Daarom heb ik jou nooit aangepakt toen ik mod was. Corruptie viert hoogtij.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:38 schreef betyar het volgende:
Ik heb jou bier gegeven, een mini-pakketje nog wel!
Hmmmm, mijn gevoel zegt dat ik heb gefaald.........quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom heb ik jou nooit aangepakt toen ik mod was. Corruptie viert hoogtij.
Wacht maar, nu heb je 2 mods die ambtenaar zijn, nu worden bans in 10-voud aangevraagd en je mag weken wachten op resultaat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Hmmmm, mijn gevoel zegt dat ik heb gefaald.........
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wacht maar, nu heb je 2 mods die ambtenaar zijn, nu worden bans in 10-voud aangevraagd en je mag weken wachten op resultaat.
Kut he, zo'n TIA?quote:
Zoals je voorspeld had, Piet plat op zijn bekquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:38 schreef betyar het volgende:
Ik heb jou bier gegeven, een mini-pakketje nog wel!
In zijn eigen topic nog wel!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zoals je voorspeld had, Piet plat op zijn bek
POL / Wie gelooft er eigenlijk nog in Obama?
Mijn macht rijkt ver.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
Voorschrift heeft mij gebanned nadat hij gebanned was.
Daarom herken ik ook een TIA.quote:
Je linkt naar Koos?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Niks nieuws.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:52 schreef Perrin het volgende:
Marokkaanse gemeenschap luidt noodklok over geweld jongeren
Ach het is in ieder geval niet het tweemansberaad van Rabbaequote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:55 schreef Reya het volgende:
[..]
De vraag is nu, voelt u zich vertegenwoordigd door "de Marokkaanse gemeenschap"?
Ik heb gister nog thee met hem gedronken. Kan het soms wel met hem vinden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:55 schreef Reya het volgende:
[..]
De vraag is nu, voelt u zich vertegenwoordigd door "de Marokkaanse gemeenschap"?
Oud nieuws, vanwaar de behoefte om dit plots te delen???????quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:52 schreef Perrin het volgende:
Marokkaanse gemeenschap luidt noodklok over geweld jongeren
Russia Today, bazenzender.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:57 schreef Mutant01 het volgende:
Gezellig in Egypte:
http://rt.com/on-air/opposition-rally-egypt-morsi/
Misir.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:57 schreef Mutant01 het volgende:
Gezellig in Egypte:
http://rt.com/on-air/opposition-rally-egypt-morsi/
Boei-end.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:58 schreef Perrin het volgende:
Topic over in NWS gemaakt. Potentiele mod-nachtmerrie![]()
NWS / Marokkaanse gemeenschap luidt noodklok over geweld jongeren
Geweld loopt uit de hand, schijnt. Machinegeweren, etc.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Oud nieuws, vanwaar de behoefte om dit plots te delen???????
Maar dat was er dagen geleden al toch.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:58 schreef Perrin het volgende:
Ik zou het zelf niet zo prettig vinden als iemand zou pretenderen namens een gemeenschap waartoe ik geacht ben te behoren te praten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb gister nog thee met hem gedronken. Kan het soms wel met hem vinden.
Echt niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Slotje zal wel spoedig volgen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:58 schreef Perrin het volgende:
Jawel. In mindere mate.quote:
Ja, dat kennen we al sinds 30 jaar, alleen deze keer zijn de slachtoffers / daders niet blank.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Geweld loopt uit de hand, schijnt. Machinegeweren, etc.
Gok van wel iddquote:
Nee, ik vind het ook niet prettig, maar ik ben niet anders gewend.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou het zelf niet zo prettig vinden als iemand zou pretenderen namens een gemeenschap waartoe ik geacht ben te behoren te praten.
Uit dat artikel:quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, dat kennen we al sinds 30 jaar, alleen deze keer zijn de slachtoffers / daders niet blank.
What's new?
quote:„Vroeger dachten we misschien dat het wel van voorbijgaande aard zou zijn, maar dat is niet zo”, zegt Driss el Boujoufi, vicevoorzitter van het Contactorgaan Moslims en Overheid (CMO) en zelf van Marokkaanse afkomst, desgevraagd.
Boujoufi was gisteravond ook in de Blauwe Moskee omdat hij het van het grootste belang vindt dat het geweld stopt. „Het wordt steeds heftiger, zo blijkt duidelijk uit de liquidaties. Ook zijn de daders vaak jonger dan vroeger, soms nog maar net twintig. Dat is een enorme zorg voor de ouders.”
Kijk,quote:
Ja heb dat topic gezien idd. Daarom ook maar een disclaimer onderaan de OP toegevoegdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk,
NWS / 'Jonge Marokkaan vindt grof geweld normaal'
het werd gesloten omdat het uit de hand liep. Ben benieuwd of het jouwe open blijft.
We gaan het meemakenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja heb dat topic gezien idd. Daarom ook maar een disclaimer onderaan de OP toegevoegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |