abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129247865

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger
SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Sets & Reps
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Speciale Newb Guide
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
  dinsdag 23 juli 2013 @ 11:26:54 #2
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129247891
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 11:25 schreef Atemno het volgende:

[..]

:'). Ik kom straks met bronnen, even FATSOENLIJK eten.
Dat fatsoenlijk eten bij een kuur belangrijk is ontken ik niet. Alleen jij zegt dat AAS niks te maken heeft met cutten en dat dat puur aan je voeding ligt
pi_129247954
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 11:26 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Dat fatsoenlijk eten bij een kuur belangrijk is ontken ik niet. Alleen jij zegt dat AAS niks te maken heeft met cutten en dat dat puur aan je voeding ligt
die Bostin gozer van youtube die alles vertelde over het huidige AAS gebruik zei het zelf ook. Hij zei 'Drugs make you look like a freak, its the most important factor in building a freaky physique'. Dus ik geloof zeker wel wat je zegt.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 11:52:59 #4
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_129248799
AAS is recomposition.

Hoeveel je aankomt of afvalt is volledig afhankelijk van je voeding. Wát je aankomt of afvalt, beïnvloed je met AAS.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 12:14:48 #5
77130 star_gazer
pi_129249717
Mijn moeder is aan de whey _O_ Ze doet insanity en ik moet zeggend at het verdomd goed voor d'r werkt :D Ben benieuwd of ik haar tijdens het volgende thuisbezoek het squatrack in krijg :')
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 13:07:54 #6
366465 Virtud
y paciencia
pi_129251655
Ik weet dat bv. kwark het soort langzaam opneembare eiwitten heeft; puur op basis van het kijken naar dat zou je het bv. kunnen vervangen door caseïnepoeder. Nou vroeg ik me af op er ook een voedselbron is wat een beetje de rol van wheypoeder zou kunnen overnemen?

Even in een groter plaatje, ik wil graag morgenochtend wat HIIT doen, afgelopen dagen heb ik het steeds 's avonds gedaan maar door de warmte + avond zijn er nog steeds zo dondersveel van die dazen en andere steekbeesten. Alleen 's ochtendsvroeg lijkt het me niet ideaal om na m'n havermout gelijk te gaan sprinten, en ik weet niet hoe dit gaat werken op een lege maag dus iemand een idee hoe dit op te lossen?
  dinsdag 23 juli 2013 @ 13:12:27 #7
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_129251803
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 13:07 schreef Virtud het volgende:
Ik weet dat bv. kwark het soort langzaam opneembare eiwitten heeft; puur op basis van het kijken naar dat zou je het bv. kunnen vervangen door caseïnepoeder. Nou vroeg ik me af op er ook een voedselbron is wat een beetje de rol van wheypoeder zou kunnen overnemen?

Even in een groter plaatje, ik wil graag morgenochtend wat HIIT doen, afgelopen dagen heb ik het steeds 's avonds gedaan maar door de warmte + avond zijn er nog steeds zo dondersveel van die dazen en andere steekbeesten. Alleen 's ochtendsvroeg lijkt het me niet ideaal om na m'n havermout gelijk te gaan sprinten, en ik weet niet hoe dit gaat werken op een lege maag dus iemand een idee hoe dit op te lossen?
Klein beetje eten voor je training, rest na je training. Opgelost.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 10:48 schreef Sapstengel het volgende:
Popping dbol like tictacs.
Waarom geen winny?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 23 juli 2013 @ 13:20:32 #8
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_129252096
quote:

Casseïne en whey zijn de 2 melkeiwitten. Vlees en andere eiwit bronnen bevatten andere soorten. Dus afhankelijk van het melkproduct is de verhouding tussen casseïne en whey anders (Melk 80/20). Zover ik weet hebben de meeste melkproducten een hogere casseïne verhouding.

's Ochtends kan je wel wat eten wat niet zo zwaar op de maag ligt. Fruit(Banaan) is daarvoor een handige optie.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_129252221
quote:
Gewoon op lege maag en daarna eten.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 13:37:48 #10
77130 star_gazer
pi_129252730
Post-workout: whey. Ieder ander moment: casseine.

Lijkt mij een redelijke 'strategie' voor eiwit supplementatie, of begrijp ik er niks van? Voordeel van casseine is dat je er trouwens makkelijk pudding mee kan maken :P

Overigens heb ik begrepen dat ei-eiwit (hoe zeg je dat? :') ) verreweg het best is, omdat het een compleet aminozuur-profiel heeft. Iemand weleens ei-eiwit poeders geprobeerd?
-
pi_129252995
Op dit moment train ik op de borst dagen. BP, dumbell BP en flyes. Is het aan te raden de dumbel incline te doen of maakt dat geen verschil?
  dinsdag 23 juli 2013 @ 13:47:30 #12
157922 fathank
pi_129253110
Ik zou voor decline gaan. Incline verlegd het accent meer richting schouders.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 13:49:46 #13
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_129253189
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 13:44 schreef Questular het volgende:
Op dit moment train ik op de borst dagen. BP, dumbell BP en flyes. Is het aan te raden de dumbel incline te doen of maakt dat geen verschil?
Tijdens een dumbbell oefening zal je meer gebruik moeten maken van de stabiliserende spieren en kan je minder gewicht gebruiken. Bij barbell gaat het wat meer om kracht aangezien je minder stabiliteit hoeft te houden. Bij machines komt bijna puur kracht bij te kijken, omdat je weinig hoeft te stabiliseren.

Veel meer verschil zit er niet tussen barbell,dumbbell en machines.

p.s. verkeerd gelezen. Bij een incline gebruik je meer de bovenste kop van je pectoralis en vooral schouders en triceps.
Verbo is terug?
pi_129253569
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 13:44 schreef Questular het volgende:
Gewoon regelmatig afwisselen, incline flyes, decline BP etc. Ouderwetse pushups tot failure vind ik ook nog altijd een zeer lekkere oefening voor een flinke pump.
pi_129253832
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 13:37 schreef star_gazer het volgende:

Lijkt mij een redelijke 'strategie' voor eiwit supplementatie, of begrijp ik er niks van? Voordeel van casseine is dat je er trouwens makkelijk pudding mee kan maken :P

Overigens heb ik begrepen dat ei-eiwit (hoe zeg je dat? :') ) verreweg het best is, omdat het een compleet aminozuur-profiel heeft. Iemand weleens ei-eiwit poeders geprobeerd?
Postworkout: mix van whey en casseine schijnt beter effect te hebben.
pi_129253861
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 14:00 schreef Modus het volgende:

[..]

Gewoon regelmatig afwisselen, incline flyes, decline BP etc. Ouderwetse pushups tot failure vind ik ook nog altijd een zeer lekkere oefening voor een flinke pump.
Idd. Push-ups als laatste oefening. Je doet er dan natuurlijk minder dan als je het als eerste zou doen maar daar gaat het natuurlijk niet om.
pi_129253881
Wederom dank voor de vele en snelle antwoorden :)
pi_129254035
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 13:37 schreef star_gazer het volgende:

Heb ik ook wel eens gehoord. En je ziet ze ook regelmatig in de voedingsschema's van de pro's. Maar ik weet zo even niet waar je ze kunt kopen. Het zal niet goedkoop zijn ws.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 14:16:48 #19
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_129254230
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 14:06 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Postworkout: mix van whey en casseine schijnt beter effect te hebben.
Klopt :)

Whey voor de leucine 'kick' en caseine voor het langzame aminozuurpool vol houdende effect.

Maar basically komt dit denk ik praktisch neer op een wheyshake en dan een post workout maaltijd met bv. dierlijke eiwitten.

Daarnaast is er nooit echt bewezen dat shakes rondom de training tot langetermijn extra hypertrofie of krachtgrains leiden. Wel dat er dus tijdelijk een verhoogde spiersynthese is.

Vergelijk: in Mario Kart kun je ook tijdelijk een Nitro/Turbo optie gebruiken, maar dat betekent niet dat je uiteindelijk een langere afstand aflegt. Misschien wel sneller (vergelijk: sneller herstel). Zover ik weet heb ik nog nooit een studie gezien die de AUC (area under curve) van de netto spieropbouw met en zonder shakes heeft vergeleken in de 32-48 uur dat de spiersynthese verhoogd is.

Wat behoorlijk vreemd is, want dat zou toch redelijk het spieropbouwend effect van whey shakes per training aantonen :?

[ Bericht 16% gewijzigd door Stereotomy op 23-07-2013 14:24:05 ]
Confidence through competence
  dinsdag 23 juli 2013 @ 14:18:04 #20
69994 seto
-|||--------|||-
pi_129254271
Misschien toch maar eens zo'n pot Perfection by B&F bestellen :P

Welke smaak is het lekkerst?!
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 23 juli 2013 @ 14:20:59 #21
55709 Stereotomy
pi_129254376
quote:
Leuke vraag; er bestaat zover ik nu uit mijn hoofd weet geen natuurlijke 'snelle eiwit bron' of je moet die 20% whey in melk gaan bedoelen.

Dat caseine bv. vervangen kan worden door albumine (eiwit van ei) of tonijn of kipfilet komt doordat ze allemaal relatief langzame complete eiwitten zijn.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 14:22:30 #22
366465 Virtud
y paciencia
pi_129254435
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 13:24 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Gewoon op lege maag en daarna eten.
Ik dacht dat het niet echt aangeraden werd om op een lege maag intensieve cardio te doen? Of is dat meer personal preference?
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 13:20 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Casseïne en whey zijn de 2 melkeiwitten. Vlees en andere eiwit bronnen bevatten andere soorten. Dus afhankelijk van het melkproduct is de verhouding tussen casseïne en whey anders (Melk 80/20). Zover ik weet hebben de meeste melkproducten een hogere casseïne verhouding.

's Ochtends kan je wel wat eten wat niet zo zwaar op de maag ligt. Fruit(Banaan) is daarvoor een handige optie.
Banaantje is inderdaad een goede optie, dankje!
  dinsdag 23 juli 2013 @ 14:23:24 #23
157922 fathank
pi_129254464
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 14:11 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Heb ik ook wel eens gehoord. En je ziet ze ook regelmatig in de voedingsschema's van de pro's. Maar ik weet zo even niet waar je ze kunt kopen. Het zal niet goedkoop zijn ws.
XXL heeft het sinds kort geloof ik. Althans staat me iets van bij dat ik zoiets in een nieuwsbrief heb gelezen.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 14:50:33 #24
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_129255428
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 14:11 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Is gepasteuriseerd eiwit niet een optie? Gewoon te koop in de gemiddelde groothandel zoals Makro en Sligro. Ik zal van de week eens kijken wat het kost.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 15:04:58 #25
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_129255867
Hoe vaak eten jullie tonijn en/of zalm? Ik eet momenteel dagelijks een blikje tonijn (door mijn rijst), maar ik heb gelezen dat dit gevaarlijk kan zijn ivm metalen die daar in kunnen zitten...
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_129256128
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 15:04 schreef yozd het volgende:
Hoe vaak eten jullie tonijn en/of zalm? Ik eet momenteel dagelijks een blikje tonijn (door mijn rijst), maar ik heb gelezen dat dit gevaarlijk kan zijn ivm metalen die daar in kunnen zitten...
Dat is gewoon waar. Twee minuten googlen en je vind voldoende redenen om geen tonijn te eten. Ik eet het zelf ook vrijwel niet.

link 1.
link 2.
link 3.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 15:38:46 #27
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_129256862
Verder is vette vis natuurlijk lekkerder en pak je ook gelijk omega 3 en een shitload vitaminen mee.
Tonijn is droge, onnodige bende.

Overigens, Stereo, ik heb die schelvislever geprobeerd een tijdje terug, geprakt en op toast zoals je aanraadde. Ik vond hem erg lekker :9 maar werd achteraf wel een beetje misselijk, waarschijnlijk door de hoge vitamine A dosis (of placebo lol).
This isn't even my final form.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 15:39:30 #28
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_129256884
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 15:13 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Dat is gewoon waar. Twee minuten googlen en je vind voldoende redenen om geen tonijn te eten. Ik eet het zelf ook vrijwel niet.

link 1.
link 2.
link 3.
Zou kan ik ook bronnen vinden die het tegendeel bewijzen of bronnen die aantonen dat Jesse van de Velde correct is in alles wat hij zegt.

Kom eens met een respectabele bron. Van de bronnen die ik heb gelezen wordt meestal 3 tot 7 blikken tonijn per week aanbevolen als maximum i.v.m. kwik.
Verbo is terug?
pi_129256985
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 14:22 schreef Virtud het volgende:

[..]

Ik dacht dat het niet echt aangeraden werd om op een lege maag intensieve cardio te doen? Of is dat meer personal preference?
Dat is persoonlijk, het belangrijkste is doen wat je fijn vind. Zelf eet ik pas na het sporten.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 15:45:21 #30
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_129257058
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 15:39 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Zou kan ik ook bronnen vinden die het tegendeel bewijzen of bronnen die aantonen dat Jesse van de Velde correct is in alles wat hij zegt.

Kom eens met een respectabele bron. Van de bronnen die ik heb gelezen wordt meestal 3 tot 7 blikken tonijn per week aanbevolen als maximum i.v.m. kwik.
Dat red je toch ook als je elke dag een blik eet? :P
  dinsdag 23 juli 2013 @ 15:48:33 #31
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_129257150
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 15:45 schreef Levolution het volgende:

[..]

Dat red je toch ook als je elke dag een blik eet? :P
Dat zijn de waardes die veilig worden bevonden. Niet de gevaarlijke dosis. ;)
Dus het zou niet slecht zijn om een blik per dag te eten. Ligt er wel aan welke richtlijn je het liefst volgt.
Verbo is terug?
  dinsdag 23 juli 2013 @ 15:59:43 #32
77130 star_gazer
pi_129257456
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 14:16 schreef Stereotomy het volgende:
Vergelijk: in Mario Kart kun je ook tijdelijk een Nitro/Turbo optie gebruiken, maar dat betekent niet dat je uiteindelijk een langere afstand aflegt. Misschien wel sneller (vergelijk: sneller herstel). Zover ik weet heb ik nog nooit een studie gezien die de AUC (area under curve) van de netto spieropbouw met en zonder shakes heeft vergeleken in de 32-48 uur dat de spiersynthese verhoogd is.
Tenzij je zo'n gouden paddenstoel hebt, dan kun je knetterhard over die baan peren :7
-
  dinsdag 23 juli 2013 @ 16:02:29 #33
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_129257536
Ik vind de metaforen van stereo echt geniaal. srs.

'Je bent pas echt intelligent als je een ingewikkelde kwestie, simpel kan uitleggen' - Awesome_
BEASTMODE
  dinsdag 23 juli 2013 @ 16:02:48 #34
77130 star_gazer
pi_129257543
Nu ik er zo over nadenk, is het eigenlijk best onzin dat ik op rustdagen een whey shake neem. Casseine zou op deze dagen een betere optie zijn? Wordt alleen zo'n gedoe met al die poeders :{
-
  dinsdag 23 juli 2013 @ 16:06:20 #35
77130 star_gazer
pi_129257652
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 14:50 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Is gepasteuriseerd eiwit niet een optie? Gewoon te koop in de gemiddelde groothandel zoals Makro en Sligro. Ik zal van de week eens kijken wat het kost.
Dat spul gebruik ik in de cut. Bulken = 4 hele eieren / dag. Cutten = 1 eigeel en +- 6 eiwitten / dag. Gaat prima. Lekker is anders, maar wat hete saus doet wonderen :7

Mooi merk hebben we hier daarvoor: "the cutting edge", met zo'n kerel erop die biceps curls aan het doen is :D
-
  dinsdag 23 juli 2013 @ 16:06:46 #36
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129257666
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 16:02 schreef star_gazer het volgende:
Nu ik er zo over nadenk, is het eigenlijk best onzin dat ik op rustdagen een whey shake neem. Casseine zou op deze dagen een betere optie zijn? Wordt alleen zo'n gedoe met al die poeders :{
Ik neem sowieso geen whey meer. Ook niet op trainingsdagen. Alleen caseine. Het is beter een whey caseine shake te nemen trouwens op trainingsdagen.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 16:10:25 #37
77130 star_gazer
pi_129257762
Ik neem mijn 'rust' whey overigens wel met melk, wat de absorptie vertraagt.
-
pi_129258234
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 16:06 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik neem sowieso geen whey meer. Ook niet op trainingsdagen. Alleen caseine. Het is beter een whey caseine shake te nemen trouwens op trainingsdagen.
Dit.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 16:31:05 #39
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_129258409
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 15:13 schreef CarbonC het volgende:

[..]

link 1.
link 2.
link 3.
Dan ga ik het afwisselen met iets anders. Ik eet ook al vrij veel kip; dus zoek eigenlijk iets anders om door mijn rijst te gooien. Zoek wel even verder. Thanks!
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
  dinsdag 23 juli 2013 @ 16:52:49 #40
77130 star_gazer
pi_129259036
Mbt de gevaren van tonijn, 100% eens. Daarnaast is tonijn voor de hippies onder ons ook nog eens bijzonder slecht qua duurzaamheid (tonijn is niet echt lekker te farmen). Ik eet meestal drie a vier kleine 100g blikjes per week. Op de andere dagen eet ik bijvoorbeeld een portie beef jerky (biltong :9) of wat zuivel (yoghurt, kaas).
-
  dinsdag 23 juli 2013 @ 17:53:31 #41
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_129260621
Probeer in Nederland maar eens fatsoenlijke beef jerky te vinden. ;(
  dinsdag 23 juli 2013 @ 18:17:45 #42
366465 Virtud
y paciencia
pi_129261076
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 16:06 schreef Snakey het volgende:

[..]

Hoe ga je met dat spul om? Ik heb nu zo'n kleine tub caseine van XXL nutrition alleen het is zo plakkerig als wat en als ik die scoop + caseine uit die pot haal springt dat spul overal naartoe alsof het elektrisch geladen is...
  dinsdag 23 juli 2013 @ 18:28:04 #43
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129261341
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:17 schreef Virtud het volgende:

[..]

Hoe ga je met dat spul om? Ik heb nu zo'n kleine tub caseine van XXL nutrition alleen het is zo plakkerig als wat en als ik die scoop + caseine uit die pot haal springt dat spul overal naartoe alsof het elektrisch geladen is...
Ow? Ik heb daar geen last van. Het mengt iets moeilijker dan whey, maar ik doe eerst een beetje water of melk in m'n shaker, dan een scoop caseine, en dan de rest vullen en shaken maar.

Klinkt erg raar als het plakkerig is.
pi_129263672
In het vorige topic werd gezegd dat barbell curls met een rechte stang 'slecht' zijn. Iemand hier wat meer info over?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  dinsdag 23 juli 2013 @ 19:45:57 #45
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_129263728
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 19:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
In het vorige topic werd gezegd dat barbell curls met een rechte stang 'slecht' zijn. Iemand hier wat meer info over?
Je kan last krijgen met je polsen of onderarmen maar als je er geen last van krijgt zou ik gewoon een rechte bar gebruiken ;)
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  dinsdag 23 juli 2013 @ 19:47:40 #46
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129263782
quote:
Dat gaat eigenlijk vooral om de bijna onnatuurlijke positie van je polsen. Maar ik denk dat als je je polsen soepel genoeg houdt er niks slechts aan is.
pi_129263827
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 19:47 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat gaat eigenlijk vooral om de bijna onnatuurlijke positie van je polsen. Maar ik denk dat als je je polsen soepel genoeg houdt er niks slechts aan is.
Wat bedoel je met soepel genoeg? Polsen en armen zijn één strakke rechte lijn bij de curls.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_129264453
quote:
Is slecht voor de pezen van je polsen. Staat o.a. meer over in Delavier. Je kunt ook even Googlen natuurlijk.
pi_129264511
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 19:47 schreef Snakey het volgende:

[..]

Heeft ook met de hoek van je schouders, ellebogen en polsen te maken. Zit nu mobiel; ik kan eventueel morgen wat meer info opzoeken.
pi_129264576
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 19:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Wat bedoel je met soepel genoeg? Polsen en armen zijn één strakke rechte lijn bij de curls.
Nee, kijk maar eens naar de binnenkant van je hand en doe hem dan een stukje dicht. De lijn die je dan ziet ontstaan, loopt eik parallel aan het punt waar je vingers beginnen, dat is ook geen mooie rechte lijn. Ook als je je hand helemaal dicht doet, de lijn die dan boven je vingers langs loopt is verre van recht, en ook niet loodrecht op je arm. Per persoon zal daar wel iets verschil in zitten. Voor sommigen voelt zo'n EZ grip gewoon natuurlijker aan.

-edit
je kan het eik al zien aan de lijnen in je hand, die van links naar rechts lopen. Dat is geen lijn die mooi haaks staat op je onderarm.

[ Bericht 4% gewijzigd door Modus op 23-07-2013 20:21:41 ]
  dinsdag 23 juli 2013 @ 21:27:56 #51
366465 Virtud
y paciencia
pi_129267722
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:28 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ow? Ik heb daar geen last van. Het mengt iets moeilijker dan whey, maar ik doe eerst een beetje water of melk in m'n shaker, dan een scoop caseine, en dan de rest vullen en shaken maar.

Klinkt erg raar als het plakkerig is.
Ja ik heb volgens mij ook ooit een zo'n testverpakking caseine gekregen van Body&Fitshop en daar was het wel gewoon poeder zeg maar. Misschien ligt het wel gewoon aan XXL nutrition? Verder vind ik het absoluut fijner dan whey, even een scoop met 2 eitjes en een geprakte banaan mengen, minuutje of 2 in de magnetron en zo'n heerlijk cakeje + niet zo kurkdroog als bij whey het geval is...)
  dinsdag 23 juli 2013 @ 21:54:14 #52
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129268873
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 21:27 schreef Virtud het volgende:

[..]

Ja ik heb volgens mij ook ooit een zo'n testverpakking caseine gekregen van Body&Fitshop en daar was het wel gewoon poeder zeg maar. Misschien ligt het wel gewoon aan XXL nutrition? Verder vind ik het absoluut fijner dan whey, even een scoop met 2 eitjes en een geprakte banaan mengen, minuutje of 2 in de magnetron en zo'n heerlijk cakeje + niet zo kurkdroog als bij whey het geval is...)
Waren die van XXL ook zakjes?
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:10:13 #53
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_129269538
Ik lees net dat het dragen van een mobiele telefoon in je broekzak je T-levels verlaagd en ook de kwaliteit en hoeveelheid van je sperma.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:14:01 #54
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129269683
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:10 schreef Klokov het volgende:
Ik lees net dat het dragen van een mobiele telefoon in je broekzak je T-levels verlaagd en ook de kwaliteit en hoeveelheid van je sperma.
Algemeen bekend.

Telefoon naast je hoofd houden kan weer je hersenen beïnvloeden etc.

Conclusie: Al die 16 jarige arrogante pocket madonna's roeien zichzelf uit op deze manier.

http://www.pcmweb.nl/nieu(...)vloeden-hersens.html
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:15:02 #55
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129269721
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:14 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Algemeen bekend.

Telefoon naast je hoofd houden kan weer je hersenen beïnvloeden etc.

Conclusie: Al die 16 jarige arrogante pocket madonna's roeien zichzelf uit op deze manier.
Fatsoenlijk bron graag.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:16:13 #56
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129269784
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:15 schreef Snakey het volgende:

[..]

Fatsoenlijk bron graag.
aangepast
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:18:46 #57
58789 Snakey
-||||--------||||-
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:23:24 #58
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129270110
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:18 schreef Snakey het volgende:

[..]

Fatsoenlijk bron vroeg ik. :')
~O>

http://tweakers.net/nieuw(...)htrust-negatief.html
YouTube
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:24:23 #59
58789 Snakey
-||||--------||||-
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:26:58 #60
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_129270242
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:18 schreef Snakey het volgende:

[..]

Fatsoenlijk bron vroeg ik. :')
Ik heb het eerder ook wel ergens gelezen. Na wat zoeken de volgende bronnen gevonden:

http://www.academicjournals.org/AJBR/PDF/pdf2011/Feb/Sarookhani%20et%20al.pdf (sperm &T-levels)
http://www.neurosciencesjournal.org/PDFFILES/Aug10/03Effects20102359.pdf (sperm &T-levels)

Over het slapen met mobiele telefoons kan ik zo snel niks betrouwbaars vinden.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:27:02 #61
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129270246
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:24 schreef Snakey het volgende:

[..]

2008

En het gaat niet niet om je bewering....
Je lijkt wel een fucking leraar op school man :')

"Nee dat staat mij niet aan"
"Nee die is ook niet goed"
"Nee dat is ook niet de bedoeling"
"Nee waarom doe je nu niet gewoon wat ik van je vraag"
"Nee waarom moet het weer anders?"

:').... yah.. trauma's :P

On topic:

Geen trainen meer voor mij, ben naar het ziekenhuis geweest :(
YouTube
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:28:24 #62
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129270301
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:27 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Je lijkt wel een fucking leraar op school man :')

"Nee dat staat mij niet aan"
"Nee die is ook niet goed"
"Nee dat is ook niet de bedoeling"
"Nee waarom doe je nu niet gewoon wat ik van je vraag"
"Nee waarom moet het weer anders?"

:').... yah.. trauma's :P
Je lult in de ruimte, daarom krijg je zulke reakties. Als je nou met een echt bron komt ipv ongefundeerd gezeik neemt iemand je misschien serieus.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:30:54 #63
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129270448
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:28 schreef Snakey het volgende:

[..]

Je lult in de ruimte, daarom krijg je zulke reakties. Als je nou met een echt bron komt ipv ongefundeerd gezeik neemt iemand je misschien serieus.
Het is niet ongefundeerd... ik had er alleen geen bron bij vermeld.

Reden dat ik niet meer kan trainen... of geen benchpress meer etc...

sternocleido muscle
splenius cervicis
levator

Dat en de andere spieren zijn bij mij overbelast en geïrriteerd... de wervels in mijn nek zijn ook niet zo beweeglijk als het moet en het hele geheel is een drama.

Ik moest een simpele test doen met een kussentje en een drukmeter.. conclusie was: "Je bakt er he-le-maal niets van"

Zo zuur dit :(
YouTube
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:31:00 #64
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129270455
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:26 schreef Klokov het volgende:

[..]

Ik heb het eerder ook wel ergens gelezen. Na wat zoeken de volgende bronnen gevonden:

http://www.academicjournals.org/AJBR/PDF/pdf2011/Feb/Sarookhani%20et%20al.pdf (sperm &T-levels)
http://www.neurosciencesjournal.org/PDFFILES/Aug10/03Effects20102359.pdf (sperm &T-levels)

Over het slapen met mobiele telefoons kan ik zo snel niks betrouwbaars vinden.
Mis ik iets, of staat er niks over mobiele telefoons?
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:31:05 #65
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_129270462
quote:
An investigation was made of 8-hour EEG tracings of sleeping humans exposed to the electromagnetic field of a GSM-standard mobile phone. To analyze the EEG-patterns, manual scoring, nonlinear dynamics, and spectral analysis were employed. It was found that, when human beings were exposed to the electromagnetic field of a cellular phone, their cerebral cortex biopotentials revealed an increase in the a-range power density as compared to the placebo experiment. It was also found that the dimension of EEG correlation dynamics and the relation of sleep stages changed under the influence of the electromagnetic field of a mobile phone.
Wat proberen ze hier nu precies te zeggen? Wat is A-range power density?
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:33:57 #66
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_129270614
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:31 schreef Snakey het volgende:

[..]

Mis ik iets, of staat er niks over mobiele telefoons?
:')_! De hyperlinks verkeerdom gezet:
http://www.academicjourna(...)okhani%20et%20al.pdf (sperm &T-levels)
http://www.neurosciencesj(...)3Effects20102359.pdf (sperm &T-levels)
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:45:37 #67
366465 Virtud
y paciencia
pi_129271192
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 21:54 schreef Snakey het volgende:

[..]

Waren die van XXL ook zakjes?
Nee, zo'n (kleine) zwarte pot van XXL.
pi_129271200
Even jullie mening nodig. Beetje aangekomen op vakantie. Wel richting een vetpercentage waar ik niet meer tevreden mee ben (~13%). Moet over anderhalve week ook weer lean zijn voor voetbal. Maar ik wil ook massa pakken. Zal ik een kleine cut doen, of recomposition? Want ik wil eigenlijk wel gewoon blijven gainen..
"Fear is only as deep as the mind allows."
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:47:58 #69
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129271315
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:33 schreef Klokov het volgende:

[..]

:')_! De hyperlinks verkeerdom gezet:
http://www.academicjourna(...)okhani%20et%20al.pdf (sperm &T-levels)
http://www.neurosciencesj(...)3Effects20102359.pdf (sperm &T-levels)
Mja.

quote:
Key words: Mobile phone, 950 MHz EMF, rabbits, sex organ, adrenal function.
Ik weet niet hoor. Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat het niet zo is. Maar ik heb nog nooit een echt betrouwbaar onderzoek gezien hierover.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:48:27 #70
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129271340
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:45 schreef Virtud het volgende:

[..]

Nee, zo'n (kleine) zwarte pot van XXL.
Okee. Geen idee. Ik ken het niet.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:49:31 #71
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129271390
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:45 schreef Push. het volgende:
Even jullie mening nodig. Beetje aangekomen op vakantie. Wel richting een vetpercentage waar ik niet meer tevreden mee ben (~13%). Moet over anderhalve week ook weer lean zijn voor voetbal. Maar ik wil ook massa pakken. Zal ik een kleine cut doen, of recomposition? Want ik wil eigenlijk wel gewoon blijven gainen..
Wat dacht je van gewoon weer gaan trainen? Misschien raak je 0,01% dan wel weer kwijt.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:52:45 #72
157922 fathank
pi_129271524
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:45 schreef Push. het volgende:
Wat wil je in 1,5 week bereiken?

Begin gewoon weer met liften en doe waar jeje lekker bij voelt.
pi_129271933
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 20:10 schreef Modus het volgende:

[..]

-info-
Heb je misschien een 'foto' van de pols/arm bij het bb curlen? Hoe het dus wel moet. Ik begrijp het nog steeds niet :')
  dinsdag 23 juli 2013 @ 23:06:15 #74
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_129272180
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:47 schreef Snakey het volgende:

[..]

Mja.

[..]

Ik weet niet hoor. Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat het niet zo is. Maar ik heb nog nooit een echt betrouwbaar onderzoek gezien hierover.
De andere link gaat over ratten. Ratten zijn vaak wel geschikte testsubjecten in de zin dat ze vaak dezelfde effecten als mensen ondergaan. Hiermee kan de hypothesis in ieder geval aannemelijk worden gemaakt.
pi_129272902
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Heb je misschien een 'foto' van de pols/arm bij het bb curlen? Hoe het dus wel moet. Ik begrijp het nog steeds niet :')
Zie
en
Zie in beide filmpjes de beginhouding: de armen omlaag en het deel van de stang dat je vasthoudt loopt dan naar buiten toe gezien naar beneden als je snapt wat ik bedoel.

Er zijn ook nog verschillen in EZ bars onderling, variatie in hoeken voornamelijk en het punt waar de hoeken beginnen.
pi_129273198
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:22 schreef Modus het volgende:

[..]

Zie
en
Zie in beide filmpjes de beginhouding: de armen omlaag en het deel van de stang dat je vasthoudt loopt dan naar buiten toe gezien naar beneden als je snapt wat ik bedoel.

Er zijn ook nog verschillen in EZ bars onderling, variatie in hoeken voornamelijk en het punt waar de hoeken beginnen.
Tnx. Ik stap toch maar over op de EZ bar.
  woensdag 24 juli 2013 @ 08:07:35 #77
77130 star_gazer
pi_129280360
Wat is er mis met dumbbell curls? Preacher bankje erbij en je isoleert perfect.
-
pi_129281276
Ik heb ook de "overstap" gemaakt van ez bar naar dumbbell curls in combinatie met een preacher bankje. Voelt wat fijner voor de polsen en isoleert prima.
pi_129281995
quote:
5s.gif Op woensdag 24 juli 2013 08:07 schreef star_gazer het volgende:
Wat is er mis met dumbbell curls? Preacher bankje erbij en je isoleert perfect.
Niets mis mee.
pi_129282445
(weighted)chin ups voor biceps _O_
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:45:51 #81
55709 Stereotomy
pi_129286741
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:06 schreef Klokov het volgende:

[..]

De andere link gaat over ratten. Ratten zijn vaak wel geschikte testsubjecten in de zin dat ze vaak dezelfde effecten als mensen ondergaan. Hiermee kan de hypothesis in ieder geval aannemelijk worden gemaakt.
Ratten worden gebruikt omdat apen nooit door de medisch ethische commissie zouden komen.
pi_129286831
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:16 schreef Intentiion het volgende:
(weighted)chin ups voor biceps _O_
Ik voel het meer in m'n lats dan m'n biceps, tenzij ik het in zo'n assisted machine doe met 20-25kg ondersteuning. Dan voel ik wel de burn
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:57:30 #83
77130 star_gazer
pi_129287147
quote:
Sample size n=1: ik kreeg ontzettende last van een spiertje in m'n onderarm. Volgens mij was het de flexor carpi ulnaris. Heel erg pijnlijk, vooral vlak na het loslaten van de barbell :%
-
  woensdag 24 juli 2013 @ 13:08:17 #84
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129287578
quote:
Tenzij je altijd je polsen kaarsrecht houdt wat vrijwel onmogelijk is, ga je heel snel last krijgen van je pezen in je onderarm en van je pols als je zwaarder gaat curlen
  woensdag 24 juli 2013 @ 13:08:57 #85
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129287600
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:57 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Sample size n=1: ik kreeg ontzettende last van een spiertje in m'n onderarm. Volgens mij was het de flexor carpi ulnaris. Heel erg pijnlijk, vooral vlak na het loslaten van de barbell :%
Heel erg rustig loslaten helpt en ik curl zelfs met ez bar niet meer zonder wrist wraps
pi_129288405
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:48 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Ik voel het meer in m'n lats dan m'n biceps, tenzij ik het in zo'n assisted machine doe met 20-25kg ondersteuning. Dan voel ik wel de burn
Dit. Isolatie waarbij je de bovenarm fixeert op een preacherscurlbankje (bv) en dan curlt met EZ-stang of dumbbells is een perfecte laatste bicepsoefening, imho.
pi_129289707
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 13:08 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Heel erg rustig loslaten helpt en ik curl zelfs met ez bar niet meer zonder wrist wraps
Knijp je niet gewoon te hard in de barbell? Ik curl rustig 50kg zonder last te krijgen van mijn polsen of onderarmen. En ik heb pauper genen...
pi_129289789
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 13:55 schreef Mithras82 het volgende:

[..]

Knijp je niet gewoon te hard in de barbell? Ik curl rustig 50kg zonder last te krijgen van mijn polsen of onderarmen. En ik heb pauper genen...
Gister zat ik ook op de 45kg met barbell en geen last. Ik weet niet wanneer het 'de zware gewichten' zijn :D ?
  woensdag 24 juli 2013 @ 13:56:53 #89
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129289798
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 13:55 schreef Mithras82 het volgende:

[..]

Zou best kunnen maar sinds ik ez curl bar gebruik en wrist wraps heb ik nergens meer last van dus vind het wel mooi zo
pi_129289806
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:48 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Ja ik voel hem ook goed in me lats maar ze blijven fantastisch omdat je zoveel gewicht kan gebruiken. Verder voel ik hem ook goed als ik de negative heel langzaam uitvoer
pi_129291274
The purpose of life is to have freedom, the freedom to live without purpose.
  woensdag 24 juli 2013 @ 14:40:18 #92
55709 Stereotomy
pi_129291711
Myostatine is een van de vele, vele redenen die ons (genetisch) max bepalen. Waarom ze deze eruit hebben gevist om een video ervan te maken is mij een raadsel.
pi_129292671
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
Myostatine is een van de vele, vele redenen die ons (genetisch) max bepalen. Waarom ze deze eruit hebben gevist om een video ervan te maken is mij een raadsel.
ok interessante kijk op de zaak.
ik vind het wel een vrij deprimerend filmpje omdat je echt de indruk krijgt dat je misschien je hele leven door kunt trainen zonder ooit echt vorderingen te maken.

anyway heeft iemand nog een site waarop je precies het aantal calorieën per maaltijd/etenswaar kan zien?
  woensdag 24 juli 2013 @ 15:23:01 #94
55709 Stereotomy
pi_129293139
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:07 schreef Fabelaar het volgende:

[..]

ok interessante kijk op de zaak.
ik vind het wel een vrij deprimerend filmpje omdat je echt de indruk krijgt dat je misschien je hele leven door kunt trainen zonder ooit echt vorderingen te maken.
Ah joh :) Het kan zijn dat je misschien langzamer groeit dan de rest - iedereen denkt dat - maar bodybuilding gaat om het beter worden dan jezelf eerst was, niet om zozeer beter worden dan je buurman.

Dingen die je niet in de hand hebt of die er niet toe doen laten gaan, en je toewijden aan dingen die je wél in de hand hebt.
pi_129293382
Zou het helpen voor kracht als ik mijn assistentie-oefeningen (oa preacher curl, kick backs enz) van 3x12 terugbreng naar 3x8?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 24 juli 2013 @ 15:32:41 #96
77130 star_gazer
pi_129293414
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 13:08 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Gewoon dumbbells dus. Gaat prima :)
-
  woensdag 24 juli 2013 @ 15:39:27 #97
77130 star_gazer
pi_129293605
Zijn er hier trouwens mensen die met fat gripz trainen?
-
  woensdag 24 juli 2013 @ 15:43:25 #98
69994 seto
-|||--------|||-
pi_129293727
Heb ook wrist wraps besteld, ben benieuwd.
Seto is zo ene baas he
  woensdag 24 juli 2013 @ 16:18:59 #99
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_129294900
quote:
5s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:39 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die met fat gripz trainen?
Jup hiero, niet elke training maar af en toe een periode.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 24 juli 2013 @ 16:32:23 #100
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_129295353
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:07 schreef Fabelaar het volgende:

[..]
anyway heeft iemand nog een site waarop je precies het aantal calorieën per maaltijd/etenswaar kan zien?
voedingswaardentabel op de achterkant van de verpakking, google, het is zo moeilijk niet hoor.
Deathlift or Die.
pi_129297446
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:31 schreef Beach het volgende:
Zou het helpen voor kracht als ik mijn assistentie-oefeningen (oa preacher curl, kick backs enz) van 3x12 terugbreng naar 3x8?
Mwah de oefeningen die je opnoemde zijn geen krachtoefening en zal dus bijna geen verschil uitmaken. Assistance oefeneningen zoals Rack pulls-RDL-Close grip bench zal het wel verschil uitmaken omdat deze meer overgang hebben naar de echte compound. Dus of je nou 3x12 of 3x8 doet zal niet zo veel uitmaken.
  woensdag 24 juli 2013 @ 21:04:34 #102
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129305011

Waarom kon bodybuilding niet zo blijven ;(
  Moderator woensdag 24 juli 2013 @ 21:13:16 #103
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_129305392
Een neger! :o
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator woensdag 24 juli 2013 @ 21:13:54 #104
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_129305424
Heeft iemand ervaring met deze dingen: http://www.grippowerpads.nl/
F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 24 juli 2013 @ 21:16:07 #105
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_129305526
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Nee. Maar ik sta in dit topic ook bekend als een hele ruige.
BEASTMODE
  woensdag 24 juli 2013 @ 21:16:47 #106
253447 Ethanolic
pi_129305565
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]

Hey hij hangt in mijn gym!
Deathlift or Die.
  Moderator woensdag 24 juli 2013 @ 21:17:54 #107
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_129305608
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:16 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Nee. Maar ik sta in dit topic ook bekend als een hele ruige.
Maar m'n handen doen pijn en ik verlies m'n grip ;(
F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 24 juli 2013 @ 21:27:23 #108
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_129306039
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:17 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Maar m'n handen doen pijn en ik verlies m'n grip ;(
Gewoon magnesium vriend. Pijn wordt wel minder en zo sta je tenminste niet voor schut met je doekjes en dat is ook wat waard.
BEASTMODE
pi_129307249
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:27 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Gewoon magnesium vriend. Pijn wordt wel minder en zo sta je tenminste niet voor schut met je doekjes en dat is ook wat waard.
ik vind de sportschool bij uitstek een plek om jezelf eraan te herinneren je echt geen fuck aan te trekken wat anderen van je vinden :)
pi_129307844
Zag dat er weer vragen werden gesteld over het niet hebben van genoeg grip. Wij hebben deze (zie foto), beginnend bij 100 lbs oplopend tot 350 lbs. Helpt echt goed, het is in het begin nog wel ff een klap voor je ego als blijkt dat je toch niet zo sterk was als je dacht. Maar als je dit een beetje consequent gebruikt (1 á 3x pw) dan merk je toch echt wel significante toename van je grijpkracht.

Moderator woensdag 24 juli 2013 @ 22:27:22 #111
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_129308934
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 22:07 schreef Asgard het volgende:
Zag dat er weer vragen werden gesteld over het niet hebben van genoeg grip. Wij hebben deze (zie foto), beginnend bij 100 lbs oplopend tot 350 lbs. Helpt echt goed, het is in het begin nog wel ff een klap voor je ego als blijkt dat je toch niet zo sterk was als je dacht. Maar als je dit een beetje consequent gebruikt (1 á 3x pw) dan merk je toch echt wel significante toename van je grijpkracht.

[ afbeelding ]
Het is niet alleen de grip, maar het belachelijk ruwe/scherpe relief op de stangen/handvaten.

En nee, ik ga verdorie geen handschoentjes dragen.
F.K.A. SuperwormJim
pi_129310703
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 22:07 schreef Asgard het volgende:

[ afbeelding ]
Jammer dat die dingen zo prijzig zijn. Waar zijn ze het goedkoopst?
  woensdag 24 juli 2013 @ 23:06:01 #113
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_129310909
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]

omdat gare batties met 86 kilo @1.90 al beginnen met kuren.
pi_129311033
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 23:01 schreef FiliusDeorum het volgende:

[..]

Ebay volgens mij, heb ze niet zelf gehaald. Maar ze waren idd niet echt goedkoop volgens mij.
  woensdag 24 juli 2013 @ 23:32:50 #115
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129312378
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 23:06 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

omdat gare batties met 86 kilo @1.90 al beginnen met kuren.
Al de grote kuurde al zo vroeg als 13
pi_129312808
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 23:32 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Al de grote kuurde al zo vroeg als 13
volgens mij bedoelde je dat bodybuilding meer is veranderd naar wie het grootste massmonster is he? Vind ik ook hoor er is nu niets meer esthetisch aan bodybuilding met die GH guts.
pi_129312936
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Mocro bij mij in de gym heeft gewoon de zeem van z'n moeder doormidden geknipt en gebruikt dat.
pi_129313050
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 23:43 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Mocro bij mij in de gym heeft gewoon de zeem van z'n moeder doormidden geknipt en gebruikt dat.
:") bij ons ook. Train je toevallig ook in Den Haag _O-
pi_129313082
Ik verschil hierin denk ik van mening, ik vind bijvoorbeeld Kai Greene op een bepaalde manier wel mooi om te zien. Mijn persoonlijke voorkeur zou ook naar een fysiek als Frank Zane gaan, maar ik ben het er niet mee eens dat de huidige pro's eruitzien als een stel lelijke mismaaksels.

Ps nog bedankt voor je filmpje over triceps, ik zie even niet hoe ik een berichtje terugstuur.

[ Bericht 3% gewijzigd door esv7 op 24-07-2013 23:51:43 ]
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_129313233
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 23:46 schreef esv7 het volgende:
Ik verschil hierin denk ik van mening, ik vind bijvoorbeeld Kai Greene op een bepaalde manier wel mooi om te zien. Mijn persoonlijke voorkeur zou ook gaan naar een fysiek als Frank Zane gaan, maar ik ben het er niet mee eens dat de huidige pro's eruitzien als een stel lelijke mismaaksels.
Nee dat ook weer niet. Maar vind het wel jammer dat sommige er uitzien alsof ze zwanger zijn on stage
pi_129313489

Dit vind ik bijvoorbeeld een hele brute foto.

[ Bericht 40% gewijzigd door esv7 op 24-07-2013 23:56:38 (kut telefoon) ]
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_129314022
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 23:45 schreef Intentiion het volgende:

[..]

:") bij ons ook. Train je toevallig ook in Den Haag _O-
Nope, maar blijkbaar zijn er dus meer :D

quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 23:55 schreef esv7 het volgende:
[ afbeelding ]
Goede gladiator sandals, phaggytime.

Wel zieke rug inderdaad, gast ziet eruit als een twijgje naast hem.
pi_129314118
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 00:11 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Nope, maar blijkbaar zijn er dus meer :D

[..]

Goede gladiator sandals, phaggytime.

Wel zieke rug inderdaad, gast ziet eruit als een twijgje naast hem.
Haha ja idd, Kai draagt wel vaker vage zooi. Maar het is echt een buffel(nohomo), en die benen zijn ook ziekelijk groot.
  donderdag 25 juli 2013 @ 00:20:07 #124
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_129314322
quote:
[ afbeelding ]
Hij kan zo in een game/comic. _O_ Wat een uiterlijk.
  donderdag 25 juli 2013 @ 00:52:03 #125
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_129315310
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 23:01 schreef FiliusDeorum het volgende:

[..]

68 euro voor de hele set inclusief verzending ;)
  donderdag 25 juli 2013 @ 03:49:13 #126
77130 star_gazer
pi_129318618
Jezus, wat een gebrek aan slaap kan doen. Failure halverwege mijn laatste sets, totaal geen motivatie :{ Had net zo goed thuis kunnen blijven. Gelukkig vannacht wel goed geslapen, maar ik ga toch maar eens dat GABA-spul proberen.
-
pi_129321238
quote:
4s.gif Op donderdag 25 juli 2013 03:49 schreef star_gazer het volgende:
Jezus, wat een gebrek aan slaap kan doen. Failure halverwege mijn laatste sets, totaal geen motivatie :{ Had net zo goed thuis kunnen blijven. Gelukkig vannacht wel goed geslapen, maar ik ga toch maar eens dat GABA-spul proberen.
Erg hè. Merk het ook altijd meteen. Ik slaap wel beter als ik mezelf goed uitput door de dag heen. Supplementen zoals Melatonine/Gaba/5-HTP enz. zijn ook niet echt een oplossing omdat ze de oorzaak van je slaapproblemen niet aanpakken. Ik slaap er iig niet beter door.
  donderdag 25 juli 2013 @ 10:11:44 #128
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_129321663
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 00:52 schreef Klokov het volgende:

[..]

dat is niet duur, ze kosten normaal 20 eu p/st

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 25-07-2013 10:18:23 ]
pi_129321728
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2013 23:46 schreef esv7 het volgende:
Ik verschil hierin denk ik van mening, ik vind bijvoorbeeld Kai Greene op een bepaalde manier wel mooi om te zien. Mijn persoonlijke voorkeur zou ook naar een fysiek als Frank Zane gaan, maar ik ben het er niet mee eens dat de huidige pro's eruitzien als een stel lelijke mismaaksels.

Ps nog bedankt voor je filmpje over triceps, ik zie even niet hoe ik een berichtje terugstuur.
Ik vind Shawn Rhoden een goed fysiek hebben.
  donderdag 25 juli 2013 @ 10:25:53 #130
69994 seto
-|||--------|||-
pi_129322006
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:14 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Ik vind Shawn Rhoden een goed fysiek hebben.
Hij zag er in het echt kleiner uit dan ik dacht, vergeleken met Winklaar en Heath die ook een keer bij Kneets langs kwamen.

Mijn favo blijft nog steeds Bob

Seto is zo ene baas he
  donderdag 25 juli 2013 @ 10:26:03 #131
77130 star_gazer
pi_129322012
Zo, mijn grip trainers zijn binnen:

De 100Lb gaat inderdaad vrij makkelijk dicht en is een goede om mee op te warmen.

150lb knijp ik met rechts zonder teveel gedoe dicht en met links met veel pijn en moeite. Op deze ga ik oefenen om links en rechts gelijk te trekken.

200lb krijg ik met veel pijn en moeite dicht met rechts (waar deadliften al niet goed voor is), maar met links bij lange na niet. Voorlopig is mijn doel 150lb voor 5 reps te sluiten met links. Daarna trainen op 200lb met beide fikken.
-
  donderdag 25 juli 2013 @ 10:26:43 #132
69994 seto
-|||--------|||-
pi_129322034
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:26 schreef star_gazer het volgende:

[ afbeelding ]

De 100Lb gaat inderdaad vrij makkelijk dicht en is een goede om mee op te warmen.

150lb knijp ik met rechts dicht en met links bijna. Goeie workout om links en rechts gelijk te trekken.

200lb krijg ik met veel pijn en moeite dicht met rechts (stond er zelf even van te kijken :')), maar met links bij lange na niet. Voorlopig is mijn doel 150lb voor 5 reps te sluiten met links. Daarna trainen op 200lb met beide fikken.
Tof! Wel hele reps doen he :P
Seto is zo ene baas he
  donderdag 25 juli 2013 @ 10:28:20 #133
77130 star_gazer
pi_129322082
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:26 schreef seto het volgende:

[..]

Ik denk dat ik morgen niet meer kan typen :')
-
  donderdag 25 juli 2013 @ 11:07:15 #134
58789 Snakey
-||||--------||||-
  donderdag 25 juli 2013 @ 11:24:20 #135
58789 Snakey
-||||--------||||-
  donderdag 25 juli 2013 @ 11:30:53 #136
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_129323907
Lijkt me vet om zo een keer weg te rennen voor de politie. _O-
Zie je die dikke agenten al kijken? :D
  donderdag 25 juli 2013 @ 11:40:41 #137
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129324244
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 11:30 schreef Levolution het volgende:
Lijkt me vet om zo een keer weg te rennen voor de politie. _O-
Zie je die dikke agenten al kijken? :D
In 3 seconden verdwenen.
  donderdag 25 juli 2013 @ 11:41:44 #138
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_129324271
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2013 11:07 schreef Snakey het volgende:

[..]

Waar is dat? Ik kwam net deze tegen. http://www.sportfood.nl/h(...)SlyrgCFVIQtAoddC4AZA
Hoppa, besteld.
  donderdag 25 juli 2013 @ 11:43:29 #139
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129324330
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 11:41 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Hoppa, besteld.
Ik ook. Kwam net ook deze tegen. Eigenlijk bedoeld voor bass spelers, maar kan best goed zijn om vingers te trainen. http://www.bax-shop.nl/ov(...)=feed&utm_term=34622|http%3A%2F%2Fredir.shopwiki.nl%2Fredir%3Fc_sid%3D416582%26offer_id%3D811719271%26page_key%3D252165585%26position%3D1%26price%3D13.0%26short_list%3DFalse%26site_id%3D416582%26uid%3D1370969398z0tta7pwq91o2qv05an51t%26vid%3D1374760084z00oi0umca6bj0ilpof53l%26location%3DSearchPageSingleton
  donderdag 25 juli 2013 @ 11:44:48 #140
58789 Snakey
-||||--------||||-
  donderdag 25 juli 2013 @ 12:05:23 #141
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_129324984
quote:

[ afbeelding ]

150lb knijp ik met rechts zonder teveel gedoe dicht en met links met veel pijn en moeite. Op deze ga ik oefenen om links en rechts gelijk te trekken.

200lb krijg ik met veel pijn en moeite dicht met rechts (waar deadliften al niet goed voor is), maar met links bij lange na niet. Voorlopig is mijn doel 150lb voor 5 reps te sluiten met links. Daarna trainen op 200lb met beide fikken.
kijk hem gaan dan :D ^O^
Past straks nergens meer in met die thicke underarms

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:26 schreef seto het volgende:

[..]

lol idd.

dat je tik hoort v.d. handvaten tegen elkaar is 1 nette rep.

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 25-07-2013 12:20:40 ]
  donderdag 25 juli 2013 @ 12:19:43 #142
55709 Stereotomy
pi_129325476

quote:
I'm about 200 pounds and 19 percent body fat in this photo series. This took under an hour to produce.
http://www.huffingtonpost(...)crets_b_3643898.html

De zoveelste, maar kan het niet genoeg benadrukken als je 'ongelofelijke' pics van anderen ziet op internet :P
pi_129325537
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:19 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

De zoveelste, maar kan het niet genoeg benadrukken als je 'ongelofelijke' pics van anderen ziet op internet :P
Nette prestatie hoor, maar het lijkt wel alsof hij alleen zijn borst en buik heeft getraind, of gewoon uberhaupt alleen heeft gecardio-ed (in zijn armen zit zo goed als geen verschil tussen de eerste en laatste foto).
pi_129325637
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:21 schreef Asgard het volgende:

Nette prestatie hoor, maar het lijkt wel alsof hij alleen zijn borst en buik heeft getraind, of gewoon uberhaupt alleen heeft gecardio-ed (in zijn armen zit zo goed als geen verschil tussen de eerste en laatste foto).
... heb je de post van Steer überhaupt wel gelezen? In ieder geval niet begrepen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129325683
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

... heb je de post van Steer überhaupt wel gelezen? In ieder geval niet begrepen.
Niet gelezen |:( :@
  donderdag 25 juli 2013 @ 12:26:33 #146
55709 Stereotomy
pi_129325695
:D we zijn makkelijk voor de gek te houden :@
pi_129325709
Welke oefening is goed om massa te krijgen in mijn kuiten? Bovenbenen zijn één blok berot, maar kuiten lopen achter.
pi_129325718
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:26 schreef Stereotomy het volgende:
:D we zijn makkelijk voor de gek te houden :@
Hij zag in ieder geval dat er geen verschil in zijn armen was! :Y)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 25 juli 2013 @ 12:27:37 #149
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_129325735
quote:
4s.gif Op donderdag 25 juli 2013 03:49 schreef star_gazer het volgende:
Herkenbaar ja. Gisteren slaapgebrek i.c.m. 40km fietsen en een stevige workout heeft er voor gezorgd dat ik vandaag lekker misselijk thuis zit en een kleine temperatuurverhoging heb. Workout ging ook al zonder motivatie (voornamelijk omdat er mensen alle squatracks bezet hielden door erin te gaan curlen of vage goodmorning lunges gingen doen :') )
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  donderdag 25 juli 2013 @ 12:30:32 #150
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_129325829
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:19 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Mwah kwam voor mij eerlijk gezegd niet als een echte transformatie over. Verhoudingen van alles bleef gelijk tot aan de laatste foto. Geen brede heupen wat vaak wel het geval is als je dik bent dus vooral veel water retention.

Dat gezegd te hebben, ik kan ook makkelijk binnen een dag van "ripped" naar "fatty" gaan afhankelijk van hoe en wat ik eet.
Drinky is een baas
  donderdag 25 juli 2013 @ 12:30:59 #151
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129325847
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Welke oefening is goed om massa te krijgen in mijn kuiten? Bovenbenen zijn één blok berot, maar kuiten lopen achter.
http://www.exrx.net/Lists/ExList/CalfWt.html
  donderdag 25 juli 2013 @ 12:45:16 #152
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_129326276
Snakey, net werd mijn IP geblokkeerd omdat ik teveel verzoeken uitgevoerd zou hebben. Ik zie niet in hoe dit gebeurd zou kunnen zijn.
Moet ik me zorgen maken?
  donderdag 25 juli 2013 @ 12:48:15 #153
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129326382
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:45 schreef Levolution het volgende:
Snakey, net werd mijn IP geblokkeerd omdat ik teveel verzoeken uitgevoerd zou hebben. Ik zie niet in hoe dit gebeurd zou kunnen zijn.
Moet ik me zorgen maken?
Had je een baksteen op je F5 gelegd? :+
  donderdag 25 juli 2013 @ 12:51:43 #154
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_129326488
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:48 schreef Snakey het volgende:

[..]

Had je een baksteen op je F5 gelegd? :+
Nee, maar mijn kat kwam wel op de muis liggen, misschien ligt het daaraan? :')
Maar in het bericht van de block stond dat het nooit kan komen door expres veel doorklikken.
  donderdag 25 juli 2013 @ 12:53:02 #155
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129326526
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:51 schreef Levolution het volgende:

[..]

Nee, maar mijn kat kwam wel op de muis liggen, misschien ligt het daaraan? :')
Maar in het bericht van de block stond dat het nooit kan komen door expres veel doorklikken.
Ik weet het ook niet. Er was in ieder geval iets out of the ordinairy aan de hand, dus kun je het daar aan wijten.
  donderdag 25 juli 2013 @ 12:54:17 #156
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_129326569
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:53 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet. Er was in ieder geval iets out of the ordinairy aan de hand, dus kun je het daar aan wijten.
Ok, nouja, ik zal niet meer offtopic gaan. :+
Zal wel niet meer gebeuren. :P
  donderdag 25 juli 2013 @ 12:55:18 #157
77130 star_gazer
pi_129326604
quote:
[ afbeelding ]
Ik hoor het hem zo zeggen op die foto... "Do you even lift?"
-
  donderdag 25 juli 2013 @ 12:57:33 #158
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129326664
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:54 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ok, nouja, ik zal niet meer offtopic gaan. :+
Zal wel niet meer gebeuren. :P
DM kan ook. :P

Er zal vast iets gebeurd zijn waar op gereageerd wordt door een server, ofzo. Geen idee hoe dat soort dingen werken. Daar hebben we devvers voor. :P
pi_129327879
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 00:52 schreef Klokov het volgende:

[..]

Waar?
pi_129330294
na vorig jaar te zijn uitgeloot, dit jaar wel ingeloot voor fysiotherapie!
  donderdag 25 juli 2013 @ 14:40:52 #161
366465 Virtud
y paciencia
pi_129330587
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:32 schreef mtchel112 het volgende:
Gefeliciteerd man! Hier helaas voor de 3de keer uitgeloot voor tandheelkunde nu... Waarschijnlijk kan ik wel in België beginnen nu maar ugh wat een land is me dat toch..
pi_129330626
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:32 schreef mtchel112 het volgende:
nice, succes met de opleiding :)
pi_129331755
bedankt heren!
  donderdag 25 juli 2013 @ 19:15:00 #164
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129340024
Vandaag 5x8x110 gedrukt

Lightweight baby 8-)
  donderdag 25 juli 2013 @ 19:18:39 #165
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_129340139
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vandaag 5x8x110 gedrukt

Lightweight baby 8-)
Inderdaad. Ben je altijd zo'n slappe ecto geweest of ben je revaliderende of zo? Ik zat al op de 110kg in de tweede week SS, dus vandaar mijn vraag.

srs.
BEASTMODE
pi_129340179
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:18 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Inderdaad. Ben je altijd zo'n slappe ecto geweest of ben je revaliderende of zo? Ik zat al op de 110kg in de tweede week SS, dus vandaar mijn vraag.

srs.
_O_
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_129340284
Ik druk wel is 60kg.
pi_129340472
quote:
Vandaag 5x8x110 gedrukt

Lightweight baby 8-)
Kg of lbs?
  donderdag 25 juli 2013 @ 19:35:21 #169
58789 Snakey
-||||--------||||-
  donderdag 25 juli 2013 @ 19:37:15 #170
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129340672
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:18 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

srs.
ONZ is een paar deuren verder.
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:09:38 #171
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_129341757
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:37 schreef Snakey het volgende:

[..]

ONZ is een paar deuren verder.
Iets met meten en twee maten.
SPOILER
BEASTMODE
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:18:58 #172
58789 Snakey
-||||--------||||-
  Moderator donderdag 25 juli 2013 @ 20:29:27 #173
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_129342580
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 23:43 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Goed idee, morgen meteen proberen!
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:44:32 #174
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129343236
Dat DBB forum wordt echt met de dag erger. Het is dat ik beter weet maar als je op dat forum zou afgaan zou je toch echt denken dat iedereen die aan bodybuilding doet zwakzinnig en een stratenmaker is. Ze gebruiken nog beter Nederlands op marokko.nl :')
pi_129343760
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
Dat DBB forum wordt echt met de dag erger. Het is dat ik beter weet maar als je op dat forum zou afgaan zou je toch echt denken dat iedereen die aan bodybuilding doet zwakzinnig en een stratenmaker is. Ze gebruiken nog beter Nederlands op marokko.nl :')
Ja dat denk ik ook altijd als ik jouw posts lees.
pi_129344461
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
  donderdag 25 juli 2013 @ 21:16:27 #177
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129344663

[ Bericht 100% gewijzigd door StraatSoldaat op 25-07-2013 21:19:39 ]
  donderdag 25 juli 2013 @ 21:20:06 #178
55709 Stereotomy
pi_129344866
quote:
Saw it, slecht hoor bro
  donderdag 25 juli 2013 @ 21:20:40 #179
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129344902
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:20 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Saw it, slecht hoor bro
Heb het verplaatst naar onzin, wil dit topic niet derailen
  donderdag 25 juli 2013 @ 22:05:52 #180
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_129346875
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2013 11:07 schreef Snakey het volgende:

[..]

Waar is dat? Ik kwam net deze tegen. http://www.sportfood.nl/h(...)SlyrgCFVIQtAoddC4AZA
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item1c2f4bd8ba

Set van 6 grippers: 60 dollar
Verzendkosten: 29 dollar
Totaal: 89 dollar

Huidige wisselkoers is ongeveer gelijk dus het zal 67-68 euro zijn ;)
  donderdag 25 juli 2013 @ 22:13:45 #181
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129347173
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 22:05 schreef Klokov het volgende:

[..]

http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item1c2f4bd8ba

Set van 6 grippers: 60 dollar
Verzendkosten: 29 dollar
Totaal: 89 dollar

Huidige wisselkoers is ongeveer gelijk dus het zal 67-68 euro zijn ;)
Grote kans dat je nog BTW en invoerrechten gaat betalen aan de douane. Dan ben je een stuk duurder uit dan die ik vandaag heb gekocht. Zie hierboven.
  donderdag 25 juli 2013 @ 22:22:57 #182
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_129347583
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2013 22:13 schreef Snakey het volgende:

[..]

Grote kans dat je nog BTW en invoerrechten gaat betalen aan de douane. Dan ben je een stuk duurder uit dan die ik vandaag heb gekocht. Zie hierboven.
Ik heb deze set zelf ook besteld, heb verder niks extra's hoeven te betalen.
pi_129349310
Is er wel is een bb meet geweest eigenlijk?
  donderdag 25 juli 2013 @ 23:06:10 #184
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_129349660
Bohh, degene die me gomad heeft aangeraden, thx _O_

Er gaat de laatste tijd makkelijk 3 liter per dag qua melk in, en ik gebruik geen suppelementen meer (maak alleen m'n pwo nog even op). Gaat prima, en vind het nog eens lekker ook :P

Wel is het aan te raden bio melk te gebruiken, dan weet je 't zeker dat je geen chemische zooi binnen krijgt (of genetisch gemodificeerd voedel etc. wat nog wel eens in de goedkopere melk wil voorkomen).
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_129349923
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 23:06 schreef Susteren het volgende:

Er gaat de laatste tijd makkelijk 3 liter per dag qua melk in, en ik gebruik geen suppelementen meer (maak alleen m'n pwo nog even op). Gaat prima, en vind het nog eens lekker ook :P

Wel is het aan te raden bio melk te gebruiken, dan weet je 't zeker dat je geen chemische zooi binnen krijgt (of genetisch gemodificeerd voedel etc. wat nog wel eens in de goedkopere melk wil voorkomen).
genetisch gemodificeerde melk...
  donderdag 25 juli 2013 @ 23:25:18 #186
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129350467
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2013 22:13 schreef Snakey het volgende:

[..]

Geen zin om terug te lezen.

6,80 euro bij de kijkshop bij ons hier... uitverkoop alles moet weg blabla wegens verbouwing.

Dus heb ze maar aangeschaft.
YouTube
  donderdag 25 juli 2013 @ 23:33:22 #187
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_129350815
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 23:12 schreef Mithras82 het volgende:

[..]

genetisch gemodificeerde melk...
Het voedsel wat die koeien krijgen, bij goedkopere melk is dat het eerste waar op bezuinigd wordt ;)
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
  donderdag 25 juli 2013 @ 23:34:45 #188
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_129350884
Trouwens zijn die handschoenen van de kijkshop van 6 euro ofzo oke? Ik begin van die metalen barbells en dumbells steeds dikkere eeltknobbels te krijgen :P
  donderdag 25 juli 2013 @ 23:55:43 #189
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_129351712
Als je eelt begint te krijgen heb je die handschoenen dus ook niet meer nodig.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 00:00:00 #190
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_129351852
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 23:25 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Geen zin om terug te lezen.

6,80 euro bij de kijkshop bij ons hier... uitverkoop alles moet weg blabla wegens verbouwing.

Dus heb ze maar aangeschaft.
Heb je wel gekeken wat de weerstand is?
pi_129354370
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 23:06 schreef Susteren het volgende:

Hoeveel kg heb je gegained?
  vrijdag 26 juli 2013 @ 01:37:18 #192
77130 star_gazer
pi_129354484
quote:
Vandaag 5x8x110 gedrukt

Lightweight baby 8-)
Merk je een groot verschil in kracht nu je kuurt?
-
  vrijdag 26 juli 2013 @ 07:50:05 #193
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_129357198
Is het heel erg als je met je max deadlift wat naar voren duikt?

Normaal sta je uiteraard op je hielen perfect form, maar ik zag een keer een filmpje en commentaar er bij van wat redelijk gerespecteerde youtubers, dat het helemaal niet zo erg is, uiteraard zo lang je je rug maar locked en recht hebt.

Gisteren een 190kg deadlift op film vast gelegd, rug als een plank 100%, maar ik zag mezelf wel een beetje naar voren duiken zeg maar. Ondanks dat ik hem langs m'n schenen trek.. (8>

[ Bericht 7% gewijzigd door RaymondK op 26-07-2013 07:59:26 ]
  vrijdag 26 juli 2013 @ 08:47:42 #194
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_129357794
Zolang je de richtlijnen aanhoudt is t wel oke denk ik. Rug recht, beetje door de knieën, schouders boven de bar, duwen vanuit je hakken en de heupen naar voren as you go.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 08:48:47 #195
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_129357813
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 08:47 schreef H1N1 het volgende:
Zolang je de richtlijnen aanhoudt is t wel oke denk ik. Rug recht, beetje door de knieën, schouders boven de bar, duwen vanuit je hakken en de heupen naar voren as you go.
ja precies dat dacht ik ook.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 09:37:06 #196
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_129358740
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 01:33 schreef Atemno het volgende:

[..]

Ik ga volgende weer weer m'n gewicht + bf laten meten daar, dan zullen we 't zien ^O^
pi_129359307
In mijn sportschool zijn veel mensen die aan de ramadan doen, hoe houden die de training vol? Als ik een maaltijd oversla val ik al bijna om. Niet drinken in zo'n bloedhete sportschool lijkt mij ook bijzonder ongezond. Wel respect dat ze gewoon door blijven trainen.

Ik zit trouwens redelijk op een plateau qua gewichten. Iemand nog tips om daar doorheen te breken? Doe nu bijna alles 3x8-10. Aantal maanden geleden overgestapt van 5x5. Wilde meer hypertrofie.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  vrijdag 26 juli 2013 @ 10:11:42 #198
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_129359544
Is 8-12 reps niet juist meer voor hypertrofie en 5 reps meer voor kracht?
In ieder geval zou je 5x5 naar 3x5 kunnen brengen om door je plateau te breken.
pi_129359849
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:01 schreef ssebass het volgende:
In mijn sportschool zijn veel mensen die aan de ramadan doen, hoe houden die de training vol? Als ik een maaltijd oversla val ik al bijna om. Niet drinken in zo'n bloedhete sportschool lijkt mij ook bijzonder ongezond. Wel respect dat ze gewoon door blijven trainen.
Honger is gewenning, niet kunnen drinken bij warmte lijkt me wel lastig ja.

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:11 schreef Levolution het volgende:
Is 8-12 reps niet juist meer voor hypertrofie en 5 reps meer voor kracht?
Dat zegt hij ook. ;)
  vrijdag 26 juli 2013 @ 10:30:27 #200
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129359947
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 01:33 schreef Atemno het volgende:

[..]

quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 01:37 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Merk je een groot verschil in kracht nu je kuurt?
Ja alles is omhoog na 4 dagen.

Slaap alleen wel slecht met dit weer
pi_129360050
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 23:34 schreef Susteren het volgende:
Trouwens zijn die handschoenen van de kijkshop van 6 euro ofzo oke? Ik begin van die metalen barbells en dumbells steeds dikkere eeltknobbels te krijgen :P
Handschoenen vind ik alleen maar kut. Buiten dat je eruit ziet als een gay beachboy helpen die dingen voor geen meter bij mij.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 10:35:31 #202
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_129360061
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:30 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

[..]

Ja alles is omhoog na 4 dagen.

Slaap alleen wel slecht met dit weer
Ik heb er gelukkig weinig last van, polsen even onder de koude kraan voordat je je bed in duikt en je hebt het niet warm wanneer je wilt gaan slapen. Hoeveel zjn de gewichten omhoog gegaan?
  vrijdag 26 juli 2013 @ 10:40:29 #203
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_129360179
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:26 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Honger is gewenning, niet kunnen drinken bij warmte lijkt me wel lastig ja.

[..]

Dat zegt hij ook. ;)
Hoe kon ik dat verkeerd lezen. :')
pi_129360455
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:35 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Handschoenen vind ik alleen maar kut. Buiten dat je eruit ziet als een gay beachboy helpen die dingen voor geen meter bij mij.
Gay beachboy hier dan, train altijd met handschoenen aan, vooral als ik curl in het squatrack want ik train natuurlijk alleen mn armen en borst!
  vrijdag 26 juli 2013 @ 11:20:54 #205
357556 jeurse04
Usericon is son of Zeus
pi_129361484
Het zijn meestal inderdaad de beachboys/curlbrahs die handschoentjes dragen. Ik droeg ze vroeger ook, maar nadat ik er 1 kwijt ben geraakt nooit meer. Sowieso alleen eelt op backday (rows, pullups, deadlift). Flinke eeltplekken doet me gelijk weer denken aan me mannelijkheid. Je bent toch geen pussy?
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.
  Moderator vrijdag 26 juli 2013 @ 11:25:12 #206
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_129361609
Pfffff, in alle haast vergeten m'n eigen muziek mee te nemen vandaag. En dat heb ik geweten. Ik was nog geen 5 minuten bezig toen de Pilates-les in de groepszaal begon, inclusief bijbehorende zweverige muziek. Zo niet motiverend he -O-
F.K.A. SuperwormJim
pi_129361715
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:20 schreef jeurse04 het volgende:
Het zijn meestal inderdaad de beachboys/curlbrahs die handschoentjes dragen. Ik droeg ze vroeger ook, maar nadat ik er 1 kwijt ben geraakt nooit meer. Sowieso alleen eelt op backday (rows, pullups, deadlift). Flinke eeltplekken doet me gelijk weer denken aan me mannelijkheid. Je bent toch geen pussy?
Dus jij moet doormiddel van eelt herrinerd worden aan je mannelijkheid? Je bent toch geen pussy?
  vrijdag 26 juli 2013 @ 11:28:33 #208
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_129361726
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Pfffff, in alle haast vergeten m'n eigen muziek mee te nemen vandaag. En dat heb ik geweten. Ik was nog geen 5 minuten bezig toen de Pilates-les in de groepszaal begon, inclusief bijbehorende zweverige muziek. Zo niet motiverend he -O-
De enige muziek die je nodig hebt is het kletteren van gewichten.
  Moderator vrijdag 26 juli 2013 @ 11:35:38 #209
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_129361988
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:28 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

De enige muziek die je nodig hebt is het kletteren van gewichten.
Mijn gewichten kletteren niet, ik krijg ze namelijk wel getild.
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 26 juli 2013 @ 11:41:10 #210
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_129362190
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:35 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Mijn gewichten kletteren niet, ik krijg ze namelijk wel getild.
Het kletteren van gewichten, niet zozeer de jouwe.
  Moderator vrijdag 26 juli 2013 @ 11:43:31 #211
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_129362287
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:41 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Het kletteren van gewichten, niet zozeer de jouwe.
Er waren nog 2 pubertjes bezig met een introductieles, verder alleen maar wat huismoeders met opvliegers die aan de Pilates waren. ;(
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 26 juli 2013 @ 12:34:37 #212
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129364384
quote:

[ afbeelding ]

Ik heb vandaag ook de hele set binnen gekregen. 100 is leuk voor een warming up inderdaad. 150 gaat al wat moeilijker, krijg er 8 reps per hand uit, de laatste 3 met links krijg ik hem net niet meer dicht. :P

Ik blijf dus eerste de 150 oefenen voor ik de 200 probeer.

Als je de 350 met gemak dichtknijpt knijp je volgens mij wat vocht uit een barbell tijdens het benchen. :D
  vrijdag 26 juli 2013 @ 12:35:38 #213
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_129364440
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:34 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik heb vandaag ook de hele set binnen gekregen. 100 is leuk voor een warming up inderdaad. 150 gaat al wat moeilijker, krijg er 8 reps per hand uit, de laatste 3 met links krijg ik hem net niet meer dicht. :P

Als je de 350 met gemak dichtknijpt knijp je volgens mij wat vocht uit een barbell tijdens het benchen. :D
_O-
Dan springt het chroom er af idd.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 12:37:49 #214
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129364531
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:35 schreef RaymondK het volgende:

[..]

_O-
Dan springt het chroom er af idd.
Blijft het profiel aan je handen zitten en hebben ze een gladde bar. :')
  vrijdag 26 juli 2013 @ 12:39:10 #215
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_129364584
quote:

:D
Toch ook maar eens een setje op de kop tikken ergens. Vingers blijven de zwakste schakel in m'n DL
BEASTMODE
pi_129364707
quote:

[..]

Ik heb die daarom nog maar in de verpakking laten liggen. :+
Ik kan 250 nu wel 10x (zowel links als rechts)
  vrijdag 26 juli 2013 @ 12:44:41 #217
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129364793
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:42 schreef Asgard het volgende:

[..]

Ik heb die daarom nog maar in de verpakking laten liggen. :+
Ik kan 250 nu wel 10x (zowel links als rechts)
Dan ben je erg sterk in je handen.
pi_129364841
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:44 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dan ben je erg sterk in je handen.
Was meer om aan te geven dat oefenen helpt en je snel vooruit gaat ;)
  vrijdag 26 juli 2013 @ 12:48:04 #219
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129364914
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:45 schreef Asgard het volgende:

[..]

Was meer om aan te geven dat oefenen helpt en je snel vooruit gaat ;)
Ah okee. Ik wist niet dat je al een tijdje bezig was. Hoe lang heb je ze nu?

Ow enne, dan heb je ondertussen behoorlijk sterke handen. :P
pi_129365281
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:48 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ah okee. Ik wist niet dat je al een tijdje bezig was. Hoe lang heb je ze nu?

Ow enne, dan heb je ondertussen behoorlijk sterke handen. :P
Maand of 6, maar in het begin was het meer van "oja, ik zie ze liggen, laat me ff aanklooien". Maar nu probeer ik wel minimaal 2x pw ff een paar setjes te knijpen.
pi_129365412
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Zeer herkenbaar, altijd oordopjes met dreunende rock, metal of DnB.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 13:05:42 #222
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129365538
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:58 schreef Asgard het volgende:

[..]

Maand of 6, maar in het begin was het meer van "oja, ik zie ze liggen, laat me ff aanklooien". Maar nu probeer ik wel minimaal 2x pw ff een paar setjes te knijpen.
Ah okee. Ik laat ze expres op m'n bureau liggen.Dan weet ik zeker dat ik ze een paar keer per week oppak. Anders wordt het inderdaad van dat af en toe werk.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 13:11:01 #223
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_129365741
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:02 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

krijg nou de vellen. Hij is d'r weer :D
pi_129365957
quote:

[..]

gisteren hadden ze hier 2 unlimited opstaan, daar kan geen metal tegenop :{w
pi_129368718
Misschien moet ik ook maar met eigen muziek trainen. Ze draaien bij ons ook niet echt opzwepende muziek, dus serieus justin bieber, atomic kitten e.d. Snap wel waarom ik weinig progressie boek de laatste tijd :P Maar snel even goede headphones kopen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  FOK!fotograaf vrijdag 26 juli 2013 @ 15:03:18 #226
159915 -Menn0-
MNO
pi_129369626
quote:

[..]

En gaan!!!
,,/
  vrijdag 26 juli 2013 @ 15:16:48 #227
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_129370054
Ace hood vind ik wel lekker om op te trainen.
pi_129370310
Over die griptrainers he, ik merk ook dat bij DL en rows m'n handen/vingers me belemmeren om goed gewicht op te bouwen. Waar kan je voor niet al te veel en makkelijk zulke dingen bestellen? Webshops enz?
pi_129370622
quote:

[ afbeelding ]

Waar heb je die gekocht? :)
  vrijdag 26 juli 2013 @ 16:03:34 #230
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129371360
Kon vandaag gewoon 10kg bij mijn incline press opgooien

pi_129371648
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
Kon vandaag gewoon 10kg bij mijn incline press opgooien

Lekker, en je bent nu op dag 5 van de?
  vrijdag 26 juli 2013 @ 16:15:18 #232
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129371752
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:12 schreef esv7 het volgende:

[..]

Lekker, en je bent nu op dag 5 van de?
84
  vrijdag 26 juli 2013 @ 16:20:58 #233
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_129371935
Iets met Placebo effect de eerste dagen ....
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 26 juli 2013 @ 16:22:22 #234
58789 Snakey
-||||--------||||-
  vrijdag 26 juli 2013 @ 16:22:52 #235
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129372010
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:20 schreef kidkash19 het volgende:
Iets met Placebo effect de eerste dagen ....
Echt effect komt pas vanaf week 3 of 4.
pi_129372153
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:22 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik heb vandaag deze set binnen gekregen. http://www.sportfood.nl/h(...)SlyrgCFVIQtAoddC4AZA

Goeie prijs wel.
Heb deze set ook op Amazon gezien, maar zoals gewoonlijk verzenden ze niet naar Australie... :(
  vrijdag 26 juli 2013 @ 16:28:58 #237
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129372210
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:27 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Heb deze set ook op Amazon gezien, maar zoals gewoonlijk verzenden ze niet naar Australie... :(
Ja dat ken ik. Klote is dat. Ik kan het eventueel voor je regelen door ze te kopen en aan je door te sturen. Maar ik ben woensdag het land uit dus dan moet je snel zijn. :P
pi_129372322
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:28 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ja dat ken ik. Klote is dat. Ik kan het eventueel voor je regelen door ze te kopen en aan je door te sturen. Maar ik ben woensdag het land uit dus dan moet je snel zijn. :P
Bedankt voor het aanbod, maar zal niet nodig zijn. :) S_g heeft ze hier ook in de buurt gekocht neem ik aan, moet gewoon even beter zoeken.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 16:39:58 #239
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129372574
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:32 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Bedankt voor het aanbod, maar zal niet nodig zijn. :) S_g heeft ze hier ook in de buurt gekocht neem ik aan, moet gewoon even beter zoeken.
Okee.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 16:43:26 #240
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_129372695
Ik weet nog steeds niet of ik echt moet geloven dat StraatSoldaat kuurt.
Doe anders timestamp foto van je potje/flesje. Anoniem maar wel bewijs.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 16:48:15 #241
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129372849
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:22 schreef Snakey het volgende:

[..]

Echt effect komt pas vanaf week 3 of 4.
Dbol vanaf 2-3 dagen al. Verder heb ik het aantal kcal ook flink opgevoert
  vrijdag 26 juli 2013 @ 16:49:49 #242
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129372898
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:43 schreef Levolution het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik echt moet geloven dat StraatSoldaat kuurt.
Doe anders timestamp foto van je potje/flesje. Anoniem maar wel bewijs.
Ik wil je wel een gebruikte naald sturen :$
  vrijdag 26 juli 2013 @ 16:52:59 #243
391621 Hiatus
pi_129373025
Beter maak je progress pics later on, vind dat echt interessant!
  vrijdag 26 juli 2013 @ 16:58:37 #244
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_129373198
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:49 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Ik wil je wel een gebruikte naald sturen :$
Kom op man, ik vind het gewoon interessant, wil niet dat mijn interesse in een troll gestopt wordt.
Heeft niks te maken met dat jij jezelf moet bewijzen ofzo.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 17:01:41 #245
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_129373288
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:52 schreef Hiatus het volgende:
Dat wil hij niet i.v.m. privacy en dat snap ik volledig. Maar ik zie geen reden om zijn juice niet te timestampen (behalve dat hij gewoon aan het ouwehoeren is).
  vrijdag 26 juli 2013 @ 17:01:54 #246
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129373297
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:52 schreef Hiatus het volgende:
Lijk al een stuk groter met shirt aan dankzij de dbol en alle carbs
  vrijdag 26 juli 2013 @ 17:20:27 #247
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129373830
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:48 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Dbol vanaf 2-3 dagen al. Verder heb ik het aantal kcal ook flink opgevoert
Het zal op zeker de combinatie zijn. Als ik een paar dagen flink eet schiet het gewicht ook omhoog. Ik dacht dat je test e had?
  vrijdag 26 juli 2013 @ 17:24:27 #248
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129373940
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 17:20 schreef Snakey het volgende:

[..]

Het zal op zeker de combinatie zijn. Als ik een paar dagen flink eet schiet het gewicht ook omhoog. Ik dacht dat je test e had?
Dbol kickstart 1-5
Test-e 1-12

Test-e werkt idd pas vanaf week 3-5 daarom de dbol.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 17:29:16 #249
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129374084
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 17:24 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Dbol kickstart 1-5
Test-e 1-12

Ah okee. Goede combi inderdaad.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 18:15:05 #250
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129375513
damn

vrijdag 26 juli 2013 @ 18:18:09 #251
69994 seto
-|||--------|||-
pi_129375588
nu pas erachter komen wat voor een demigod klokov is :')!
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 26 juli 2013 @ 18:20:28 #252
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_129375668
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 18:18 schreef seto het volgende:
nu pas erachter komen wat voor een demigod klokov is :')!
  vrijdag 26 juli 2013 @ 18:39:17 #253
391621 Hiatus
pi_129376312
Is hij natty?
  vrijdag 26 juli 2013 @ 18:40:18 #254
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129376342
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 18:39 schreef Hiatus het volgende:
Is hij natty?
Nee
pi_129376675
Stel jullie zouden creatine moeten kopen, welke zouden jullie dan kopen? Twijfel ook nog over DAA. Ongeluk thuis gehad waardoor ik 3 weken niet kon trainen en voel me nu dikkig ondanks dat ik op mijn eten heb gelet en gevast heb :')
  vrijdag 26 juli 2013 @ 18:58:20 #256
391621 Hiatus
pi_129376853
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 18:52 schreef vault_tec het volgende:
Stel jullie zouden creatine moeten kopen, welke zouden jullie dan kopen? Twijfel ook nog over DAA. Ongeluk thuis gehad waardoor ik 3 weken niet kon trainen en voel me nu dikkig ondanks dat ik op mijn eten heb gelet en gevast heb :')
Asics of jordan
pi_129376875
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 18:58 schreef Hiatus het volgende:

[..]

Asics of jordan
Snap niet dat mijn andere hobby erbij gehaald moet worden?
  vrijdag 26 juli 2013 @ 19:00:52 #258
391621 Hiatus
pi_129376928
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 18:58 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Snap niet dat mijn andere hobby erbij gehaald moet worden?
Monohydraat natuurlijk, welke anders?
pi_129377028
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 19:00 schreef Hiatus het volgende:

[..]

Monohydraat natuurlijk, welke anders?
De body en fit shop is nogal... uhm onduidelijk met al die omschrijvingen. :')
  vrijdag 26 juli 2013 @ 19:04:28 #260
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129377042
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:00 schreef Klokov het volgende:

[..]

Heb je wel gekeken wat de weerstand is?
Die is precies goed.
YouTube
  vrijdag 26 juli 2013 @ 19:08:53 #261
391621 Hiatus
pi_129377173
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 19:03 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Hoop marketing gelul inderdaad. Overdreven beweringen over massa en kracht gains etc.
Maakt verder niet echt uit waar je je monohydraat besteld. Zou gewoon bij bodyenfitshop kopen, volgens mij heet die shit daar creapure?
  vrijdag 26 juli 2013 @ 19:10:29 #262
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129377220
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 19:03 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Die omschrijvingen moet je sowieso niet lezen, monohydraat is bewezen de beste creatine. Deze dus.

http://www.bodyenfitshop.(...)-creatine-worldwide/

Als je gaat geloven in wat ze op B&F zeggen dan ga je ongelovelijk veel spul kopen wat je helemaal niet nodig hebt.
pi_129377356
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 19:10 schreef Snakey het volgende:

[..]

Die omschrijvingen moet je sowieso niet lezen, monohydraat is bewezen de beste creatine. Deze dus.

Als je gaat geloven in wat ze op B&F zeggen dan ga je ongelovelijk veel spul kopen wat je helemaal niet nodig hebt.
Dank je. Ik ga ook maar gelijk DAA proberen. Laat hier wel weten hoe ik dat ga ervaren. Maak, volgens mij, weinig testosteron aan en veel oestrogeen. Ga maandag een afspraak maken om het te laten testen.
pi_129377692
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:01 schreef ssebass het volgende:

Ik zit trouwens redelijk op een plateau qua gewichten. Iemand nog tips om daar doorheen te breken? Doe nu bijna alles 3x8-10. Aantal maanden geleden overgestapt van 5x5. Wilde meer hypertrofie.
Ik doe aan intermittent fasting en eet maar 6 uur op een dag. Train altijd pas als ik 17-20 uur niks gegeten heb. Was in het begin wennen maar voelt nu zo goed. Als ik nu train terwijl ik gegeten heb voel ik me juist loom en langzaam.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 19:29:21 #265
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129377842
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 19:15 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Dank je. Ik ga ook maar gelijk DAA proberen. Laat hier wel weten hoe ik dat ga ervaren. Maak, volgens mij, weinig testosteron aan en veel oestrogeen. Ga maandag een afspraak maken om het te laten testen.
Ik raad je aan je in te lezen over een product voor je het koopt, en dan te beslissen of je het nodig hebt. Iets proberen heb je niet zoveel aan namelijk. Of misschien beter gezegd, duizenden gingen je voor zonder resultaat. Dat is waar de supplementen industrie op draait namelijk.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 19:58:08 #266
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129378803
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 19:10 schreef Snakey het volgende:

[..]

Veel van die beschrijvingen kloppen wel.

http://www.bodyenfitshop.(...)ut/cobra-labs/curse/

Een maand geleden 1x genomen en ze zijn nog steeds bezig met het repareren van de gym nadat ik deze gesloopt heb.
pi_129379437
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 19:29 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik raad je aan je in te lezen over een product voor je het koopt, en dan te beslissen of je het nodig hebt. Iets proberen heb je niet zoveel aan namelijk. Of misschien beter gezegd, duizenden gingen je voor zonder resultaat. Dat is waar de supplementen industrie op draait namelijk.
Heb mij er al goed op ingelezen maar heb nog steeds mijn twijfels. Maar die 2 tientjes die het kost zijn niet zo hoog dat ik het kan proberen en als het niks is gaat het zo de prullenbak in.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 20:29:20 #268
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129379948
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 20:15 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Heb mij er al goed op ingelezen maar heb nog steeds mijn twijfels. Maar die 2 tientjes die het kost zijn niet zo hoog dat ik het kan proberen en als het niks is gaat het zo de prullenbak in.
Je kan er met zo goed als alle supps vanuit gaan dat als het al wat voor je doet, het minimaal zal zijn. Gewoon goed eten en hard trainen.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 21:01:03 #269
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_129381548
Heerlijk getraind vandaag, het gaat gelukkig steeds beter. Waar ik vroeger al struggels had met 5 kilo dumbells lukt me nu redelijk goed in goede vorm met 11 kilo :D
  vrijdag 26 juli 2013 @ 21:12:45 #270
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_129382112
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 21:01 schreef Susteren het volgende:
Heerlijk getraind vandaag, het gaat gelukkig steeds beter. Waar ik vroeger al struggels had met 5 kilo dumbells lukt me nu redelijk goed in goede vorm met 11 kilo :D
Wat lukt je goed? Dumbellen?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_129382185
http://stronglifts.com/12(...)pplements-dissected/
interessant linkje wel, over wat wel en niet helpt qua sups
SPOILER
pi_129382251
quote:
Huh je gym ging toch maar tot 5kg dumbbells?
  vrijdag 26 juli 2013 @ 21:31:00 #273
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129382828
quote:
Wat doe je met die dumbbells dan?
  vrijdag 26 juli 2013 @ 21:44:22 #274
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129383401
Vanaf welk gewicht mag je lightweight baby schreeuwen?

vrijdag 26 juli 2013 @ 22:03:22 #275
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_129384198
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 21:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vanaf welk gewicht mag je lightweight baby schreeuwen?

11kg dumbells
  vrijdag 26 juli 2013 @ 23:01:36 #276
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_129387008
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 18:52 schreef vault_tec het volgende:
wtf man, creatine ga je toch niet aan beginnen? Anabolen doe je maar in je eigen tijd buiten de gym. Zo kan iedereen wel zieke gains maken.
Drinky is een baas
pi_129387991
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:01 schreef Drinky het volgende:
wtf man, creatine ga je toch niet aan beginnen? Anabolen doe je maar in je eigen tijd buiten de gym. Zo kan iedereen wel zieke gains maken.
Ik heb weinig verstand van supplementen (alleen maar van het menselijk lichaam), maar creatine lijkt mij niet onder de groep anabolen vallen.
pi_129388056
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb weinig verstand van supplementen (alleen maar van het menselijk lichaam), maar creatine lijkt mij niet onder de groep anabolen vallen.
Je hapt. :P.
pi_129389102
Is dat zo'n ONZinner dan? -O-
pi_129389206
quote:

[..]

:')
  zaterdag 27 juli 2013 @ 00:10:03 #281
55709 Stereotomy
pi_129390109
Ai, niet happen Isa
pi_129390219
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 00:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ai, niet happen Isa
Ja, weet ik veel! Ik denk altijd dat mensen serieus zijn :X
  zaterdag 27 juli 2013 @ 00:12:53 #283
55709 Stereotomy
pi_129390237
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 21:15 schreef Beach het volgende:

[..]

Huh je gym ging toch maar tot 5kg dumbbells?
Hij heeft zo'n neppe fitness barbell met losse schijfjes eraan die ook op twee dumbbells bij hem in de gym passen.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 00:13:16 #284
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_129390255
quote:

[..]

Ligt er aan waar je het laat vallen.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 00:13:19 #285
253447 Ethanolic
pi_129390258
quote:

[..]

_O- Oh, Sasje.
Deathlift or Die.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 00:15:43 #286
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129390365
Daarom zeg ik altijd dat ik opdruk en hardloop als mensen vragen waarom ik zo breed ben. Krijg je ook niet al die broscience en andere bullshit om je oren
  zaterdag 27 juli 2013 @ 00:56:22 #287
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_129391930
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 21:31 schreef Snakey het volgende:

[..]

Wat doe je met die dumbbells dan?
Triceps, borst, traps, biceps, schouders, vanalles :P
pi_129394011
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 00:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
Daarom zeg ik altijd dat ik opdruk en hardloop als mensen vragen waarom ik zo breed ben. Krijg je ook niet al die broscience en andere bullshit om je oren
:')
  zaterdag 27 juli 2013 @ 04:15:06 #289
77130 star_gazer
pi_129395813
I doe voor iso oefeningen tegenwoordig een gewicht waarmee ik 3x8 kan en vervolgens werk ik in een paar weken / maanden naar 3x12 toe. Zodra ik dat kan, gaan er kilo's bij en ga ik terug naar 3x8. Lijkt me op zich een goede oplossing, omdat ik zo over de tijd genomen meerdere rep ranges pak. Meer mensen die dit doen?
-
  zaterdag 27 juli 2013 @ 04:17:16 #290
77130 star_gazer
pi_129395823
Gisteren 5x140kg deadlift. I'm back 8-)

Bijna geen last vandaag, come at me :7
-
  zaterdag 27 juli 2013 @ 04:27:48 #291
77130 star_gazer
pi_129395886
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 17:24 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Dbol kickstart 1-5
Test-e 1-12

Ik heb dit al eerder gevraagd, maar kreeg geen antwoord. Hoe zit het met je nakuur? Clomid? Nolva? Torem? HCG?
-
  zaterdag 27 juli 2013 @ 04:41:30 #292
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_129395944
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 04:15 schreef star_gazer het volgende:
I doe voor iso oefeningen tegenwoordig een gewicht waarmee ik 3x8 kan en vervolgens werk ik in een paar weken / maanden naar 3x12 toe. Zodra ik dat kan, gaan er kilo's bij en ga ik terug naar 3x8. Lijkt me op zich een goede oplossing, omdat ik zo over de tijd genomen meerdere rep ranges pak. Meer mensen die dit doen?
Nee maar klinkt wel interessant. Wat ik meestal doe als ik echt vastzit op een bepaald gewicht is voor mijn laatste set een iets hoger gewicht pakken en tot failure gaan. Meestal gaat de form er niet bepaald op vooruit, maar de volgende keer gaat het setje makkelijker en de keer erop kan ik 2 setjes pakken enz.
Drinky is een baas
  zaterdag 27 juli 2013 @ 08:08:53 #293
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_129396331
quote:
5s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 04:27 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik heb dit al eerder gevraagd, maar kreeg geen antwoord. Hoe zit het met je nakuur? Clomid? Nolva? Torem? HCG?
Je weet dat hij hier geen antwoord op gaat geven hè...
  zaterdag 27 juli 2013 @ 09:26:47 #294
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129396868
quote:
5s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 04:27 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Op internationale forums kuren ze veel zwaarder na maar in Nederland is het vrij licht (Nolva 20/20/20/20)

HCG is voor een iets sneller herstel en het zorgt er voor dat je ballen niet gaan krimpen. Ik vind het niet echt nodig omdat ik nooit langer dan 12 weken zal kuren
  zaterdag 27 juli 2013 @ 09:51:53 #295
77130 star_gazer
pi_129397196
Neem je nog een AI tijdens de kuur om gyno te voorkomen?
-
  zaterdag 27 juli 2013 @ 09:52:10 #296
77130 star_gazer
pi_129397201
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 08:08 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Je weet dat hij hier geen antwoord op gaat geven hè...
Waarom zou hij dat niet doen
-
  zaterdag 27 juli 2013 @ 09:57:03 #297
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_129397256
Als je een echte baas bent hou je hier een klein logje bij straatsoldaat.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  zaterdag 27 juli 2013 @ 10:55:00 #298
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_129398380
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 18:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
damn

[ afbeelding ]
Ik ben verliefd.

Op Klokov, niet op dat meisje.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 10:55:49 #299