quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar, altijd oordopjes met dreunende rock, metal of DnB.
Waar heb je die gekocht?quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:26 schreef star_gazer het volgende:
Zo, mijn grip trainers zijn binnen:
[ afbeelding ]
De 100Lb gaat inderdaad vrij makkelijk dicht en is een goede om mee op te warmen.
150lb knijp ik met rechts zonder teveel gedoe dicht en met links met veel pijn en moeite. Op deze ga ik oefenen om links en rechts gelijk te trekken.
200lb krijg ik met veel pijn en moeite dicht met rechts (waar deadliften al niet goed voor is), maar met links bij lange na niet. Voorlopig is mijn doel 150lb voor 5 reps te sluiten met links. Daarna trainen op 200lb met beide fikken.
Lekker, en je bent nu op dag 5 van de?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
Kon vandaag gewoon 10kg bij mijn incline press opgooien
Ik heb vandaag deze set binnen gekregen. http://www.sportfood.nl/h(...)SlyrgCFVIQtAoddC4AZAquote:
Echt effect komt pas vanaf week 3 of 4.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:20 schreef kidkash19 het volgende:
Iets met Placebo effect de eerste dagen ....
Heb deze set ook op Amazon gezien, maar zoals gewoonlijk verzenden ze niet naar Australie...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb vandaag deze set binnen gekregen. http://www.sportfood.nl/h(...)SlyrgCFVIQtAoddC4AZA
Goeie prijs wel.
Ja dat ken ik. Klote is dat. Ik kan het eventueel voor je regelen door ze te kopen en aan je door te sturen. Maar ik ben woensdag het land uit dus dan moet je snel zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:27 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Heb deze set ook op Amazon gezien, maar zoals gewoonlijk verzenden ze niet naar Australie...
Bedankt voor het aanbod, maar zal niet nodig zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja dat ken ik. Klote is dat. Ik kan het eventueel voor je regelen door ze te kopen en aan je door te sturen. Maar ik ben woensdag het land uit dus dan moet je snel zijn.
Okee.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:32 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar zal niet nodig zijn.S_g heeft ze hier ook in de buurt gekocht neem ik aan, moet gewoon even beter zoeken.
Dbol vanaf 2-3 dagen al. Verder heb ik het aantal kcal ook flink opgevoertquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Echt effect komt pas vanaf week 3 of 4.
Ik wil je wel een gebruikte naald sturen :$quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:43 schreef Levolution het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik echt moet geloven dat StraatSoldaat kuurt.
Doe anders timestamp foto van je potje/flesje. Anoniem maar wel bewijs.
Kom op man, ik vind het gewoon interessant, wil niet dat mijn interesse in een troll gestopt wordt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik wil je wel een gebruikte naald sturen :$
Dat wil hij niet i.v.m. privacy en dat snap ik volledig. Maar ik zie geen reden om zijn juice niet te timestampen (behalve dat hij gewoon aan het ouwehoeren is).quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:52 schreef Hiatus het volgende:
Beter maak je progress pics later on, vind dat echt interessant!
Lijk al een stuk groter met shirt aan dankzij de dbol en alle carbsquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:52 schreef Hiatus het volgende:
Beter maak je progress pics later on, vind dat echt interessant!
Het zal op zeker de combinatie zijn. Als ik een paar dagen flink eet schiet het gewicht ook omhoog. Ik dacht dat je test e had?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dbol vanaf 2-3 dagen al. Verder heb ik het aantal kcal ook flink opgevoert
Dbol kickstart 1-5quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het zal op zeker de combinatie zijn. Als ik een paar dagen flink eet schiet het gewicht ook omhoog. Ik dacht dat je test e had?
Ah okee. Goede combi inderdaad.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dbol kickstart 1-5
Test-e 1-12
Test-e werkt idd pas vanaf week 3-5 daarom de dbol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |