voorkeur zou ook naar een fysiek als Frank Zane gaan, maar ik ben het er niet mee eens dat de huidige pro's eruitzien als een stel lelijke mismaaksels.
Ps nog bedankt voor je filmpje over triceps, ik zie even niet hoe ik een berichtje terugstuur.
[ Bericht 3% gewijzigd door esv7 op 24-07-2013 23:51:43 ]No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Nee dat ook weer niet. Maar vind het wel jammer dat sommige er uitzien alsof ze zwanger zijn on stagequote:Op woensdag 24 juli 2013 23:46 schreef esv7 het volgende:
Ik verschil hierin denk ik van mening, ik vind bijvoorbeeld Kai Greene op een bepaalde manier wel mooi om te zien. Mijn persoonlijke voorkeur zou ook gaan naar een fysiek als Frank Zane gaan, maar ik ben het er niet mee eens dat de huidige pro's eruitzien als een stel lelijke mismaaksels.![]()
![]()
Dit vind ik bijvoorbeeld een hele brute foto.
[ Bericht 40% gewijzigd door esv7 op 24-07-2013 23:56:38 (kut telefoon) ]No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Nope, maar blijkbaar zijn er dus meerquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:45 schreef Intentiion het volgende:
[..]
:") bij ons ook. Train je toevallig ook in Den Haag
Goede gladiator sandals, phaggytime.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:55 schreef esv7 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik bijvoorbeeld een hele brute foto.
Wel zieke rug inderdaad, gast ziet eruit als een twijgje naast hem.![]()
Haha ja idd, Kai draagt wel vaker vage zooi. Maar het is echt een buffel(nohomo), en die benen zijn ook ziekelijk groot.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nope, maar blijkbaar zijn er dus meer
[..]
Goede gladiator sandals, phaggytime.
Wel zieke rug inderdaad, gast ziet eruit als een twijgje naast hem.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Hij kan zo in een game/comic.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:55 schreef esv7 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik bijvoorbeeld een hele brute foto.Wat een uiterlijk.
68 euro voor de hele set inclusief verzendingquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:01 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Jammer dat die dingen zo prijzig zijn. Waar zijn ze het goedkoopst?
Jezus, wat een gebrek aan slaap kan doen. Failure halverwege mijn laatste sets, totaal geen motivatieHad net zo goed thuis kunnen blijven. Gelukkig vannacht wel goed geslapen, maar ik ga toch maar eens dat GABA-spul proberen.
-
Erg hè. Merk het ook altijd meteen. Ik slaap wel beter als ik mezelf goed uitput door de dag heen. Supplementen zoals Melatonine/Gaba/5-HTP enz. zijn ook niet echt een oplossing omdat ze de oorzaak van je slaapproblemen niet aanpakken. Ik slaap er iig niet beter door.quote:Op donderdag 25 juli 2013 03:49 schreef star_gazer het volgende:
Jezus, wat een gebrek aan slaap kan doen. Failure halverwege mijn laatste sets, totaal geen motivatieHad net zo goed thuis kunnen blijven. Gelukkig vannacht wel goed geslapen, maar ik ga toch maar eens dat GABA-spul proberen.
![]()
dat is niet duur, ze kosten normaal 20 eu p/stquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
68 euro voor de hele set inclusief verzending
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 25-07-2013 10:18:23 ]![]()
Ik vind Shawn Rhoden een goed fysiek hebben.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:46 schreef esv7 het volgende:
Ik verschil hierin denk ik van mening, ik vind bijvoorbeeld Kai Greene op een bepaalde manier wel mooi om te zien. Mijn persoonlijke voorkeur zou ook naar een fysiek als Frank Zane gaan, maar ik ben het er niet mee eens dat de huidige pro's eruitzien als een stel lelijke mismaaksels.
Ps nog bedankt voor je filmpje over triceps, ik zie even niet hoe ik een berichtje terugstuur.![]()
Hij zag er in het echt kleiner uit dan ik dacht, vergeleken met Winklaar en Heath die ook een keer bij Kneets langs kwamen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik vind Shawn Rhoden een goed fysiek hebben.
Mijn favo blijft nog steeds Bob![]()
![]()
Zo, mijn grip trainers zijn binnen:
De 100Lb gaat inderdaad vrij makkelijk dicht en is een goede om mee op te warmen.
150lb knijp ik met rechts zonder teveel gedoe dicht en met links met veel pijn en moeite. Op deze ga ik oefenen om links en rechts gelijk te trekken.
200lb krijg ik met veel pijn en moeite dicht met rechts (waar deadliften al niet goed voor is), maar met links bij lange na niet. Voorlopig is mijn doel 150lb voor 5 reps te sluiten met links. Daarna trainen op 200lb met beide fikken."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Tof! Wel hele reps doen hequote:Op donderdag 25 juli 2013 10:26 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
De 100Lb gaat inderdaad vrij makkelijk dicht en is een goede om mee op te warmen.
150lb knijp ik met rechts dicht en met links bijna. Goeie workout om links en rechts gelijk te trekken.
200lb krijg ik met veel pijn en moeite dicht met rechts (stond er zelf even van te kijken), maar met links bij lange na niet. Voorlopig is mijn doel 150lb voor 5 reps te sluiten met links. Daarna trainen op 200lb met beide fikken.
![]()
![]()
Ik denk dat ik morgen niet meer kan typenquote:
-
Waar is dat? Ik kwam net deze tegen. http://www.sportfood.nl/h(...)SlyrgCFVIQtAoddC4AZAquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
68 euro voor de hele set inclusief verzending![]()
Lijkt me vet om zo een keer weg te rennen voor de politie.
Zie je die dikke agenten al kijken?
In 3 seconden verdwenen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:30 schreef Levolution het volgende:
Lijkt me vet om zo een keer weg te rennen voor de politie.
Zie je die dikke agenten al kijken?![]()
Hoppa, besteld.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waar is dat? Ik kwam net deze tegen. http://www.sportfood.nl/h(...)SlyrgCFVIQtAoddC4AZA![]()
Ik ook. Kwam net ook deze tegen. Eigenlijk bedoeld voor bass spelers, maar kan best goed zijn om vingers te trainen. http://www.bax-shop.nl/ov(...)=feed&utm_term=34622|http%3A%2F%2Fredir.shopwiki.nl%2Fredir%3Fc_sid%3D416582%26offer_id%3D811719271%26page_key%3D252165585%26position%3D1%26price%3D13.0%26short_list%3DFalse%26site_id%3D416582%26uid%3D1370969398z0tta7pwq91o2qv05an51t%26vid%3D1374760084z00oi0umca6bj0ilpof53l%26location%3DSearchPageSingletonquote:![]()
kijk hem gaan danquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:26 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
150lb knijp ik met rechts zonder teveel gedoe dicht en met links met veel pijn en moeite. Op deze ga ik oefenen om links en rechts gelijk te trekken.
200lb krijg ik met veel pijn en moeite dicht met rechts (waar deadliften al niet goed voor is), maar met links bij lange na niet. Voorlopig is mijn doel 150lb voor 5 reps te sluiten met links. Daarna trainen op 200lb met beide fikken.![]()
![]()
Past straks nergens meer in met die thicke underarmslol idd.quote:
dat je tik hoort v.d. handvaten tegen elkaar is 1 nette rep.
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 25-07-2013 12:20:40 ]![]()
http://www.huffingtonpost(...)crets_b_3643898.htmlquote:I'm about 200 pounds and 19 percent body fat in this photo series. This took under an hour to produce.
De zoveelste, maar kan het niet genoeg benadrukken als je 'ongelofelijke' pics van anderen ziet op internet
Confidence through competence![]()
Nette prestatie hoor, maar het lijkt wel alsof hij alleen zijn borst en buik heeft getraind, of gewoon uberhaupt alleen heeft gecardio-ed (in zijn armen zit zo goed als geen verschil tussen de eerste en laatste foto).quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:19 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.huffingtonpost(...)crets_b_3643898.html
De zoveelste, maar kan het niet genoeg benadrukken als je 'ongelofelijke' pics van anderen ziet op internet![]()
... heb je de post van Steer überhaupt wel gelezen? In ieder geval niet begrepen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:21 schreef Asgard het volgende:
Nette prestatie hoor, maar het lijkt wel alsof hij alleen zijn borst en buik heeft getraind, of gewoon uberhaupt alleen heeft gecardio-ed (in zijn armen zit zo goed als geen verschil tussen de eerste en laatste foto)."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Niet gelezenquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
... heb je de post van Steer überhaupt wel gelezen? In ieder geval niet begrepen.![]()
![]()
![]()
Welke oefening is goed om massa te krijgen in mijn kuiten? Bovenbenen zijn één blok berot, maar kuiten lopen achter.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij zag in ieder geval dat er geen verschil in zijn armen was!quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:26 schreef Stereotomy het volgende:
we zijn makkelijk voor de gek te houden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Herkenbaar ja. Gisteren slaapgebrek i.c.m. 40km fietsen en een stevige workout heeft er voor gezorgd dat ik vandaag lekker misselijk thuis zit en een kleine temperatuurverhoging heb. Workout ging ook al zonder motivatie (voornamelijk omdat er mensen alle squatracks bezet hielden door erin te gaan curlen of vage goodmorning lunges gingen doenquote:Op donderdag 25 juli 2013 03:49 schreef star_gazer het volgende:
)
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Mwah kwam voor mij eerlijk gezegd niet als een echte transformatie over. Verhoudingen van alles bleef gelijk tot aan de laatste foto. Geen brede heupen wat vaak wel het geval is als je dik bent dus vooral veel water retention.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:19 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.huffingtonpost(...)crets_b_3643898.html
De zoveelste, maar kan het niet genoeg benadrukken als je 'ongelofelijke' pics van anderen ziet op internet
Dat gezegd te hebben, ik kan ook makkelijk binnen een dag van "ripped" naar "fatty" gaan afhankelijk van hoe en wat ik eet.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
http://www.exrx.net/Lists/ExList/CalfWt.htmlquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Welke oefening is goed om massa te krijgen in mijn kuiten? Bovenbenen zijn één blok berot, maar kuiten lopen achter.![]()
Snakey, net werd mijn IP geblokkeerd omdat ik teveel verzoeken uitgevoerd zou hebben. Ik zie niet in hoe dit gebeurd zou kunnen zijn.
Moet ik me zorgen maken?This isn't even my final form.![]()
Had je een baksteen op je F5 gelegd?quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:45 schreef Levolution het volgende:
Snakey, net werd mijn IP geblokkeerd omdat ik teveel verzoeken uitgevoerd zou hebben. Ik zie niet in hoe dit gebeurd zou kunnen zijn.
Moet ik me zorgen maken?![]()
![]()
Nee, maar mijn kat kwam wel op de muis liggen, misschien ligt het daaraan?quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Had je een baksteen op je F5 gelegd?
Maar in het bericht van de block stond dat het nooit kan komen door expres veel doorklikken.This isn't even my final form.![]()
Ik weet het ook niet. Er was in ieder geval iets out of the ordinairy aan de hand, dus kun je het daar aan wijten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee, maar mijn kat kwam wel op de muis liggen, misschien ligt het daaraan?
Maar in het bericht van de block stond dat het nooit kan komen door expres veel doorklikken.![]()
Ok, nouja, ik zal niet meer offtopic gaan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Er was in ieder geval iets out of the ordinairy aan de hand, dus kun je het daar aan wijten.![]()
Zal wel niet meer gebeuren.
Ik hoor het hem zo zeggen op die foto... "Do you even lift?"quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:55 schreef esv7 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik bijvoorbeeld een hele brute foto."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
DM kan ook.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ok, nouja, ik zal niet meer offtopic gaan.![]()
Zal wel niet meer gebeuren.![]()
Er zal vast iets gebeurd zijn waar op gereageerd wordt door een server, ofzo. Geen idee hoe dat soort dingen werken. Daar hebben we devvers voor.![]()
![]()
Waar?quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
68 euro voor de hele set inclusief verzending![]()
Gefeliciteerd man! Hier helaas voor de 3de keer uitgeloot voor tandheelkunde nu... Waarschijnlijk kan ik wel in België beginnen nu maar ugh wat een land is me dat toch..quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:32 schreef mtchel112 het volgende:
na vorig jaar te zijn uitgeloot, dit jaar wel ingeloot voor fysiotherapie!![]()
nice, succes met de opleidingquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:32 schreef mtchel112 het volgende:
na vorig jaar te zijn uitgeloot, dit jaar wel ingeloot voor fysiotherapie!![]()
![]()
Inderdaad. Ben je altijd zo'n slappe ecto geweest of ben je revaliderende of zo? Ik zat al op de 110kg in de tweede week SS, dus vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vandaag 5x8x110 gedrukt
Lightweight baby![]()
srs.BEASTMODE![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben je altijd zo'n slappe ecto geweest of ben je revaliderende of zo? Ik zat al op de 110kg in de tweede week SS, dus vandaar mijn vraag.
srs.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Kg of lbs?quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vandaag 5x8x110 gedrukt
Lightweight baby![]()
ONZ is een paar deuren verder.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben je altijd zo'n slappe ecto geweest of ben je revaliderende of zo? Ik zat al op de 110kg in de tweede week SS, dus vandaar mijn vraag.
srs.![]()
Iets met meten en twee maten.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE![]()
Goed idee, morgen meteen proberen!quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mocro bij mij in de gym heeft gewoon de zeem van z'n moeder doormidden geknipt en gebruikt dat.F.K.A. SuperwormJim![]()
Dat DBB forum wordt echt met de dag erger. Het is dat ik beter weet maar als je op dat forum zou afgaan zou je toch echt denken dat iedereen die aan bodybuilding doet zwakzinnig en een stratenmaker is. Ze gebruiken nog beter Nederlands op marokko.nl![]()
![]()
Ja dat denk ik ook altijd als ik jouw posts lees.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
Dat DBB forum wordt echt met de dag erger. Het is dat ik beter weet maar als je op dat forum zou afgaan zou je toch echt denken dat iedereen die aan bodybuilding doet zwakzinnig en een stratenmaker is. Ze gebruiken nog beter Nederlands op marokko.nl![]()
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item1c2f4bd8baquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waar is dat? Ik kwam net deze tegen. http://www.sportfood.nl/h(...)SlyrgCFVIQtAoddC4AZA
Set van 6 grippers: 60 dollar
Verzendkosten: 29 dollar
Totaal: 89 dollar
Huidige wisselkoers is ongeveer gelijk dus het zal 67-68 euro zijn
Grote kans dat je nog BTW en invoerrechten gaat betalen aan de douane. Dan ben je een stuk duurder uit dan die ik vandaag heb gekocht. Zie hierboven.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item1c2f4bd8ba
Set van 6 grippers: 60 dollar
Verzendkosten: 29 dollar
Totaal: 89 dollar
Huidige wisselkoers is ongeveer gelijk dus het zal 67-68 euro zijn![]()
Ik heb deze set zelf ook besteld, heb verder niks extra's hoeven te betalen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Grote kans dat je nog BTW en invoerrechten gaat betalen aan de douane. Dan ben je een stuk duurder uit dan die ik vandaag heb gekocht. Zie hierboven.Together We Will Live Forever
Bohh, degene die me gomad heeft aangeraden, thx![]()
Er gaat de laatste tijd makkelijk 3 liter per dag qua melk in, en ik gebruik geen suppelementen meer (maak alleen m'n pwo nog even op). Gaat prima, en vind het nog eens lekker ook![]()
Wel is het aan te raden bio melk te gebruiken, dan weet je 't zeker dat je geen chemische zooi binnen krijgt (of genetisch gemodificeerd voedel etc. wat nog wel eens in de goedkopere melk wil voorkomen).Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')![]()
genetisch gemodificeerde melk...quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:06 schreef Susteren het volgende:
Er gaat de laatste tijd makkelijk 3 liter per dag qua melk in, en ik gebruik geen suppelementen meer (maak alleen m'n pwo nog even op). Gaat prima, en vind het nog eens lekker ook![]()
Wel is het aan te raden bio melk te gebruiken, dan weet je 't zeker dat je geen chemische zooi binnen krijgt (of genetisch gemodificeerd voedel etc. wat nog wel eens in de goedkopere melk wil voorkomen).![]()
Geen zin om terug te lezen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Grote kans dat je nog BTW en invoerrechten gaat betalen aan de douane. Dan ben je een stuk duurder uit dan die ik vandaag heb gekocht. Zie hierboven.
6,80 euro bij de kijkshop bij ons hier... uitverkoop alles moet weg blabla wegens verbouwing.
Dus heb ze maar aangeschaft.YouTube
Het voedsel wat die koeien krijgen, bij goedkopere melk is dat het eerste waar op bezuinigd wordtquote:
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Trouwens zijn die handschoenen van de kijkshop van 6 euro ofzo oke? Ik begin van die metalen barbells en dumbells steeds dikkere eeltknobbels te krijgen
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Als je eelt begint te krijgen heb je die handschoenen dus ook niet meer nodig.This isn't even my final form.![]()
Heb je wel gekeken wat de weerstand is?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Geen zin om terug te lezen.
6,80 euro bij de kijkshop bij ons hier... uitverkoop alles moet weg blabla wegens verbouwing.
Dus heb ze maar aangeschaft.Together We Will Live Forever
Hoeveel kg heb je gegained?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:06 schreef Susteren het volgende:
Wel is het aan te raden bio melk te gebruiken, dan weet je 't zeker dat je geen chemische zooi binnen krijgt (of genetisch gemodificeerd voedel etc. wat nog wel eens in de goedkopere melk wil voorkomen).![]()
Merk je een groot verschil in kracht nu je kuurt?quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vandaag 5x8x110 gedrukt
Lightweight baby"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Is het heel erg als je met je max deadlift wat naar voren duikt?
Normaal sta je uiteraard op je hielen perfect form, maar ik zag een keer een filmpje en commentaar er bij van wat redelijk gerespecteerde youtubers, dat het helemaal niet zo erg is, uiteraard zo lang je je rug maar locked en recht hebt.
Gisteren een 190kg deadlift op film vast gelegd, rug als een plank 100%, maar ik zag mezelf wel een beetje naar voren duiken zeg maar. Ondanks dat ik hem langs m'n schenen trek..
[ Bericht 7% gewijzigd door RaymondK op 26-07-2013 07:59:26 ]![]()
Zolang je de richtlijnen aanhoudt is t wel oke denk ik. Rug recht, beetje door de knieën, schouders boven de bar, duwen vanuit je hakken en de heupen naar voren as you go.![]()
ja precies dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:47 schreef H1N1 het volgende:
Zolang je de richtlijnen aanhoudt is t wel oke denk ik. Rug recht, beetje door de knieën, schouders boven de bar, duwen vanuit je hakken en de heupen naar voren as you go.![]()
Ik ga volgende weer weer m'n gewicht + bf laten meten daar, dan zullen we 't zienquote:
In mijn sportschool zijn veel mensen die aan de ramadan doen, hoe houden die de training vol? Als ik een maaltijd oversla val ik al bijna om. Niet drinken in zo'n bloedhete sportschool lijkt mij ook bijzonder ongezond. Wel respect dat ze gewoon door blijven trainen.
Ik zit trouwens redelijk op een plateau qua gewichten. Iemand nog tips om daar doorheen te breken? Doe nu bijna alles 3x8-10. Aantal maanden geleden overgestapt van 5x5. Wilde meer hypertrofie."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Is 8-12 reps niet juist meer voor hypertrofie en 5 reps meer voor kracht?
In ieder geval zou je 5x5 naar 3x5 kunnen brengen om door je plateau te breken.This isn't even my final form.![]()
Honger is gewenning, niet kunnen drinken bij warmte lijkt me wel lastig ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:01 schreef ssebass het volgende:
In mijn sportschool zijn veel mensen die aan de ramadan doen, hoe houden die de training vol? Als ik een maaltijd oversla val ik al bijna om. Niet drinken in zo'n bloedhete sportschool lijkt mij ook bijzonder ongezond. Wel respect dat ze gewoon door blijven trainen.Dat zegt hij ook.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:11 schreef Levolution het volgende:
Is 8-12 reps niet juist meer voor hypertrofie en 5 reps meer voor kracht?![]()
![]()
quote:Ja alles is omhoog na 4 dagen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:37 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Merk je een groot verschil in kracht nu je kuurt?
Slaap alleen wel slecht met dit weer![]()
Handschoenen vind ik alleen maar kut. Buiten dat je eruit ziet als een gay beachboy helpen die dingen voor geen meter bij mij.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:34 schreef Susteren het volgende:
Trouwens zijn die handschoenen van de kijkshop van 6 euro ofzo oke? Ik begin van die metalen barbells en dumbells steeds dikkere eeltknobbels te krijgen![]()
Ik heb er gelukkig weinig last van, polsen even onder de koude kraan voordat je je bed in duikt en je hebt het niet warm wanneer je wilt gaan slapen. Hoeveel zjn de gewichten omhoog gegaan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[..]
Ja alles is omhoog na 4 dagen.
Slaap alleen wel slecht met dit weer![]()
Hoe kon ik dat verkeerd lezen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:26 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Honger is gewenning, niet kunnen drinken bij warmte lijkt me wel lastig ja.
[..]
Dat zegt hij ook.
Gay beachboy hier dan, train altijd met handschoenen aan, vooral als ik curl in het squatrack want ik train natuurlijk alleen mn armen en borst!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Handschoenen vind ik alleen maar kut. Buiten dat je eruit ziet als een gay beachboy helpen die dingen voor geen meter bij mij.![]()
Het zijn meestal inderdaad de beachboys/curlbrahs die handschoentjes dragen. Ik droeg ze vroeger ook, maar nadat ik er 1 kwijt ben geraakt nooit meer. Sowieso alleen eelt op backday (rows, pullups, deadlift). Flinke eeltplekken doet me gelijk weer denken aan me mannelijkheid. Je bent toch geen pussy?190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Pfffff, in alle haast vergeten m'n eigen muziek mee te nemen vandaag. En dat heb ik geweten. Ik was nog geen 5 minuten bezig toen de Pilates-les in de groepszaal begon, inclusief bijbehorende zweverige muziek. Zo niet motiverend he
F.K.A. SuperwormJim![]()
Dus jij moet doormiddel van eelt herrinerd worden aan je mannelijkheid? Je bent toch geen pussy?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:20 schreef jeurse04 het volgende:
Het zijn meestal inderdaad de beachboys/curlbrahs die handschoentjes dragen. Ik droeg ze vroeger ook, maar nadat ik er 1 kwijt ben geraakt nooit meer. Sowieso alleen eelt op backday (rows, pullups, deadlift). Flinke eeltplekken doet me gelijk weer denken aan me mannelijkheid. Je bent toch geen pussy?![]()
De enige muziek die je nodig hebt is het kletteren van gewichten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Pfffff, in alle haast vergeten m'n eigen muziek mee te nemen vandaag. En dat heb ik geweten. Ik was nog geen 5 minuten bezig toen de Pilates-les in de groepszaal begon, inclusief bijbehorende zweverige muziek. Zo niet motiverend he![]()
Mijn gewichten kletteren niet, ik krijg ze namelijk wel getild.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:28 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
De enige muziek die je nodig hebt is het kletteren van gewichten.F.K.A. SuperwormJim![]()
Het kletteren van gewichten, niet zozeer de jouwe.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mijn gewichten kletteren niet, ik krijg ze namelijk wel getild.![]()
Er waren nog 2 pubertjes bezig met een introductieles, verder alleen maar wat huismoeders met opvliegers die aan de Pilates waren.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:41 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Het kletteren van gewichten, niet zozeer de jouwe.
F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik heb vandaag ook de hele set binnen gekregen. 100 is leuk voor een warming up inderdaad. 150 gaat al wat moeilijker, krijg er 8 reps per hand uit, de laatste 3 met links krijg ik hem net niet meer dicht.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:26 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
200lb krijg ik met veel pijn en moeite dicht met rechts (waar deadliften al niet goed voor is), maar met links bij lange na niet. Voorlopig is mijn doel 150lb voor 5 reps te sluiten met links. Daarna trainen op 200lb met beide fikken.![]()
Ik blijf dus eerste de 150 oefenen voor ik de 200 probeer.
Als je de 350 met gemak dichtknijpt knijp je volgens mij wat vocht uit een barbell tijdens het benchen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook de hele set binnen gekregen. 100 is leuk voor een warming up inderdaad. 150 gaat al wat moeilijker, krijg er 8 reps per hand uit, de laatste 3 met links krijg ik hem net niet meer dicht.![]()
Als je de 350 met gemak dichtknijpt knijp je volgens mij wat vocht uit een barbell tijdens het benchen.![]()
Dan springt het chroom er af idd.![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:34 schreef Snakey het volgende:
Toch ook maar eens een setje op de kop tikken ergens. Vingers blijven de zwakste schakel in m'n DLBEASTMODE![]()
Ik heb die daarom nog maar in de verpakking laten liggen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook de hele set binnen gekregen. 100 is leuk voor een warming up inderdaad. 150 gaat al wat moeilijker, krijg er 8 reps per hand uit, de laatste 3 met links krijg ik hem net niet meer dicht.![]()
Ik kan 250 nu wel 10x (zowel links als rechts)![]()
Dan ben je erg sterk in je handen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:42 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ik heb die daarom nog maar in de verpakking laten liggen.![]()
Ik kan 250 nu wel 10x (zowel links als rechts)![]()
Ah okee. Ik wist niet dat je al een tijdje bezig was. Hoe lang heb je ze nu?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:45 schreef Asgard het volgende:
[..]
Was meer om aan te geven dat oefenen helpt en je snel vooruit gaat
Ow enne, dan heb je ondertussen behoorlijk sterke handen.![]()
![]()
Maand of 6, maar in het begin was het meer van "oja, ik zie ze liggen, laat me ff aanklooien". Maar nu probeer ik wel minimaal 2x pw ff een paar setjes te knijpen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah okee. Ik wist niet dat je al een tijdje bezig was. Hoe lang heb je ze nu?
Ow enne, dan heb je ondertussen behoorlijk sterke handen.![]()
![]()
Zeer herkenbaar, altijd oordopjes met dreunende rock, metal of DnB.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Pfffff, in alle haast vergeten m'n eigen muziek mee te nemen vandaag. En dat heb ik geweten. Ik was nog geen 5 minuten bezig toen de Pilates-les in de groepszaal begon, inclusief bijbehorende zweverige muziek. Zo niet motiverend he![]()
Ah okee. Ik laat ze expres op m'n bureau liggen.Dan weet ik zeker dat ik ze een paar keer per week oppak. Anders wordt het inderdaad van dat af en toe werk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:58 schreef Asgard het volgende:
[..]
Maand of 6, maar in het begin was het meer van "oja, ik zie ze liggen, laat me ff aanklooien". Maar nu probeer ik wel minimaal 2x pw ff een paar setjes te knijpen.![]()
krijg nou de vellen. Hij is d'r weerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar, altijd oordopjes met dreunende rock, metal of DnB.![]()
![]()
gisteren hadden ze hier 2 unlimited opstaan, daar kan geen metal tegenopquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar, altijd oordopjes met dreunende rock, metal of DnB.![]()
![]()
Misschien moet ik ook maar met eigen muziek trainen. Ze draaien bij ons ook niet echt opzwepende muziek, dus serieus justin bieber, atomic kitten e.d. Snap wel waarom ik weinig progressie boek de laatste tijdMaar snel even goede headphones kopen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar, altijd oordopjes met dreunende rock, metal of DnB.
En gaan!!!,,/![]()
Over die griptrainers he, ik merk ook dat bij DL en rows m'n handen/vingers me belemmeren om goed gewicht op te bouwen. Waar kan je voor niet al te veel en makkelijk zulke dingen bestellen? Webshops enz?![]()
Waar heb je die gekocht?quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:26 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Lekker, en je bent nu op dag 5 van de?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
Kon vandaag gewoon 10kg bij mijn incline press opgooienNo citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ik heb vandaag deze set binnen gekregen. http://www.sportfood.nl/h(...)SlyrgCFVIQtAoddC4AZAquote:
Goeie prijs wel.![]()
Echt effect komt pas vanaf week 3 of 4.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:20 schreef kidkash19 het volgende:
Iets met Placebo effect de eerste dagen ....![]()
Heb deze set ook op Amazon gezien, maar zoals gewoonlijk verzenden ze niet naar Australie...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb vandaag deze set binnen gekregen. http://www.sportfood.nl/h(...)SlyrgCFVIQtAoddC4AZA
Goeie prijs wel.![]()
![]()
Ja dat ken ik. Klote is dat. Ik kan het eventueel voor je regelen door ze te kopen en aan je door te sturen. Maar ik ben woensdag het land uit dus dan moet je snel zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:27 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Heb deze set ook op Amazon gezien, maar zoals gewoonlijk verzenden ze niet naar Australie...![]()
![]()
Bedankt voor het aanbod, maar zal niet nodig zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja dat ken ik. Klote is dat. Ik kan het eventueel voor je regelen door ze te kopen en aan je door te sturen. Maar ik ben woensdag het land uit dus dan moet je snel zijn.S_g heeft ze hier ook in de buurt gekocht neem ik aan, moet gewoon even beter zoeken.
![]()
Okee.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:32 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar zal niet nodig zijn.S_g heeft ze hier ook in de buurt gekocht neem ik aan, moet gewoon even beter zoeken.
![]()
Ik weet nog steeds niet of ik echt moet geloven dat StraatSoldaat kuurt.
Doe anders timestamp foto van je potje/flesje. Anoniem maar wel bewijs.This isn't even my final form.![]()
Dbol vanaf 2-3 dagen al. Verder heb ik het aantal kcal ook flink opgevoertquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Echt effect komt pas vanaf week 3 of 4.![]()
Ik wil je wel een gebruikte naald sturen :$quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:43 schreef Levolution het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik echt moet geloven dat StraatSoldaat kuurt.
Doe anders timestamp foto van je potje/flesje. Anoniem maar wel bewijs.![]()
Kom op man, ik vind het gewoon interessant, wil niet dat mijn interesse in een troll gestopt wordt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik wil je wel een gebruikte naald sturen :$
Heeft niks te maken met dat jij jezelf moet bewijzen ofzo.This isn't even my final form.![]()
Dat wil hij niet i.v.m. privacy en dat snap ik volledig. Maar ik zie geen reden om zijn juice niet te timestampen (behalve dat hij gewoon aan het ouwehoeren is).quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:52 schreef Hiatus het volgende:
Beter maak je progress pics later on, vind dat echt interessant!This isn't even my final form.![]()
Lijk al een stuk groter met shirt aan dankzij de dbol en alle carbsquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:52 schreef Hiatus het volgende:
Beter maak je progress pics later on, vind dat echt interessant!![]()
Het zal op zeker de combinatie zijn. Als ik een paar dagen flink eet schiet het gewicht ook omhoog. Ik dacht dat je test e had?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dbol vanaf 2-3 dagen al. Verder heb ik het aantal kcal ook flink opgevoert![]()
Dbol kickstart 1-5quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het zal op zeker de combinatie zijn. Als ik een paar dagen flink eet schiet het gewicht ook omhoog. Ik dacht dat je test e had?
Test-e 1-12
Test-e werkt idd pas vanaf week 3-5 daarom de dbol.![]()
Ah okee. Goede combi inderdaad.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dbol kickstart 1-5
Test-e 1-12
Test-e werkt idd pas vanaf week 3-5 daarom de dbol.![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:18 schreef seto het volgende:
nu pas erachter komen wat voor een demigod klokov is!
Stel jullie zouden creatine moeten kopen, welke zouden jullie dan kopen? Twijfel ook nog over DAA. Ongeluk thuis gehad waardoor ik 3 weken niet kon trainen en voel me nu dikkig ondanks dat ik op mijn eten heb gelet en gevast heb![]()
![]()
Asics of jordanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:52 schreef vault_tec het volgende:
Stel jullie zouden creatine moeten kopen, welke zouden jullie dan kopen? Twijfel ook nog over DAA. Ongeluk thuis gehad waardoor ik 3 weken niet kon trainen en voel me nu dikkig ondanks dat ik op mijn eten heb gelet en gevast heb![]()
Monohydraat natuurlijk, welke anders?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:58 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Snap niet dat mijn andere hobby erbij gehaald moet worden?![]()
Die is precies goed.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken wat de weerstand is?YouTube
Hoop marketing gelul inderdaad. Overdreven beweringen over massa en kracht gains etc.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:03 schreef vault_tec het volgende:
[..]
De body en fit shop is nogal... uhm onduidelijk met al die omschrijvingen.
Maakt verder niet echt uit waar je je monohydraat besteld. Zou gewoon bij bodyenfitshop kopen, volgens mij heet die shit daar creapure?![]()
Die omschrijvingen moet je sowieso niet lezen, monohydraat is bewezen de beste creatine. Deze dus.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:03 schreef vault_tec het volgende:
[..]
De body en fit shop is nogal... uhm onduidelijk met al die omschrijvingen.
http://www.bodyenfitshop.(...)-creatine-worldwide/
Als je gaat geloven in wat ze op B&F zeggen dan ga je ongelovelijk veel spul kopen wat je helemaal niet nodig hebt.![]()
Dank je. Ik ga ook maar gelijk DAA proberen. Laat hier wel weten hoe ik dat ga ervaren. Maak, volgens mij, weinig testosteron aan en veel oestrogeen. Ga maandag een afspraak maken om het te laten testen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die omschrijvingen moet je sowieso niet lezen, monohydraat is bewezen de beste creatine. Deze dus.
Als je gaat geloven in wat ze op B&F zeggen dan ga je ongelovelijk veel spul kopen wat je helemaal niet nodig hebt.![]()
Ik doe aan intermittent fasting en eet maar 6 uur op een dag. Train altijd pas als ik 17-20 uur niks gegeten heb. Was in het begin wennen maar voelt nu zo goed. Als ik nu train terwijl ik gegeten heb voel ik me juist loom en langzaam.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:01 schreef ssebass het volgende:
In mijn sportschool zijn veel mensen die aan de ramadan doen, hoe houden die de training vol? Als ik een maaltijd oversla val ik al bijna om. Niet drinken in zo'n bloedhete sportschool lijkt mij ook bijzonder ongezond. Wel respect dat ze gewoon door blijven trainen.
Ik zit trouwens redelijk op een plateau qua gewichten. Iemand nog tips om daar doorheen te breken? Doe nu bijna alles 3x8-10. Aantal maanden geleden overgestapt van 5x5. Wilde meer hypertrofie.![]()
Ik raad je aan je in te lezen over een product voor je het koopt, en dan te beslissen of je het nodig hebt. Iets proberen heb je niet zoveel aan namelijk. Of misschien beter gezegd, duizenden gingen je voor zonder resultaat. Dat is waar de supplementen industrie op draait namelijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dank je. Ik ga ook maar gelijk DAA proberen. Laat hier wel weten hoe ik dat ga ervaren. Maak, volgens mij, weinig testosteron aan en veel oestrogeen. Ga maandag een afspraak maken om het te laten testen.![]()
Veel van die beschrijvingen kloppen wel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die omschrijvingen moet je sowieso niet lezen, monohydraat is bewezen de beste creatine. Deze dus.
Als je gaat geloven in wat ze op B&F zeggen dan ga je ongelovelijk veel spul kopen wat je helemaal niet nodig hebt.
http://www.bodyenfitshop.(...)ut/cobra-labs/curse/
Een maand geleden 1x genomen en ze zijn nog steeds bezig met het repareren van de gym nadat ik deze gesloopt heb.![]()
Heb mij er al goed op ingelezen maar heb nog steeds mijn twijfels. Maar die 2 tientjes die het kost zijn niet zo hoog dat ik het kan proberen en als het niks is gaat het zo de prullenbak in.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik raad je aan je in te lezen over een product voor je het koopt, en dan te beslissen of je het nodig hebt. Iets proberen heb je niet zoveel aan namelijk. Of misschien beter gezegd, duizenden gingen je voor zonder resultaat. Dat is waar de supplementen industrie op draait namelijk.![]()
Je kan er met zo goed als alle supps vanuit gaan dat als het al wat voor je doet, het minimaal zal zijn. Gewoon goed eten en hard trainen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Heb mij er al goed op ingelezen maar heb nog steeds mijn twijfels. Maar die 2 tientjes die het kost zijn niet zo hoog dat ik het kan proberen en als het niks is gaat het zo de prullenbak in.![]()
Heerlijk getraind vandaag, het gaat gelukkig steeds beter. Waar ik vroeger al struggels had met 5 kilo dumbells lukt me nu redelijk goed in goede vorm met 11 kilo
Wat lukt je goed? Dumbellen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:01 schreef Susteren het volgende:
Heerlijk getraind vandaag, het gaat gelukkig steeds beter. Waar ik vroeger al struggels had met 5 kilo dumbells lukt me nu redelijk goed in goede vorm met 11 kiloElk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
http://stronglifts.com/12(...)pplements-dissected/
interessant linkje wel, over wat wel en niet helpt qua supsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Huh je gym ging toch maar tot 5kg dumbbells?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:01 schreef Susteren het volgende:
Heerlijk getraind vandaag, het gaat gelukkig steeds beter. Waar ik vroeger al struggels had met 5 kilo dumbells lukt me nu redelijk goed in goede vorm met 11 kilofan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Wat doe je met die dumbbells dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:01 schreef Susteren het volgende:
Heerlijk getraind vandaag, het gaat gelukkig steeds beter. Waar ik vroeger al struggels had met 5 kilo dumbells lukt me nu redelijk goed in goede vorm met 11 kilo![]()
11kg dumbellsquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vanaf welk gewicht mag je lightweight baby schreeuwen?Elk huis z’n kruiswoordraadsels
wtf man, creatine ga je toch niet aan beginnen? Anabolen doe je maar in je eigen tijd buiten de gym. Zo kan iedereen wel zieke gains maken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:52 schreef vault_tec het volgende:
Stel jullie zouden creatine moeten kopen, welke zouden jullie dan kopen? Twijfel ook nog over DAA. Ongeluk thuis gehad waardoor ik 3 weken niet kon trainen en voel me nu dikkig ondanks dat ik op mijn eten heb gelet en gevast hebI just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Ik heb weinig verstand van supplementen (alleen maar van het menselijk lichaam), maar creatine lijkt mij niet onder de groep anabolen vallen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:01 schreef Drinky het volgende:
wtf man, creatine ga je toch niet aan beginnen? Anabolen doe je maar in je eigen tijd buiten de gym. Zo kan iedereen wel zieke gains maken."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Je hapt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb weinig verstand van supplementen (alleen maar van het menselijk lichaam), maar creatine lijkt mij niet onder de groep anabolen vallen..
![]()
Is dat zo'n ONZinner dan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb weinig verstand van supplementen (alleen maar van het menselijk lichaam), maar creatine lijkt mij niet onder de groep anabolen vallen.
Ja, weet ik veel! Ik denk altijd dat mensen serieus zijnquote:
Hij heeft zo'n neppe fitness barbell met losse schijfjes eraan die ook op twee dumbbells bij hem in de gym passen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Huh je gym ging toch maar tot 5kg dumbbells?Confidence through competence![]()
Ligt er aan waar je het laat vallen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb weinig verstand van supplementen (alleen maar van het menselijk lichaam), maar creatine lijkt mij niet onder de groep anabolen vallen.![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb weinig verstand van supplementen (alleen maar van het menselijk lichaam), maar creatine lijkt mij niet onder de groep anabolen vallen.Oh, Sasje.
Deathlift or Die.![]()
Daarom zeg ik altijd dat ik opdruk en hardloop als mensen vragen waarom ik zo breed ben. Krijg je ook niet al die broscience en andere bullshit om je oren![]()
Triceps, borst, traps, biceps, schouders, vanallesquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
Daarom zeg ik altijd dat ik opdruk en hardloop als mensen vragen waarom ik zo breed ben. Krijg je ook niet al die broscience en andere bullshit om je oren![]()
![]()
I doe voor iso oefeningen tegenwoordig een gewicht waarmee ik 3x8 kan en vervolgens werk ik in een paar weken / maanden naar 3x12 toe. Zodra ik dat kan, gaan er kilo's bij en ga ik terug naar 3x8. Lijkt me op zich een goede oplossing, omdat ik zo over de tijd genomen meerdere rep ranges pak. Meer mensen die dit doen?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Gisteren 5x140kg deadlift. I'm back![]()
Bijna geen last vandaag, come at me
-
Ik heb dit al eerder gevraagd, maar kreeg geen antwoord. Hoe zit het met je nakuur? Clomid? Nolva? Torem? HCG?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dbol kickstart 1-5
Test-e 1-12
Test-e werkt idd pas vanaf week 3-5 daarom de dbol."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Nee maar klinkt wel interessant. Wat ik meestal doe als ik echt vastzit op een bepaald gewicht is voor mijn laatste set een iets hoger gewicht pakken en tot failure gaan. Meestal gaat de form er niet bepaald op vooruit, maar de volgende keer gaat het setje makkelijker en de keer erop kan ik 2 setjes pakken enz.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 04:15 schreef star_gazer het volgende:
I doe voor iso oefeningen tegenwoordig een gewicht waarmee ik 3x8 kan en vervolgens werk ik in een paar weken / maanden naar 3x12 toe. Zodra ik dat kan, gaan er kilo's bij en ga ik terug naar 3x8. Lijkt me op zich een goede oplossing, omdat ik zo over de tijd genomen meerdere rep ranges pak. Meer mensen die dit doen?I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Je weet dat hij hier geen antwoord op gaat geven hè...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 04:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb dit al eerder gevraagd, maar kreeg geen antwoord. Hoe zit het met je nakuur? Clomid? Nolva? Torem? HCG?Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Op internationale forums kuren ze veel zwaarder na maar in Nederland is het vrij licht (Nolva 20/20/20/20)quote:Op zaterdag 27 juli 2013 04:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb dit al eerder gevraagd, maar kreeg geen antwoord. Hoe zit het met je nakuur? Clomid? Nolva? Torem? HCG?
HCG is voor een iets sneller herstel en het zorgt er voor dat je ballen niet gaan krimpen. Ik vind het niet echt nodig omdat ik nooit langer dan 12 weken zal kuren![]()
Neem je nog een AI tijdens de kuur om gyno te voorkomen?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Waarom zou hij dat niet doenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:08 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je weet dat hij hier geen antwoord op gaat geven hè..."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Als je een echte baas bent hou je hier een klein logje bij straatsoldaat.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Je kan het ook overdrijven, zoals ze in het buitenland doen. Sommige nakuurs zijn schadelijker dan de kuur zelf.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Op internationale forums kuren ze veel zwaarder na maar in Nederland is het vrij licht (Nolva 20/20/20/20)
HCG is voor een iets sneller herstel en het zorgt er voor dat je ballen niet gaan krimpen. Ik vind het niet echt nodig omdat ik nooit langer dan 12 weken zal kuren![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: