Kerel, je meet zelf vaak zat met twee maten en we 'bespreken' nu niets. Je weet zelf donders goed dat een dergelijke toon je in dezen absoluut niet past en het bijzonder kinderachtig is om du_ke op dergelijke wijze na te trappen. Grow the fuck up.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen duke, maar weet wel wat er speelde. Wat jullie nu achter de schermen bespreken kan ik niet weten. Ik wijs enkel op hypocrisie. Dat was zelfs de reden dat ik POL verliet en dat weet je zelf ook.
Neem 'n biertje en ga afkoelen in een hoek ofzo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kerel, je meet zelf vaak zat met twee maten en we 'bespreken' nu niets. Je weet zelf donders goed dat een dergelijke toon je in dezen absoluut niet past en het bijzonder kinderachtig is om du_ke op dergelijke wijze na te trappen. Grow the fuck up.
Goed advies voor je inderdaad.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neem 'n biertje en ga afkoelen in een hoek ofzo.
Of je laat me gewoon lekker met rust, ook niet zo lastig toch?quote:
Sinds wanneer heb jij daar bezwaar tegen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb niks tegen jou of andere mods, ik ageerde enkel tegen die zuigende Turk.
Als het aan m'n lul was dan was het nog tot daar aan toe, maar elas.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij daar bezwaar tegen?
Ja wrijf het er nog even in dat 'ie er niet is.quote:
Nou vertel maar eens wat over je drone dan, gaat 't er goed mee?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:23 schreef YokiKater het volgende:
Deze SC is veranderd in "De grote Voorschrift show"![]()
[ afbeelding ]
Daarbij vergeleken is Avondetappe echt niet doorheen te komen, terwijl ik daar ook graag naar keek altijd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:24 schreef Monolith het volgende:
Ik ben maar overgeschakeld op de Gert en Eddy show.
...quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of je laat me gewoon lekker met rust, ook niet zo lastig toch?![]()
Ik heb niks tegen jou of andere mods, ik ageerde enkel tegen die zuigende Turk.
Mja het is op zich vermakelijk maar er mag af en toe echt wel wat meer inhoud in en wat minder flauwe gimmicks.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Daarbij vergeleken is Avondetappe echt niet doorheen te komen, terwijl ik daar ook graag naar keek altijd.
Ja, die is ook acteur nu.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:35 schreef Webschip het volgende:
Hij heeft toch een zoon die Jaden heet?
Ja die was laatst met zijn vader bij Graham Norton.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:35 schreef Webschip het volgende:
Hij heeft toch een zoon die Jaden heet?
Staat op YTquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja die was laatst met zijn vader bij Graham Norton.
Wat niet.quote:
Jij verliet POL omdat je als een laffe dictator die nog minder is dan een kakkerlak bent gevlucht voor het "volk" dat zich tegen je keerde. Niks maar dan ook helemaal niks met hypocrisie te maken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen duke, maar weet wel wat er speelde. Wat jullie nu achter de schermen bespreken kan ik niet weten. Ik wijs enkel op hypocrisie. Dat was zelfs de reden dat ik POL verliet en dat weet je zelf ook.
Zullen we even gezellig doen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij verliet POL omdat je als een laffe dictator die nog minder is dan een kakkerlak bent gevlucht voor het "volk" dat zich tegen je keerde. Niks maar dan ook helemaal niks met hypocrisie te maken.
Ik heb er een biertje bij gepakt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoe wil je dat voor elkaar krijgen zolang er een als mannetje zoals Vs rondhuppelt?
Gewoon, door te negeren bij schreeuwen om aandachtquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoe wil je dat voor elkaar krijgen zolang er een als mannetje zoals Vs rondhuppelt?
Heb jij toevallig mijn net verstuurde dm naar disana kunnen lezen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gewoon, door te negeren bij schreeuwen om aandacht
Zoals je opleiding en werkzaamheden al suggereerden bevestigt deze post enkel absentie van verstand.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij verliet POL omdat je als een laffe dictator die nog minder is dan een kakkerlak bent gevlucht voor het "volk" dat zich tegen je keerde. Niks maar dan ook helemaal niks met hypocrisie te maken.
Gewoon opbokken pauper.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoals je opleiding en werkzaamheden al suggereerden bevestigt deze post enkel absentie van verstand.
Helaas, het kunnen lezen van usernotes is al geil. Maar bij DM's en PM"s zou ik als een raket gaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Heb jij toevallig mijn net verstuurde dm naar disana kunnen lezen?![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Helaas, het kunnen lezen van usernotes is al geil. Maar bij DM's en PM"s zou ik als een raket gaan.
Of je spreekt gewoon niet over dingen waar je geen weet van hebt.quote:
Doordeweeks te veel drinken heb ik afgezworen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Gisteren iets teveel van gehad, ik sla vandaag over.
Was er in het verleden niet een situatie waarbij seksueel getinte DM's / PM's werden meegelezen, tot ongenoegen van de betrokken users?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Heb jij toevallig mijn net verstuurde dm naar disana kunnen lezen?![]()
![]()
Wat is te veel?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Doordeweeks te veel drinken heb ik afgezworen.
Laat ik de herformuleren naar dusdanig veel dat ik er de volgende dag last van heb.quote:
Fair enough. Zolang er maar niet wordt overgestapt naar alcoholvrij bier.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Laat ik de herformuleren naar dusdanig veel dat ik er de volgende dag last van heb.
Alleen Danny kan dat, en alleen bij verdenking van iets wat niet door de beugel kan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was er in het verleden niet een situatie waarbij seksueel getinte DM's / PM's werden meegelezen, tot ongenoegen van de betrokken users?
Nu klopt het.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:01 schreef Reya het volgende:
Voorschrift, de Seth Gaaikema Gordon van POL.
Tem, dit is erger dan al die beledigingen over en weer de afgelopen topics.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Fair enough. Zolang er maar niet wordt overgestapt naar alcoholvrij bier.
Mannetje toch, je bent vertrokken met je staart tussen de benen zoals een laffe hond!quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of je spreekt gewoon niet over dingen waar je geen weet van hebt.
Je eigen verleden moet je niet projecteren op anderen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Mannetje toch, je bent vertrokken met je staart tussen de benen zoals een laffe hond!
Waren de laatste details aan het leggen voor een dressoir, het liep uit op een gezellige praat tot 03.00quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Doordeweeks te veel drinken heb ik afgezworen.
Geen idee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was er in het verleden niet een situatie waarbij seksueel getinte DM's / PM's werden meegelezen, tot ongenoegen van de betrokken users?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je eigen verleden moet je niet projecteren op anderen.
Hmmmm, dunne stront.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:06 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Menneke toch, als jij in de situaties waar ik in heb verkeerd ooit terecht komt loopt de dunne stront langs je broekspijpen.
Recent wilde iemand mij doen geloven dat alcoholvrij bier best lekker en oke is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tem, dit is erger dan al die beledigingen over en weer de afgelopen topics.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Recent wilde iemand mij doen geloven dat alcoholvrij bier best lekker en oke is._!
quote:Daarnaast probeert Heineken met dranken anders dan pils de consument te verleiden. Zo is alcoholvrij bier de laatste jaren aan een opmars bezig in Nederland. Bij het Nationaal Bieronderzoek van Nederlandse brouwers gaf vorig jaar 36 procent van de ondervraagden aan weleens alcoholvrij bier te drinken, een stijging van 8 procent ten opzichte van 2011. Heineken heeft onder meer het alcoholvrij Amstel 0.0 in zijn portfolio.
Klopt, jouw leven mag wel aan me voorbij gaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:06 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Menneke toch, als jij in de situaties waar ik in heb verkeerd ooit terecht komt loopt de dunne stront langs je broekspijpen.
Niet als bier, als je nog twintig kilometer moet lopen is het best aardig als frisdrank om het water eens af te wisselenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Recent wilde iemand mij doen geloven dat alcoholvrij bier best lekker en oke is._!
Ik had twee jaar terug in Servië op exit wel van dat 2% Lemon bier wat wel goed te doen was. Op festivals ook wel prettig om mee te beginnen of op over te schakelen niet compleet laveloos te raken en niets meer van de muziek mee te krijgen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ken niemand die het drinkt. Of niemand die het toegeeft, in ieder geval.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:17 schreef Tem het volgende:
Ik vroeg mij al af waar de 36% van Reya vandaan kwam.
Mijn broertje bekende laatst.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:17 schreef Tem het volgende:
Ik vroeg mij al af waar de 36% van Reya vandaan kwam.
Ik begeef me normaal ook louter tussen de broeders van de natte gemeente.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ken niemand die het drinkt. Of niemand die het toegeeft, in ieder geval.
Als ik het water en de koffie zat ben, geen alcohol kan drinken en er is van die 0,0% witbier dan is het voor mij dus wel een optiequote:
Dan drink ik liever thee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als ik het water en de koffie zat ben, geen alcohol kan drinken en er is van die 0,0% witbier dan is het voor mij dus wel een optie
Jammer weer dit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als ik het water en de koffie zat ben, geen alcohol kan drinken en er is van die 0,0% witbier dan is het voor mij dus wel een optie
Uiteraard.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:33 schreef Tem het volgende:
Het is toch net zoiets als vegetarisch vlees. Net niet allemaal.
Gelukkig is er pastis.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Het is meer dat je water soms zat bent en de meeste frisdrank eigenlijk mierzoet is
Genoeg koolzuurvrije dranken die niet mierzoet zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Het is meer dat je water soms zat bent en de meeste frisdrank eigenlijk mierzoet is
Water zonder bubbels, met bubbels of met laffe bubbelsquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Genoeg koolzuurvrije dranken die niet mierzoet zijn.
Fijn dat je weer terug bent.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Veilig geland. Dank voor uw gedeelde zorgen.
Mooi, welkom in het zonnige Nederland.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Welkom terug.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ondanks de dreigende lucht geen stortbui gehad hier vandaag.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik werd inderdaad welkom geheten door een stortbui. Altijd gezellig.
Ergens heb ik een munt van 5 dirham in plaats van een munt van 2 euro teruggekregen. Wat moet ik doen?quote:
Wachten tot de Euro instort.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Ergens heb ik een munt van 5 dirham in plaats van een munt van 2 euro teruggekregen. Wat moet ik doen?
Aangifte doen bij de politie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Ergens heb ik een munt van 5 dirham in plaats van een munt van 2 euro teruggekregen. Wat moet ik doen?
Schande!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Hahaha. Ik heb met enige regelmaat 2 euro aan iemand gegeven die 5 dirham moest hebben. De desbetreffende munten zijn ongeveer even groot en hebben ongeveer dezelfde looks. Het enige wat je kan doen is huilen. Je krijgt de 2 euromunt daar niet mee terug alleen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Een willekeurige Egyptenaar beschuldigen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Oxymoronquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:33 schreef Tem het volgende:
Het is toch net zoiets als vegetarisch vlees. Net niet allemaal.
Vakantie hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las bij de mededelingen dat je ook wel eens wat schrijft voor het weblog. Leuk! Wist ik niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:25 schreef Hexagon het volgende:
Esmeralda van Boon is er niet mooier op geworden
Wie kent d'r niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:25 schreef Hexagon het volgende:
Nu je mod ben is het niet de bedoeling dat je weer vaker in de SC komt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:25 schreef Hexagon het volgende:
Pfff.quote:
Voor wie geen idee heeft.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:25 schreef Hexagon het volgende:
Nee, dan beginnen aan een nieuwe baan.quote:
Hier mijn schrijfselsquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik las bij de mededelingen dat je ook wel eens wat schrijft voor het weblog. Leuk! Wist ik niet.
Wow, veel lokale interrupties.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hier mijn schrijfsels
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)3ad4cf1e0200d4caeb14
Dat ben jij?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:31 schreef hexje het volgende:
[..]
Voor wie geen idee heeft.
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad en luxe ... Maar ik zou het niet willen missen. Ik heb dan de gelegenheid een dag thuis te werken en mijn vrouw werkt 3,5 dag. Een boel mensen kunnen zich dat niet permitteren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pfff.
Sowieso is 40 uur in de week werken volgens mij niets voor mij. Mijn ouders werken parttime en dat lijkt me eigenlijk wel prima.
Moet je wel de luxe hebben dat je daar een fatsoenlijke boterham mee kan verdienen.
Het is het minder knappe tweelingzusje van Katja Schuurman.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:31 schreef hexje het volgende:
[..]
Voor wie geen idee heeft.
[ afbeelding ]
Ik heb een whiskytasting gehad met speciaals. Ik ben al blij dat ik kan lopen.quote:
Je moet die rommel ook uitspugen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb een whiskytasting gehad met speciaals. Ik ben al blij dat ik kan lopen.
Ach, met jouw lengte zal het verschil tussen lopen en kruipen ook niet echt significant zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb een whiskytasting gehad met speciaals. Ik ben al blij dat ik kan lopen.
Kwaliteitsopmerking.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, met jouw lengte zal het verschil tussen lopen en kruipen ook niet echt significant zijn.
lolquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, met jouw lengte zal het verschil tussen lopen en kruipen ook niet echt significant zijn.
Goedquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:33 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat is inderdaad en luxe ... Maar ik zou het niet willen missen. Ik heb dan de gelegenheid een dag thuis te werken en mijn vrouw werkt 3,5 dag. Een boel mensen kunnen zich dat niet permitteren.
Als je morgen weer nuchter bent snap je hem wel.quote:
Mja, ik wil m'n dochter ook niet de hele week in een opvang. Daar zit ze nu 1,5 dag en dat is genoeg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Mooi dat je het kunt veroorloven.
Wat is dat?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:40 schreef robin007bond het volgende:
CS 1.6 aan het spelen. Heerlijk weer te doen.
Ken je Arctic Warfare ?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:40 schreef robin007bond het volgende:
CS 1.6 aan het spelen. Heerlijk weer te doen.
Ik ken eigenlijk weinig mensen die het zich niet kunnen veroorloven om een van de twee partners part time te laten werken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:33 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat is inderdaad en luxe ... Maar ik zou het niet willen missen. Ik heb dan de gelegenheid een dag thuis te werken en mijn vrouw werkt 3,5 dag. Een boel mensen kunnen zich dat niet permitteren.
Dezelfde reden hadden mijn ouders voor het parttime werken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Mja, ik wil m'n dochter ook niet de hele week in een opvang. Daar zit ze nu 1,5 dag en dat is genoeg.
Genoeg tweeverdieners met beide een loon op minumum niveau. Dan is het geen luxe probleem maar noodzakelijk gezien de kosten van een kinderopvang. Het heeft dan weinig zin fulltime te werken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk weinig mensen die het zich niet kunnen veroorloven om een van de twee partners part time te laten werken.
Nee, is een gratis shooter gebaseerd op de unreal engine. Ik bedoel Arctic Combatquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zegt me niets.
Bedoel je de AWP?
Wat is daar naar aan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dezelfde reden hadden mijn ouders voor het parttime werken.
Zo naar, van die kinderen die de godsganse week in een opvang zitten
Nja, ik gun die kinderen liever een mama en papa die er voor ze is wanneer ze thuiskomen.quote:
Ken ik niet. Leuk, dank voor de tip.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, is een gratis shooter gebaseerd op de unreal engine. Ik bedoel Arctic Combat
http://ac.webzen.com/main
En als 1 van de ouders fulltime werkt heb je dat probleem niet?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je kind nogal van je vervreemd als je enkel de weekenden overhoud. Maar ja.
Dan heeft 1 van de ouders wel een heel goed betaalde baan nodig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:48 schreef hexje het volgende:
[..]
En als 1 van de ouders fulltime werkt heb je dat probleem niet?
Zo denigrerend is ook niet nodig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je morgen weer nuchter bent snap je hem wel.
Nu doe je net alsof dat heel uitzonderlijk is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Dan heeft 1 van de ouders wel een heel goed betaalde baan nodig.
Ik weet niet wat jij onder heel goed betaald verstaat natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:53 schreef hexje het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof dat heel uitzonderlijk is.
Sowieso denk ik dat zowel het vader-als moederfiguur in huis erg belangrijk is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder heel goed betaald verstaat natuurlijk.
Nee. Maar probeer je inbrugering later nog een keer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:54 schreef Hexagon het volgende:
Eigenlijk zou Hans Spekman zich kunnen gaan bemoeien met de Kwestie tussen Heleen Mees en Willem Buiter. Hommeles binnen de PvdA New York tussen twee leden.
Doe niet zo gemeen!quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee. Maar probeer je inbrugering later nog een keer.
Het gaat erom dat je niet perse allebei hoeft te werken. Er wordt nu net gedaan alsof het niet anders kan tenzij 1 van de partners een heel goede baan heeft.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder heel goed betaald verstaat natuurlijk.
Toch vind ik het altijd wel een beetje droevig als je van die kinderen hoort waarvan alleen één ouder altijd thuis was en de ander niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:02 schreef hexje het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je niet perse allebei hoeft te werken. Er wordt nu net gedaan alsof het niet anders kan tenzij 1 van de partners een heel goede baan heeft.
inbrugering?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee. Maar probeer je inbrugering later nog een keer.
Zeker wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij bent toch wel voor inentingen he?
Ικ ωινδ δατ δομινεεσ δααρ εψητ τεγεν μοετεν οπτρεδεν. Γεςοον ζεγγεν δατ Γοδ ηετ ζο οοκ ςιλτ.quote:
Hetzelfde als in de onderste regel.quote:
Dat klopt, maar naar veel van deze inentingen is gewoon uitgebreid wetenschappelijk onderzoek gedaan.quote:Het punt is dat er kennelijk verdeeldheid is onder die groepen. Vele dominees laten het gewoon over aan de ouders zelf.De Bijbel zegt niets over enten
![]()
Ik vind ook dat je mensen niet kan dwingen om in te enten. Daarnaast is medisch gezien inenten ook niet zonder risico's.
Dat laatste zal ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hetzelfde als in de onderste regel.Mijn toetsenbordindeling wisselde even.
[..]
Dat klopt, maar naar veel van deze inentingen is gewoon uitgebreid wetenschappelijk onderzoek gedaan.
Toch niet weer die onzin over autisme?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:39 schreef Webschip het volgende:
Ik vind ook dat je mensen niet kan dwingen om in te enten. Daarnaast is medisch gezien inenten ook niet zonder risico's.
Ach, er is uiteraard altijd een marginaal risico op ernstige bijwerkingen. Die is echter een factor 1000 of 10000 erger dan ernstige gevolgen oplopen door hetgeen waar je tegen ingeënt wordt.quote:
Nou, in mijn jeugd was dat ongeveer 98% van de gezinnen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toch vind ik het altijd wel een beetje droevig als je van die kinderen hoort waarvan alleen één ouder altijd thuis was en de ander niet.
Ik moet duidelijk vroeger op staan om jou te snel af te zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:01 schreef Tem het volgende:
We spreken dan wel over de tijd dat er nog geen stemrecht was voor vrouwen.
Ook in mijn jeugd was het nog wel een meerderheid.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Nou, in mijn jeugd was dat ongeveer 98% van de gezinnen.
Heb het ook niet over een ruime meerderheid, eerder iets meer dan de helftquote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:35 schreef Monolith het volgende:
Ik kan mij toch wel herinneren dat de meeste moeders in mijn tijd nog wel een part time baantje in de verzorging ed hadden.
Mother of God, het is weer vrij.quote:Heleen Mees vrij op borgtocht
Heleen Mees is donderdagavond vrijgelaten uit het gevangeniscomplex Rikers Island, waar de Nederlandse econoom vanaf maandag zat.
Jullie kunnen beter een tijdje in dekking gaan en deze sc aan mij overlaten, want tot de uitspraak is geen man veiligquote:
Ik kan hard rennen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie kunnen beter een tijdje in dekking gaan en deze sc aan mij overlaten, want tot de uitspraak is geen man veilig
Het klinkt alsof je een lange reis gaat maken. Waar wonen je ouders?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:28 schreef betyar het volgende:
Busje alvast schoonmaken. Een hoop zooi voor paps en mams meenemen, lijk wel een internationaal transportbedrijf met die spullen die mee moet nemen. En mijn gereedschap moet ook mee want overkapping maken die ik al 2-3 jaar beloof.
Mijn ouders zijn al in Hongarije een zus met haar man en vier kinderen zijn er ook, 9 juni komt nog een nichtje voor een week, wij vertrekken zondag voor 3 weken. In de tweede week komt ook effe een oom langs om de meterkast te moderniseren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je een lange reis gaat maken. Waar wonen je ouders?
Nope.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee vormen, sculturen, snijden enzo.
Je kan ook gewoon een nare opmerking maken over de rimpels in haar voorhoofd, dan gaat Heleen vanzelf hard huilen.quote:
quote:De iPhone 5 is een van de langzaamste high-end smartphones op de markt. Telefoons van Samsung, Google, Sony, HTC en Blackberry kwamen allemaal beter uit de test van onderzoeksbureau Which?, meldt Daily Mail.
Which? onderzocht de snelheid van de processor en het geheugen. De iPhone was in deze testen steeds het langzaamst bij het uitvoeren van veelvoorkomende taken als spelletjes spelen, foto's bewerken en apps gebruiken.
De Samsung Galaxy S4 kwam het beste uit de test. De smartphone van Samsung is bijna twee keer zo snel als de iPhone 5. Alhoewel de snelheid van de processor belangrijk is, speelt het type ook een rol. 'Grotere processoren betekenen niet automatisch grotere snelheid', legt Which? uit.
De HTC One eindigde op de tweede plaats en op de derde plek staat Sony's Experia. 'Apple zal ongetwijfeld een verbeterde processor leveren bij de komende versie van de iPhone, die in de herfst uitkomt. Maar op dit moment is de Samsung Galaxy S4 de beste telefoon als het aankomt op snelheid.'
Het zal, mijn volgende telefoon wordt vast weer een apple. Mijn huidige bevalt prima, veel beter dan die brakke samsung van het werk.quote:
Apple-fanboy.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het zal, mijn volgende telefoon wordt vast weer een apple. Mijn huidige bevalt prima, veel beter dan die brakke samsung van het werk.
Niet per definitie, het moet vooral lekker simpel zijn en makkelijk samenwerken met mijn andere rommelquote:
En moet er ook een appel-logo op staan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niet per definitie, het moet vooral lekker simpel zijn en makkelijk samenwerken met mijn andere rommel
Same here. Ik werk nu al drie jaar zonder enig probleem met een iPhone 4. Volgende is een 4S, mocht deze overlijden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het zal, mijn volgende telefoon wordt vast weer een apple. Mijn huidige bevalt prima, veel beter dan die brakke samsung van het werk.
Smoel dicht.quote:
Hoax, jij leest nu Le Monde terwijl je geniet van een croissant.quote:
Aha, een soort werkvakantie met familiebezoek dus.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn al in Hongarije een zus met haar man en vier kinderen zijn er ook, 9 juni komt nog een nichtje voor een week, wij vertrekken zondag voor 3 weken. In de tweede week komt ook effe een oom langs om de meterkast te moderniseren.
Zo eens lezen. Dat lukt wel met nog een paar honderd kilometers voor de boeg.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Von der Dunk heeft ook wel een aardig stukje.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha, een soort werkvakantie met familiebezoek dus.
Onmogelijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Kan je niet zo'n portable ding kopen die de kinderen ook kunnen meenemen, bijv. in de tuin of in het huis? Want op die plekken kunnen ze weinig rode auto's tellen denk ik zo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:20 schreef betyar het volgende:
Zit te twijfelen om hoofdsteunen met dvd-spelers te kopen voor de kids, kunnen ze ieder apart hun favoriete films kijken. Of ik laat ze -net zoals vroeger- alle rode auto's tellen die we tegenkomen.
Ingewikkeld. Nou ja, als het maar leuk wordt. Zal wel stil zijn hier.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:16 schreef betyar het volgende:
[..]Ik werk maximaal 2 dagen en de familie die wij zien wonen niet in Hongarije, de familie die daar woont ken ik niet en wonen niet in de buurt van het Balatonmeer, die wonen in Sopron.
Hij maakt zich er wel iets te gemakkelijk vanaf; zijn pleidooi aangaande rechtsstaat en democratie is nogal eurocentrisch, en negeert ontwikkelingen die zich recenter onder andere in Azië hebben afgespeeld.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Al is het Donald Duck vakantieboek een romantisch idee zou ik toch voor de schermpjes gaan waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:20 schreef betyar het volgende:
Zit te twijfelen om hoofdsteunen met dvd-spelers te kopen voor de kids, kunnen ze ieder apart hun favoriete films kijken. Of ik laat ze -net zoals vroeger- alle rode auto's tellen die we tegenkomen.
Die hebben we ook, maar ik verwacht een strijd tussen die twee, de een wil bijvoorbeeld de Ninja Turtles zien en de ander Hello Kitty.............quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan je niet zo'n portable ding kopen die de kinderen ook kunnen meenemen, bijv. in de tuin of in het huis? Want op die plekken kunnen ze weinig rode auto's tellen denk ik zo.
Of je verandert de opdracht en laat ze alle carbonschwarz metallic auto's tellen.
Het vervelende is dat we internet in het huisje hebben. Kan het dan niet laten om online te gaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ingewikkeld. Nou ja, als het maar leuk wordt. Zal wel stil zijn hier.
Daar gaat onze rust.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Het vervelende is dat we internet in het huisje hebben. Kan het dan niet laten om online te gaan.
Die tijd is geweest, met zo'n kussen waar een harde plaat op zit lekker kleuren in de auto.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Al is het Donald Duck vakantieboek een romantisch idee zou ik toch voor de schermpjes gaan waarschijnlijk.
Daarnaast is het maar net welke interpretatie van democratie je wil hanteren. Gebaseerd op de grondwet of puur de wil van het volk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij maakt zich er wel iets te gemakkelijk vanaf; zijn pleidooi aangaande rechtsstaat en democratie is nogal eurocentrisch, en negeert ontwikkelingen die zich recenter onder andere in Azië hebben afgespeeld.
Gaat u naar Hongarije?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:20 schreef betyar het volgende:
Dat eerste maakt meer kans, wandelen hebben ze hier een hekel aan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaja. Ik vind dat je lekker moet gaan vissen en wandelen met je familie
Ja laat maar, ik zie het al: dat wordt 3 weken zuipenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat eerste maakt meer kans, wandelen hebben ze hier een hekel aan.
Uiteraard. Nog 1,5 jaar en dan kunnen we voortaan met het vliegtuig, dan zet pa daar een auto neer.quote:
Kunt u niet 's nachts rijden, en dat uw kroost slaapt in de wagen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Uiteraard. Nog 1,5 jaar en dan kunnen we voortaan met het vliegtuig, dan zet pa daar een auto neer.
Lekker rustig op de veranda genieten van een pilsje zal inderdaad het meeste voorkomen. En het strand wat dit jaar compleet is vernieuwd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja laat maar, ik zie het al: dat wordt 3 weken zuipen
Klinkt prima. Zie je wel, je zult helemaal geen tijd voor ons hebben.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Lekker rustig op de veranda genieten van een pilsje zal inderdaad het meeste voorkomen. En het strand wat dit jaar compleet is vernieuwd.![]()
![]()
(Ondertussen ook naar de dierentuin, Fővárosi Nagycirkusz, Sümegi várrom, western park, Siófok, Budapest, etc. etc. )![]()
![]()
Dat vind ik zelf niet meer prettig, in het begin dat ik naar Hongarije ging deden we dat wel, dan vertrokken we om 19.00 en reden we in een stuk door, dat kan ik niet meer. ( En dat voor een 33 lentes jong mennekequote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Kunt u niet 's nachts rijden, en dat uw kroost slaapt in de wagen?
Waht komt met de trein.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:35 schreef betyar het volgende:
Tijd om de bus op te ruimen, waht komt toch niet.
Dat wist ik niet...............quote:Het "Duits Lijntje" liep van Station Boxtel naar Wesel. Een gedeelte van deze spoorlijn ligt er nog, maar vanaf het Emplacement Veghel is de spoorlijn opgebroken. Het Duits Lijntje werd tijdens de Tweede Wereldoorlog gebruikt voor de deportatie van de Joden vanuit Kamp Vught.
Niemand is verbaasd, Bet. Je bent een Hongaar en Hongaren zijn nou eenmaal per definitie antisemitisch.quote:
En gelijk heeft ze.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Geen zin in...............Vrouwlief vertikt het, "Het is jouw rommel" is het antwoord![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niemand is verbaasd, Bet. Je bent een Hongaar en Hongaren zijn nou eenmaal per definitie antisemitisch.
Ja, en Jobbik helpt bejaarde zigeuners de weg oversteken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:54 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Hongarije ving -toen ze neutraal waren- netjes de gevluchte Joden op.
Jobbik, de partij waar Dr. Nikita lid van is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, en Jobbik helpt bejaarde zigeuners de weg oversteken.
Bom op Hongarije.
Nu is het wachten op een scheldkannonade.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Jobbik, de partij waar Dr. Nikita lid van is.![]()
Waar loopt betyar het meeste op te fitten?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een Oost-Europeaan die gaat 'opruimen', wie eindigt er nu weer verzwaard in het kanaal?
VS is al zo afwezig vandaag.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar loopt betyar het meeste op te fitten?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Jobbik, de partij waar Dr. Nikita lid van is.![]()
Synagoges infiltreren.quote:
En verslaafden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar komen toch alleen nog maar zeventigplussers?
Kak hè, dan heb je echt geen leven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik 168 posts op 1 dag zou posten zou ik ook even een dagje rust nemen.
Klopt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kak hè, dan heb je echt geen leven.
Sodeju, enkel aan de schijterij of kots je jezelf ook een ongeluk?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klopt.
En ik heb nog buikgriepje ook.
Dat is geen buikgriepje.............quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klopt.
En ik heb nog buikgriepje ook.
Lekker toch? Geniet er maar van.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:37 schreef robin007bond het volgende:
Wat voelt die zon onwennig als je enkele dagen niet buiten bent geweest
Eindelijk lekker weer en dan zit je vrijwillig hele dagen binnen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:37 schreef robin007bond het volgende:
Wat voelt die zon onwennig als je enkele dagen niet buiten bent geweest
Lekker weer is overrated. Die zon die je zo op je huid voelt branden. Schermen die weerspiegelen buiten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Eindelijk lekker weer en dan zit je vrijwillig hele dagen binnen?
Overrated? Na zo'n lange koude periode van herfst tot zomer?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lekker weer is overrated. Die zon die je zo op je huid voelt branden. Schermen die weerspiegelen buiten.
Het enige leuke eraan is dat ik met mijn vriendin naar het strand kan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Overrated? Na zo'n lange koude periode van herfst tot zomer?
Hier klinkt een welgemeend grrrrr vanuit strandloos Groningen...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het enige leuke eraan is dat ik met mijn vriendin naar het strand kan.
Geen van beide.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sodeju, enkel aan de schijterij of kots je jezelf ook een ongeluk?
Waar?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
Dat examenfraude topic is echt om je vingers bij af te likken.
NWS / Examenfraude Ibn Ghaldoun #5 Fraude ging verder dan tot nu toe gedachtquote:
Zeker, ben helemaal in m'n sas. Alles gaat naar wens.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Dag meneer Muttie. Bevalt het mooie weer hier u?
Alweer back in town?quote:
Ik verkneukel me wederom om de verontwaardiging in de bijdrage van Elfletterig.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
NWS / Examenfraude Ibn Ghaldoun #5 Fraude ging verder dan tot nu toe gedacht
Heilige verontwaardiging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |