quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik verkneukel me wederom om de verontwaardiging in de bijdrage van Elfletterig.
Dat is inderdaad leuk leesvoer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik verkneukel me wederom om de verontwaardiging in de bijdrage van Elfletterig.
Maar hij doet alsof hele volksstammen ontkennen dat daar van alles mis is. Dat is gewoon niet zo.quote:
Ik was al bang dat deze verwarring zou ontstaan, zie de editquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hij doet alsof hele volksstammen ontkennen dat daar van alles mis is. Dat is gewoon niet zo.
Tevens zie mijn edit. Ik dacht al, wat is er loos met Mutantquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik was al bang dat deze verwarring zou ontstaan, zie de edit
Inderdaad; u ontkent voortdurend een drankprobleem te hebben, daar maken we hier ook verder geen punt van.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:25 schreef KoosVogels het volgende:
Sowieso, boos worden omdat anderen een probleem zouden ontkennen.
Neger alsjeblieft.
Liegen dat anderen een probleem ontkennen om er vervolgens ook nog eens zelf boos om te worden on the other hand...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:25 schreef KoosVogels het volgende:
Sowieso, boos worden omdat anderen een probleem zouden ontkennen.
Neger alsjeblieft.
LaPo hunting:quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:29 schreef Webschip het volgende:
Reya bleek te laat voor een nieuw deel. Het is zoiets van na een toiletbezoek vergeten door te trekken.
Het 'hunten' door Reya op de last post acht in niet wettig en overtuigend bewezen. Hij kan er ook in gestruikeld zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
LaPo hunting:
[x] ongeschikt
[ ] geschikt
Ach, al wordt het wel ontkend.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Liegen dat anderen een probleem ontkennen om er vervolgens ook nog eens zelf boos om te worden on the other hand...
Ik weet niet hoe VS hierover denkt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:34 schreef De_Guidance het volgende:
Ik kwam vandaag een Hindoe-extremist tegen. Ongeveer alles wat tegen hen was moest dood.
Toen ik geïrriteerd raakte zei hij "Jij zou mensen die de Koran beledigen toch ook killen?" Toen ik nee zei noemde hij mij een watje en softie.
Ik maak wat mee.
Geloof is ook maar een kapstok voor fanatisme.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:34 schreef De_Guidance het volgende:
Ik kwam vandaag een Hindoe-extremist tegen. Ongeveer alles wat tegen hen was moest dood.
Toen ik geïrriteerd raakte zei hij "Jij zou mensen die de Koran beledigen toch ook killen?" Toen ik nee zei noemde hij mij een watje en softie.
Ik maak wat mee.
Daarom kijk ik van tijd tot tijd nog weer eens in NWS.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:39 schreef De_Guidance het volgende:
Nja altijd goed om even oog in oog te staan met pure achterlijkheid.
Blijf je scherp van.
Ik krijg er een te hoge bloeddruk van.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:39 schreef De_Guidance het volgende:
Blijf je scherp van.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:34 schreef De_Guidance het volgende:
Ik maak wat mee.
Waar was je, de buitenwijken van Nagpur, India?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:39 schreef De_Guidance het volgende:
Blijf je scherp van.
Tja maar je zult maar een vrouw, homo of ongelovige zijn in Pakistan. Kun je nog zo scherp zijn, eng is het wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:39 schreef De_Guidance het volgende:
Blijf je scherp van.
Ook als je wel gelovig bent is het bagger daar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja maar je zult maar een vrouw, homo of ongelovige zijn in Pakistan. Kun je nog zo scherp zijn, eng is het wel.
Klopt. Deze jongeman vond dat Hindoes terug naar de basisgeschriften moesten gaan en iedereen die het geloof beledigt of verdovende middelen gebruikt omgebracht mocht worden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja maar je zult maar een vrouw, homo of ongelovige zijn in Pakistan. Kun je nog zo scherp zijn, eng is het wel.
Ja daar heb je wel gelijk in.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook als je wel gelovig bent is het bagger daar.
Die Rotterdamse buurtfeestjes zijn ook niet meer wat ze geweest zijn merk ik al.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:34 schreef De_Guidance het volgende:
Ik maak wat mee.
Het was niet in Rotterdam. En hij deed me aan jou denken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die Rotterdamse buurtfeestjes zijn ook niet meer wat ze geweest zijn merk ik al.
Valt mee, ik ben ingeënt tegen mazelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:47 schreef De_Guidance het volgende:
Hoe dan ook, religieus extremisme is een reëel probleem en gevaar.
Ik was dan ook undercover.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het was niet in Rotterdam. En hij deed me aan jou denken.
Joho joho and a bottle of rum.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:50 schreef KoosVogels het volgende:
VS probeert gevat te zijn.
Alle hens aan dek, mensen.
Gezellig.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:54 schreef waht het volgende:
Plasterk gaat op vakantie in Marokko, een goed gebaar.
Een collega van mij was vorig jaar met zijn vrouw op vakantie in de binnenlanden van Marokko. Hij is op verschillende plekken door groepjes verveelde jongeren beledigd en met stenen bekogeld en is maar eerder teruggekomen naar NL.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:54 schreef waht het volgende:
Plasterk gaat op vakantie in Marokko, een goed gebaar.
Dat gevoel is geheel wederzijds.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:54 schreef Mutant01 het volgende:
In Marokko kan het hen allemaal geen reet schelen wat er elders in de wereld gebeurt. Dat is zeer aantrekkelijk kan ik je zeggen.
Goede zaak, Marokkanen moeten geen dagjesmensen. Opzouten daarmee.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een collega van mij was vorig jaar met zijn vrouw op vakantie in de binnenlanden van Marokko. Hij is op verschillende plekken door groepjes verveelde jongeren beledigd en met stenen bekogeld en is maar eerder teruggekomen naar NL.
Dit jaar gaat ie weer naar een beschaafd land
Als we er een groot hek omheen bouwen en alle vervelende Marokkaantjes daar naartoe sturen, is het grootste probleem van Nederland opgelost.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:54 schreef Mutant01 het volgende:
In Marokko kan het hen allemaal geen reet schelen wat er elders in de wereld gebeurt. Dat is zeer aantrekkelijk kan ik je zeggen.
Lijkt me prima.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als we er een groot hek omheen bouwen en alle vervelende Marokkaantjes daar naartoe sturen, is het grootste probleem van Nederland opgelost.
Ach, iedereen wordt wel eens bekogeld. Of ligt dat aan mij?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een collega van mij was vorig jaar met zijn vrouw op vakantie in de binnenlanden van Marokko. Hij is op verschillende plekken door groepjes verveelde jongeren beledigd en met stenen bekogeld en is maar eerder teruggekomen naar NL.
Ik ben wel eens bekogeld in Polen, maar dat is logisch.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:01 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, iedereen wordt wel eens bekogeld. Of ligt dat aan mij?
Ik op de Golan, wat ook niet zo gek is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben wel eens bekogeld in Polen, maar dat is logisch.
Ze passen zich gewoon aan aan het wederzijdse gevoel. De wereld geeft ook niks om Marokko. Heerlijke verstandshouding. Als ze nou ook eens hun volk daar hielden al helemaal.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:54 schreef Mutant01 het volgende:
Dat klopt, des te beter. Full freedom, geen gezeik, iedereen aan de gratis wiet, belastingparadijs etc.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze passen zich gewoon aan aan het wederzijdse gevoel. De wereld geeft ook niks om Marokko.
Ach, toeristengeld is ook gewoon geld.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goede zaak, Marokkanen moeten geen dagjesmensen. Opzouten daarmee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Misschien waren de jongeren idd boos dat ze niks kochtenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Leer mij Nederlandse toeristen kennen.
Dat verklaart wel veel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat klopt, des te beter. Full freedom, geen gezeik, iedereen aan de gratis wiet, belastingparadijs etc.
Ja, of ze hadden een maaltijd gekregen en dachten dat het onderdeel was van de Marokkaanse gastvrijheid ofzo. Dokken kerel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien waren de jongeren idd boos dat ze niks kochten
Duh, je wilt niet weten wat voor kastelen er staan. Echt kastelen.quote:
Je collega is waarschijnlijk gewoon een irritante klootzak. Want om de een of andere reden overkomt dit mensen die ik ken of mijzelf nou nooit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dus de Middeleeuwse ridders waren altijd stoned?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Duh, je wilt niet weten wat voor kastelen er staan. Echt kastelen.
Mensen fucken niet met journo's.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je collega is waarschijnlijk gewoon een irritante klootzak. Want om de een of andere reden overkomt dit mensen die ik ken of mijzelf nou nooit.
Beetje een zweverig, zijig typ. Eerder een watje dan een klootzak, als je 't mij vraagt. Daarnaast issie al op veel plaatsen geweest, hij houdt van vakanties in de binnenlanden. Maar dit had ie nog niet meegemaakt..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je collega is waarschijnlijk gewoon een irritante klootzak. Want om de een of andere reden overkomt dit mensen die ik ken of mijzelf nou nooit.
Iesh cultoer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij gaat dan ook altijd naar Egypte, die zijn te druk met gooien op elkaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
plaatjes van Kasbah'squote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Duh, je wilt niet weten wat voor kastelen er staan. Echt kastelen.
Daarom konden de Moren ook zo makkelijk winnen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus de Middeleeuwse ridders waren altijd stoned?
Ahh.. vast ook mooi, maar van die oude kastelen gaat mijn hartje wel sneller kloppen iig.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kasbah's zijn fecking oude stadsdelen. Ik heb het echt over moderne particuliere kastelen
En nog steeds, getuige koloniaal Rotterdam anno 2013.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daarom konden de Moren ook zo makkelijk winnen.
Klopt, coffeeshop op elke hoek. De autochtoon die en masse er naartoe trekt. Dat geld vloeit weer terug naar de Marokkaanse staatskas.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En nog steeds, getuige koloniaal Rotterdam anno 2013.
En dat nog naast de fraude-uitkeringen, goed gedaan hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, coffeeshop op elke hoek. De autochtoon die en masse er naartoe trekt. Dat geld vloeit weer terug naar de Marokkaanse staatskas.
Uiteraard. Domme mensen moet je zoveel mogelijk uitmelken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En dat nog naast de fraude-uitkeringen, goed gedaan hoor.
Dat staat in m'n baanbeschrijving inderdaad.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard. Domme mensen moet je zoveel mogelijk uitmelken.
Dan is het dus ook geen buikgriep.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen van beide.![]()
Gewoon buikpijn, en wat opgeblazen gevoel. Dramaqueen
Nee, ik ben nog nooit met iets bekogeld, wel is er al eens vaker op mij geschoten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:01 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, iedereen wordt wel eens bekogeld. Of ligt dat aan mij?
Dit is een grapje, neem ik aan?quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:39 schreef betyar het volgende:
Tijd voor een biertje om de vakantie in te luiden!
Je hebt twitter nodig.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Kids gaan vanavond logeren bij oma, gaan papa en mama mooi op het terras zitten!
Waar ik een paar jaar geleden nog overwogen zou hebben een boek van hem te kopen, heb ik dat nu niet echt meer. Toen zag ik hem eens voor het eerst op TV spreken en dat was voor mij een beetje een trigger voor interesse in wat ik maar even alledaagse en praktische filosofie noem.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Friek, om 19 uur je grote vriend Ad op Radio 1 over zijn nieuwe boek
Ik heb hem niet zo goed in de peiling, maar elke keer als ik hem hoor, denk ik 'filosofie light'. Niets wat hij zegt heeft body, hij weet me nergens mee te raken of verbluffen. Ik krijg ook het idee dat hij voornamelijk zegt wat mensen graag willen horen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Waar ik een paar jaar geleden nog overwogen zou hebben een boek van hem te kopen, heb ik dat nu niet echt meer. Toen zag ik hem eens voor het eerst op TV spreken en dat was voor mij een beetje een trigger voor interesse in wat ik maar even alledaagse en praktische filosofie noem.
Echter, naarmate ik hem vaker hoorde ging ik me steeds meer afvragen wat zijn eigen ideeën nou eik waren. Hij lijkt niet heel veel meer te doen dan de wereld beschouwen en deze benoemen, en that's it. Nou heb ik sowieso geen idee welke rol een hedendaagse filosoof zou moeten/kunnen vervullen maar bij hem lijkt er voor mij iets te ontbreken. Ideeën over mogelijke oplossingen ofzo, ik weet het niet precies.
Kusjekroel.quote:
Is een reeks herhalingen toch (oh nee nieuwe reeks zie ik nu). Paar keer naar gekeken maar vond het niet echt boeiend. Maar ik weet ook niet wat ik dan wel een filosofisch programma zou verwachten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb hem niet zo goed in de peiling, maar elke keer als ik hem hoor, denk ik 'filosofie light'. Niets wat hij zegt heeft body, hij weet me nergens mee te raken of verbluffen. Ik krijg ook het idee dat hij voornamelijk zegt wat mensen graag willen horen.
In Het Filosofisch Kwartet zitten verder wel aardige filosofen. Die hebben het over actuele of maatschappelijke kwesties. Het programma komt soms in de plaats van Buitenhof op de zondagmiddag. Misschien is dat wel iets voor je.
Ik vind het wel aardig, maar ik blijf er niet voor thuisquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Is een reeks herhalingen toch (oh nee nieuwe reeks zie ik nu). Paar keer naar gekeken maar vond het niet echt boeiend. Maar ik weet ook niet wat ik dan wel een filosofisch programma zou verwachten..
Zo krijg je ook geen bier meer van me.quote:
Ik stop als u zich weet te gedragen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo krijg je ook geen bier meer van me.
Bier geven is niet gedragen?quote:
Daarom heb ik jou nooit aangepakt toen ik mod was. Corruptie viert hoogtij.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:38 schreef betyar het volgende:
Ik heb jou bier gegeven, een mini-pakketje nog wel!
Hmmmm, mijn gevoel zegt dat ik heb gefaald.........quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom heb ik jou nooit aangepakt toen ik mod was. Corruptie viert hoogtij.
Wacht maar, nu heb je 2 mods die ambtenaar zijn, nu worden bans in 10-voud aangevraagd en je mag weken wachten op resultaat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Hmmmm, mijn gevoel zegt dat ik heb gefaald.........
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wacht maar, nu heb je 2 mods die ambtenaar zijn, nu worden bans in 10-voud aangevraagd en je mag weken wachten op resultaat.
Kut he, zo'n TIA?quote:
Zoals je voorspeld had, Piet plat op zijn bekquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:38 schreef betyar het volgende:
Ik heb jou bier gegeven, een mini-pakketje nog wel!
In zijn eigen topic nog wel!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zoals je voorspeld had, Piet plat op zijn bek
POL / Wie gelooft er eigenlijk nog in Obama?
Mijn macht rijkt ver.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
Voorschrift heeft mij gebanned nadat hij gebanned was.
Daarom herken ik ook een TIA.quote:
Je linkt naar Koos?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Niks nieuws.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:52 schreef Perrin het volgende:
Marokkaanse gemeenschap luidt noodklok over geweld jongeren
Ach het is in ieder geval niet het tweemansberaad van Rabbaequote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:55 schreef Reya het volgende:
[..]
De vraag is nu, voelt u zich vertegenwoordigd door "de Marokkaanse gemeenschap"?
Ik heb gister nog thee met hem gedronken. Kan het soms wel met hem vinden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:55 schreef Reya het volgende:
[..]
De vraag is nu, voelt u zich vertegenwoordigd door "de Marokkaanse gemeenschap"?
Oud nieuws, vanwaar de behoefte om dit plots te delen???????quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:52 schreef Perrin het volgende:
Marokkaanse gemeenschap luidt noodklok over geweld jongeren
Russia Today, bazenzender.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:57 schreef Mutant01 het volgende:
Gezellig in Egypte:
http://rt.com/on-air/opposition-rally-egypt-morsi/
Misir.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:57 schreef Mutant01 het volgende:
Gezellig in Egypte:
http://rt.com/on-air/opposition-rally-egypt-morsi/
Boei-end.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:58 schreef Perrin het volgende:
Topic over in NWS gemaakt. Potentiele mod-nachtmerrie![]()
NWS / Marokkaanse gemeenschap luidt noodklok over geweld jongeren
Geweld loopt uit de hand, schijnt. Machinegeweren, etc.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Oud nieuws, vanwaar de behoefte om dit plots te delen???????
Maar dat was er dagen geleden al toch.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:58 schreef Perrin het volgende:
Ik zou het zelf niet zo prettig vinden als iemand zou pretenderen namens een gemeenschap waartoe ik geacht ben te behoren te praten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb gister nog thee met hem gedronken. Kan het soms wel met hem vinden.
Echt niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Slotje zal wel spoedig volgen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:58 schreef Perrin het volgende:
Jawel. In mindere mate.quote:
Ja, dat kennen we al sinds 30 jaar, alleen deze keer zijn de slachtoffers / daders niet blank.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Geweld loopt uit de hand, schijnt. Machinegeweren, etc.
Gok van wel iddquote:
Nee, ik vind het ook niet prettig, maar ik ben niet anders gewend.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou het zelf niet zo prettig vinden als iemand zou pretenderen namens een gemeenschap waartoe ik geacht ben te behoren te praten.
Uit dat artikel:quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, dat kennen we al sinds 30 jaar, alleen deze keer zijn de slachtoffers / daders niet blank.
What's new?
quote:„Vroeger dachten we misschien dat het wel van voorbijgaande aard zou zijn, maar dat is niet zo”, zegt Driss el Boujoufi, vicevoorzitter van het Contactorgaan Moslims en Overheid (CMO) en zelf van Marokkaanse afkomst, desgevraagd.
Boujoufi was gisteravond ook in de Blauwe Moskee omdat hij het van het grootste belang vindt dat het geweld stopt. „Het wordt steeds heftiger, zo blijkt duidelijk uit de liquidaties. Ook zijn de daders vaak jonger dan vroeger, soms nog maar net twintig. Dat is een enorme zorg voor de ouders.”
Kijk,quote:
Ja heb dat topic gezien idd. Daarom ook maar een disclaimer onderaan de OP toegevoegdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk,
NWS / 'Jonge Marokkaan vindt grof geweld normaal'
het werd gesloten omdat het uit de hand liep. Ben benieuwd of het jouwe open blijft.
We gaan het meemakenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja heb dat topic gezien idd. Daarom ook maar een disclaimer onderaan de OP toegevoegd
Turken en Marokkanen zijn broeders kerel. Het zijn matties 4 life.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Turken missen Marokkanen nooit, zo heb ik begrepen.
So? Nogmaals, al in de jaren 80 liquideerde men elkaar met automatische wapens, echt veranderd is er niet veel. Enkel dat de daders nu een andere afkomst hebben, en ja, binnen die groep neemt het geweld dan toe.quote:
Ik dacht dat jullie naar een terras zouden gaan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:40 schreef betyar het volgende:
Altijd leuk om een luchtballon te zien landen.
Kids zijn nog wakker en vrouwlief zit nog aan de koffie bij oma.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie naar een terras zouden gaan?
Oww. Nou volgens mij zit de rest van de sc wel op het terras.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Kids zijn nog wakker en vrouwlief zit nog aan de koffie bij oma.
Ik moet me nog opfrissen, zit nog in mijn werkkleren. Nog even een buurtgenoot uit de brand geholpen. Nu is het echt vakantie!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Oww. Nou volgens mij zit de rest van de sc wel op het terras.
Dat moet wel een lekker gevoel zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik moet me nog opfrissen, zit nog in mijn werkkleren. Nog even een buurtgenoot uit de brand geholpen. Nu is het echt vakantie!![]()
Zolang het speciaal blijft is het wel leuk inderdaad. Als het gewoon wordt, worden het dikkerdjes.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Paar tientjes voor gekregen gaan we mooi onderweg naar de McDonald's, vinden de kids leuk.
1 keer per twee maanden ofzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Zolang het speciaal blijft is het wel leuk inderdaad. Als het gewoon wordt, worden het dikkerdjes.
Na decennialange terreur van statistici die ons stelselmatig in één groep indelen zijn wij er ook eindelijk naar aan het handelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Turken missen Marokkanen nooit, zo heb ik begrepen.
Ik heb mijn noodzakelijke bijdrage geleverd aan het wekelijkse Marokkanentopic in NWS.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:46 schreef Friek_ het volgende:
Dit komt overduidelijk door de verderfelijke invloed van de islam.
U heeft het er maar druk mee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn noodzakelijke bijdrage geleverd aan het wekelijkse Marokkanentopic in NWS.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:18 schreef Drugshond het volgende:
Dark side of the moon - Ik ben wakker.
hmmzzz... housekeeping.
Topfavoriet, als mijn loopmaatjes ooit nog ontwaken uit hun roes lekker de hele dag buiten en afsluiten met vlees en bier.quote:
Goed bezig du_ke. Ik ga de dag ook halverwege ergens met bier en vleesch doen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Topfavoriet, als mijn loopmaatjes ooit nog ontwaken uit hun roes lekker de hele dag buiten en afsluiten met vlees en bier.
Herkenbaar fenomeen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:16 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik krijg overigens meer berichten dat mijn DM-file stuk is dan dat ik DM's krijg. Matig.
Nee, vanwege andere medische redenen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vanwege dat kutweer wat eraan komt?
Problemen met de dikke darm?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, vanwege andere medische redenen.
Het is 9:45.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:44 schreef Drugshond het volgende:
Mailen naar het werk om 08:45 is niet mijn idee van weekend. Just did.
Ga niet mijn planning verkloten : Les #01. vergeet anders dat je een prive leven hebt... ik bel zelfs om 04::00 s'nachts.
Of ergens anders.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Meneer hangt wel vaker in het verleden
Reaktie kwam een uur later...quote:
Er staan wat stenen in je tuin.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Meneer hangt wel vaker in het verleden
Same.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:16 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik krijg overigens meer berichten dat mijn DM-file stuk is dan dat ik DM's krijg. Matig.
Je tia speelt weer op?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:44 schreef Drugshond het volgende:
Mailen naar het werk om 08:45 is niet mijn idee van weekend. Just did.
Ga niet mijn planning verkloten : Les #01. vergeet anders dat je een prive leven hebt... ik bel zelfs om 04::00 s'nachts.
Het is weer een mooie dag voor een wandeling.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Topfavoriet, als mijn loopmaatjes ooit nog ontwaken uit hun roes lekker de hele dag buiten en afsluiten met vlees en bier.
Het blijft voorlopig nog mooi weer ookquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is weer een mooie dag voor een wandeling.
Het is ook mooi weer om een drone uit te latenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het blijft voorlopig nog mooi weer ook
Ja, maar dat gaat nog niet lukken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is ook mooi weer om een drone uit te laten
Gaat echt wel goed komen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zult er toch een keer aan moeten, en je gevoelens en de elementen trotseren. Gewoon doen.
M'n medewandelaars hebben wat moeite met de afspraak geloof ikquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is weer een mooie dag voor een wandeling.
Volgens mij doe je de vierdaagse met een riot-gun in de aanslag.... Lopen zullen je,quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
M'n medewandelaars hebben wat moeite met de afspraak geloof ik
Deels wel nodig ben ik bangquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Volgens mij doe je de vierdaagse met een riot-gun in de aanslag.... Lopen zullen je,
Juist. Prio1 is dat ik mij echt goed moet voelen en dat is momenteel nog echt niet het geval. Zijn we mee bezig. Begin mij wel steeds beter te voelen dus dat gaat de goede kant op.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zag een crash van een homebrew B-17.... niet grappig. Take your time.
Marokkanen die gedeeltelijk in het Engels proberen te zingenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:16 schreef von_Preussen het volgende:
In het bloed worden wel sporen gevonden die duiden op de aanwezigheid van cannabinoïden.
Rotterdam geeft een warm mediterraan gevoel, uw uitspraak is dus feitelijk onjuist.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Rotterdam, dat is pas een depressief oord.
Gelukkig hebben die Brabant nog om te minachten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Rotterdam, dat is pas een depressief oord.
En Drenthe.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben die Brabant nog om te minachten.
Net zoals je vriendin.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:40 schreef Friek_ het volgende:
Rotterdam voordat het platgebombardeerd werd, beetje makkelijk.
Ik heb hem al meermaals gecondoleerd daarmee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hij is echter één van de weinigen die een vrouw heeft - dus getrouwd is -.
De mazzelaar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hij is echter één van de weinigen die een vrouw heeft - dus getrouwd is -.
Dat denken alle getrouwde mannen totdat ze de financiële consequenties van de onvermijdelijke scheiding onder ogen moeten zien.quote:
Och, vooralsnog is ie gelukkig. Wie dan leeft, wie dan zorgt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat denken alle getrouwde mannen totdat ze de financiële consequenties van de onvermijdelijke scheiding onder ogen moeten zien.
Ze willen hem al heel lang slopen, een andere zelfde soort flat is al gesloopt en nieuwbouw voor in de plaats gekomen. Maar bij deze twijfelen ze nu ineens. Gemeente wil de helft van de parkeerplaatsen bij nieuwbouw ondergronds, woningcorporatie vind dat te duur.quote:
Elke goede accountant raadt een huwelijk sterk af, statistisch gezien is dat het grootste financiële risico wat een man kan lopen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, vooralsnog is ie gelukkig. Wie dan leeft, wie dan zorgt.
De allermooiste rotstad die er is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:54 schreef Mutant01 het volgende:
Rotjeknor:
[ link | afbeelding ]
Skyline-Rotterdam-gespiegeld-overdag by MARCO VAN DIJK FOTOGRAFIE, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Rotterdam, Maasboulevard by Leon Mak, on Flickr
Ik vraag me af waar je al die mensen laat als je zo'n flat sloopt. Ze zitten daar als konijnen op elkaar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze willen hem al heel lang slopen, een andere zelfde soort flat is al gesloopt en nieuwbouw voor in de plaats gekomen. Maar bij deze twijfelen ze nu ineens. Gemeente wil de helft van de parkeerplaatsen bij nieuwbouw ondergronds, woningcorporatie vind dat te duur.
Maar het blijft toch wel een beetje vreselijke uithoek van IJmuiden, gelukkig kom ik aan de andere kant te wonen.
Dat zal best, maar mensen blijven evengoed trouwen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Elke goede accountant raadt een huwelijk sterk af, statistisch gezien is dat het grootste financiële risico wat een man kan lopen.
Een HDR-foto. Best mooi.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:56 schreef Mutant01 het volgende:
Deze is ook gaaf:
[ link | afbeelding ]
Rotterdam in panorama by Janslb, on Flickr
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:56 schreef Mutant01 het volgende:
Deze is ook gaaf:
[ link | afbeelding ]
Rotterdam in panorama by Janslb, on Flickr
Roken kan longkanker veroorzaken, maar mensen blijven evengoed roken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zal best, maar mensen blijven evengoed trouwen.
Ik weet ook niet hoe ze dat doen, weet alleen dat ze 5000 euro verhuisvergoeding krijgen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar je al die mensen laat als je zo'n flat sloopt. Ze zitten daar als konijnen op elkaar.
Dus.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Roken kan longkanker veroorzaken, maar mensen blijven evengoed roken.
Mooi.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:54 schreef Mutant01 het volgende:
Rotjeknor:
[ link | afbeelding ]
Skyline-Rotterdam-gespiegeld-overdag by MARCO VAN DIJK FOTOGRAFIE, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Rotterdam, Maasboulevard by Leon Mak, on Flickr
Dat is een leuk bedrag, maar al die mensen moeten een nieuw huis vinden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe ze dat doen, weet alleen dat ze 5000 euro verhuisvergoeding krijgen.
Turken vieren toch gelijk 3,5 maand feest als iemand trouwt?quote:
Ze krijgen geloof ik ook voorrang op de wachtlijsten. Maar ik weet er het fijne niet van.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een leuk bedrag, maar al die mensen moeten een nieuw huis vinden.
Dan zal hij het er wel naar gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een lage gast, zo kreeg GSbrder eens voor de voeten geworpen.
Vroeger en niet 3,5 maand maar 7 dagen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Turken vieren toch gelijk 3,5 maand feest als iemand trouwt?
Hij koos (hihi) de kant van de werkgever, dat werd hem zeer kwalijk genomen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:09 schreef waht het volgende:
[..]
Dan zal hij het er wel naar gemaakt hebben.
Moet er niet aan denken. Ben meestal helemaal naar de tering na een avondje bruiloft.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vroeger en niet 3,5 maand maar 7 dagen.
Ik haat bruiloften.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken. Ben meestal helemaal naar de tering na een avondje bruiloft.
Aha, dat klinkt inderdaad misdadig.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hij koos (hihi) de kant van de werkgever, dat werd hem zeer kwalijk genomen.
Knuffel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:11 schreef De_Guidance het volgende:
Lekker boeiend waar GS voor werd uitgemaakt.
Bek dicht.quote:
Ik voel gelukkig niet dergelijke heftige emoties tegen nietszeggende internetfiguren die ik niet ken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |