Daarom heb ik jou nooit aangepakt toen ik mod was. Corruptie viert hoogtij.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:38 schreef betyar het volgende:
Ik heb jou bier gegeven, een mini-pakketje nog wel!
Hmmmm, mijn gevoel zegt dat ik heb gefaald.........quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom heb ik jou nooit aangepakt toen ik mod was. Corruptie viert hoogtij.
Wacht maar, nu heb je 2 mods die ambtenaar zijn, nu worden bans in 10-voud aangevraagd en je mag weken wachten op resultaat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Hmmmm, mijn gevoel zegt dat ik heb gefaald.........
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wacht maar, nu heb je 2 mods die ambtenaar zijn, nu worden bans in 10-voud aangevraagd en je mag weken wachten op resultaat.
Kut he, zo'n TIA?quote:
Zoals je voorspeld had, Piet plat op zijn bekquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:38 schreef betyar het volgende:
Ik heb jou bier gegeven, een mini-pakketje nog wel!
In zijn eigen topic nog wel!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zoals je voorspeld had, Piet plat op zijn bek
POL / Wie gelooft er eigenlijk nog in Obama?
Mijn macht rijkt ver.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
Voorschrift heeft mij gebanned nadat hij gebanned was.
Daarom herken ik ook een TIA.quote:
Je linkt naar Koos?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zoals je voorspeld had, Piet plat op zijn bek
POL / Wie gelooft er eigenlijk nog in Obama?
Niks nieuws.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:52 schreef Perrin het volgende:
Marokkaanse gemeenschap luidt noodklok over geweld jongeren
Ach het is in ieder geval niet het tweemansberaad van Rabbaequote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:55 schreef Reya het volgende:
[..]
De vraag is nu, voelt u zich vertegenwoordigd door "de Marokkaanse gemeenschap"?
Ik heb gister nog thee met hem gedronken. Kan het soms wel met hem vinden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:55 schreef Reya het volgende:
[..]
De vraag is nu, voelt u zich vertegenwoordigd door "de Marokkaanse gemeenschap"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |