Ik vind het wel aardig, maar ik blijf er niet voor thuisquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Is een reeks herhalingen toch (oh nee nieuwe reeks zie ik nu). Paar keer naar gekeken maar vond het niet echt boeiend. Maar ik weet ook niet wat ik dan wel een filosofisch programma zou verwachten..
Zo krijg je ook geen bier meer van me.quote:
Ik stop als u zich weet te gedragen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo krijg je ook geen bier meer van me.
Bier geven is niet gedragen?quote:
Daarom heb ik jou nooit aangepakt toen ik mod was. Corruptie viert hoogtij.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:38 schreef betyar het volgende:
Ik heb jou bier gegeven, een mini-pakketje nog wel!
Hmmmm, mijn gevoel zegt dat ik heb gefaald.........quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom heb ik jou nooit aangepakt toen ik mod was. Corruptie viert hoogtij.
Wacht maar, nu heb je 2 mods die ambtenaar zijn, nu worden bans in 10-voud aangevraagd en je mag weken wachten op resultaat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Hmmmm, mijn gevoel zegt dat ik heb gefaald.........
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wacht maar, nu heb je 2 mods die ambtenaar zijn, nu worden bans in 10-voud aangevraagd en je mag weken wachten op resultaat.
Kut he, zo'n TIA?quote:
Zoals je voorspeld had, Piet plat op zijn bekquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:38 schreef betyar het volgende:
Ik heb jou bier gegeven, een mini-pakketje nog wel!
In zijn eigen topic nog wel!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zoals je voorspeld had, Piet plat op zijn bek
POL / Wie gelooft er eigenlijk nog in Obama?
Mijn macht rijkt ver.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
Voorschrift heeft mij gebanned nadat hij gebanned was.
Daarom herken ik ook een TIA.quote:
Je linkt naar Koos?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zoals je voorspeld had, Piet plat op zijn bek
POL / Wie gelooft er eigenlijk nog in Obama?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |