Een willekeurige Egyptenaar beschuldigen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Ergens heb ik een munt van 5 dirham in plaats van een munt van 2 euro teruggekregen. Wat moet ik doen?
Oxymoronquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:33 schreef Tem het volgende:
Het is toch net zoiets als vegetarisch vlees. Net niet allemaal.
Vakantie hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las bij de mededelingen dat je ook wel eens wat schrijft voor het weblog. Leuk! Wist ik niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:25 schreef Hexagon het volgende:
Esmeralda van Boon is er niet mooier op geworden
Wie kent d'r niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:25 schreef Hexagon het volgende:
Nu je mod ben is het niet de bedoeling dat je weer vaker in de SC komt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:25 schreef Hexagon het volgende:
Pfff.quote:
Voor wie geen idee heeft.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:25 schreef Hexagon het volgende:
Nee, dan beginnen aan een nieuwe baan.quote:
Hier mijn schrijfselsquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik las bij de mededelingen dat je ook wel eens wat schrijft voor het weblog. Leuk! Wist ik niet.
Wow, veel lokale interrupties.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hier mijn schrijfsels
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)3ad4cf1e0200d4caeb14
Dat ben jij?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:31 schreef hexje het volgende:
[..]
Voor wie geen idee heeft.
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad en luxe ... Maar ik zou het niet willen missen. Ik heb dan de gelegenheid een dag thuis te werken en mijn vrouw werkt 3,5 dag. Een boel mensen kunnen zich dat niet permitteren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pfff.
Sowieso is 40 uur in de week werken volgens mij niets voor mij. Mijn ouders werken parttime en dat lijkt me eigenlijk wel prima.
Moet je wel de luxe hebben dat je daar een fatsoenlijke boterham mee kan verdienen.
Het is het minder knappe tweelingzusje van Katja Schuurman.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:31 schreef hexje het volgende:
[..]
Voor wie geen idee heeft.
[ afbeelding ]
Ik heb een whiskytasting gehad met speciaals. Ik ben al blij dat ik kan lopen.quote:
Je moet die rommel ook uitspugen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb een whiskytasting gehad met speciaals. Ik ben al blij dat ik kan lopen.
Ach, met jouw lengte zal het verschil tussen lopen en kruipen ook niet echt significant zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb een whiskytasting gehad met speciaals. Ik ben al blij dat ik kan lopen.
Kwaliteitsopmerking.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, met jouw lengte zal het verschil tussen lopen en kruipen ook niet echt significant zijn.
lolquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, met jouw lengte zal het verschil tussen lopen en kruipen ook niet echt significant zijn.
Goedquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:33 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat is inderdaad en luxe ... Maar ik zou het niet willen missen. Ik heb dan de gelegenheid een dag thuis te werken en mijn vrouw werkt 3,5 dag. Een boel mensen kunnen zich dat niet permitteren.
Als je morgen weer nuchter bent snap je hem wel.quote:
Mja, ik wil m'n dochter ook niet de hele week in een opvang. Daar zit ze nu 1,5 dag en dat is genoeg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Mooi dat je het kunt veroorloven.
Wat is dat?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:40 schreef robin007bond het volgende:
CS 1.6 aan het spelen. Heerlijk weer te doen.
Ken je Arctic Warfare ?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:40 schreef robin007bond het volgende:
CS 1.6 aan het spelen. Heerlijk weer te doen.
Ik ken eigenlijk weinig mensen die het zich niet kunnen veroorloven om een van de twee partners part time te laten werken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:33 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat is inderdaad en luxe ... Maar ik zou het niet willen missen. Ik heb dan de gelegenheid een dag thuis te werken en mijn vrouw werkt 3,5 dag. Een boel mensen kunnen zich dat niet permitteren.
Dezelfde reden hadden mijn ouders voor het parttime werken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Mja, ik wil m'n dochter ook niet de hele week in een opvang. Daar zit ze nu 1,5 dag en dat is genoeg.
Genoeg tweeverdieners met beide een loon op minumum niveau. Dan is het geen luxe probleem maar noodzakelijk gezien de kosten van een kinderopvang. Het heeft dan weinig zin fulltime te werken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk weinig mensen die het zich niet kunnen veroorloven om een van de twee partners part time te laten werken.
Nee, is een gratis shooter gebaseerd op de unreal engine. Ik bedoel Arctic Combatquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zegt me niets.
Bedoel je de AWP?
Wat is daar naar aan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dezelfde reden hadden mijn ouders voor het parttime werken.
Zo naar, van die kinderen die de godsganse week in een opvang zitten
Nja, ik gun die kinderen liever een mama en papa die er voor ze is wanneer ze thuiskomen.quote:
Ken ik niet. Leuk, dank voor de tip.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, is een gratis shooter gebaseerd op de unreal engine. Ik bedoel Arctic Combat
http://ac.webzen.com/main
En als 1 van de ouders fulltime werkt heb je dat probleem niet?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je kind nogal van je vervreemd als je enkel de weekenden overhoud. Maar ja.
Dan heeft 1 van de ouders wel een heel goed betaalde baan nodig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:48 schreef hexje het volgende:
[..]
En als 1 van de ouders fulltime werkt heb je dat probleem niet?
Zo denigrerend is ook niet nodig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je morgen weer nuchter bent snap je hem wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |