quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:18 schreef seto het volgende:
nu pas erachter komen wat voor een demigod klokov is!
Asics of jordanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:52 schreef vault_tec het volgende:
Stel jullie zouden creatine moeten kopen, welke zouden jullie dan kopen? Twijfel ook nog over DAA. Ongeluk thuis gehad waardoor ik 3 weken niet kon trainen en voel me nu dikkig ondanks dat ik op mijn eten heb gelet en gevast heb
Monohydraat natuurlijk, welke anders?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:58 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Snap niet dat mijn andere hobby erbij gehaald moet worden?
Die is precies goed.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken wat de weerstand is?
Hoop marketing gelul inderdaad. Overdreven beweringen over massa en kracht gains etc.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:03 schreef vault_tec het volgende:
[..]
De body en fit shop is nogal... uhm onduidelijk met al die omschrijvingen.
Die omschrijvingen moet je sowieso niet lezen, monohydraat is bewezen de beste creatine. Deze dus.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:03 schreef vault_tec het volgende:
[..]
De body en fit shop is nogal... uhm onduidelijk met al die omschrijvingen.
Dank je. Ik ga ook maar gelijk DAA proberen. Laat hier wel weten hoe ik dat ga ervaren. Maak, volgens mij, weinig testosteron aan en veel oestrogeen. Ga maandag een afspraak maken om het te laten testen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die omschrijvingen moet je sowieso niet lezen, monohydraat is bewezen de beste creatine. Deze dus.
http://www.bodyenfitshop.(...)-creatine-worldwide/
Als je gaat geloven in wat ze op B&F zeggen dan ga je ongelovelijk veel spul kopen wat je helemaal niet nodig hebt.
Ik doe aan intermittent fasting en eet maar 6 uur op een dag. Train altijd pas als ik 17-20 uur niks gegeten heb. Was in het begin wennen maar voelt nu zo goed. Als ik nu train terwijl ik gegeten heb voel ik me juist loom en langzaam.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:01 schreef ssebass het volgende:
In mijn sportschool zijn veel mensen die aan de ramadan doen, hoe houden die de training vol? Als ik een maaltijd oversla val ik al bijna om. Niet drinken in zo'n bloedhete sportschool lijkt mij ook bijzonder ongezond. Wel respect dat ze gewoon door blijven trainen.
Ik zit trouwens redelijk op een plateau qua gewichten. Iemand nog tips om daar doorheen te breken? Doe nu bijna alles 3x8-10. Aantal maanden geleden overgestapt van 5x5. Wilde meer hypertrofie.
Ik raad je aan je in te lezen over een product voor je het koopt, en dan te beslissen of je het nodig hebt. Iets proberen heb je niet zoveel aan namelijk. Of misschien beter gezegd, duizenden gingen je voor zonder resultaat. Dat is waar de supplementen industrie op draait namelijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dank je. Ik ga ook maar gelijk DAA proberen. Laat hier wel weten hoe ik dat ga ervaren. Maak, volgens mij, weinig testosteron aan en veel oestrogeen. Ga maandag een afspraak maken om het te laten testen.
Veel van die beschrijvingen kloppen wel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die omschrijvingen moet je sowieso niet lezen, monohydraat is bewezen de beste creatine. Deze dus.
http://www.bodyenfitshop.(...)-creatine-worldwide/
Als je gaat geloven in wat ze op B&F zeggen dan ga je ongelovelijk veel spul kopen wat je helemaal niet nodig hebt.
Heb mij er al goed op ingelezen maar heb nog steeds mijn twijfels. Maar die 2 tientjes die het kost zijn niet zo hoog dat ik het kan proberen en als het niks is gaat het zo de prullenbak in.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik raad je aan je in te lezen over een product voor je het koopt, en dan te beslissen of je het nodig hebt. Iets proberen heb je niet zoveel aan namelijk. Of misschien beter gezegd, duizenden gingen je voor zonder resultaat. Dat is waar de supplementen industrie op draait namelijk.
Je kan er met zo goed als alle supps vanuit gaan dat als het al wat voor je doet, het minimaal zal zijn. Gewoon goed eten en hard trainen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Heb mij er al goed op ingelezen maar heb nog steeds mijn twijfels. Maar die 2 tientjes die het kost zijn niet zo hoog dat ik het kan proberen en als het niks is gaat het zo de prullenbak in.
Wat lukt je goed? Dumbellen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:01 schreef Susteren het volgende:
Heerlijk getraind vandaag, het gaat gelukkig steeds beter. Waar ik vroeger al struggels had met 5 kilo dumbells lukt me nu redelijk goed in goede vorm met 11 kilo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Huh je gym ging toch maar tot 5kg dumbbells?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:01 schreef Susteren het volgende:
Heerlijk getraind vandaag, het gaat gelukkig steeds beter. Waar ik vroeger al struggels had met 5 kilo dumbells lukt me nu redelijk goed in goede vorm met 11 kilo
Wat doe je met die dumbbells dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:01 schreef Susteren het volgende:
11kg dumbellsquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vanaf welk gewicht mag je lightweight baby schreeuwen?
wtf man, creatine ga je toch niet aan beginnen? Anabolen doe je maar in je eigen tijd buiten de gym. Zo kan iedereen wel zieke gains maken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:52 schreef vault_tec het volgende:
Stel jullie zouden creatine moeten kopen, welke zouden jullie dan kopen? Twijfel ook nog over DAA. Ongeluk thuis gehad waardoor ik 3 weken niet kon trainen en voel me nu dikkig ondanks dat ik op mijn eten heb gelet en gevast heb
Ik heb weinig verstand van supplementen (alleen maar van het menselijk lichaam), maar creatine lijkt mij niet onder de groep anabolen vallen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:01 schreef Drinky het volgende:
wtf man, creatine ga je toch niet aan beginnen? Anabolen doe je maar in je eigen tijd buiten de gym. Zo kan iedereen wel zieke gains maken.
Je hapt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb weinig verstand van supplementen (alleen maar van het menselijk lichaam), maar creatine lijkt mij niet onder de groep anabolen vallen.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb weinig verstand van supplementen (alleen maar van het menselijk lichaam), maar creatine lijkt mij niet onder de groep anabolen vallen.
Ja, weet ik veel! Ik denk altijd dat mensen serieus zijnquote:
Hij heeft zo'n neppe fitness barbell met losse schijfjes eraan die ook op twee dumbbells bij hem in de gym passen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Huh je gym ging toch maar tot 5kg dumbbells?
Ligt er aan waar je het laat vallen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Triceps, borst, traps, biceps, schouders, vanallesquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
Daarom zeg ik altijd dat ik opdruk en hardloop als mensen vragen waarom ik zo breed ben. Krijg je ook niet al die broscience en andere bullshit om je oren
Ik heb dit al eerder gevraagd, maar kreeg geen antwoord. Hoe zit het met je nakuur? Clomid? Nolva? Torem? HCG?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dbol kickstart 1-5
Test-e 1-12
Test-e werkt idd pas vanaf week 3-5 daarom de dbol.
Nee maar klinkt wel interessant. Wat ik meestal doe als ik echt vastzit op een bepaald gewicht is voor mijn laatste set een iets hoger gewicht pakken en tot failure gaan. Meestal gaat de form er niet bepaald op vooruit, maar de volgende keer gaat het setje makkelijker en de keer erop kan ik 2 setjes pakken enz.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 04:15 schreef star_gazer het volgende:
I doe voor iso oefeningen tegenwoordig een gewicht waarmee ik 3x8 kan en vervolgens werk ik in een paar weken / maanden naar 3x12 toe. Zodra ik dat kan, gaan er kilo's bij en ga ik terug naar 3x8. Lijkt me op zich een goede oplossing, omdat ik zo over de tijd genomen meerdere rep ranges pak. Meer mensen die dit doen?
Je weet dat hij hier geen antwoord op gaat geven hè...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 04:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb dit al eerder gevraagd, maar kreeg geen antwoord. Hoe zit het met je nakuur? Clomid? Nolva? Torem? HCG?
Op internationale forums kuren ze veel zwaarder na maar in Nederland is het vrij licht (Nolva 20/20/20/20)quote:Op zaterdag 27 juli 2013 04:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb dit al eerder gevraagd, maar kreeg geen antwoord. Hoe zit het met je nakuur? Clomid? Nolva? Torem? HCG?
Waarom zou hij dat niet doenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:08 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je weet dat hij hier geen antwoord op gaat geven hè...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |