Nu doe je net alsof dat heel uitzonderlijk is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Dan heeft 1 van de ouders wel een heel goed betaalde baan nodig.
Ik weet niet wat jij onder heel goed betaald verstaat natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:53 schreef hexje het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof dat heel uitzonderlijk is.
Sowieso denk ik dat zowel het vader-als moederfiguur in huis erg belangrijk is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder heel goed betaald verstaat natuurlijk.
Nee. Maar probeer je inbrugering later nog een keer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:54 schreef Hexagon het volgende:
Eigenlijk zou Hans Spekman zich kunnen gaan bemoeien met de Kwestie tussen Heleen Mees en Willem Buiter. Hommeles binnen de PvdA New York tussen twee leden.
Doe niet zo gemeen!quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee. Maar probeer je inbrugering later nog een keer.
Het gaat erom dat je niet perse allebei hoeft te werken. Er wordt nu net gedaan alsof het niet anders kan tenzij 1 van de partners een heel goede baan heeft.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder heel goed betaald verstaat natuurlijk.
Toch vind ik het altijd wel een beetje droevig als je van die kinderen hoort waarvan alleen één ouder altijd thuis was en de ander niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:02 schreef hexje het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je niet perse allebei hoeft te werken. Er wordt nu net gedaan alsof het niet anders kan tenzij 1 van de partners een heel goede baan heeft.
inbrugering?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee. Maar probeer je inbrugering later nog een keer.
Zeker wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij bent toch wel voor inentingen he?
Ικ ωινδ δατ δομινεεσ δααρ εψητ τεγεν μοετεν οπτρεδεν. Γεςοον ζεγγεν δατ Γοδ ηετ ζο οοκ ςιλτ.quote:
Hetzelfde als in de onderste regel.quote:
Dat klopt, maar naar veel van deze inentingen is gewoon uitgebreid wetenschappelijk onderzoek gedaan.quote:Het punt is dat er kennelijk verdeeldheid is onder die groepen. Vele dominees laten het gewoon over aan de ouders zelf.De Bijbel zegt niets over enten
![]()
Ik vind ook dat je mensen niet kan dwingen om in te enten. Daarnaast is medisch gezien inenten ook niet zonder risico's.
Dat laatste zal ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hetzelfde als in de onderste regel.Mijn toetsenbordindeling wisselde even.
[..]
Dat klopt, maar naar veel van deze inentingen is gewoon uitgebreid wetenschappelijk onderzoek gedaan.
Toch niet weer die onzin over autisme?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:39 schreef Webschip het volgende:
Ik vind ook dat je mensen niet kan dwingen om in te enten. Daarnaast is medisch gezien inenten ook niet zonder risico's.
Ach, er is uiteraard altijd een marginaal risico op ernstige bijwerkingen. Die is echter een factor 1000 of 10000 erger dan ernstige gevolgen oplopen door hetgeen waar je tegen ingeënt wordt.quote:
Nou, in mijn jeugd was dat ongeveer 98% van de gezinnen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toch vind ik het altijd wel een beetje droevig als je van die kinderen hoort waarvan alleen één ouder altijd thuis was en de ander niet.
Ik moet duidelijk vroeger op staan om jou te snel af te zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:01 schreef Tem het volgende:
We spreken dan wel over de tijd dat er nog geen stemrecht was voor vrouwen.
Ook in mijn jeugd was het nog wel een meerderheid.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Nou, in mijn jeugd was dat ongeveer 98% van de gezinnen.
Heb het ook niet over een ruime meerderheid, eerder iets meer dan de helftquote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:35 schreef Monolith het volgende:
Ik kan mij toch wel herinneren dat de meeste moeders in mijn tijd nog wel een part time baantje in de verzorging ed hadden.
Mother of God, het is weer vrij.quote:Heleen Mees vrij op borgtocht
Heleen Mees is donderdagavond vrijgelaten uit het gevangeniscomplex Rikers Island, waar de Nederlandse econoom vanaf maandag zat.
Jullie kunnen beter een tijdje in dekking gaan en deze sc aan mij overlaten, want tot de uitspraak is geen man veiligquote:
Ik kan hard rennen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie kunnen beter een tijdje in dekking gaan en deze sc aan mij overlaten, want tot de uitspraak is geen man veilig
Het klinkt alsof je een lange reis gaat maken. Waar wonen je ouders?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:28 schreef betyar het volgende:
Busje alvast schoonmaken. Een hoop zooi voor paps en mams meenemen, lijk wel een internationaal transportbedrijf met die spullen die mee moet nemen. En mijn gereedschap moet ook mee want overkapping maken die ik al 2-3 jaar beloof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |