Handschoenen vind ik alleen maar kut. Buiten dat je eruit ziet als een gay beachboy helpen die dingen voor geen meter bij mij.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:34 schreef Susteren het volgende:
Trouwens zijn die handschoenen van de kijkshop van 6 euro ofzo oke? Ik begin van die metalen barbells en dumbells steeds dikkere eeltknobbels te krijgen
Ik heb er gelukkig weinig last van, polsen even onder de koude kraan voordat je je bed in duikt en je hebt het niet warm wanneer je wilt gaan slapen. Hoeveel zjn de gewichten omhoog gegaan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[..]
Ja alles is omhoog na 4 dagen.
Slaap alleen wel slecht met dit weer
Hoe kon ik dat verkeerd lezen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:26 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Honger is gewenning, niet kunnen drinken bij warmte lijkt me wel lastig ja.
[..]
Dat zegt hij ook.
Gay beachboy hier dan, train altijd met handschoenen aan, vooral als ik curl in het squatrack want ik train natuurlijk alleen mn armen en borst!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Handschoenen vind ik alleen maar kut. Buiten dat je eruit ziet als een gay beachboy helpen die dingen voor geen meter bij mij.
Dus jij moet doormiddel van eelt herrinerd worden aan je mannelijkheid? Je bent toch geen pussy?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:20 schreef jeurse04 het volgende:
Het zijn meestal inderdaad de beachboys/curlbrahs die handschoentjes dragen. Ik droeg ze vroeger ook, maar nadat ik er 1 kwijt ben geraakt nooit meer. Sowieso alleen eelt op backday (rows, pullups, deadlift). Flinke eeltplekken doet me gelijk weer denken aan me mannelijkheid. Je bent toch geen pussy?
De enige muziek die je nodig hebt is het kletteren van gewichten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Pfffff, in alle haast vergeten m'n eigen muziek mee te nemen vandaag. En dat heb ik geweten. Ik was nog geen 5 minuten bezig toen de Pilates-les in de groepszaal begon, inclusief bijbehorende zweverige muziek. Zo niet motiverend he
Mijn gewichten kletteren niet, ik krijg ze namelijk wel getild.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:28 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
De enige muziek die je nodig hebt is het kletteren van gewichten.
Het kletteren van gewichten, niet zozeer de jouwe.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mijn gewichten kletteren niet, ik krijg ze namelijk wel getild.
Er waren nog 2 pubertjes bezig met een introductieles, verder alleen maar wat huismoeders met opvliegers die aan de Pilates waren.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:41 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Het kletteren van gewichten, niet zozeer de jouwe.
Ik heb vandaag ook de hele set binnen gekregen. 100 is leuk voor een warming up inderdaad. 150 gaat al wat moeilijker, krijg er 8 reps per hand uit, de laatste 3 met links krijg ik hem net niet meer dicht.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:26 schreef star_gazer het volgende:
Zo, mijn grip trainers zijn binnen:
[ afbeelding ]
De 100Lb gaat inderdaad vrij makkelijk dicht en is een goede om mee op te warmen.
150lb knijp ik met rechts zonder teveel gedoe dicht en met links met veel pijn en moeite. Op deze ga ik oefenen om links en rechts gelijk te trekken.
200lb krijg ik met veel pijn en moeite dicht met rechts (waar deadliften al niet goed voor is), maar met links bij lange na niet. Voorlopig is mijn doel 150lb voor 5 reps te sluiten met links. Daarna trainen op 200lb met beide fikken.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook de hele set binnen gekregen. 100 is leuk voor een warming up inderdaad. 150 gaat al wat moeilijker, krijg er 8 reps per hand uit, de laatste 3 met links krijg ik hem net niet meer dicht.![]()
Ik blijf dus eerste de 150 oefenen voor ik de 200 probeer.
Als je de 350 met gemak dichtknijpt knijp je volgens mij wat vocht uit een barbell tijdens het benchen.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:34 schreef Snakey het volgende:
Als je de 350 met gemak dichtknijpt knijp je volgens mij wat vocht uit een barbell tijdens het benchen.
Ik heb die daarom nog maar in de verpakking laten liggen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook de hele set binnen gekregen. 100 is leuk voor een warming up inderdaad. 150 gaat al wat moeilijker, krijg er 8 reps per hand uit, de laatste 3 met links krijg ik hem net niet meer dicht.![]()
Ik blijf dus eerste de 150 oefenen voor ik de 200 probeer.
Dan ben je erg sterk in je handen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:42 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ik heb die daarom nog maar in de verpakking laten liggen.![]()
Ik kan 250 nu wel 10x (zowel links als rechts)
Ah okee. Ik wist niet dat je al een tijdje bezig was. Hoe lang heb je ze nu?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:45 schreef Asgard het volgende:
[..]
Was meer om aan te geven dat oefenen helpt en je snel vooruit gaat
Maand of 6, maar in het begin was het meer van "oja, ik zie ze liggen, laat me ff aanklooien". Maar nu probeer ik wel minimaal 2x pw ff een paar setjes te knijpen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah okee. Ik wist niet dat je al een tijdje bezig was. Hoe lang heb je ze nu?
Ow enne, dan heb je ondertussen behoorlijk sterke handen.![]()
Zeer herkenbaar, altijd oordopjes met dreunende rock, metal of DnB.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Pfffff, in alle haast vergeten m'n eigen muziek mee te nemen vandaag. En dat heb ik geweten. Ik was nog geen 5 minuten bezig toen de Pilates-les in de groepszaal begon, inclusief bijbehorende zweverige muziek. Zo niet motiverend he
Ah okee. Ik laat ze expres op m'n bureau liggen.Dan weet ik zeker dat ik ze een paar keer per week oppak. Anders wordt het inderdaad van dat af en toe werk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:58 schreef Asgard het volgende:
[..]
Maand of 6, maar in het begin was het meer van "oja, ik zie ze liggen, laat me ff aanklooien". Maar nu probeer ik wel minimaal 2x pw ff een paar setjes te knijpen.
krijg nou de vellen. Hij is d'r weerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar, altijd oordopjes met dreunende rock, metal of DnB.
gisteren hadden ze hier 2 unlimited opstaan, daar kan geen metal tegenopquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar, altijd oordopjes met dreunende rock, metal of DnB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |