wtf man, creatine ga je toch niet aan beginnen? Anabolen doe je maar in je eigen tijd buiten de gym. Zo kan iedereen wel zieke gains maken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:52 schreef vault_tec het volgende:
Stel jullie zouden creatine moeten kopen, welke zouden jullie dan kopen? Twijfel ook nog over DAA. Ongeluk thuis gehad waardoor ik 3 weken niet kon trainen en voel me nu dikkig ondanks dat ik op mijn eten heb gelet en gevast heb
Ik heb weinig verstand van supplementen (alleen maar van het menselijk lichaam), maar creatine lijkt mij niet onder de groep anabolen vallen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:01 schreef Drinky het volgende:
wtf man, creatine ga je toch niet aan beginnen? Anabolen doe je maar in je eigen tijd buiten de gym. Zo kan iedereen wel zieke gains maken.
Je hapt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb weinig verstand van supplementen (alleen maar van het menselijk lichaam), maar creatine lijkt mij niet onder de groep anabolen vallen.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb weinig verstand van supplementen (alleen maar van het menselijk lichaam), maar creatine lijkt mij niet onder de groep anabolen vallen.
Ja, weet ik veel! Ik denk altijd dat mensen serieus zijnquote:
Hij heeft zo'n neppe fitness barbell met losse schijfjes eraan die ook op twee dumbbells bij hem in de gym passen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Huh je gym ging toch maar tot 5kg dumbbells?
Ligt er aan waar je het laat vallen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Triceps, borst, traps, biceps, schouders, vanallesquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
Daarom zeg ik altijd dat ik opdruk en hardloop als mensen vragen waarom ik zo breed ben. Krijg je ook niet al die broscience en andere bullshit om je oren
Ik heb dit al eerder gevraagd, maar kreeg geen antwoord. Hoe zit het met je nakuur? Clomid? Nolva? Torem? HCG?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dbol kickstart 1-5
Test-e 1-12
Test-e werkt idd pas vanaf week 3-5 daarom de dbol.
Nee maar klinkt wel interessant. Wat ik meestal doe als ik echt vastzit op een bepaald gewicht is voor mijn laatste set een iets hoger gewicht pakken en tot failure gaan. Meestal gaat de form er niet bepaald op vooruit, maar de volgende keer gaat het setje makkelijker en de keer erop kan ik 2 setjes pakken enz.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 04:15 schreef star_gazer het volgende:
I doe voor iso oefeningen tegenwoordig een gewicht waarmee ik 3x8 kan en vervolgens werk ik in een paar weken / maanden naar 3x12 toe. Zodra ik dat kan, gaan er kilo's bij en ga ik terug naar 3x8. Lijkt me op zich een goede oplossing, omdat ik zo over de tijd genomen meerdere rep ranges pak. Meer mensen die dit doen?
Je weet dat hij hier geen antwoord op gaat geven hè...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 04:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb dit al eerder gevraagd, maar kreeg geen antwoord. Hoe zit het met je nakuur? Clomid? Nolva? Torem? HCG?
Op internationale forums kuren ze veel zwaarder na maar in Nederland is het vrij licht (Nolva 20/20/20/20)quote:Op zaterdag 27 juli 2013 04:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb dit al eerder gevraagd, maar kreeg geen antwoord. Hoe zit het met je nakuur? Clomid? Nolva? Torem? HCG?
Waarom zou hij dat niet doenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:08 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je weet dat hij hier geen antwoord op gaat geven hè...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |