Dat verklaart wel veel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat klopt, des te beter. Full freedom, geen gezeik, iedereen aan de gratis wiet, belastingparadijs etc.
Ja, of ze hadden een maaltijd gekregen en dachten dat het onderdeel was van de Marokkaanse gastvrijheid ofzo. Dokken kerel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien waren de jongeren idd boos dat ze niks kochten
Duh, je wilt niet weten wat voor kastelen er staan. Echt kastelen.quote:
Je collega is waarschijnlijk gewoon een irritante klootzak. Want om de een of andere reden overkomt dit mensen die ik ken of mijzelf nou nooit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een collega van mij was vorig jaar met zijn vrouw op vakantie in de binnenlanden van Marokko. Hij is op verschillende plekken door groepjes verveelde jongeren beledigd en met stenen bekogeld en is maar eerder teruggekomen naar NL.
Dit jaar gaat ie weer naar een beschaafd land
Dus de Middeleeuwse ridders waren altijd stoned?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Duh, je wilt niet weten wat voor kastelen er staan. Echt kastelen.
Mensen fucken niet met journo's.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je collega is waarschijnlijk gewoon een irritante klootzak. Want om de een of andere reden overkomt dit mensen die ik ken of mijzelf nou nooit.
Beetje een zweverig, zijig typ. Eerder een watje dan een klootzak, als je 't mij vraagt. Daarnaast issie al op veel plaatsen geweest, hij houdt van vakanties in de binnenlanden. Maar dit had ie nog niet meegemaakt..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je collega is waarschijnlijk gewoon een irritante klootzak. Want om de een of andere reden overkomt dit mensen die ik ken of mijzelf nou nooit.
Iesh cultoer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij gaat dan ook altijd naar Egypte, die zijn te druk met gooien op elkaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
plaatjes van Kasbah'squote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Duh, je wilt niet weten wat voor kastelen er staan. Echt kastelen.
Daarom konden de Moren ook zo makkelijk winnen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus de Middeleeuwse ridders waren altijd stoned?
Ahh.. vast ook mooi, maar van die oude kastelen gaat mijn hartje wel sneller kloppen iig.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kasbah's zijn fecking oude stadsdelen. Ik heb het echt over moderne particuliere kastelen
En nog steeds, getuige koloniaal Rotterdam anno 2013.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daarom konden de Moren ook zo makkelijk winnen.
Klopt, coffeeshop op elke hoek. De autochtoon die en masse er naartoe trekt. Dat geld vloeit weer terug naar de Marokkaanse staatskas.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En nog steeds, getuige koloniaal Rotterdam anno 2013.
En dat nog naast de fraude-uitkeringen, goed gedaan hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, coffeeshop op elke hoek. De autochtoon die en masse er naartoe trekt. Dat geld vloeit weer terug naar de Marokkaanse staatskas.
Uiteraard. Domme mensen moet je zoveel mogelijk uitmelken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En dat nog naast de fraude-uitkeringen, goed gedaan hoor.
Dat staat in m'n baanbeschrijving inderdaad.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard. Domme mensen moet je zoveel mogelijk uitmelken.
Dan is het dus ook geen buikgriep.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen van beide.![]()
Gewoon buikpijn, en wat opgeblazen gevoel. Dramaqueen
Nee, ik ben nog nooit met iets bekogeld, wel is er al eens vaker op mij geschoten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:01 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, iedereen wordt wel eens bekogeld. Of ligt dat aan mij?
Dit is een grapje, neem ik aan?quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:39 schreef betyar het volgende:
Tijd voor een biertje om de vakantie in te luiden!
Je hebt twitter nodig.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Kids gaan vanavond logeren bij oma, gaan papa en mama mooi op het terras zitten!
Waar ik een paar jaar geleden nog overwogen zou hebben een boek van hem te kopen, heb ik dat nu niet echt meer. Toen zag ik hem eens voor het eerst op TV spreken en dat was voor mij een beetje een trigger voor interesse in wat ik maar even alledaagse en praktische filosofie noem.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Friek, om 19 uur je grote vriend Ad op Radio 1 over zijn nieuwe boek
Ik heb hem niet zo goed in de peiling, maar elke keer als ik hem hoor, denk ik 'filosofie light'. Niets wat hij zegt heeft body, hij weet me nergens mee te raken of verbluffen. Ik krijg ook het idee dat hij voornamelijk zegt wat mensen graag willen horen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Waar ik een paar jaar geleden nog overwogen zou hebben een boek van hem te kopen, heb ik dat nu niet echt meer. Toen zag ik hem eens voor het eerst op TV spreken en dat was voor mij een beetje een trigger voor interesse in wat ik maar even alledaagse en praktische filosofie noem.
Echter, naarmate ik hem vaker hoorde ging ik me steeds meer afvragen wat zijn eigen ideeën nou eik waren. Hij lijkt niet heel veel meer te doen dan de wereld beschouwen en deze benoemen, en that's it. Nou heb ik sowieso geen idee welke rol een hedendaagse filosoof zou moeten/kunnen vervullen maar bij hem lijkt er voor mij iets te ontbreken. Ideeën over mogelijke oplossingen ofzo, ik weet het niet precies.
Kusjekroel.quote:
Is een reeks herhalingen toch (oh nee nieuwe reeks zie ik nu). Paar keer naar gekeken maar vond het niet echt boeiend. Maar ik weet ook niet wat ik dan wel een filosofisch programma zou verwachten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb hem niet zo goed in de peiling, maar elke keer als ik hem hoor, denk ik 'filosofie light'. Niets wat hij zegt heeft body, hij weet me nergens mee te raken of verbluffen. Ik krijg ook het idee dat hij voornamelijk zegt wat mensen graag willen horen.
In Het Filosofisch Kwartet zitten verder wel aardige filosofen. Die hebben het over actuele of maatschappelijke kwesties. Het programma komt soms in de plaats van Buitenhof op de zondagmiddag. Misschien is dat wel iets voor je.
Ik vind het wel aardig, maar ik blijf er niet voor thuisquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Is een reeks herhalingen toch (oh nee nieuwe reeks zie ik nu). Paar keer naar gekeken maar vond het niet echt boeiend. Maar ik weet ook niet wat ik dan wel een filosofisch programma zou verwachten..
Zo krijg je ook geen bier meer van me.quote:
Ik stop als u zich weet te gedragen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo krijg je ook geen bier meer van me.
Bier geven is niet gedragen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |