Dat wist ik niet...............quote:Het "Duits Lijntje" liep van Station Boxtel naar Wesel. Een gedeelte van deze spoorlijn ligt er nog, maar vanaf het Emplacement Veghel is de spoorlijn opgebroken. Het Duits Lijntje werd tijdens de Tweede Wereldoorlog gebruikt voor de deportatie van de Joden vanuit Kamp Vught.
Niemand is verbaasd, Bet. Je bent een Hongaar en Hongaren zijn nou eenmaal per definitie antisemitisch.quote:
En gelijk heeft ze.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Geen zin in...............Vrouwlief vertikt het, "Het is jouw rommel" is het antwoord![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niemand is verbaasd, Bet. Je bent een Hongaar en Hongaren zijn nou eenmaal per definitie antisemitisch.
Ja, en Jobbik helpt bejaarde zigeuners de weg oversteken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:54 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Hongarije ving -toen ze neutraal waren- netjes de gevluchte Joden op.
Jobbik, de partij waar Dr. Nikita lid van is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, en Jobbik helpt bejaarde zigeuners de weg oversteken.
Bom op Hongarije.
Nu is het wachten op een scheldkannonade.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Jobbik, de partij waar Dr. Nikita lid van is.![]()
Waar loopt betyar het meeste op te fitten?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een Oost-Europeaan die gaat 'opruimen', wie eindigt er nu weer verzwaard in het kanaal?
VS is al zo afwezig vandaag.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar loopt betyar het meeste op te fitten?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Jobbik, de partij waar Dr. Nikita lid van is.![]()
Synagoges infiltreren.quote:
En verslaafden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar komen toch alleen nog maar zeventigplussers?
Kak hè, dan heb je echt geen leven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik 168 posts op 1 dag zou posten zou ik ook even een dagje rust nemen.
Klopt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kak hè, dan heb je echt geen leven.
Sodeju, enkel aan de schijterij of kots je jezelf ook een ongeluk?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klopt.
En ik heb nog buikgriepje ook.
Dat is geen buikgriepje.............quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klopt.
En ik heb nog buikgriepje ook.
Lekker toch? Geniet er maar van.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:37 schreef robin007bond het volgende:
Wat voelt die zon onwennig als je enkele dagen niet buiten bent geweest
Eindelijk lekker weer en dan zit je vrijwillig hele dagen binnen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:37 schreef robin007bond het volgende:
Wat voelt die zon onwennig als je enkele dagen niet buiten bent geweest
Lekker weer is overrated. Die zon die je zo op je huid voelt branden. Schermen die weerspiegelen buiten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Eindelijk lekker weer en dan zit je vrijwillig hele dagen binnen?
Overrated? Na zo'n lange koude periode van herfst tot zomer?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lekker weer is overrated. Die zon die je zo op je huid voelt branden. Schermen die weerspiegelen buiten.
Het enige leuke eraan is dat ik met mijn vriendin naar het strand kan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Overrated? Na zo'n lange koude periode van herfst tot zomer?
Hier klinkt een welgemeend grrrrr vanuit strandloos Groningen...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het enige leuke eraan is dat ik met mijn vriendin naar het strand kan.
Geen van beide.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sodeju, enkel aan de schijterij of kots je jezelf ook een ongeluk?
Waar?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
Dat examenfraude topic is echt om je vingers bij af te likken.
NWS / Examenfraude Ibn Ghaldoun #5 Fraude ging verder dan tot nu toe gedachtquote:
Zeker, ben helemaal in m'n sas. Alles gaat naar wens.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Dag meneer Muttie. Bevalt het mooie weer hier u?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |