Nee joh.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ja net als bij Zyzz, was ook gewoon aangeboren.
Had verder niks met z'n cell tech en drug abuse te maken.
Ja bij Armstrong kwam het gewoon door al dat zitten op de fiets waardoor z'n ballen werden geplet de hele tijd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee joh.
en als ze teelbalkanker krijgen (iets wat zelden voorkomt normaal gesproken, maar aangetoond vaker bij test-e users) dan kan dat absoluuuut niet van de test komen.
Gewoon een kwaaltje wat wel vaker voorkomt, van het harde trainen gewoon
Overweeg jij nooit een kuur, aangezien je al een hele tijd traint toch?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee joh.
en als ze teelbalkanker krijgen (iets wat zelden voorkomt normaal gesproken, maar aangetoond vaker bij test-e users) dan kan dat absoluuuut niet van de test komen.
Gewoon een kwaaltje wat wel vaker voorkomt, van het harde trainen gewoon
Ik heb geen bevestiging nodig en wil gewoon anoniem blijven op het internet. Heb mijn stats al vaak genoeg gepost maar omdat de meeste hier beta genen hebben en elke week zich klemzuipen bij een festival zitten ze vol met afgunst jegens mensen die wel goede genen en een gezonde levensstijl hebben.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..].
En zeg je ook weinig over je werkelijke stats of post je geen foto's, omdat we daar ook geen verstand van hebben?
Ik kan begrijpen dat iemand anomien wenst te blijven en daardoor geen foto's plaatst. Ik ben gewoonweg benieuwd naar z'n kuurresultaten, als in toename van VVM.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..].
En zeg je ook weinig over je werkelijke stats of post je geen foto's, omdat we daar ook geen verstand van hebben?
Zou misschien zijn sterretje postuur wel ten goede komenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:52 schreef Atemno het volgende:
[..]
Overweeg jij nooit een kuur, aangezien je al een hele tijd traint toch?
Dat begrijpen wij allemaal. Maar wij zijn geïnteresseerd in zijn kuurschema, voedingsschema, trainingsschema en stats, dat wilt hij niet prijs geven.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:53 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat iemand anomien wenst te blijven en daardoor geen foto's plaatst. Ik ben gewoonweg benieuwd naar z'n kuurresultaten, als in toename van VVM.
ja percies. jaren te strakke broekjes gedragen lol.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja bij Armstrong kwam het gewoon door al dat zitten op de fiets waardoor z'n ballen werden geplet de hele tijd.
nee nooit.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:52 schreef Atemno het volgende:
[..]
Overweeg jij nooit een kuur, aangezien je al een hele tijd traint toch?
Van kuren word je niet droog, van goede voeding wel. Jezus.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zou misschien zijn sterretje postuur wel ten goede komen
Mja, maar de arts heeft wel geheimhouding. En er is een verschil tussen gebruik en misbruik natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja percies. jaren te strakke broekjes gedragen lol.
[..]
nee nooit.
Ik zal de laatst zijn die daar aan begint.
Ik zou niet weten waar ik kijken moest als ik met problemen door AAS bij een arts zou mogen gaan uitleggen wat ik wel of niet geslikt/gespoten zou hebben.
lolquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:57 schreef Atemno het volgende:
[..]
Van kuren word je niet droog, van goede voeding wel. Jezus.
[..]
Mja, maar de arts heeft wel geheimhouding. En er is een verschil tussen gebruik en misbruik natuurlijk.Je hebt het niet nodig hoor, daar niet van.
* waiting for RaymondKay Legday, begin steeds meer te denken dat jij een legday skipper bent!*
Volgens mij begrijp je mij verkeerd haha, ik zeg juist dat ik je begrijp. En de laatste zin was een grapje natuurlijk. :pquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
wtf![]()
omdat ik riods afkeur en niet denk zoals d'r in een gemiddeld steroid sticky gedacht wordt?
komt er echt aan hoor benen dag. week geleden pas m'n andere vid geupped.
lol oke, srry zat nog in strtsldt modequote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:00 schreef Atemno het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je mij verkeerd haha, ik zeg juist dat ik je begrijp. En de laatste zin was een grapje natuurlijk. :p
Heb je nog nooit tren/dnp/clen/mast/primo geprobeerdquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:57 schreef Atemno het volgende:
[..]
Van kuren word je niet droog, van goede voeding wel. Jezus.
[..]
Mja, maar de arts heeft wel geheimhouding. En er is een verschil tussen gebruik en misbruik natuurlijk.Je hebt het niet nodig hoor, daar niet van.
* waiting for RaymondKay Legday, begin steeds meer te denken dat jij een legday skipper bent!*
Roidrage!!!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol oke, srry zat nog in strtsldt mode
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee inderdaad, houden zo toch.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb je nog nooit tren/dnp/clen/mast/primo geprobeerd![]()
Coke en hartafwijking is een hele slechte combo. Was hij op de hoogte van de hartafwijking? Dan is het een hele domme actie...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:37 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Mede dankzij AAS. Hij was ook aan de coke en had daarnaast een hartafwijking.
Je hebt echt last van een god complex of je bent juist heel erg onzeker.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik heb geen bevestiging nodig en wil gewoon anoniem blijven op het internet. Heb mijn stats al vaak genoeg gepost maar omdat de meeste hier beta genen hebben en elke week zich klemzuipen bij een festival zitten ze vol met afgunst jegens mensen die wel goede genen en een gezonde levensstijl hebben.
165kg squatten na 10 maanden komt vaak genoeg voor, kijk alleen maar naar het SS forum maar omdat hier bijna niemand serieus bezig is met de sport ben ik inderdaad een uitzondering op dit forum.
Meeste hier squatten na een jaar nog geen eens 100kg en dan doe je toch echt wat fout
Vandaag Lower Power dayquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:07 schreef MeneerBob het volgende:
Erryday legday natuurlijk, fullbody is de shit, iedere training squatten. Hoe lekker het ook is, hoe kut het de dag na een training keer op keer weer is...
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:03 schreef Atemno het volgende:
[..]
Roidrage!!!
Waarom praat je er dan over als je er 0% verstand van hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee inderdaad, houden zo toch.
Omdat je met bijvoorbeeld Winstrol of Anavar geen vet verliest, maar dat denken veel mensen wel. Het ligt dan puur aan je dieet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Waarom praat je er dan over als je er 0% verstand van hebt?
Met winstrol en anavar gaat je vvm omhoog terwijl de hoeveelheid vet hetzelfde blijft wat uiteindelijk leidt toch een lager vetpercentage en dus wel degelijk gezien kan worden als cuttenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:21 schreef Atemno het volgende:
[..]
Omdat je met bijvoorbeeld Winstrol of Anavar geen vet verliest, maar dat denken veel mensen wel. Het ligt dan puur aan je dieet.
Enjoyquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:14 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Vandaag Lower Power dayinb4 zweetreet
Zo een beetje hetzelfde als newbs die cleanbulken en een grotere hoeveelheid spiermassa gainen tegenover vet toch?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Met winstrol en anavar gaat je vvm omhoog terwijl de hoeveelheid vet hetzelfde blijft wat uiteindelijk leidt toch een lager vetpercentage en dus wel degelijk gezien kan worden als cutten
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Met winstrol en anavar gaat je vvm omhoog terwijl de hoeveelheid vet hetzelfde blijft wat uiteindelijk leidt toch een lager vetpercentage en dus wel degelijk gezien kan worden als cutten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |