Valt mee, ik ben ingeënt tegen mazelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:47 schreef De_Guidance het volgende:
Hoe dan ook, religieus extremisme is een reëel probleem en gevaar.
Ik was dan ook undercover.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het was niet in Rotterdam. En hij deed me aan jou denken.
Joho joho and a bottle of rum.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:50 schreef KoosVogels het volgende:
VS probeert gevat te zijn.
Alle hens aan dek, mensen.
Gezellig.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:54 schreef waht het volgende:
Plasterk gaat op vakantie in Marokko, een goed gebaar.
Een collega van mij was vorig jaar met zijn vrouw op vakantie in de binnenlanden van Marokko. Hij is op verschillende plekken door groepjes verveelde jongeren beledigd en met stenen bekogeld en is maar eerder teruggekomen naar NL.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:54 schreef waht het volgende:
Plasterk gaat op vakantie in Marokko, een goed gebaar.
Dat gevoel is geheel wederzijds.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:54 schreef Mutant01 het volgende:
In Marokko kan het hen allemaal geen reet schelen wat er elders in de wereld gebeurt. Dat is zeer aantrekkelijk kan ik je zeggen.
Goede zaak, Marokkanen moeten geen dagjesmensen. Opzouten daarmee.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een collega van mij was vorig jaar met zijn vrouw op vakantie in de binnenlanden van Marokko. Hij is op verschillende plekken door groepjes verveelde jongeren beledigd en met stenen bekogeld en is maar eerder teruggekomen naar NL.
Dit jaar gaat ie weer naar een beschaafd land
Als we er een groot hek omheen bouwen en alle vervelende Marokkaantjes daar naartoe sturen, is het grootste probleem van Nederland opgelost.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:54 schreef Mutant01 het volgende:
In Marokko kan het hen allemaal geen reet schelen wat er elders in de wereld gebeurt. Dat is zeer aantrekkelijk kan ik je zeggen.
Lijkt me prima.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als we er een groot hek omheen bouwen en alle vervelende Marokkaantjes daar naartoe sturen, is het grootste probleem van Nederland opgelost.
Ach, iedereen wordt wel eens bekogeld. Of ligt dat aan mij?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een collega van mij was vorig jaar met zijn vrouw op vakantie in de binnenlanden van Marokko. Hij is op verschillende plekken door groepjes verveelde jongeren beledigd en met stenen bekogeld en is maar eerder teruggekomen naar NL.
Ik ben wel eens bekogeld in Polen, maar dat is logisch.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:01 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, iedereen wordt wel eens bekogeld. Of ligt dat aan mij?
Ik op de Golan, wat ook niet zo gek is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben wel eens bekogeld in Polen, maar dat is logisch.
Ze passen zich gewoon aan aan het wederzijdse gevoel. De wereld geeft ook niks om Marokko. Heerlijke verstandshouding. Als ze nou ook eens hun volk daar hielden al helemaal.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:54 schreef Mutant01 het volgende:
Dat klopt, des te beter. Full freedom, geen gezeik, iedereen aan de gratis wiet, belastingparadijs etc.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze passen zich gewoon aan aan het wederzijdse gevoel. De wereld geeft ook niks om Marokko.
Ach, toeristengeld is ook gewoon geld.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goede zaak, Marokkanen moeten geen dagjesmensen. Opzouten daarmee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Misschien waren de jongeren idd boos dat ze niks kochtenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Leer mij Nederlandse toeristen kennen.
Dat verklaart wel veel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat klopt, des te beter. Full freedom, geen gezeik, iedereen aan de gratis wiet, belastingparadijs etc.
Ja, of ze hadden een maaltijd gekregen en dachten dat het onderdeel was van de Marokkaanse gastvrijheid ofzo. Dokken kerel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien waren de jongeren idd boos dat ze niks kochten
Duh, je wilt niet weten wat voor kastelen er staan. Echt kastelen.quote:
Je collega is waarschijnlijk gewoon een irritante klootzak. Want om de een of andere reden overkomt dit mensen die ik ken of mijzelf nou nooit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dus de Middeleeuwse ridders waren altijd stoned?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Duh, je wilt niet weten wat voor kastelen er staan. Echt kastelen.
Mensen fucken niet met journo's.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je collega is waarschijnlijk gewoon een irritante klootzak. Want om de een of andere reden overkomt dit mensen die ik ken of mijzelf nou nooit.
Beetje een zweverig, zijig typ. Eerder een watje dan een klootzak, als je 't mij vraagt. Daarnaast issie al op veel plaatsen geweest, hij houdt van vakanties in de binnenlanden. Maar dit had ie nog niet meegemaakt..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je collega is waarschijnlijk gewoon een irritante klootzak. Want om de een of andere reden overkomt dit mensen die ik ken of mijzelf nou nooit.
Iesh cultoer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij gaat dan ook altijd naar Egypte, die zijn te druk met gooien op elkaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
plaatjes van Kasbah'squote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Duh, je wilt niet weten wat voor kastelen er staan. Echt kastelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |