Mwah de oefeningen die je opnoemde zijn geen krachtoefening en zal dus bijna geen verschil uitmaken. Assistance oefeneningen zoals Rack pulls-RDL-Close grip bench zal het wel verschil uitmaken omdat deze meer overgang hebben naar de echte compound. Dus of je nou 3x12 of 3x8 doet zal niet zo veel uitmaken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:31 schreef Beach het volgende:
Zou het helpen voor kracht als ik mijn assistentie-oefeningen (oa preacher curl, kick backs enz) van 3x12 terugbreng naar 3x8?
Nee. Maar ik sta in dit topic ook bekend als een hele ruige.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze dingen: http://www.grippowerpads.nl/
Hey hij hangt in mijn gym!quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kon bodybuilding niet zo blijven
Maar m'n handen doen pijn en ik verlies m'n gripquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nee. Maar ik sta in dit topic ook bekend als een hele ruige.
Gewoon magnesium vriend. Pijn wordt wel minder en zo sta je tenminste niet voor schut met je doekjes en dat is ook wat waard.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar m'n handen doen pijn en ik verlies m'n grip
ik vind de sportschool bij uitstek een plek om jezelf eraan te herinneren je echt geen fuck aan te trekken wat anderen van je vindenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:27 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gewoon magnesium vriend. Pijn wordt wel minder en zo sta je tenminste niet voor schut met je doekjes en dat is ook wat waard.
Het is niet alleen de grip, maar het belachelijk ruwe/scherpe relief op de stangen/handvaten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:07 schreef Asgard het volgende:
Zag dat er weer vragen werden gesteld over het niet hebben van genoeg grip. Wij hebben deze (zie foto), beginnend bij 100 lbs oplopend tot 350 lbs. Helpt echt goed, het is in het begin nog wel ff een klap voor je ego als blijkt dat je toch niet zo sterk was als je dacht. Maar als je dit een beetje consequent gebruikt (1 á 3x pw) dan merk je toch echt wel significante toename van je grijpkracht.
[ afbeelding ]
Jammer dat die dingen zo prijzig zijn. Waar zijn ze het goedkoopst?quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:07 schreef Asgard het volgende:
Zag dat er weer vragen werden gesteld over het niet hebben van genoeg grip. Wij hebben deze (zie foto), beginnend bij 100 lbs oplopend tot 350 lbs. Helpt echt goed, het is in het begin nog wel ff een klap voor je ego als blijkt dat je toch niet zo sterk was als je dacht. Maar als je dit een beetje consequent gebruikt (1 á 3x pw) dan merk je toch echt wel significante toename van je grijpkracht.
[ afbeelding ]
omdat gare batties met 86 kilo @1.90 al beginnen met kuren.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kon bodybuilding niet zo blijven
Ebay volgens mij, heb ze niet zelf gehaald. Maar ze waren idd niet echt goedkoop volgens mij.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:01 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Jammer dat die dingen zo prijzig zijn. Waar zijn ze het goedkoopst?
Al de grote kuurde al zo vroeg als 13quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
omdat gare batties met 86 kilo @1.90 al beginnen met kuren.
volgens mij bedoelde je dat bodybuilding meer is veranderd naar wie het grootste massmonster is he? Vind ik ook hoor er is nu niets meer esthetisch aan bodybuilding met die GH guts.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Al de grote kuurde al zo vroeg als 13
Mocro bij mij in de gym heeft gewoon de zeem van z'n moeder doormidden geknipt en gebruikt dat.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze dingen: http://www.grippowerpads.nl/
:") bij ons ook. Train je toevallig ook in Den Haagquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mocro bij mij in de gym heeft gewoon de zeem van z'n moeder doormidden geknipt en gebruikt dat.
Nee dat ook weer niet. Maar vind het wel jammer dat sommige er uitzien alsof ze zwanger zijn on stagequote:Op woensdag 24 juli 2013 23:46 schreef esv7 het volgende:
Ik verschil hierin denk ik van mening, ik vind bijvoorbeeld Kai Greene op een bepaalde manier wel mooi om te zien. Mijn persoonlijke voorkeur zou ook gaan naar een fysiek als Frank Zane gaan, maar ik ben het er niet mee eens dat de huidige pro's eruitzien als een stel lelijke mismaaksels.
Nope, maar blijkbaar zijn er dus meerquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:45 schreef Intentiion het volgende:
[..]
:") bij ons ook. Train je toevallig ook in Den Haag
Goede gladiator sandals, phaggytime.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:55 schreef esv7 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik bijvoorbeeld een hele brute foto.
Haha ja idd, Kai draagt wel vaker vage zooi. Maar het is echt een buffel(nohomo), en die benen zijn ook ziekelijk groot.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nope, maar blijkbaar zijn er dus meer
[..]
Goede gladiator sandals, phaggytime.
Wel zieke rug inderdaad, gast ziet eruit als een twijgje naast hem.
Hij kan zo in een game/comic.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:55 schreef esv7 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik bijvoorbeeld een hele brute foto.
68 euro voor de hele set inclusief verzendingquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:01 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Jammer dat die dingen zo prijzig zijn. Waar zijn ze het goedkoopst?
Erg hè. Merk het ook altijd meteen. Ik slaap wel beter als ik mezelf goed uitput door de dag heen. Supplementen zoals Melatonine/Gaba/5-HTP enz. zijn ook niet echt een oplossing omdat ze de oorzaak van je slaapproblemen niet aanpakken. Ik slaap er iig niet beter door.quote:Op donderdag 25 juli 2013 03:49 schreef star_gazer het volgende:
Jezus, wat een gebrek aan slaap kan doen. Failure halverwege mijn laatste sets, totaal geen motivatieHad net zo goed thuis kunnen blijven. Gelukkig vannacht wel goed geslapen, maar ik ga toch maar eens dat GABA-spul proberen.
dat is niet duur, ze kosten normaal 20 eu p/stquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
68 euro voor de hele set inclusief verzending
Ik vind Shawn Rhoden een goed fysiek hebben.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:46 schreef esv7 het volgende:
Ik verschil hierin denk ik van mening, ik vind bijvoorbeeld Kai Greene op een bepaalde manier wel mooi om te zien. Mijn persoonlijke voorkeur zou ook naar een fysiek als Frank Zane gaan, maar ik ben het er niet mee eens dat de huidige pro's eruitzien als een stel lelijke mismaaksels.
Ps nog bedankt voor je filmpje over triceps, ik zie even niet hoe ik een berichtje terugstuur.
Hij zag er in het echt kleiner uit dan ik dacht, vergeleken met Winklaar en Heath die ook een keer bij Kneets langs kwamen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik vind Shawn Rhoden een goed fysiek hebben.
Tof! Wel hele reps doen hequote:Op donderdag 25 juli 2013 10:26 schreef star_gazer het volgende:
Zo, mijn grip trainers zijn binnen:
[ afbeelding ]
De 100Lb gaat inderdaad vrij makkelijk dicht en is een goede om mee op te warmen.
150lb knijp ik met rechts dicht en met links bijna. Goeie workout om links en rechts gelijk te trekken.
200lb krijg ik met veel pijn en moeite dicht met rechts (stond er zelf even van te kijken), maar met links bij lange na niet. Voorlopig is mijn doel 150lb voor 5 reps te sluiten met links. Daarna trainen op 200lb met beide fikken.
Ik denk dat ik morgen niet meer kan typenquote:
Waar is dat? Ik kwam net deze tegen. http://www.sportfood.nl/h(...)SlyrgCFVIQtAoddC4AZAquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
68 euro voor de hele set inclusief verzending
In 3 seconden verdwenen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:30 schreef Levolution het volgende:
Lijkt me vet om zo een keer weg te rennen voor de politie.
Zie je die dikke agenten al kijken?
Hoppa, besteld.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waar is dat? Ik kwam net deze tegen. http://www.sportfood.nl/h(...)SlyrgCFVIQtAoddC4AZA
Ik ook. Kwam net ook deze tegen. Eigenlijk bedoeld voor bass spelers, maar kan best goed zijn om vingers te trainen. http://www.bax-shop.nl/ov(...)=feed&utm_term=34622|http%3A%2F%2Fredir.shopwiki.nl%2Fredir%3Fc_sid%3D416582%26offer_id%3D811719271%26page_key%3D252165585%26position%3D1%26price%3D13.0%26short_list%3DFalse%26site_id%3D416582%26uid%3D1370969398z0tta7pwq91o2qv05an51t%26vid%3D1374760084z00oi0umca6bj0ilpof53l%26location%3DSearchPageSingletonquote:
kijk hem gaan danquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:26 schreef star_gazer het volgende:
Zo, mijn grip trainers zijn binnen:
[ afbeelding ]
De 100Lb gaat inderdaad vrij makkelijk dicht en is een goede om mee op te warmen.
150lb knijp ik met rechts zonder teveel gedoe dicht en met links met veel pijn en moeite. Op deze ga ik oefenen om links en rechts gelijk te trekken.
200lb krijg ik met veel pijn en moeite dicht met rechts (waar deadliften al niet goed voor is), maar met links bij lange na niet. Voorlopig is mijn doel 150lb voor 5 reps te sluiten met links. Daarna trainen op 200lb met beide fikken.
lol idd.quote:
http://www.huffingtonpost(...)crets_b_3643898.htmlquote:I'm about 200 pounds and 19 percent body fat in this photo series. This took under an hour to produce.
Nette prestatie hoor, maar het lijkt wel alsof hij alleen zijn borst en buik heeft getraind, of gewoon uberhaupt alleen heeft gecardio-ed (in zijn armen zit zo goed als geen verschil tussen de eerste en laatste foto).quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:19 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.huffingtonpost(...)crets_b_3643898.html
De zoveelste, maar kan het niet genoeg benadrukken als je 'ongelofelijke' pics van anderen ziet op internet
... heb je de post van Steer überhaupt wel gelezen? In ieder geval niet begrepen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:21 schreef Asgard het volgende:
Nette prestatie hoor, maar het lijkt wel alsof hij alleen zijn borst en buik heeft getraind, of gewoon uberhaupt alleen heeft gecardio-ed (in zijn armen zit zo goed als geen verschil tussen de eerste en laatste foto).
Niet gelezenquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
... heb je de post van Steer überhaupt wel gelezen? In ieder geval niet begrepen.
Hij zag in ieder geval dat er geen verschil in zijn armen was!quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:26 schreef Stereotomy het volgende:
we zijn makkelijk voor de gek te houden
Herkenbaar ja. Gisteren slaapgebrek i.c.m. 40km fietsen en een stevige workout heeft er voor gezorgd dat ik vandaag lekker misselijk thuis zit en een kleine temperatuurverhoging heb. Workout ging ook al zonder motivatie (voornamelijk omdat er mensen alle squatracks bezet hielden door erin te gaan curlen of vage goodmorning lunges gingen doenquote:Op donderdag 25 juli 2013 03:49 schreef star_gazer het volgende:
Jezus, wat een gebrek aan slaap kan doen. Failure halverwege mijn laatste sets, totaal geen motivatieHad net zo goed thuis kunnen blijven. Gelukkig vannacht wel goed geslapen, maar ik ga toch maar eens dat GABA-spul proberen.
Mwah kwam voor mij eerlijk gezegd niet als een echte transformatie over. Verhoudingen van alles bleef gelijk tot aan de laatste foto. Geen brede heupen wat vaak wel het geval is als je dik bent dus vooral veel water retention.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:19 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.huffingtonpost(...)crets_b_3643898.html
De zoveelste, maar kan het niet genoeg benadrukken als je 'ongelofelijke' pics van anderen ziet op internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |